Sprzedam bmw e39 525d
Sprzedam BMW e39 525d buda mocno średnia progi i nadkola do roboty. Ostatnio zrobiona dwumasa ze sprzęgłem,wymienione turbo na używane od 3.0d,odma nowa,jest wyciek z przewodu od spomagania Wyposażenie: Grzane siedzenia przód Duże radio 4el szyby 17 calowe felgi m pakiet Kierownica serducho z multifunkcja. Multifunkcja do podpięcia Tempomat po podpięciu kierownicy O czymś zapomniałem pewnie. Zawieszenie do zrobienia jakaś guma tak powiedział mechanik.
Sprzedam BMW E39 2002 o pojemności 2,5 l diesel w wersji exlusive, manual. Auto jest w bardzo dobrym stanie technicznym, nieuszkodzone, doinwestowane, garażowane i bardzo ekonomiczne- 6 l. Wszystkie naprawy wykonywane na bieżąco. Auto bogato wyposażone. Wnętrze kompletne i zadbane, nie palone w środku. Jestem jego pierwszym właścicielem w kraju od 2015 r. Ubezpieczenie i przegląd ważny. Cena do negocjacji. Zainteresowanych proszę o kontakt pod nr tel 5 1 2 6 8 6 1 5 8 lub 5 0 4 8 1 9 5 4 2
Sprzedam BMW E39 525D M-PAKIET Skóry Szyberdach Podgrzewane fotele Tempomat 2kl kół Więcej informacji udziele telefoniczne
Sprzedam BMW E39 525d common rail 163hp z automatyczną skrzynią bmw do poprawek blacharsko mechanicznych na już do roboty jest maglownica i parę pierdolek BMW skręca jeździ hamuje opłaty aktualne przegląd do stycznia OC do końca marca 2024
Dzień Dobry Sprzedam BMW e39 525D Stan bdb, jestem 3 właścicielem od nowości Samochód pochodzi z Belgi, przebieg w pełni oryginalny. W razie pytań proszę o kontakt telefoniczny.
Sprzedam BMW 5 E39 525D 163km LIFT 2002r doinwestowany stan bdb W tym miesiącu zrobiony serwis filtrowo olejowy Motul 5w30 + plukanka i wszystkie filtry. Zrobiono logi i wymeniono przewody podcisnienia turbiny i zawór. Poza tym w samochodzie zostały zrobione kompletne hamulce przód i tył.Nowe tarcze klocki, okladziny i zregenerowane zaciski.Oslony tarcz itp. W zawieszeniu nic nie puka, nic nie stuka. Wymienione kilka wahaczy i tuleii oraz drazki. Na aucie zalozone kola 17 z ładnym oponami. Samochód ma 21 lat i nosi normalne slady uzytkowania
Sprzedam BMW 5 E39 525D 163km LIFT 2002r doinwestowany stan bdb W tym miesiącu zrobiony serwis filtrowo olejowy Motul 5w30 + plukanka i wszystkie filtry. Zrobiono logi i wymeniono przewody podcisnienia turbiny i zawór. Poza tym w samochodzie zostały zrobione kompletne hamulce przód i tył.Nowe tarcze klocki, okladziny i zregenerowane zaciski.Oslony tarcz itp. W zawieszeniu nic nie puka, nic nie stuka. Wymienione kilka wahaczy i tuleii oraz drazki. Na aucie zalozone kola zimowe 16 z bardzo ładnym oponami.inne niz na foto Samochód ma 21 lat i nosi normalne slady uzytkowania
Sprzedam BMW E39 525d 2002r 298 tyś przebiegu Full opcja M-pakiet fotele grzane w alkantarze z pamięcią Navi Bluetooth IBUS Android 11 xenon nagłośnienie Alpine kol. Titan-Silber Silnik M57D25 Auto sprowadzone z Niemiec 4 lata temu jako bezwypadkowe bez żadnej rysy bez grama rdzy nigdy nie jeździło zimą w Polsce !! ma oczywiście oryginalny przebieg !! Co zrobione w tym aucie : - Konserwacja podwozia - Regeneracja wtryskiwaczy - Regeneracja Turbiny - Renowacja Felg - Renowacja lamp - Regeneracja licznika - Renowacja kierownicy - Renowacja foteli - Środek obszyty alcantarą - Radio android 11 firmy X-trons 6GB RAM - Wzmacniacz tuba + głośniki ALPINE - lakier po polerce + ceramika - końcówka wydechu + siatki - Serwis olejowy 1000 km temu - Odma + zawór egr - Olej w skrzyni + filtr - Tylne sprężyny - Nowe Opony - Nowe termostaty Wtryskiwacze Turbina Radio Sprężyny na gwarancji jeszcze rok - Zawieszenie igła zero luzów zero wycieków z silnika auto jeździ i wygląda jak z salonu !! Wszystkie katalizatory na swoim miejscu !!Każda śróbka każda część tylko ori BMW. Stan mojej E39 oceniam 10/10.
Sprzedam moje ukochane bmw serii 5 Wersja wyposażenia Bmw Life Style -silnik common rail -monitor 16/9 -wielofunkcyjna kierownica -kubełkowe półskórzane elektryczne fotele -elektryczny szyberdach -tempomat -klimatronik - NIVO - czarna posufitka - szyberdach - hak ... itd.. BMW E39 525d. Samochód w moim posiadaniu od ponad 10-ciu lat. Poprzedni właścicielem był brat, odkupił od pierwszego właściciela z Austrii. Auto jest bezwypadkowe, serwisowane regularnie co 15000 km. W ostatnim czasie zakupione nowe opony letnie 1 sezon i zimowe 2 sezony, nowy akumulator oraz żarniki xenonów. Z ważniejszych napraw regeneracja pompy wysokiego ciśnienia, wymiana pompy w baku regeneracja turbo. Nowe klocki i tarcze. Fabryczne radio ma wymienione końcówki mocy. Auto uszanowane. Przebieg autentyczny, zrobi drugie tyle:) W cenie samochodu 2 komplety kół lato 16" na pięknych felgach oraz zima 16".Dywaniki na lato i korytka gumowe na zimę. Mata gumowa w bagażniku. Garażowany Stan blacharki stosowny do wieku. Ubezpieczenie OC i AC: 22.04.2024 Przegląd 17.11.2024 MOŻLIWOŚĆ NEGOCJACJI CENY
Witam. Sprzedam bmw e39 525d m pakiet z vinu w bardzo ładnym stanie, w moim posiadaniu od 6 lat, przez ten czas było regularnie serwisowane naprawy robione na bieżąco. Ma chwilę obecną wsiadać i jeździć aczkolwiek nie jest to nowe auto i trzeba coś dłubnąć np czujnik parkowania szwankuje itp. Niedawno wymieniona pompa wspomagania, olej, filtry itp. Auto na gwincie ap, Felgi Str racing 19cali, wydech ala m5, zrobiony Chip na 205 km i 470nm mam wykres. O więcej proszę pytać telefonicznie nie wszystko co robiłem pamiętam a było tego troszkę. Blacharka bdb ori progi i podloga nie ruszane nic, podnosi się wszędzie w ori miejscach, TAK AUTO BYŁO MALOWANE nie wyglądało by tak ładnie z 22 letnim lakierem. Nie opuszczam ceny przez tel ani pisanie gdyż nie zależy mi na sprzedaży. Przegląd do października, OC do końca kwietnia. Rozważę zamianę na bmw e38, e66, e63 proszę nie proponować innych modeli
Hej, Sprzedam prywatnie BMW E39 525d Touring z 2001 roku. Autko użytkowane jako trzecie, ostatnimi czasy więcej stoi niż jeździ, stad decyzja o sprzedaży. BMW bez żadnego tuningu, z fabrycznymi katalizatorami, po serwisie olejowym 2 tys km temu, opłaconym ubezpieczeniem do listopada 2024 i przeglądem do sierpnia 2024, Auto posiada dosyć ciekawe wyposażenie; - reflektory xenon + spryskiwacze - nawigacja z wyświetlaczem 16:9 - elektrycznie składane lusterka zewnętrzne + plus oczywiście podgrzewane i regulowane elektrycznie szkła - czujnik deszczu - czujnik zmierzchu + światła do jazdy dziennej - czarna podsufitkę M-Pakiet - skórzana kierownicę multifunkcyjną M-Pakiet - szyberdach z możliwością uchylenia/ otworzenia - czujniki parkowania przód i tył - skórzane fotele z funkcją podgrzewania przednich - tempomat - automatyczna skrzynie biegów z trybem sport - alufelgi z całorocznymi oponami Michelin - przyciemnione szyby - super nagłośnienie hi-fi + subwoofer - klimatronik - elektryczne szyby - centralny zamek z pilota i oczywiście abs dsc itd... Przez okres który auto posiadam, z grubszych rzeczy zrobiłem, - wymiana oleju z filtrami 2 tys km temu - wymiana opon na Michelin - wymiana poduszek silnika - wymiana akumulatora - wymiana żarników i odbłyśników xenon - obszyłem kierownice skóra dziurkowaną - usunąłem klapki kolektora ( są sztywne pozbyłem się profilaktycznie, dodam je do auta ) - wymieniłem odme - skontrolowałem stan i jakość oleju skrzyni biegów - naprawiłem wiązkę tylnej klapy - naprawiłem centralny z kluczyka - wymieniłem przewody paliwowe Auto bardzo fajnie się prowadzi, jest bardzo komfortowe, płynie. Mocy nie brakuję sześć cylindrów robi swoje. Nie bedę nadmiernie chwalił auta bo nie o to chodzi, wydaje mi się że podczas oględzin samo obroni się swoim stanem. Chętnie zapraszam na oględziny i jazdę probną. Pozdrawiam.
Sprzedam BMW e39 525d z M-pakietem po VIN-e, czyli mamy zderzaki, zawieszenie M technik II, ciemna podsufitke itd.. Nie jest to ulep na chińskich zderzakach. Auto w moich rękach od 7 lat. Samochód jest bezwypadkowy, co czyni go białym krukiem. W aucie wszystkie szyby oryginalne z rocznika auta. Ze smaczków posiada unikalne 18” felgi Styling 85 (8J przód, 9J tył), które występowały tylko w M5, M3, Z3M i touring 5er. Na auto poświęcone masę czasu i pieniędzy. Niech świadczy o tym kwota ok. 50k, po pewnym czasie przestałem liczyć, włożona w to auto na doprowadzenie go do stanu akceptowalnego przeze mnie. Wszystkie kwestie eksploatacyjne wymieniane na czas, a wiele rzeczy awansem wedle zasady by nie rozbierać danego elementu po raz kolejny. Na lakierze kładziony regularnie wosk syntetyczny Fusso + quickdetailer po każdym myciu. Skóra wewnątrz czyszczona i konserwowana regularnie Colourlockoem. MX Nowicki byl pod wrazeniem stanu wnętrza. Olej wymieniany co 10k, Liqui Molly Top Tec, a wraz z nim za każdym razem filtr Mann powietrza i oleju. Co druga wymiana oleju wymieniana byla rowniez odma i filtr paliwa. Z rzeczy oczywistych, lecz niekoniecznie, bmw posiada pdc przód i tył, dociąganie tylnej klapy, otwieraną szybę w klapie bagażnika (przydatne jak chcemy coś dorzucić do bagażnika) i nivo, czyli wrzucasz tonę węgla i auto dalej stoi równo, a nie szoruje brzuchem po ziemi. Auto prezentuje się schludnie, zwraca na siebie uwagę. Z mankamentów to w kilku miejscach pojawiają sie ogniska rdzy. Miałem to robic w tym roku, natomiast pozostawiam to dla nowego właściciela, gdyż trafiła się okazja zakupu pięknego bmw e60. Auto jest pewne, doinwestowane. Wsiadasz i ciśniesz 2000km do Albanii bez obaw czy dojedziesz. Poniżej lista najgrubszych napraw ułożona chronologicznie: regeneracja turbo Bosch Service -fv -regeneracja wtryskiwaczy Bosch Service - fv -regeneracja pompy wysokiego cisnienia Bosch Service -fv -wymiana wszystkich wahaczy z przodu i z tyłu - Lemforder -wymiana sprzęgła -wymiana dwumasy -Regeneracja wału napędowego + krzyżaki + lozysko ASO (samo lozysko tuleja 900pln) -nowa podpora wału ASO -uszczelnienie dyferencjału i wymiana oleju dyfra ASO -wymiana poduszek NIVO -nowy termostat -regeneracja wentylatora klimatyzacji -nowy parownik -prostowanie felg -likwidacja bad pixeli ekranów pod zegarami i radia -nowa gałka zmiany biegów - ASO -nowy osuszacz klimatyzacji -dokupienie ori krotkich zakoli M-pakietywych!, osłon silnika, kierownicy powietrza alternatora itp. -wymiana skrzyni biegów z przebiegiem 175k km + wymiana tulejek w skrzyni odpowiadających za gładkie wchodzenie biegów (w tym celu zostało zbudowana i wytoczona kopia narzędzia z ASO by nie zagiąć tulejek podczas montażu) + wymiana oleju -regeneracja xenonów -konserwacja podwozia -wymiana 4x tulei tylnego wózka -wymiana 3 tulei dyferencjału -lakierowanie przednich błotników+maski+reszty auta do linii przetłoczenia -rewizja progów pod kątem rdzy + konserwacja -naprawa wiązki w klapie bagażnika 2022 -wymiana linki maski ASO - wszystkie 3 elementy (wymagało zdjęcia pasa przedniego) -nowy kluczyk - ASO - Bawaria Motors Czerniakowska -nowa stacyjka ASO - Bawaria Motors Czerniakowska -nowy intercooler -nowe przednie piasty 2023 -nowe sprężyny Eibach Pro Kit -nowe amortyzatory Sachs Advantage -nowe łożyska amortyzatorów, gumy itd. -Nowe tarcze ATE PowerDisk nacinane + klocki ATE -wymiana 4 rolek i napinacza paska klinowego + wymiana paska wczoraj, bo szumiał :) -naprawa przewodów paliwowych -nowy zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego -wymiana wahacza pp łącznie z tulejka zwrotnicy (znany problem pękającej tulei w e39) + dorzucam tuleje na zapas -regeneracja alternatora - gwarancja -wymiana poduszki powietrznej kierowcy ASO - akcja serwisowa (nowe serducho, 2 miesiące temu) Wiem ile auto jest warte i wszelkim Januszom biznesu dziękuje. Starałem się pokazać jak jest, czyli zalety, jak również wady tego auta. Do wielu, w szczególności pierwszych napraw posiadam faktury jak za regeneracje turbo, wtryskiwaczy, pompy i wielu wielu innych rzeczy. To czego jeszcze nie napisałem to, że auto jest chipie. Te pierwotne 163KM były tragedią i moja W124 lepiej radziła sobie na drodze. Obecnie auto posiada 200KM i płaski wykres momentu. Mamy 400Nm od 1800 do 4000obr przez co auto jest dynamiczne i nie da sobie w kasze dmuchać. Auto na pewno dla entuzjasty, który doceni ilość pracy włożonej w auto i który przy minimalnym nakładzie czasu będzie cieszył się zacnym autem.