Honda xl 600v transalp
Witam, do sprzedania jak w tytule niezawodna Honda Transalp XL600V. Sprowadziłem ją z Niemiec,trochę odświeżyłem,doś dodałem coś powymieniałem i od dwóch lat służy jako transport i zabawka. Ma swoje lata , swoje mankamenty, ale jest niezawodna. Jak ktoś jest zainteresowany proszę dzwonić. Wiecej zdjęć na mail a informacji telefonicznie. Zapraszam
Sprzedam motocykl Honda Transalp XL 600V. Motor sprowadzony z Niemiec, komplet dokumentów do rejestracji w kraju. W motocyklu wszystko sprawne, silnik pali na dotyk, zimny czy ciepły. Sprzęgło okej, hamulce okej. Napęd na początku ciągu. Pod względem technicznym stan bardzo dobry, wizualnie jak na zdjęciach. Więcej informacji pod numerem telefonu +43 6,6,0,1,0,1,3,2,5,7 lub wiadomość na olx lub Whatsapp.
\\\Cena Tylko do Weekendu/// Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
///Zimowa Cena, będzie drożej!\\\ Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
\\\Cena Tylko na Weekend/// Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
Witam. Na sprzedaż mój prywatny motocykl ,który jest ze mną od 5 lat. Opony TKC 80 continental, napęd świeży, trzy kufry, boczne asymetryczne, grzane manetki ,gmole ,gniazdo zapalniczki, dodatkowe światło stopu w kufrze centralnym(z oparciem). Olej w lagach wymieniany w zeszłym sezonie jak i płyn hamulcowy. Na dzień dzisiejszy olej do wymiany ,a jak dobrze poszukam to filtr dorzucę w gratisie, gdzieś powinienem mieć;) Stan bardzo dobry. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie. Pozdrawiam i zapraszam do kupna:)
Witam, na sprzedaż mam transalpa z 87r w dobrym stanie wizualnym jak i technicznym, 64tys km przebiegu. Wałek i zębatka w dobrym stanie, bez luzów. Sprzedaję bez widocznego na zdjęciach kufra. Ubezpieczenie na rok, przegląd do końca listopada. Motocykl można obejrzeć w Wieliczce. Więcej informacji pod nr telefonu. Zapraszam
Witam. Posiadam do sprzedania Hondę Transalp XL 600V, z 1999 r. z przebiegiem 56000 km. której jestem właścicielem od 2019. Motor w pełni sprawny. Zamontowany został tłumik firmy DOMINATOR, zmieniona została również owiewka , zamontowany deflektor (oryginalny tłumik i owiewkę, przekażę nowemu właścicielowi). Widoczne na zdjęciach kufry wliczone w cenę, do każdego posiadam po dwa kluczyki. Ważna polisa i badanie tech. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 6-0-6-6-2-4-6-7-8.
Honda transalp, bratnia afryki. Motor jest w koneserskiem stanie.cały orginalny,czarny silnik-naj odporniejszy. zdrowy ,nie pordzewiały, nie posniedziały.mały przebieg .w zeszły roku sprowadzony z Niemiec i zarejestrowany,przeszedł servis.tak więc bez wkladu-siadamy odrazu w trasę. Cena bez dyskusji!!!! I bez zbędnych gadek- 10 tys.pl
Witam. Sprzedam swoją Hondę TRANSALP XL 600V - wyprodukowaną w Japonii (PD06). Rok produkcji 1988, data pierwszej rejestracji za granicą 07.12.1995. O tym modelu chyba nie trzeba wiele pisać - Legenda motoryzacji.. Trampek ma przejechane nie całe 43000 km - w opinii znawców jest "dopiero dotarty". Prawa owiewka była malowana po przewrotce parkingowej - tyle wiem od poprzedniego właściciela. Honda w moim posiadaniu od 7 lat. Powodem sprzedaży jest niestety brak czasu na jazdę motocyklem.. Trampek nie myty, nie szykowany (przetarty jedynie z zimowego kurzu..) Motor jest oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony, PT do 10.05.2024. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Witam, sprzedam motocykl Honda XL 600V Transalp. Motocykl z bardzo małym przebiegiem sprowadzony i kupiony w 2016 roku na własny użytek. Po zakupie wymieniłem: -opony i dętki przód i tył -bieżnik ok 95% -łożyska kół przód i tył -napęd zębatki i łańcuch -gmole na silniku i stelaż na kufry Ponadto akumulator (2022) i olej z filtrem na bieżąco. Motocykl ma już swoje lata lecz mechanicznie jest w doskonałej kondycji (wiadomo Transalp) i nie wymaga nakładów. Badanie techniczne do sierpień 2024 Ubezpieczenie do sierpień 2024. Przebieg 30362 km Motocykl sprzedaję ponieważ brakuje mi czasu i towarzystwa do jazdy, w zeszłym sezonie przejechałem 300 km. Jest bardzo komfortowy do jazdy ponieważ kierowca ma wygodną wyprostowaną pozycję, wygodną kanapę, dość dużą szybę, rewelacyjne zawieszenie z regulacją skoku tylnego wahacza, dynamiczny i trwały silnik, więc nadaje się na dłuższe wypady. Uniwersalne opony umożliwiają jazdę w łagodnym terenie, a gmole zapewniają dodatkową ochronę. Dodatkowo posiada stopkę boczną i centralną. Ponadto posiadam na sprzedaż jeszcze jeden motocykl -Honda Varadero 125 2003 /motocykl żony/.
Witam, sprzedam motocykl Honda XL 600V Transalp 37 kW. Motocykl z bardzo małym przebiegiem sprowadzony i kupiony w 2016 roku na własny użytek. Po zakupie wymieniłem: -opony i dętki przód i tył -bieżnik ok 95% -łożyska kół przód i tył -napęd zębatki i łańcuch -gmole na silniku i stelaż na kufry Ponadto akumulator (2022) i olej z filtrem na bieżąco. Motocykl ma już swoje lata lecz mechanicznie jest w doskonałej kondycji (wiadomo Transalp) i nie wymaga nakładów. Badanie techniczne do sierpień 2024 Ubezpieczenie do sierpień 2024. Przebieg 30362 km Motocykl sprzedaję ponieważ brakuje mi czasu i towarzystwa do jazdy, w zeszłym sezonie przejechałem 300 km. Jest bardzo komfortowy do jazdy ponieważ kierowca ma wygodną wyprostowaną pozycję, wygodną kanapę, dość dużą szybę, rewelacyjne zawieszenie z regulacją skoku tylnego wahacza, dynamiczny i trwały silnik, więc nadaje się na dłuższe wypady. Uniwersalne opony umożliwiają jazdę w łagodnym terenie, a gmole zapewniają dodatkową ochronę. Dodatkowo posiada stopkę boczną i centralną.