Wtryskiwacz 13.53.75.89.048. bmw n43 n53 - regeneracja

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Części samochodowe Polska: Wszystkie miasta
Wtryskiwacz 13.53.75.89.048. BMW N43/N53 - Regeneracja
Wtryskiwacz 13.53.75.89.048. BMW N43/N53 - Regeneracja
400 zł
nowe Łódź 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład paliwowy > Wtryskiwacze
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części13537589048

Ogłoszenie dotyczy regeneracji wtryskiwacza o nr: 13.5*********48. Wtryskiwacze poddawane są profesjonalnej regeneracji, która umożliwia przywrócenie parametrów fabrycznie nowego wtryskiwacza. Aukcja dotyczy profesjonalnej kompletnej regeneracji  państwa wtryskiwaczy benzynowych. W przypadku braku możliwości regeneracji powierzonego wtryskiwacza koszt weryfikacji i sprawdzenia wynosi 150,00 zł. Przesłane do regeneracji wtryskiwacze nie mogą posiadać uszkodzeń mechanicznych. Adres wysyłki wtryskiwaczy: AP-Car  Centrum Motoryzacyjne 91-008 Łódź, ul. Odolanowska 18 Skuteczność regeneracji sprawdzamy na najnowszym stole probierczym MagnetiMarelli - GDRX. Jakość wykonanej regeneracji potwierdzamy wydrukiem wraz z nadanym nowym kodem GCC (dotyczy wtryskiwaczy Siemens/VDO - BMW) i 12 miesięczną gwarancją bez limitu kilometrów. * Urządzenie firmy MagnetiMarelli GDR X to najnowsze urządzenie do testowania systemów bezpośredniego wtrysku benzyny TSI / TFSI / FSI / JTS / HPI / HPDI / Ecotec / Ecoboost / CGI / DISI / GDI / Sci / IDE / SIDI wykorzystując najnowsze technologie w dziedzinie regeneracji wtryskiwaczy benzynowych. * Dzięki nowatorskiej technologii regulacji dawek wtryskowych dla wtryskiwaczy bezpośredniego wtrysku możemy regulować dawki wtryskowe w całym zakresie ciśnień również gdy wtryskiwacz dawkuje zbyt dużo. Oferujemy również rewitalizację stosu piezo wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Rewitalizacja stosu piezo Siemens we wtryskiwaczu polega na jego kuracji sygnałem prądowym o odpowiednim profilu. Wraz z eksploatacją wtryskiwacza dochodzi do zwarć pomiędzy warstwami stosu piezo. Wynikiem tego jest zmniejszenie dawek wtryskowych oraz większe opóźnienie w reakcji. Rewitalizacja stosu likwiduje zwarcia dzięki czemu cały stos wydłuża się o podobną wartość, co w sprawnym wtryskiwaczu. Jeżeli wtryskiwacz nie posiada mechanicznych uszkodzeń to najprawdopodobniej rewitalizacja go usprawni. Proces przynosi również pozytywne rezultaty we wtryskiwaczach nowych i używanych, które długo leżały na półce i w wyniku tego doszło do ich rozładowania. Tak często dzieję się we wtryskiwaczach VDO kupionych w hurtowniach.

Wtryskiwacz 13.53.75.89.048. BMW N43/N53 - Regeneracja
Wtryskiwacz 13.53.75.89.048. BMW N43/N53 - Regeneracja
400 zł
Łódź 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład paliwowy > Wtryskiwacze
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części13537589048

Ogłoszenie dotyczy czyszczenia i testowania wtryskiwacza o nr: 06F906036F Wtryskiwacze poddawane są profesjonalnemu czyszczeniu, które umożliwia przywrócenie parametrów fabrycznie nowego wtryskiwacza. Ogłoszenie dotyczy profesjonalnego kompletnego czyszczenia państwa wtryskiwaczy benzynowych. W przypadku braku możliwości czyszczenia powierzonego wtryskiwacza koszt weryfikacji i sprawdzenia wynosi 150,00 zł. Przesłane do czyszczenia wtryskiwacze nie mogą posiadać uszkodzeń mechanicznych. Adres wysyłki wtryskiwaczy: AP-Car Centrum Motoryzacyjne 91-008 Łódź, ul. Odolanowska 18 Skuteczność sprawdzamy na najnowszym stole probierczym MagnetiMarelli - GDRX., a jakość wykonanej usługi potwierdzamy wydrukiem wraz z nadanym nowym kodem GCC. * Urządzenie firmy MagnetiMarelli GDR X to najnowsze urządzenie do testowania systemów bezpośredniego wtrysku benzyny TSI / TFSI / FSI / JTS / HPI / HPDI / Ecotec / Ecoboost / CGI / DISI / GDI / Sci / IDE / SIDI wykorzystując najnowsze technologie w dziedzinie regeneracji wtryskiwaczy benzynowych. * Dzięki nowatorskiej technologii regulacji dawek wtryskowych dla wtryskiwaczy bezpośredniego wtrysku możemy regulować dawki wtryskowe w całym zakresie ciśnień również gdy wtryskiwacz dawkuje zbyt dużo. Oferujemy również rewitalizację stosu piezo wtryskiwaczy piezoelektrycznych. Rewitalizacja stosu piezo Siemens we wtryskiwaczu polega na jego kuracji sygnałem prądowym o odpowiednim profilu. Wraz z eksploatacją wtryskiwacza dochodzi do zwarć pomiędzy warstwami stosu piezo. Wynikiem tego jest zmniejszenie dawek wtryskowych oraz większe opóźnienie w reakcji. Rewitalizacja stosu likwiduje zwarcia dzięki czemu cały stos wydłuża się o podobną wartość, co w sprawnym wtryskiwaczu. Jeżeli wtryskiwacz nie posiada mechanicznych uszkodzeń to najprawdopodobniej rewitalizacja go usprawni. Proces przynosi również pozytywne rezultaty we wtryskiwaczach nowych i używanych, które długo leżały na półce i w wyniku tego doszło do ich rozładowania. Tak często dzieję się we wtryskiwaczach VDO kupionych w hurtowniach.