Audi s3 8l części
Witam sprzedam części do Audi S3 8L sterownik benzynowy szyba przednia nowa nadkola itd wszelkie informacje pod numerem telefonu, pozdrawiam.
Witam. Sprzedam Audi A3 8L z 1997 roku z silnikiem AGU o mocy 180km po chipie. Autko zadbane i trochę pieniędzy w nie włożone. Zrobione rzeczy: Tip 3 cale ze stożkiem zawieszenie gwintowane zrobiony wydech od początku do końca z jednym tłumikiem na przepustnicy. Turbo zregenerowane około 3 miesiące temu Chip silnika na 180KM Założone dużo lepsze i wzmacniane węże pod maską. Radio Pionner z Bluetooth AUX USB Książeczka serwisowa dużo części powymienianych w silniku Olej wymieniony 3 miesiące temu wraz z turbo.(mam fakturę) zegar z boostu turbiny Nowy Blow off Felgi AVUS S3 17 calowe pomalowane w piękny brąz pod lusterka z kompletem dekielków i dobrymi oponami letnimi. Z wyposażenia autko posiada: Szyberdach (działa w dwóch płaszczyznach nie cieknie) Klimatronik (działa, chłodzi grzeje) Podgrzewane siedzenia (Sprawne) Piękna Czarna Skórzana tapicerka ESP FIS(spalanie,zasięg,chwilowe,stopnie) Radio Pionner z Bluetooth wraz z Tubą Felgi AVUS z S3 Przyciemniane szyby Antenka radia (płetwa rekina) El Szyby El lusterka Przegląd do Stycznia OC do Września Autko w ładnym stanie. Nie wiele mu brakuje żeby zrobić z niego szybką rakietę. Na wszystkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie Zapraszam na jazdę próbną.
Audi A3 8l 1.8T(AUQ) 180KM + LPG, 5 drzwi Kolor nadwozia: LZ5L. Wersja wyposażenia: Ambiente. Skrzynia manualna, 5 biegów. Aktualny przebieg: 326031 km Auto sprowadzone ze Szwajcarii w 2014 roku, gdzie miało jednego właściciela. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce od 2014 roku. Olej, filtry wymieniane systematycznie, potwierdzone w książce serwisowej, potwierdzone systematyczne przeglądy instalacji gazowej. Serwis auta na częściach oryginalnych lub wysokiej jakości zamiennikach. Większość napraw i modyfikacji udokumentowana na zdjęciach. Auto z zewnątrz z normalnymi śladami użytkowania. W silniku i jego osprzęcie nie wprowadzano żadnych modyfikacji poza instalacją gazową. Auto dynamiczne, spalanie gazu ok. 10l. Auto tankowane głównie na Shell i Bp. + Kompletny rozrząd (INA) robiony przy przebiegu: 260 650 km + Kompletne sprzęgło (Sachs) robione przy ok. 280 000 km + Ostatni serwis filtrów i oleju : 309 478 km + Przegląd techniczny ważny do maja 2024, Bardzo bogata wersja wyposażenia, poza standardowym wyposażeniem dla wersji Ambiente na pokładzie znajduje się: -------------- + Zderzaki przód i tył S3, kolor LZ5L + Czujniki parkowania tył + Lotka na tylnej klapie S3, kolor LZ5L + Lampy BILED (zregenerowane oryginalnie klosze Hella, dołożone soczewki Bi-Led, oryginalnie były Xenony) + Automatyczne poziomowanie reflektorów + Spryskiwacze reflektorów + Kierownica multifunkcyjna w wersji S-line z Audi A5 w tym nowa poduszka powietrzna w kierownicy, jednonabojowa. + Moduł bluetooth w wersji high do zestawu głośnomówiącego oraz drugi moduł do bezprzewodowego przesyłania muzyki + Radionawigacja RNS-E 193 LED (Wersja z Seata), chromowane przyciski, PL język, wejście AUX, wyświetlanie wskazówek nawigacyjnych na ekranie FIS, najnowsze oprogramowanie, komendy głosowe, mapa wgrana na kartę pamięci + Nagłośnienie BOSE + Zmieniarka w bagażniku na 6 CD + Telefon w podłokietniku + Tempomat + Autoalarm + ABS, ESP + Climatronik + 4 elektryczne szyby + Wspomaganie kierownicy + Centralny zamek + Poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera, w słupkach, KURTYNY, + Dekory Piano Black + Szyberdach + Automatyczne otwieranie/zamykanie szyb i szyberdachu + Fotochromatyczne lusterko wsteczne z Audi Q7 + Fotochromatyczne, podgrzewane, elektrycznie sterowane lusterka boczne + Skórzana tapicerka foteli + Przednie fotele grzane + Schowki pod fotelami + Automatycznie podnoszona tylna klapa + Dodatkowa półka w bagażniku + Oryginalna siatka w bagażniku - nowa nieużywana + Mata w bagażniku + Obudowa na zbiorniczki z S3 (w komorze silnika) + Mgiełkowe i podgrzewane spryskiwacze przedniej szyby + Przednie i tylne ramiona wycieraczek Aero + Wideorejestrator Xiaomi 70mai + Wskazówki w liczniku z S3, dedykowane tarcze zegarów + Duży FIS w liczniku + Przyciemniane tylne szyby + Podświetlenie nóg - białe przy otwarciu drzwi, czerwone podczas jazdy (moduły PROLUMO) + Aluminiowa podstopnica i nakładki na pedały + Oświetlenie wewnętrzne LED PROLUMO + Przycisk otwierania bramy garażowej obok ESP + Oświetlenie Ambiente w przedniej lampce + Podświetlenie pod popielniczką + Wszystkie przyciski podświetlane łącznie z cupholderem oraz kratkami nawiewów + ISOFIX + Dywaniki welurowe + Dywaniki gumowe Petex + Koła zimowe - Alufelgi 15 + nowe opony zimowe RIKEN 195/65 R15 po 2 sezonach + Koła letnie - Alufelgi 17 + opony Dębica 225/45/17 z 2018 r. + Światła przeciwmgłowe przód + tył + Nowe amortyzatory i sprężyny tył + Nowe wentylatory + Nowe obie sondy lambda + Nowy czujnik poziomu oleju + Przednia szyba wymieniona na nową, pozostałe oryginalne + Wymieniony czujnik poziomowania reflektorów Lista elementów niezamontowanych, które sprzedaje razem z autem: + Końcówki wydechu z S3 + Skórzany ręczny z S3 + Dokładka przedniego zderzaka CUPRA + Lusterka boczne chromowane i elektrycznie składane + panel sterowania el. składanymi lusterkami + Moduł multimedialny do radia RNS-E z możliwością podpięcia 2 wejść video (tuner TV lub kamera cofania) + Pierwotna kierownica z poduszką + Pierwotne przetwornice do Xenon + Pudło z licznymi podzespołami, które były zakupione, wymienione, zużyte itp. Minusy i rzeczy do zrobienia dla nowego właściciela: ----------------------------- - Widoczne ogniska rdzy - Wyciek oleju pomiędzy skrzynią a silnikiem - Naprawa mocowania tylnej półki w bagażniku - posiadam oryginalne mocowania do założenia - Wymiana filtrów i oleju Posiadam większość oryginalnych części, które zostały wymienione na ich odpowiedniki z wersji S3 (zderzaki, kierownica, ramiona wycieraczek, spryskiwacze, przetwornice xenon). Zderzaków pierwotnych nie sprzedaje z autem. Auto zadbane, ładnie się prezentuje jak na swój wiek. Środek utrzymany pedantycznie. Auto garażowane, niepalone w środku. Z zewnątrz w porządku aczkolwiek widoczne są ogniska rdzy. Podaję link do Dropbox gdzie udostępniam szereg zdjęć do ogłoszenia w tym zdjęcia z 9-letniej eksploatacji auta: http*********************************************************************
Sprzedaję Audi S3 8L polift – auto bardzo doinwestowane i zadbane. Rok produkcji - 2001r., rok pierwszej rejestracji 2002r., pochodzenie CH. Silnik AMK 210KM– bez chipa i udziwnień, bez LPG (nigdy nie miał), zmienna faza, szerokopasmowa Lambda, czujnik EGT. Skrzynia manual 6-bieg FHB. _ Bardzo wyjątkowa konfiguracja kolorystyczna – Mingblau perleffekt (LZ5L) + biało-kremowe wnętrze skórzane Seidennappa. Lakier zmienia odcień zależnie od oświetlenia: wydaje się być czarny, potem głęboko granatowy, w mocnym oświetleniu – śliwkowo-fioletowy. W marcu 2024 zrobiony detailing wnętrza. Auto nie posiada na sobie grama szpachli, jest w oryginalnym lakierze (oprócz lewego tylnego błotnika i rynienki dachu - drugi lakier, była kiedyś usuwana korozja – typowy punkt dla tych aut). Auto do drobnych poprawek lakierniczych, korozja jest tylko powierzchowna (typowe punkty i odpryski). Całe wyposażenie sprawne i działa. Podsufitka oryginalna, nie opada. Klima chodzi, chłodzi, a nawet grzeje jak potrzeba. Fotele regulują się bez problemów i grzeją. Tempomat sprawny, lusterka el. też. Xenony dobrze oświetlają drogę. Szyby sterowane z pilota działają. Haldex spina bardzo dobrze. Nie stwierdziłem żadnych wycieków czegokolwiek. Jedynie radio Alpine potrafi się wyłączyć (chyba uszkodzony panel - jest dość stare, ale ma Bluetooth audio). _ Auto posiadam od 12.06.2020r., jestem 2-gim właścicielem w PL (nie licząc sprowadzającego z CH). Użytkowane jest jako samochód codzienny, dbam o regularny serwis i niezbędne naprawy. Przy okazji serwisów poprawiam co-nie-co lub rozsądnie usprawniam. ====> (Historia serwisów w zdjęciach) 160kmh) max. 400ml / 1000km. Spalanie przy mieszanej jeździe (50:50 trasa/miasto) 11-13 L na 100km. Tankuję tylko PB 98 od zakupu auta. Na aucie zamontowane (z rzeczy ważniejszych): gwintowane zawieszenie na sprężynach Eibach (specyfikacja KW Motorsport V1, 2, 3); odbudowane zawieszenie na tulejach Lemforder; tuleje PUR wózków i dyfra; downpipe 3" do serii 2,5"; dystanse Dystom P - 13mm, T - 20mm (skręcane); przewody hamulcowe HEL w stalowym oplocie; zregenerowana maglownica w 2022r. (spec. S3 - 2,5 obrotu); nowa pompa wspomagania w 2024r. (spec. S3 - wyższe ciśnienie); nowe łożyska i piasty kół przód; nowy akumulator BOSCH; _ Na znaczną większość napraw i części posiadam faktury lub wydruki z serwisu oraz sklepów. Na zdjęciach widać, że dodaję oryginalną blendę szwajcarską na przód oraz blendę bagażnika w kolorze, w idealnym stanie do polerki i montażu. W 2019r. poprzedni właściciel wymienił stronę gorącą turbiny, uszczelnił ją i wyważył wirnik (mam fakturę z Perun Turbo). Zrobił detailing z zewnątrz i położył ceramikę, zamontował TIP 3” Forge, trójnik odmy Forge oraz Insert w Haldex. Auto sprawne, nie mam w nim nic do ukrycia – na wszystkie pytania odpowiem. Nie ścigałem się nim, nie jeździłem po torze. Byłem nim w Warszawie 2 razy, w Dąbrowie Górniczej, na Mazurach i w Berlinie. Bardzo wygodne na trasy. _ Stan auta oceniam na wzorowy na swój wiek i przebieg. Uważam, że nosi naturalne ślady używania oraz że przebieg jest autentyczny. Auto stoi na oponach zimowych BFGoodrich G-Force Winter 2 225/45R17. Jest możliwość dokupienia 4 szt. dedykowanych, oryginalnych, kutych felg 18” Sportec MONO 10 - dodatkowo płatne. _ Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane kupnem - nie tylko "joy ride". Nie interesują mnie zamiany - mam inne auto. Nie interesują mnie propozycje przez telefon lub od handlarzy - pogadajmy przy aucie i gotówce. Na miejscu mogę udostępnić cyfrowy czujnik grubości lakieru. Przejażdżka za kierownicą możliwa tylko dla osób szczerze zainteresowanych zakupem gdy "gotówka jest na stole".
Sprzedaję Audi S3 8L polift – auto bardzo doinwestowane i zadbane. Rok produkcji - 2001r., rok pierwszej rejestracji 2002r., pochodzenie CH. Silnik AMK 210KM– bez chipa i udziwnień, bez LPG (nigdy nie miał), zmienna faza, szerokopasmowa Lambda, czujnik EGT. Skrzynia manual 6-bieg FHB. _ Bardzo wyjątkowa konfiguracja kolorystyczna – Mingblau perleffekt (LZ5L) + biało-kremowe wnętrze skórzane Seidennappa. Lakier zmienia odcień zależnie od oświetlenia: wydaje się być czarny, potem głęboko granatowy, w mocnym oświetleniu – śliwkowo-fioletowy. W marcu 2024 zrobiony detailing wnętrza. Auto nie posiada na sobie grama szpachli, jest w oryginalnym lakierze (oprócz lewego tylnego błotnika i rynienki dachu - drugi lakier, była kiedyś usuwana korozja – typowy punkt dla tych aut). Auto do drobnych poprawek lakierniczych, korozja jest tylko powierzchowna (typowe punkty i odpryski). Całe wyposażenie sprawne i działa. Podsufitka oryginalna, nie opada. Klima chodzi, chłodzi, a nawet grzeje jak potrzeba. Fotele regulują się bez problemów i grzeją. Tempomat sprawny, lusterka el. też. Xenony dobrze oświetlają drogę. Szyby sterowane z pilota działają. Haldex spina bardzo dobrze. Nie stwierdziłem żadnych wycieków czegokolwiek. Jedynie radio Alpine potrafi się wyłączyć (chyba uszkodzony panel - jest dość stare, ale ma Bluetooth audio). _ Auto posiadam od 12.06.2020r., jestem 2-gim właścicielem w PL (nie licząc sprowadzającego z CH). Użytkowane jest jako samochód codzienny, dbam o regularny serwis i niezbędne naprawy. Przy okazji serwisów poprawiam co-nie-co lub rozsądnie usprawniam. (W zdjęciach będzie historia serwisowa tylko muszę znaleźć wszystkie faktury) Rozrząd wymieniony przy 272323 km - komplet z pompą i napinaczem Continental / SKF. Wtedy też wymieniona chłodnica silnika na nową (chyba BEHR lub MAHLE jeśli dobrze pamiętam). Wszelkie części jakie wymieniam zawsze są możliwie najwyższej jakości: OEM VAG, Lemforder, BERU, Continental, SKF, NGK, ATE, MANN, BEHR, KN, Eibach, HEL, itp. Olej zalewam Millers 5W50 co ok. 8000km – pobór do 300ml na 1000km, a przy większym obciążeniu (autostrada >160kmh) max. 400ml / 1000km. Spalanie przy mieszanej jeździe (50:50 trasa/miasto) 11-13 L na 100km. Tankuję tylko PB 98 od zakupu auta. Na aucie zamontowane (z rzeczy ważniejszych): gwintowane zawieszenie na sprężynach Eibach (specyfikacja KW Motorsport V1, 2, 3); tuleje PUR wózków i dyfra; downpipe 3" do serii 2,5"; dystanse Dystom P - 13mm, T - 20mm (skręcane); przewody hamulcowe HEL w stalowym oplocie; zregenerowana maglownica w 2022r. (spec. S3 - 2,5 obrotu); nowa pompa wspomagania w 2024r. (spec. S3 - wyższe ciśnienie); nowe łożyska i piasty kół przód; nowy akumulator BOSCH; _ Na znaczną większość napraw i części posiadam faktury lub wydruki z serwisu oraz sklepów. Na zdjęciach widać, że dodaję oryginalną blendę szwajcarską na przód oraz blendę bagażnika w kolorze, w idealnym stanie do polerki i montażu. W 2019r. poprzedni właściciel wymienił stronę gorącą turbiny, uszczelnił ją i wyważył wirnik (mam fakturę z Perun Turbo). Zrobił detailing z zewnątrz i położył ceramikę, zamontował TIP 3” Forge, trójnik odmy Forge oraz Insert w Haldex. Auto sprawne, nie mam w nim nic do ukrycia – na wszystkie pytania odpowiem. Nie ścigałem się nim, nie jeździłem po torze. Byłem nim w Warszawie 2 razy, w Dąbrowie Górniczej, na Mazurach i w Berlinie. Bardzo wygodne na trasy. _ Stan auta oceniam na wzorowy na swój wiek i przebieg. Uważam, że nosi naturalne ślady używania oraz że przebieg jest autentyczny. Auto stoi na oponach zimowych BFGoodrich G-Force Winter 2 225/45R17. Jest możliwość dokupienia 4 szt. oryginalnych, kutych felg 18” Sportec MONO 10 - dodatkowo płatne. _ Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane kupnem - nie tylko "joy ride". Nie interesują mnie zamiany - mam inne auto. Nie interesują mnie propozycje przez telefon lub od handlarzy - pogadajmy przy aucie i gotówce. Przyjeżdżasz bez gotówki - nie jeździmy, nie gadamy i nie negocjujemy, szanujmy swój czas. Możliwa przejażdżka za kierownicą, tylko jak jesteś zdecydowana/y na zakup. Na miejscu mogę udostępnić cyfrowy czujnik grubości lakieru. Przejażdżka za kierownicą możliwa tylko dla osób szczerze zainteresowanych zakupem gdy "gotówka jest na stole".