Honda była kilka lat garażowana czasem odpalana. Jesteśmy drugim właścicielem a pierwszym w Polsce od 2008 roku. Ma niski przebieg na poziomie 8 tys.km co wynika wynika z malej odległości do miasta. Jest to prawdziwa honda a nie jakaś tandeta z tesco. Katalogowa cena z 2000 roku wynosiła 6300zł Zarejestrowana opłacona więc można normalnie odbyć jazdę próbną. Z takim przebiegiem jest to już wręcz pojazd kolekcjonerski. Skuter po takim czasie wymaga porządnego mycia ale nie wypsikałam 3 plaków żeby na zdjęciach wyglądał jak nowy. Serce modelu SFX 50 generuje moc maksymalną 5,4 KM i maksymalny moment obrotowy 5,8 Nm, co zapewnia bardzo dynamiczne przyspieszenie i prędkość maksymalną ponad 85 km/h (oczywiście po demontażu blokad fabrycznych japońskiego producenta). Wysokie osiągi nie przekreśliły niskiego zużycia paliwa, czego najlepszym dowodem jest fakt, że na zbiorniku paliwa o pojemności 6 litrów Honda może przejechać nawet 240 kilometrów na jednym tankowaniu. Honda spisuje się wyśmienicie, w jeździe miejskiej zachęcając do dynamicznej jazdy. A to właśnie za sprawą żywiołowo reagującego silnika i skutecznych hamulców. To powinno wystarczyć, by zdobyć miano „miejskiego tygrysa”. WIĘCEJ ZDJĘĆ MOGĘ PRZESŁAĆ NA E-MAIL (proszę wysłać sms) i link do filmu z krótkiej jazdy testowej .
Ta strona używa plików cookie. Możesz zmienić ustawienia plików cookie w przeglądarce.