Sprzęgło hydrokinetyczne mercedes
Przedmiotem aukcji jest zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne, konwerter do automatycznej skrzyni biegów Mercedes 220.250.03.02 PRZEDMIOT WYSYŁAMY ZARAZ PO OTRZYMANIU PAŃSTWA USZKODZONEGO SPRZĘGŁA. Korzystamy z usług firmy UPS. Możliwy jest odbiór osobisty od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8-16 Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania 71 3152327, 60*******08 lub 60*******40.
Przedmiotem aukcji jest zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne, konwerter do automatycznej skrzyni biegów Mercedes 221.250.22.02 PRZEDMIOT WYSYŁAMY ZARAZ PO OTRZYMANIU PAŃSTWA USZKODZONEGO SPRZĘGŁA. Korzystamy z usług firmy UPS. Możliwy jest odbiór osobisty od Poniedziałku do Piątku w godzinach 8-16 Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na Państwa pytania 71 3152327, 60*******08 lub 60*******40.
Przedmiotem aukcji jest sprzęgło hydrokinetyczne Model auta to Mercedes s-klasa W220 rok 2003 silnik 4.3 benzyna V8 Przebieg 276tys. km kod lakieru L189 kod silnika:113941 skrzynia automatyczna Posiadam więcej części do tego modelu jak i innych pojazdów samochodowych. Proszę o kontakt telefoniczny przed zamówieniem towaru w celu potwierdzenia dostępności częśći Możliwość wysyłki kurierem dhl bądz gls SŁUPIA POD BRALINEM (WOJ. WIELKOPOLSKIE) TO MIEJSCOWOŚĆ W GMINIE PERZÓW ODDALONA OD OSTRÓW WIELKOPOLSKI 60KM WROCŁAW 60KM WARSZAWA 290KM POZNAŃ 170KM ŁÓDŹ 150KM GDAŃSK 490KM
konwerter sprzęgło hydrokinetyczne Mercedes W203 W209 2.2 CDI Posiadam inne części do tego modelu i innych modeli aut. Więcej informacji udzielam telefonicznie nie odpisuję na sms i wiadomości prywatne, proszę dzwonić 6-0-1-7-3-0-0-9-1 Bardzo proszę o telefon w godzinach 08:00-16:00 od poniedziałku do piątku
Mercedes W210 W202 W203 2.9 2.2 CDI Sprzęgło Hydrokinetyczne Gwarancja rozruchowa Więcej informacji przez telefon i OLX. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Nr magazynowy: 9202/T-1 Posiadamy duży asortyment części z demontażu. Zapraszamy do współpracy. Możliwość wysyłki.
SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE / KONWERTER PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI DO MERCEDES E W211 2,3 2,7 CDI Regenerację sprzęgła hydrokinetycznego / konwertera przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku oraz używamy wysokiej jakości komponentów. Zapewnia to długotrwałe i bezawaryjne działanie sprzęgła hydrokinetycznego. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00 OBJAWY USZKODZENIA SPRZĘGŁA HYDROKINETYCZNEGO / KONWERTERA: Typowe usterki sprzęgieł hydrokinetycznych uzależnione są od posiadanej skrzyni biegów. W jednym modelach będzie to szarpanie czy falowanie a w innych może to być odczuwalne podczas przyspieszania poprzez pojawiające się drgania czy tak zwanym przeciąganiem biegów – nieelastyczną ich zmianą. Podczas gwałtownego ruszania albo na zwiększonych obrotach można usłyszeć specyficzne szumy wynikające się ze ślizgania płytek wywnętrz sprzęgła hydrokinetycznego. PROCES REGENERACJI SPRZĘGŁA HYDROKINETYCZNEGO / KONWERTERA: • OTWIERANIE - przed rozpoczęciem procesu regeneracji obudowa sprzęgła hydrokinetycznego jest rozcinana przez naszego specjalistę. • MYCIE - nasz specjalista po rozcięciu obudowy sprzęgła hydrokinetycznego wyjmuje wszystkie elementy i dokładnie je oczyszcza pod wysokim ciśnieniem, z resztek okładzin czy też opiłków metalu. • SPRAWDZENIE WNĘTRZA - po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich elementów nasz specjalista ocenia ich stan techniczny pod kątem zużycia i zniszczenia. • WYMIANA CZĘŚCI - wszystkie elementy które są zużyte wymieniane są na nowe. Każdorazowo niezależnie od stopnia zużycia elementu "lock up'u" zostają wymieniane tarczki na nowe oryginalne. • SPAWANIE - kiedy sprzęgło hydrokinetyczne posiada już nowe elementy wewnątrz i zostanie złożone nasz specjalista montuje je na wyłącznie przeznaczonym do tego celu automacie spawalniczym gdzie spawane jest z dużą precyzją. • TEST ZANURZENIOWY - aby upewnić się co do dokładności i szczelności wykonanego spawu, każde sprzęgło hydrokinetyczne poddawane jest testom zanurzeniowym w specjalnym roztworze, który pozwala na wykrycie nawet najmniejszych pęcherzyków powietrza. • TEST POMIAROWY - następnie po testach zanurzeniowych sprawdzamy czy parametry zespawanego sprzęgła hydrokinetycznego mają odpowiednie wartości. Nawet mała pomyłka może się przełożyć na nieprawidłowe działanie a w dalszym okresie czasu poważną usterką. Dlatego wolimy się upewnić, że dany konwerter posiada odpowiednie parametry po złożeniu. • DYNAMICZNE WYWAŻENIE - ostatnim elementem procesu regeneracji jest dynamiczne wyważanie konwertera. Jest to niezbędne aby wykryć jakiekolwiek niedowarzenia które mogą przełożyć się na wibracje podczas pracy. Dlatego jeśli sprzęgło hydrokinetyczne nie przejdzie tego testu, nie jest wysyłane do klienta. Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia. Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób. Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z zakładkami na dole strony. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. * cena obowiązuje przy zwrocie starego sprzęgła hydrokinetycznego / konwertera, w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twój konwerter.
SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE / KONWERTER PO PROFESJONALNEJ REGENERACJI DO MERCEDES C W203 2,3 2,7 CDI Regenerację sprzęgła hydrokinetycznego / konwertera przeprowadzamy za pomocą najnowocześniejszych maszyn dostępnych na rynku oraz używamy wysokiej jakości komponentów. Zapewnia to długotrwałe i bezawaryjne działanie sprzęgła hydrokinetycznego. ZAPRASZAMY DO KONTAKTU TELEFONICZNEGO OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 8:00 – 16:00 OBJAWY USZKODZENIA SPRZĘGŁA HYDROKINETYCZNEGO / KONWERTERA: Typowe usterki sprzęgieł hydrokinetycznych uzależnione są od posiadanej skrzyni biegów. W jednym modelach będzie to szarpanie czy falowanie a w innych może to być odczuwalne podczas przyspieszania poprzez pojawiające się drgania czy tak zwanym przeciąganiem biegów – nieelastyczną ich zmianą. Podczas gwałtownego ruszania albo na zwiększonych obrotach można usłyszeć specyficzne szumy wynikające się ze ślizgania płytek wywnętrz sprzęgła hydrokinetycznego. PROCES REGENERACJI SPRZĘGŁA HYDROKINETYCZNEGO / KONWERTERA: OTWIERANIE - przed rozpoczęciem procesu regeneracji obudowa sprzęgła hydrokinetycznego jest rozcinana przez naszego specjalistę. MYCIE - nasz specjalista po rozcięciu obudowy sprzęgła hydrokinetycznego wyjmuje wszystkie elementy i dokładnie je oczyszcza pod wysokim ciśnieniem, z resztek okładzin czy też opiłków metalu. SPRAWDZENIE WNĘTRZA - po dokładnym wyczyszczeniu wszystkich elementów nasz specjalista ocenia ich stan techniczny pod kątem zużycia i zniszczenia. WYMIANA CZĘŚCI - wszystkie elementy które są zużyte wymieniane są na nowe. Każdorazowo niezależnie od stopnia zużycia elementu "lock up'u" zostają wymieniane tarczki na nowe oryginalne. SPAWANIE - kiedy sprzęgło hydrokinetyczne posiada już nowe elementy wewnątrz i zostanie złożone nasz specjalista montuje je na wyłącznie przeznaczonym do tego celu automacie spawalniczym gdzie spawane jest z dużą precyzją. TEST ZANURZENIOWY - aby upewnić się co do dokładności i szczelności wykonanego spawu, każde sprzęgło hydrokinetyczne poddawane jest testom zanurzeniowym w specjalnym roztworze, który pozwala na wykrycie nawet najmniejszych pęcherzyków powietrza. TEST POMIAROWY - następnie po testach zanurzeniowych sprawdzamy czy parametry zespawanego sprzęgła hydrokinetycznego mają odpowiednie wartości. Nawet mała pomyłka może się przełożyć na nieprawidłowe działanie a w dalszym okresie czasu poważną usterką. Dlatego wolimy się upewnić, że dany konwerter posiada odpowiednie parametry po złożeniu. DYNAMICZNE WYWAŻENIE - ostatnim elementem procesu regeneracji jest dynamiczne wyważanie konwertera. Jest to niezbędne aby wykryć jakiekolwiek niedowarzenia które mogą przełożyć się na wibracje podczas pracy. Dlatego jeśli sprzęgło hydrokinetyczne nie przejdzie tego testu, nie jest wysyłane do klienta. Profesjonalnie przeprowadzona regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego to pewność wieloletniego użytkowania w przeciwieństwie do zakupu tanich zamienników lub części używanych niewiadomego pochodzenia. Dołącz do grona zadowolonych klientów. Zaufało nam już tysiące osób. Jeżeli nadal masz jakieś wątpliwości zapoznaj się z zakładkami na dole strony. W razie pytań nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji. * cena obowiązuje przy zwrocie starego sprzęgła hydrokinetycznego / konwertera, w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twój konwerter.
JAKOŚĆ A SILNIK: 4.0CDI 225kW (306KM) 629912 VIN: WDC1641281A189885 KOLOR SAMOCHODU: CZARNY SUV 5D SKRZYNIA AUTOMATYCZNA ROK PRODUKCJI: 2006 OKRES PRODUKCJI: 2005-2012 Numer magazynowy: 541846 Numer seryjny: 2210441D Pracujemy poniedziałek - piątek w godzinach: 8:00-16:00, sobota 8:00-14:00. Zamówienia wysyłkowe realizujemy za pobraniem lub po przedpłacie, za pomocą kurierów oraz Poczty, na adres lub do paczkomatu, według życzenia klienta. W razie dodatkowych pytań, zapraszamy do kontaktu telefonicznego Wszystkie części przez nas oferowane, pochodzą z legalnego źródła. Na każdy zakup wystawiamy paragon lub fakturę vat, oraz udzielamy gwarancji rozruchowej. Jesteśmy legalną stacją demontażu pojazdów.
Przedmiotem ogłoszenia jest kompleksowo zregenerowane sprzęgło hydrokinetyczne/konwerter. Posiadamy duże stany magazynowe konwerterów. Udzielamy 12-miesięcznej gwarancji bez limitu kilometrów. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego z doradcą klienta lub wizyty osobistej w firmie.Pracujemy pon-pt 7-16 W skład procesu regeneracji sprzęgła hydrokinetycznego wchodzi: - kompleksowa weryfikacja stanu wraz z oceną uszkodzeń; - rozcinanie sprzęgła; - mycie wszystkich podzespołów; - Wszystkie podzespoły wymieniane są na nowe (w tym także element "lock up'u" zostają wymieniane na nowe oryginalne); - spawanie na automacie spawalniczym; - sprawdzamy szczelność spawów w specjalnym rozwtorze; - sprawdzamy wymiary zespawanego sprzęgła; - kończymy regeneracje poprzez dynamiczne wyważenie konwertera ; Nasza firma dysponuje dogodnymi usługami kurierskimi, świadczonymi przez firmę DHL.Wieloletnia współpraca między firmami zaowocowała dogodnymi dla klienta cenami. Koszt dostawy ciężkiej przesyłki to tylko 30zł. W przypadku odbioru starego koła dwumasowego od klienta i dostarczenia już zregenerowanego, koszt podwójnego transportu to zaledwie 50zł. * Podana cena jest netto ** cena obowiązuje przy zwrocie starego sprzęgła, w przypadku braku towaru na magazynie możemy zregenerować Twoje Sprzęgło/Konwerter.
Witam Posiadam do sprzedania w pełni sprawny konwerter wandler sprzęgło hydrokinetyczne do Mercedesa W164 ML 320 CDI z silnikiem 3.0 CDI V6. Sprzęgło w pełni sprawne oryginalne mercedes-benz na konwerter daje 30-dniowa gwarancja sprzęgło z auta o przebiegu 70tys km. Możliwa wysyłka kurierem.
Powiązane wyszukiwania
- Sprzęgło hydrokinetyczne mercedes 220.250.03.02
- Sprzęgło hydrokinetyczne mercedes 221.250.22.02
- Mercedes w210 w202 w203 2.9 2.2 cdi sprzęgło hydrokinetyczne
- Konwerter sprzęgło hydrokinetyczne mercedes w203 w209 2.2 cdi
- Sprzęgło hydrokinetyczne mercedes s-klasa w220 4.3b
- Sprzęgło hydrokinetyczne volvo v70 ii d5 2.4
- Alfa romeo stelvio sprzęgło hydrokinetyczne 2.2d