Vredestein ultrac satin 235 50r18 101 y xl

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe Polska: Wszystkie miasta
Vredestein Ultrac Satin 235/50R18 101 Y XL
Vredestein Ultrac Satin 235/50R18 101 Y XL
630 zł
nowe Dobrodzień 30+ kilka dni temu
PojazdOsobowe
StanNowe
TypLetnie
Cale18
Szerokość235
Profil50

Opona letnia Vredestein Ultrac Satin 235/50ZR18 101 Y Cechy produktu: – sezon: letnie – szerokość/profil/średnica: 235/50ZR18 – indeks prędkości: Y do 300 km/h – indeks nośności: 101 - 825 kg – opór toczenia: klasa B – przyczepność na mokrej nawierzchni: klasa A – hałas zewnętrzny: 70 dB – wzmocnienie (XL) Przeznaczenie Vredestein Ultrac Satin to opony letnie przeznaczone do montowania w samochodach osobowych klasy wyższych (premium) oraz w SUV-ach. Wygląd zewnętrzny opon to dzieło Studio Giugiaro. Producent opon Ultrac Satin uznał za priorytet zapewnienie jak najlepszych osiągów samochodu, jak najkrótszej drogi hamowania i niskich oporów toczenia, aby zmniejszyć zużycie paliwa i emisję dwutlenku węgla. Technologia Opony letnie Vredestein Ultrac Satin wyprodukowano z nowoczesnej mieszanki gumowej zawierającej szereg dodatków. To między innymi żywica, której zadaniem jest polepszenie trakcji. Nowa mieszanka pozwoliła na zmniejszenie masy opony. Producent zastosował również nowoczesną konstrukcję bieżnika, ścianek bocznych, opasania i rantu. Celem było zapewnienie jak najlepszej przyczepności (także na mokrej nawierzchni) i zmniejszenie zużycia paliwa. Bieżnik Opony letnie Vredestein Ultrac Satin mają asymetryczny bieżnik. W jego skład wchodzą trzy żebra, z których każde pokryte jest innym układem nacięć. Do usuwania wody służą cztery szerokie rowki wzdłużne. Masywne klocki na barkach opony, odpowiedzialne za stabilną jazdę po zakrętach, są oddzielone od siebie poziomymi rowkami. Producent Vredestein to holenderski producent opon samochodowych. Firma powstała w 1908 roku i specjalizowała się w produkcji opon rowerowych. W 1910 roku Vredestein wyprodukował pierwsze opony samochodowe, jednak nadal to opony rowerowe były głównym produktem. Dopiero w 1947 roku powstała pierwsza fabryka opon samochodowych. W 1955 roku Vredestein, jako jeden z pierwszych producentów w Europie, rozpoczął produkcję samochodowych opon bezdętkowych. W latach osiemdziesiątych firma, będąca do tej pory częścią amerykańskiego koncernu Goodrich, została przejęta przez holenderski rząd (który kupił większość akcji). Nowe opony Vredestein cieszyły się sporą popularnością i były doceniane w testach. Od 2009 roku Vredestein należy do indyjskiego koncernu oponiarskiego Apollo Tyres.