Renault master 3.0 dci 136 km

Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Dostawcze i Ciężarowe Polska: Wszystkie miasta
Renault Master 3.0 dci 136 KM
Renault Master 3.0 dci 136 KM
nowe Koprzywnica 22 dnia plecy

Do sprzedania Renault Master 3.0 dci z małym przebiegiem 140 tys , niestety z uszkodzonym silnikiem ukręcony wał korbowy po obrzuceniu panewki .Poza tym stan bardzo dobry używany 6 lat pierwszy właściciel w PL w gospodarstwie rolnym, wersja L2H2 3 osoby

Renault Master 3.0 dci
Renault Master 3.0 dci
Tarnów 30+ kilka dni temu

SPRZEDAM ! Renault Master 3.0 dci, 136 km, 2005 rok, przebieg 407 800, L3 H2, na busie znajduje się komplet nowych opon zimowych oraz posiadam osobno dwie felgi z letnimi. Bus technicznie w bdb stanie, do lekkich poprawek lakierniczych, serwisowany na bieżąco, nie wymaga wkładu. Polisa OC oraz badanie techniczne aktualne do września. Cena 16 200 do negocjacji. Więcej info oraz zdjęć pod numerem telefonu. Pozdrawiam

RENAULT MASCOTT 3.0 115-140KM DXI3 ZD3600 HT12-26C
RENAULT MASCOTT 3.0 115-140KM DXI3 ZD3600 HT12-26C
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer częściHT12-26D

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka HITACHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – HT12-26D – HT12-26A – HT12-26B – HT12-26C – HT1226D – HT1226A – HT1226B – HT1226C Numer katalogowy zamienników: – 7701475399 – 14411DC10B – 14411-DC10B TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: ENAULT MASTER II Box (FD) A 2005-06-01 DIESEL ZD3 60**********120 KM RENAULT MASTER II Platform/Chassis (ED/HD/UD) A 2005-06-01 DIESEL ZD3 60**********120 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Box Body / Estate A 2004-05-01 2010-10-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Box Body / Estate A 2004-05-01 2010-10-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM ZD3600, DXi3, ZD3A600 Renault Mascott 3.0 DXI 115 116 120 136 140 KM Renault Master II 3.0 dCI 115 116 120 136 140 KM Opel Movano B 3.0 CDTI 115 116 120 136 140 KM Nissan Interstar 3.0 dCI 115 116 120 136 140 KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

RENAULT MASTER 3.0 115-140KM DXI3 ZD3600 HT12-26D
RENAULT MASTER 3.0 115-140KM DXI3 ZD3600 HT12-26D
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer częściHT12-26D

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka HITACHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – HT12-26D – HT12-26A – HT12-26B – HT12-26C – HT1226D – HT1226A – HT1226B – HT1226C Numer katalogowy zamienników: – 7701475399 – 14411DC10B – 14411-DC10B TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: ENAULT MASTER II Box (FD) A 2005-06-01 DIESEL ZD3 60**********120 KM RENAULT MASTER II Platform/Chassis (ED/HD/UD) A 2005-06-01 DIESEL ZD3 60**********120 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Box Body / Estate A 2004-05-01 2010-10-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Box Body / Estate A 2004-05-01 2010-10-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM RENAULT MASCOTT Platform/Chassis A 2004-05-01 2010-12-01 DIESEL DXI 3, ZD3 A 600 3 115 KM ZD3600, DXi3, ZD3A600 Renault Mascott 3.0 DXI 115 116 120 136 140 KM Renault Master II 3.0 dCI 115 116 120 136 140 KM Opel Movano B 3.0 CDTI 115 116 120 136 140 KM Nissan Interstar 3.0 dCI 115 116 120 136 140 KM Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

RENAULT MASTER 3.0 ZD3 99-136KM 93180473
RENAULT MASTER 3.0 ZD3 99-136KM 93180473
900 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściCzęści karoserii > Dachy > Silnik dachu
RodzajKaroseria
StanUżywane
Numer częściht12

!! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka IHI na nowym środku. Numer z tabliczki: – 047-00A – HT12-22D – HT12-22C – HT12-22A Numer katalogowy zamienników: – 7701479012 – 7701475398 – 7701065204 – 4415313 – 93180473 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Nissan Interstar 3.0 dCI Silnik: ZD3 Pojemność: 2953 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2008 Nissan Terrano I 2.7 TD Silnik: TD27T WD21 Pojemność: 2664 ccm Moc: 99 KM Rok produkcji: 01.1988 do 06.1993 Opel Movano A 3.0 CDTI Silnik: ZD3 Pojemność: 2953 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2008 Renault Master II 3.0 dCi 140 Silnik: ZD3 Pojemność: 2953 ccm Moc: 136 KM Rok produkcji: 01.2003 do 12.2008 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.