Honda transalp 600v
Witam, sprzedam motocykl Honda Transalp 600v z 1999 r . Motocykl posiadam od 8 lat, wszystko było naprawiane na bieżąco. Zapraszam do kontaktu , jeżeli nie odbieram proszę o SMS , oddzwonię
Witam, posiadam do sprzedania swój prywatny motocykl jakim jest Honda Transalp 600V, w sprzęt włożone dużo serca czasu i pieniędzy, stan techniczny jak i wizualny bardzo dobry, przebieg 53tkm, na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie, zapraszamy poważnie zainteresowanych
Witam, posiadam do sprzedania swój prywatny motocykl jakim jest Honda Transalp 600V wyprodukowany w Japonii, jestem pierwszym właścicielem w PL, w sprzęt włożone dużo serca czasu i pieniędzy, stan techniczny jak i wizualny bardzo dobry, przebieg 53tkm, Motocykl przeze mnie bardzo bogato doposażony min w: - wysoka szyba Mgg - deflektor Darkojak - Gmole Heed z Torbami - Halogeny Puig - Podwyższenie kierownicy - gniazdo USB z ładowarką - Uchwyt na telefon - Analogowy zegarek Oxford - Stalowy oplot Hel przód i tył - Podnóżki Sw Motech ( szersze i wygodniejsze) - Stopka Centralna Sw Motech - Poszerzenie kosy bocznej - Świeżo przerobiona kanapa wraz z ochraniaczem na kierownice - Kufer centralny z oparciem i bagażnikiem Givi - kierunkowzkazy przerobione na biały klosz - akcesoryjna osłona łańcucha - akscesoryjne wypełnienie stelaży bocznych - Tuba narzedziowa - Nowy napęd najmocniejszy złoty DiD + oryginalna zębatka zdawcza Honda - Nowe Handbary Honda Ponadto został założony przedni błotnik z osłonami od Africa Twin 750 i uchwyty pasażera gdzie nie występują w tym modelu. Opony w bardzo dobrym stanie, tarcze bez jakichkolwiek rantów, klocki Grube, Honda bez wkładu. Do Moto dorzucam kufry boczne, linkę sprzegla, dętki, pokrowiec i pare innych rzeczy. Wałek zdawczy jak nowy. Wszystkie plastiki jak i kołki na swoim miejscu, nic nie jest urwane. Kostki elektryczne sprawdzone i zabezpieczone. Na wszelkie pytania odpowiem telefonicznie, zapraszamy poważnie zainteresowanych
Do sprzedania motocykl Honda Transalp 600V. W moim posiadaniu ponad 8 lat. Rok produkcji 1993r. Z wyposażenia : -gmole -akcesoryjna wysoka szyba + deflektor -Gniazdo 12v samochodowe -mocowanie na telefon z ładowarką -handbary -obszyte siedzisko z profilem -schowek na flaszkę -Kufer Givi na 2 kaski (z uszkodzonym zamkiem- otwierany na śrubokręt) -Tulejka podwyższająca pod amortyzator Części, które zostały wymienione -Nowy akumulator kupiony w tym roku -Nowy napęd DiD - zrobione około 1000 km- zębatka zdawcza profilaktycznie wklejona. -Świeże opony Scouty -5000 km temu mały remont silnika- wymienione pierścienie, uszczelniacze i prowadnice zaworowe. Wszystkie części oryginał sprowadzane z USA. -Wymieniony ślimak prędkościomierza i cały zegar- Prawdziwy przebieg około -80-90 tysięcy. -Kilka lat temu polakierowany na nowo (cały czarny) Sprzedaje z powodu braku czasu i chęci do jazdy. Motocykl ładnie się prezentuje, pali od strzała. Na pewno znajdzie się coś do zrobienia np: pęknięte lusterko, pęknięta guma w kierunkowskazach, do wymiany uszczelki pod klawiaturą (zabieram się już za to 5 lat i chyba już nie znajdę chęci). W ostatnich latach robione po 500 km rocznie. Szkoda ,żeby stał i się marnował. Gorąco polecam.
Witam na sprzedaż posiadam motocykl Honda Transalp 600v z 1988 roku. Motocykl posiada aktualne badanie technicze jak i ubezpieczenie. Honda jest w dobrym stanie aktualnie nie wymaga wkładu finansowego, jest gotowa do jazdy:) Ostatnio wymieniłem w niej filtr, olej, opony oraz napęd. Cena do negocjacji, możliwa zamiana za motocykl typu chopper lub cruiser z dopłatą w dwie strony:D nr tel: *********
Sprzedam hondę transalp z 1995r. Motocykl sprzedaje z kuframi. W 2020r zrobiony remont silnika od tamtej pory motocykl przejechał niecałe 2500km. Brak czasu na jazdę. W motocyklu wszystko sprawne. Proszę śmiało dzwonić opowiem całą historie motocykla.
Witam serdecznie do sprzedania klasyk w oryginalnym malowaniu. Wszystko sprawne jeżdzę nim na codzień. Nowa tylna opona. Zarejestrowany ważne oc przeglad do 2024 roku. Głośny przelotowy tłumik takiego kupiłem. Strzela ostro głośny robi tzw. Popkorn. Efekt mega jak ktoś lubi jak go słychać. Mam go 2 lata kupiłem jak było zrobione nowe sprzeglo. Nie działał obrotomierz i licznik więc wymieniłem licznik na inny. Poprzedni miał 650000 więc około 80tyś …Proszę o SMS o treści w jakiej sprawie.
\\\Cena Tylko do Weekendu/// Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
///Zimowa Cena, będzie drożej!\\\ Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
\\\Cena Tylko na Weekend/// Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta studzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstresowe pokonywanie krawężników. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie przeszkadza. Zachowanie na drodze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapewnia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z zatłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pięciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ przeniesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnięciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania luzów. Stalowa rama ma szeroko (ponad silnikiem) rozstawione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wyposażony w solidny system regulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calowe koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a jego żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakterystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż sportowego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km
Witam, do sprzedania jak w tytule niezawodna Honda Transalp XL600V. Sprowadziłem ją z Niemiec,trochę odświeżyłem,doś dodałem coś powymieniałem i od dwóch lat służy jako transport i zabawka. Ma swoje lata , swoje mankamenty, ale jest niezawodna. Jak ktoś jest zainteresowany proszę dzwonić. Wiecej zdjęć na mail a informacji telefonicznie. Zapraszam
Witam. Na sprzedaż mój prywatny motocykl ,który jest ze mną od 5 lat. Opony TKC 80 continental, napęd świeży, trzy kufry, boczne asymetryczne, grzane manetki ,gmole ,gniazdo zapalniczki, dodatkowe światło stopu w kufrze centralnym(z oparciem). Olej w lagach wymieniany w zeszłym sezonie jak i płyn hamulcowy. Na dzień dzisiejszy olej do wymiany ,a jak dobrze poszukam to filtr dorzucę w gratisie, gdzieś powinienem mieć;) Stan bardzo dobry. Na wszelkie pytania chętnie odpowiem telefonicznie. Pozdrawiam i zapraszam do kupna:)
Witam, na sprzedaż mam transalpa z 87r w dobrym stanie wizualnym jak i technicznym, 64tys km przebiegu. Wałek i zębatka w dobrym stanie, bez luzów. Sprzedaję bez widocznego na zdjęciach kufra. Ubezpieczenie na rok, przegląd do końca listopada. Motocykl można obejrzeć w Wieliczce. Więcej informacji pod nr telefonu. Zapraszam
Witam. Posiadam do sprzedania Hondę Transalp XL 600V, z 1999 r. z przebiegiem 56000 km. której jestem właścicielem od 2019. Motor w pełni sprawny. Zamontowany został tłumik firmy DOMINATOR, zmieniona została również owiewka , zamontowany deflektor (oryginalny tłumik i owiewkę, przekażę nowemu właścicielowi). Widoczne na zdjęciach kufry wliczone w cenę, do każdego posiadam po dwa kluczyki. Ważna polisa i badanie tech. Zapraszam do kontaktu pod nr tel. 6-0-6-6-2-4-6-7-8.
Honda Transalp 600V Rok 1992 Przebieg 33500 km Stan bardzo dobry od nowości w jednych rękach Sprowadzony z Austrii komplet dokumentów do rejestracji w Polsce. Cena do niewielkiej negocjacji na miejscu. Możliwość Transportu
Witam, Sprzedam motocykl Honda 600V Transalp - 34,59 kW. Rok produkcji: 1997r. Motocykl sprowadzony ze Szwajcarii. Nie użytkowany na Polskich drogach. Motocykl wizualnie do poprawek, technicznie sprawny. Wystawiam fakturę VAT, kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej. Jesteśmy dla Państwa dostępni 7 dni w tygodniu, zapraszamy do kontaktu i na inne nasze aukcje.
Witam, Sprzedam motocykl Honda 600V Transalp - 34,59 kW ( A2 ). Rok produkcji: 1997r. Motocykl sprowadzony ze Szwajcarii. Nie użytkowany na Polskich drogach. Motocykl wizualnie do poprawek, technicznie sprawny, wałek zdawczy w bardzo dobrym stanie, dla zainteresowanych możliwość podesłania zdjęć. Wystawiam fakturę VAT, kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej. Jesteśmy dla Państwa dostępni 7 dni w tygodniu, zapraszamy do kontaktu i na inne nasze aukcje.
Witam. Sprzedam swoją Hondę TRANSALP XL 600V - wyprodukowaną w Japonii (PD06). Rok produkcji 1988, data pierwszej rejestracji za granicą 07.12.1995. O tym modelu chyba nie trzeba wiele pisać - Legenda motoryzacji.. Trampek ma przejechane nie całe 43000 km - w opinii znawców jest "dopiero dotarty". Prawa owiewka była malowana po przewrotce parkingowej - tyle wiem od poprzedniego właściciela. Honda w moim posiadaniu od 7 lat. Powodem sprzedaży jest niestety brak czasu na jazdę motocyklem.. Trampek nie myty, nie szykowany (przetarty jedynie z zimowego kurzu..) Motor jest oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony, PT do 10.05.2024. Więcej informacji udzielę telefonicznie.
Witam, sprzedam motocykl Honda XL 600V Transalp. Motocykl z bardzo małym przebiegiem sprowadzony i kupiony w 2016 roku na własny użytek. Po zakupie wymieniłem: -opony i dętki przód i tył -bieżnik ok 95% -łożyska kół przód i tył -napęd zębatki i łańcuch -gmole na silniku i stelaż na kufry Ponadto akumulator (2022) i olej z filtrem na bieżąco. Motocykl ma już swoje lata lecz mechanicznie jest w doskonałej kondycji (wiadomo Transalp) i nie wymaga nakładów. Badanie techniczne do sierpień 2024 Ubezpieczenie do sierpień 2024. Przebieg 30362 km Motocykl sprzedaję ponieważ brakuje mi czasu i towarzystwa do jazdy, w zeszłym sezonie przejechałem 300 km. Jest bardzo komfortowy do jazdy ponieważ kierowca ma wygodną wyprostowaną pozycję, wygodną kanapę, dość dużą szybę, rewelacyjne zawieszenie z regulacją skoku tylnego wahacza, dynamiczny i trwały silnik, więc nadaje się na dłuższe wypady. Uniwersalne opony umożliwiają jazdę w łagodnym terenie, a gmole zapewniają dodatkową ochronę. Dodatkowo posiada stopkę boczną i centralną. Ponadto posiadam na sprzedaż jeszcze jeden motocykl -Honda Varadero 125 2003 /motocykl żony/.