Jeep wrangler zmota
Jeep Wrangler zmota 4L manual rama b. zdrowa pierwszy właściciel Zarejestrowany, mosty WJ Dana 44, tył sierżant, koła 35x11,5 16 + zapas Dwie wyciągarki Możliwość zamiany Zarejestrowany, ubezpieczony, aktualny przegląd techniczny.
Witam! Jeep Wrangler - w moim wydaniu, modyfikowany u Zibi Clinic w Wiśle. Zmota - tak o nim mówią Bulwarówka - tak ja o nim mówię :D Mogliście go obaczyć na filmach ze zlotu Wranglerowelove na kanałach Terenwizji i Jeepologi oraz w książce Terenwizji Mistrzowie Terenu. Zmota nadająca się do jazdy na co dzień jak i na wypad na lot na rynek, narobić hałasu. Zbudowany po to, żeby nie bać się ostro jeździć w terenie, jest być pancerny, a zarazem dobrze prowadzić się po drogach. Bezproblemowo osiąga prędkości autostradowe, prowadzi się przyjemnie i prosto jak TJ na 33 :D Poskładany z najlepszych elementów z każdego auta. Jeep Wrangler YJ z 1993 roku a raczej jego klasyczna buda Silnik V8 5.2 z ZJ Skrzynia automat AW4 z XJ Reduktor 231 Mosty Patrol Y60 Koła Maxxis creepy crawler 37x14.50r15 Szczegóły: Całe auto bez rdzy! Buda i Rama zdrowe! Silnik ze skrzynią połączony przez kryzę od Zibi Clinic Cała instalacja elektryczna zrobiona przez Zibi Clinic Duża chłodnica wody wraz z dwubiegowym wentylatorem elektrycznym Przewody wodne silikony Fmic Filtr powietrza Simota ze snorklem Instalacja sekwencja LPG Wydech z przepustnicą, przycisk w aucie Skrzynia i reduktor po przeglądzie Sprężyny kręcone specjalnie pod to auto. Masa 2100-2200 kg zależy który dach. Przód longarmy custom Tył 4-link na unibalach - produkcja Zibi Clinic Panhard custom Nowy akumulator Optima Większy Alternator po regeneracji Wały custom Mosty po przeglądzie Przód nowe uszczelniacze, kule po regeneracji, Tył z blokadą elektryczną Nowa wyciągarka Escape Lampy Led Przód Tył Led z JK przerobione pod YJ oraz przycienione Lusterka oryginalne z TJ Zderzaki stalowe custom Nadkola stalowe Progi stalowe Radio z Bluetooth oraz głośniki JBL Dwa dachy: Twardy z oświetleniem dookoła auta, miękki kilkuczęściowy oraz drzwi kowbojki. Na pewno o czymś zapomniałem, bo modyfikacji jest masa. Zainteresowanych zapraszam na oględziny bo żadne zdjęcia i nagrania nie oddadzą tego jak się jedzie ten Jeepem :D Projekt życia - ale czas na następne! W rachubę wchodzi ewentualna zamiana za Wranglera JK lub JL
Samochód zbudowany na zamówienie przez profesjonalny warsztat w Poznaniu. Mam go od około 15 lat. Podwozie i cały napęd to kompletny Nissan Patrol GR60, nadwozie i wnętrze czarny Jeep Wrangler YJ. Nie ma tu żadnych samoróbek, mechanicznie to kompletny nissan patrol gr60 2,8td w wersji krótkiej, nie będzie więc kłopotu z częściami zamiennymi. Silnik oryginalny nissan 2,8 td, wbity w dowód rejestracyjny i książkę wozu. Stan techniczny bdb., nie katowany, pali na dotyk. Samochód nie brał udziału w rajdach ekstremalnych, traktowany turystycznie. Nie jest to żadna zmota, wygląda jak Wrangler YJ a nie jak glebogryzarka. DODATKOWE WYPOSAŻENIE: - przygotowany do zabudowy wyciągarki - zainstalowane zdalne sterowanie (na pilota) warn, - zawieszenie OME, - beadlocki Staun (umożliwiają jazdę z bardzo niskim ciśnieniem), - wbudowany kompresor ARB High Output do szybkiego pompowania kół (z chowanym długim wężem), - zawory do pompowania Staun do szybkiego pompowania do z góry ustalonego ciśnienia (oczywiście regulowane), - blokada przednia ARB, - sprzęgiełka SUPERWINCH, - opony Fedima 33x12 - wzór SIMEX, - kubełkowe fotele Recaro, czarne, - elektryczne, wyłączane z kabiny wentylatory, dokładam też mechaniczny wentylator, - hak holowniczy, - poszerzenia nadkoli (z tworzywa wzmacnianego włóknem, a nie wycinane z pasa transmisyjnego), - siedzenia tylne składane na boki (wtedy cała paka jest wolna), - paka wyłożona blachą aluminiową ryflowaną, - dach twardy, zdejmowany, - dokładam widoczny na dwóch zdjęciach przedni zderzak (taki jak z tyłu) oraz, jeśli znajdę, hak szczękowy NATO, i hi-lift (oryginalny, nie chińczyk). Koszt wyposażenia dodatkowego to około połowy ceny wywoławczej auta. Więcej zdjęć na maila. Możliwa zamiana.