Sprzedam suzuki drz 400
Sprzedam Suzuki DRZ 400 motor w świetnym stanie. Zarejestrowany ubezpieczony po wymianie oleju i klocków hamulcowych. Wersja z rozrusznikiem. Motor w świetnym stanie technicznym, można jeździć po drogach.Sprzedaję tylko z powodu złamania nogi.
Witam mam na sprzedaż Suzuki drz 400. Motocykl sprawny olej wymieniany co 10 mth. Poprzedni właściciel robił remont silnika od tego czasu najechane 40 mth. Opony przód i tył tak jak widać nie są w złym stanie. Sprzedaję z powodu braku czasu na jazdę. Wiecej informacji udzielę telefonicznie. Możliwość zamiany.
Sprzedam Suzuki drz 400 s zarejstrowana Stan jak na zdjeciach Opony do zmiany Jeździ skręca hamuje dodaje drugi komplet plastików, lampe, błotnik sm.
Sprzedam Suzuki drz 400 wersja Y, 2002 rok + koła sm oryginał excel. Zarejestrowany na a2 Przednia opona nowa, tylnia jak nowa. Serwisowany na bieżąco Wymienione pierścienie OEM suzuki Honowanie Łańcuszek rozrządu Uszczelki itp Czyszczenie gaźnika Wymieniony świeżo olej i filtr Klocki Kiwaczka Łożyska Napęd świeży, łańcuch zębatki Akcesoryjna osłona silnika Kartonik z akcesoriami różnymi dodaje Możliwość zakupu bez kół sm, pierwszeństwo ma osoba kupującą motor.
Sprzedam Suzuki dr 125 se z 1996 roku . Motocykl w stanie bardzo dobrym , doinwestowany . OC na rok przegląd w lipcu . Suzuki w stanie bardzo dobrym zamontowany gaźnik sportowy mikuni co daje naprawdę dobre osiągi . W ostatnim czasie wymienione Opony Akumulator Kpl napęd Pierścienie Uszczelniacze zaworowe Kierownica od drz 400 Gripy fox Linka sprzęgła Klocki Szczęki Łożyska w kołach Olej Filtr Kierunkowskazy LED Kilka elementów malowanych proszkowo. Motocykl naprawdę doinwestowany . Zero wkładu finansowego Zapraszam do zakupu .
Dzień dobry Sprzedam suzuki Drz 400 sm Fabryczne SM, 2008, 22k przebiegu Opłaty aktualne. Silnik działa jak trzeba, świeżo po inspekcji luzów zaworowych. Całość sprawna. Nie zmęczona życiem. Do sprzętu dołożone względem serii kilka dodatków. Posiadam dodatkowo oryginalny bagażnik metalowy z płyta pod kufer centralny, fabryczne klamki, drugi napęd, podwyższenia kierownicy. W razie pytań proszę dzwonić.
Sprzedam Crossa Suzuki drz 400 w najlżejszej i najmocniejszej wersji E z rozrusznikiem, cross ma bardzo dużą moc 48km, stan oceniam na bardzo dobry, bardzo dużo akcesoryjnych rzeczy: Kierownica ZAP Dźwignia biegów RFX Wydech fake akrap Oświetlenie przód tył Miernik cyfrowy temperatury wody Gąbka pro taper i wiele innych Silnik od remontu najechane ma 16 motogodzin, napęd w stanie bardzo dobrym, olej wymieniany co 10 motogodzin, nowy olej i uszczelniacze w lagach. Więcej informacji udzielę priv lub pod nr tel 51*******67
Sprzedam Crossa Suzuki drz 400 w najlżejszej i najmocniejszej wersji E z rozrusznikiem, cross ma bardzo dużą moc 48km, stan oceniam na bardzo dobry, bardzo dużo akcesoryjnych rzeczy: Kierownica ZAP Dźwignia biegów RFX Wydech fake akrap Oświetlenie przód tył Miernik cyfrowy temperatury wody Gąbka pro taper i wiele innych Silnik od remontu najechane ma 18 motogodzin, napęd w stanie bardzo dobrym, olej wymieniany co 10 motogodzin, nowy olej i uszczelniacze w lagach. Więcej informacji udzielę priv lub pod nr tel *** *** ***
Sprzedam Crossa Suzuki drz 400 w najlżejszej i najmocniejszej wersji E z rozrusznikiem, cross ma bardzo dużą moc 48km, stan oceniam na bardzo dobry, bardzo dużo akcesoryjnych rzeczy: Kierownica ZAP Dźwignia biegów RFX Wydech fake akrap Oświetlenie przód tył Miernik cyfrowy temperatury wody Gąbka pro taper i wiele innych Silnik od remontu najechane ma 18 motogodzin, głowica zrobiona 1 mth temu wszystkie zawory i prowadnice nowe na wszystko mam faktury, paragony i stare części ,napęd w stanie bardzo dobrym, olej wymieniany co 10 motogodzin, nowy olej i uszczelniacze w lagach. Więcej informacji udzielę priv lub pod nr tel 51*******67
Witam sprzedam zadbaną Suzuki DRZ 400 supermoto / cross Motocykl posiada podwójny układ wydechowy z Hondy CRF posiadam do niej koła supermoto 17cali oraz oryginalne koła crossowe przód 21cali tył 18cali do tego dodatkowe opony crossowe i szosowe + cały ubiór Motocykl po 2 letnim postoju w garażu był moim motorem zapasowy jako trzeci :) Motor przeszedł remont 09.08.2019r przy przebiegu 21896km (obecnie 23400) Głowica - zawory/popychacze Cylinder - szklanka/tlok/pierścienie Rozrząd - łańcuszek/napinacz/ślizgi Olej/płyn chlodniczy/kable zapłonowe/fajka/swieca/komplet uszczelek (Stare części do wglądu) Dodaje jeszcze błotnik przedni crossowy I adapter pod dużą tarcz hamulcową przud oryginalny wydech Zapraszam na oględziny i jazdę próbną motor obecnie odpala na kable (do wymiany akumulator ) łańcuch i do wyczyszczenia wyregulowania gaźnik Motor do obejrzenia w Opalenicy 40km od Poznania Przegląd (obecnie brak tak jak pisałem motocykl po 2letnim postoju oczywiście na życzenie kupującego mogę go zrobić) OC 08.05.2023 Cena 20 000 do negocjacji za wszystko ! Można kupić moto bez: Koła Supermoto minus 3000zł Koła Crossowe minus 2000zł Ubiór minus 1500zł Cena nie obejmuje podnośnika oraz kamery gopro na kasku są to rzeczy nie na sprzedaż !!!
Sprzedam Suzuki DRZ 400- 440 SM 2008r z dużą ilością dodatków i modyfikacji, lapie się na kategorię A2. Robi ogromne wrażenie wizualne i dźwiękowe na ulicy.Szacuję że DRZ po modyfikacjach które opisuję niżej może mieć zwiększona moc realnie do około 45-48 KM.Aktualny przebieg to 46700 km. DRZ-ta jest zadbana, sprawna i gotowa do jazdy. Wedlug mnie wyglądem i dźwiękiem wyróźnia się spośród innych.Przegląd ważny do 13.06.2024r, OC do 05.10.2024, 2 komplety kluczyków. Moto było jeżdżone na oleju Motul 7100, zmieniany co 3 tys km gdy zaczynał zmieniać swoją barwę. Ostatnio zmieniony na początku tego sezonu, czyli ok. 1400km temu. Dorzucam olej + filtry na kolejną wymianę.Wazniejsze modyfikacje oraz naprawy silnikowe: - Przy 39 tys km zrobiony remont silnika: założony zestaw Big Bore cylinder + tłok zwiększający pojemność do 440 ccm, założona cieńsza uszczelka cylindra od DRZ E, wymiana łańcuszka rozrządu na DID, regeneracja głowicy: wymiana uszczelniaczy zaworowych; planowanie; wymiana szpilek; dotarcie zaworów i gniazd; czyszczenie dolotu i wylotu, nowa uszczelka kolektora wydechowego, nowy termostat -modyfikacje gaźnika: założone dysze JD jetkit (dorzucam resztę zestawu) + dłuższa śruba od mieszanki, usuniety Pair Zawór i zawór elektromagnetyczny -zrobiony 3x3 Mod -filtr powietrza K&N + założona pod niego uszczelka PC Racing Pro Seal stabilizująca i dociskająca bardziej filtr -dość unikalnie brzmiący i wyglądający wydech kolektor wydechowy grubo owinięty bandazem termicznym -zrobiony fix Pompy wody i Stator Loctite Najnowsze naprawy/ modyfikacje z początku tego sezonu lub końcówki poprzedniego: -1400 km temu założona nowa świeca NGK CR8EIX -wymieniony nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego + wymiana tego plynu -nowy napęd wymieniony 2 tys km temu: tańcuch złoty DID VX3, zębatka tył Supersprox stealth 41z i nowe śruby zębatki + zębatka przód Supersprox 15z -wymiana łożysk na Koyo i uszczelniaczy koła tylnego -wymiana opony tylnej na MICHELIN PILOT POWER RS+ 150/60, przód był wymieniany wcześniej ale nadal ma sporo bieżnika Pirelli Diablo Rosso 3 120/70 - sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe ok 100 km temu,nowy akumulator kupiony około 100km temu Modyfikacje wizualne i inne: zmieniona okleina kierunkowskazy ledowe dymione DRC + lampa tylna dymiona DRC - unikatowa lampa przednia błotnik przedni Acerbis osłony dekli silnika po obu stronach czerwone silikonowe węże chłodnicy - korek chłodnicy ze wskaźnikiem temperatury - wymiana kompletu szprych tylnej felgi zmienione tarcze hamulcowe przód+ tył -przewody hamulcowe w czerwonym stalowym oplocie przód i tył dołożony dodatkowy filtr paliwa dźwignia zmiany biegów Zeta poręczna Zeta - pokrywka zbiorniczka plynu hamulcowego przedniego Zeta -czerwone mocowania kierownicy + pod nimi założone Zeta rubber killers -czerwone odpowietrzniki lag manetki Scott -kierownica Protaper Metal Mulisha zalożony dodatkowy manualny przycisk do wentylatora chlodnicy (automatyczny czujnik nadal działa) -zmienione klamki sprzęgła i hamulca przedniego na nielamki
Sprzedam Suzuki DRZ 400- 440 SM 2008r z dużą ilością dodatków i modyfikacji, lapie się na kategorię A2. Robi ogromne wrażenie wizualne i dźwiękowe na ulicy.Szacuję że DRZ po modyfikacjach które opisuję niżej może mieć zwiększona moc realnie do około 45-48 KM.Aktualny przebieg to 46700 km,chociaż realnie jest około 15-20% mniejszy (licznik zawyża prędkość po modyfikacjach )DRZ-ta jest zadbana, sprawna i gotowa do jazdy. Wedlug mnie wyglądem i dźwiękiem wyróźnia się spośród innych.Przegląd ważny do 13.06.2024r, OC do 05.10.2024, 2 komplety kluczyków. Moto było jeżdżone na oleju Motul 7100, zmieniany co 3 tys km gdy zaczynał zmieniać swoją barwę. Ostatnio zmieniony na początku zeszłego sezonu, czyli ok. 1500km temu. Dorzucam olej + filtry na kolejną wymianę.Wazniejsze modyfikacje oraz naprawy silnikowe: - Przy 39 tys km zrobiony remont silnika: założony zestaw Big Bore cylinder + tłok zwiększający pojemność do 440 ccm, założona cieńsza uszczelka cylindra od DRZ E, wymiana łańcuszka rozrządu na DID, regeneracja głowicy: wymiana uszczelniaczy zaworowych; planowanie; wymiana szpilek; dotarcie zaworów i gniazd; czyszczenie dolotu i wylotu, nowa uszczelka kolektora wydechowego, nowy termostat -modyfikacje gaźnika: założone dysze JD jetkit (dorzucam resztę zestawu) + dłuższa śruba od mieszanki, usuniety Pair Zawór i zawór elektromagnetyczny -zrobiony 3x3 Mod -filtr powietrza K&N + założona pod niego uszczelka PC Racing Pro Seal stabilizująca i dociskająca bardziej filtr -dość unikalnie brzmiący i wyglądający wydech kolektor wydechowy grubo owinięty bandazem termicznym -zrobiony fix Pompy wody i Stator Loctite Najnowsze naprawy/ modyfikacje z początku tego sezonu lub końcówki poprzedniego: -1400 km temu założona nowa świeca NGK CR8EIX -wymieniony nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego + wymiana tego plynu -nowy napęd wymieniony 2 tys km temu: tańcuch złoty DID VX3, zębatka tył Supersprox stealth 41z i nowe śruby zębatki + zębatka przód Supersprox 15z -wymiana łożysk na Koyo i uszczelniaczy koła tylnego -wymiana opony tylnej na MICHELIN PILOT POWER RS+ 150/60, przód był wymieniany wcześniej ale nadal ma sporo bieżnika Pirelli Diablo Rosso 3 120/70 - sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe ok 100 km temu,nowy akumulator kupiony około 100km temu Modyfikacje wizualne i inne: zmieniona okleina kierunkowskazy ledowe dymione DRC + lampa tylna dymiona DRC - unikatowa lampa przednia błotnik przedni Acerbis osłony dekli silnika po obu stronach czerwone silikonowe węże chłodnicy - korek chłodnicy ze wskaźnikiem temperatury - wymiana kompletu szprych tylnej felgi zmienione tarcze hamulcowe przód+ tył -przewody hamulcowe w czerwonym stalowym oplocie przód i tył dołożony dodatkowy filtr paliwa dźwignia zmiany biegów Zeta poręczna Zeta - pokrywka zbiorniczka plynu hamulcowego przedniego Zeta -czerwone mocowania kierownicy + pod nimi założone Zeta rubber killers -czerwone odpowietrzniki lag manetki Scott -kierownica Protaper Metal Mulisha zalożony dodatkowy manualny przycisk do wentylatora chlodnicy (automatyczny czujnik nadal działa) -zmienione klamki sprzęgła i hamulca przedniego na nielamki.Kontakt tylko przez otomoto,bądź sms,cena do lekkiej negocjacji
Sprzedam Suzuki DRZ 400- 440 SM 2008r z dużą ilością dodatków i modyfikacji, lapie się na kategorię A2. Robi ogromne wrażenie wizualne i dźwiękowe na ulicy.Szacuję że DRZ po modyfikacjach które opisuję niżej może mieć zwiększona moc realnie do około 45-48 KM.Aktualny przebieg to 46700 km,chociaż realnie jest około 15-20% mniejszy (licznik zawyża prędkość po modyfikacjach )DRZ-ta jest zadbana, sprawna i gotowa do jazdy. Wedlug mnie wyglądem i dźwiękiem wyróźnia się spośród innych.Przegląd ważny do 13.06.2024r, OC do 05.10.2024, 2 komplety kluczyków. Moto było jeżdżone na oleju Motul 7100, zmieniany co 3 tys km gdy zaczynał zmieniać swoją barwę. Ostatnio zmieniony na początku zeszłego sezonu, czyli ok. 1500km temu. Dorzucam olej + filtry na kolejną wymianę.Wazniejsze modyfikacje oraz naprawy silnikowe: - Przy 39 tys km zrobiony remont silnika: założony zestaw Big Bore cylinder + tłok zwiększający pojemność do 440 ccm, założona cieńsza uszczelka cylindra od DRZ E, wymiana łańcuszka rozrządu na DID, regeneracja głowicy: wymiana uszczelniaczy zaworowych; planowanie; wymiana szpilek; dotarcie zaworów i gniazd; czyszczenie dolotu i wylotu, nowa uszczelka kolektora wydechowego, nowy termostat -modyfikacje gaźnika: założone dysze JD jetkit (dorzucam resztę zestawu) + dłuższa śruba od mieszanki, usuniety Pair Zawór i zawór elektromagnetyczny -zrobiony 3x3 Mod -filtr powietrza K&N + założona pod niego uszczelka PC Racing Pro Seal stabilizująca i dociskająca bardziej filtr -dość unikalnie brzmiący i wyglądający wydech kolektor wydechowy grubo owinięty bandazem termicznym -zrobiony fix Pompy wody i Stator Loctite Najnowsze naprawy/ modyfikacje z początku tego sezonu lub końcówki poprzedniego: -1600 km temu założona nowa świeca NGK CR8EIX -wymieniony nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego + wymiana tego plynu -nowy napęd wymieniony 2 tys km temu: tańcuch złoty DID VX3, zębatka tył Supersprox stealth 41z i nowe śruby zębatki + zębatka przód Supersprox 15z -wymiana łożysk na Koyo i uszczelniaczy koła tylnego -wymiana opony tylnej na MICHELIN PILOT POWER RS+ 150/60, przód był wymieniany wcześniej ale nadal ma sporo bieżnika Pirelli Diablo Rosso 3 120/70 - sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe ok 600km temu,nowy akumulator kupiony około 400km temu Modyfikacje wizualne i inne: zmieniona okleina kierunkowskazy ledowe dymione DRC + lampa tylna dymiona DRC - unikatowa lampa przednia błotnik przedni Acerbis osłony dekli silnika po obu stronach czerwone silikonowe węże chłodnicy - korek chłodnicy ze wskaźnikiem temperatury - wymiana kompletu szprych tylnej felgi zmienione tarcze hamulcowe przód+ tył -przewody hamulcowe w czerwonym stalowym oplocie przód i tył dołożony dodatkowy filtr paliwa dźwignia zmiany biegów Zeta poręczna Zeta - pokrywka zbiorniczka plynu hamulcowego przedniego Zeta -czerwone mocowania kierownicy + pod nimi założone Zeta rubber killers -czerwone odpowietrzniki lag manetki Scott -kierownica Protaper Metal Mulisha zalożony dodatkowy manualny przycisk do wentylatora chlodnicy (automatyczny czujnik nadal działa) -zmienione klamki sprzęgła i hamulca przedniego na nielamki.Kontakt tylko przez otomoto,bądź sms,cena do lekkiej negocjacji
KONTAKT TYLKO PRZEZ OTOMOTO TYLKO SPRZEDAŻ,NIE ZAMIANA CENA BEZ NEGOCJACJI Sprzedam Suzuki DRZ 400- 440 SM 2008r z dużą ilością dodatków i modyfikacji, lapie się na kategorię A2. Robi ogromne wrażenie wizualne i dźwiękowe na ulicy.Szacuję że DRZ po modyfikacjach które opisuję niżej może mieć zwiększona moc realnie do około 45-48 KM.Aktualny przebieg to 47700 km,chociaż realnie jest około 15-20% mniejszy (licznik zawyża prędkość po modyfikacjach )DRZ-ta jest zadbana, sprawna i gotowa do jazdy. Wedlug mnie wyglądem i dźwiękiem wyróźnia się spośród innych.Przegląd ważny do 13.06.2024r, OC do 05.10.2024, 2 komplety kluczyków. Moto było jeżdżone na oleju Motul 7100, zmieniany co 3 tys km gdy zaczynał zmieniać swoją barwę. Ostatnio zmieniony na początku zeszłego sezonu, czyli ok. 1500km temu. Dorzucam olej + filtry.Do zrobienia :wymiana oleju i filtra.Wazniejsze modyfikacje oraz naprawy silnikowe: - Przy 39 tys km zrobiony remont silnika: założony zestaw Big Bore cylinder + tłok zwiększający pojemność do 440 ccm, założona cieńsza uszczelka cylindra od DRZ E, wymiana łańcuszka rozrządu na DID, regeneracja głowicy: wymiana uszczelniaczy zaworowych; planowanie; wymiana szpilek; dotarcie zaworów i gniazd; czyszczenie dolotu i wylotu, nowa uszczelka kolektora wydechowego, nowy termostat -modyfikacje gaźnika: założone dysze JD jetkit (dorzucam resztę zestawu) + dłuższa śruba od mieszanki, usuniety Pair Zawór i zawór elektromagnetyczny -zrobiony 3x3 Mod -filtr powietrza K&N + założona pod niego uszczelka PC Racing Pro Seal stabilizująca i dociskająca bardziej filtr -dość unikalnie brzmiący i wyglądający wydech kolektor wydechowy grubo owinięty bandazem termicznym -zrobiony fix Pompy wody i Stator Loctite Najnowsze naprawy/ modyfikacje z początku tego sezonu lub końcówki poprzedniego:-1600 km temu założona nowa świeca NGK CR8EIX -wymieniony nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego + wymiana tego plynu -nowy napęd wymieniony 2 tys km temu: tańcuch złoty DID VX3, zębatka tył Supersprox stealth 41z i nowe śruby zębatki + zębatka przód Supersprox 15z -wymiana łożysk na Koyo i uszczelniaczy koła tylnego -wymiana opony tylnej na MICHELIN PILOT POWER RS+ 150/60, przód był wymieniany wcześniej ale nadal ma sporo bieżnika Pirelli Diablo Rosso 3 120/70 - sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe ok 600km temu,nowy akumulator kupiony około 400km temu Modyfikacje wizualne i inne: zmieniona okleina kierunkowskazy ledowe dymione DRC + lampa tylna dymiona DRC - unikatowa lampa przednia błotnik przedni Acerbis osłony dekli silnika po obu stronach czerwone silikonowe węże chłodnicy - korek chłodnicy ze wskaźnikiem temperatury - wymiana kompletu szprych tylnej felgi zmienione tarcze hamulcowe przód+ tył -przewody hamulcowe w czerwonym stalowym oplocie przód i tył dołożony dodatkowy filtr paliwa dźwignia zmiany biegów Zeta poręczna Zeta - pokrywka zbiorniczka plynu hamulcowego przedniego Zeta -czerwone mocowania kierownicy + pod nimi założone Zeta rubber killers -czerwone odpowietrzniki lag manetki Scott -kierownica Protaper Metal Mulisha zalożony dodatkowy manualny przycisk do wentylatora chlodnicy (automatyczny czujnik nadal działa) -zmienione klamki sprzęgła i hamulca przedniego na nielamki
Sprzedam Suzuki DRZ 400- 440 SM 2008r z dużą ilością dodatków i modyfikacji, lapie się na kategorię A2. Robi ogromne wrażenie wizualne i dźwiękowe na ulicy.Szacuję że DRZ po modyfikacjach które opisuję niżej może mieć zwiększona moc realnie do około 45-48 KM.Aktualny przebieg to 46700 km,chociaż realnie jest około 15-20% mniejszy (licznik zawyża prędkość po modyfikacjach )DRZ-ta jest zadbana, sprawna i gotowa do jazdy. Wedlug mnie wyglądem i dźwiękiem wyróźnia się spośród innych.Przegląd ważny do 13.06.2024r, OC do 05.10.2024, 2 komplety kluczyków. Moto było jeżdżone na oleju Motul 7100, zmieniany co 3 tys km gdy zaczynał zmieniać swoją barwę. Ostatnio zmieniony na początku zeszłego sezonu, czyli ok. 1500km temu. Dorzucam olej + filtry na kolejną wymianę.Wazniejsze modyfikacje oraz naprawy silnikowe: - Przy 39 tys km zrobiony remont silnika: założony zestaw Big Bore cylinder + tłok zwiększający pojemność do 440 ccm, założona cieńsza uszczelka cylindra od DRZ E, wymiana łańcuszka rozrządu na DID, regeneracja głowicy: wymiana uszczelniaczy zaworowych; planowanie; wymiana szpilek; dotarcie zaworów i gniazd; czyszczenie dolotu i wylotu, nowa uszczelka kolektora wydechowego, nowy termostat -modyfikacje gaźnika: założone dysze JD jetkit (dorzucam resztę zestawu) + dłuższa śruba od mieszanki, usuniety Pair Zawór i zawór elektromagnetyczny -zrobiony 3x3 Mod -filtr powietrza K&N + założona pod niego uszczelka PC Racing Pro Seal stabilizująca i dociskająca bardziej filtr -dość unikalnie brzmiący i wyglądający wydech kolektor wydechowy grubo owinięty bandazem termicznym -zrobiony fix Pompy wody i Stator Loctite Najnowsze naprawy/ modyfikacje z początku tego sezonu lub końcówki poprzedniego: -1600 km temu założona nowa świeca NGK CR8EIX -wymieniony nowy zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego + wymiana tego plynu -nowy napęd wymieniony 2 tys km temu: tańcuch złoty DID VX3, zębatka tył Supersprox stealth 41z i nowe śruby zębatki + zębatka przód Supersprox 15z -wymiana łożysk na Koyo i uszczelniaczy koła tylnego -wymiana opony tylnej na MICHELIN PILOT POWER RS+ 150/60, przód był wymieniany wcześniej ale nadal ma sporo bieżnika Pirelli Diablo Rosso 3 120/70 - sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe ok 600km temu,nowy akumulator kupiony około 400km temu Modyfikacje wizualne i inne: zmieniona okleina kierunkowskazy ledowe dymione DRC + lampa tylna dymiona DRC - unikatowa lampa przednia błotnik przedni Acerbis osłony dekli silnika po obu stronach czerwone silikonowe węże chłodnicy - korek chłodnicy ze wskaźnikiem temperatury - wymiana kompletu szprych tylnej felgi zmienione tarcze hamulcowe przód+ tył -przewody hamulcowe w czerwonym stalowym oplocie przód i tył dołożony dodatkowy filtr paliwa dźwignia zmiany biegów Zeta poręczna Zeta - pokrywka zbiorniczka plynu hamulcowego przedniego Zeta -czerwone mocowania kierownicy + pod nimi założone Zeta rubber killers -czerwone odpowietrzniki lag manetki Scott -kierownica Protaper Metal Mulisha zalożony dodatkowy manualny przycisk do wentylatora chlodnicy (automatyczny czujnik nadal działa) -zmienione klamki sprzęgła i hamulca przedniego na nielamki.Kontakt tylko przez otomoto,bądź sms