Sprzedaż opel astra uszkodzony
Opel Astra 2005 rok.
Witam posiadam na sprzedaż lub zamianę auto Opel Astra H 1.7cdti samochód sprzedaje jako uszkodzony ponieważ do zrobienia jest wysprzęglik stan licznika to 240 000 cena jaka mnie interesuje to 3000 zł na negocjacji
sprzedam opel astra 1,6 - uszkodzony blok silnika - pali, chodzi ale ma dziurę w bloku przez którą cieknie olej więc odbiór lawetą - możliwy transport w cenie sprzedaż na umowę kupna - sprzedaży preferowany kontakt telefoniczny sms i mail ostatecznie
Opel Astra 1.6 cdti Rok produkcji: 2016 Przebieg:172 000 km Wyposażenie: - nawigacja - światła led - podgrzewane fotele - podgrzewana kierownica - czujniki parkowania - kierownica multifunkcyjna - tempomat Samochód bardzo zadbany. Posiada książkę serwisową oraz dwa kluczyki. Auto odpala i jeździ po placu. W pojeździe prawdopodobnie uszkodzony wtrysk. Silnik głośniej pracuje i kopci. Sprzedaż faktura VAT-marża. Cena zawiera wszystkie opłaty Zapraszam do kontaktu pod numerem
Witam serdecznie , mam na sprzedaż nietuzinkowe auto jakim jest Opel astra 1.6 CDTI Cosmo Sport. Auto opuściło fabrykę Opla w 2016 roku, dotychczas pokonało zaledwie 120k kilometrów - przebieg jest w pełni udokumentowany. Astrę napędza bardzo dynamiczny, a zarazem ekonomiczny silnik 1.6 diesel który w połączeniu z manualną 6cio biegowa skrzynią biegów współpracuje wyśmienicie , bardzo niskie spalanie na poziomie 5-6l Samochód zachował się w doskonałym stanie zarówno mechanicznym jak i wizualnym. Komplet dokumentów, oraz dwa klucze. nadwozie jak i podwozie całkowicie wolne od korozji. Bardzo bogate wyposażenie obejmujące: Światła do jazdy dziennej Led Skórzana Kierownica Skórzana tapicerka (sportowe Fotele)AGR Czujniki Parkowania tył oraz przód El. klapa Nawigacja Bluetooth USB Elektrycznie składane lusterka Elektryczne szyby przód i tył Tempomat Klimatyzacja automatyczna Oryginalne Alufelgi Czujnik deszczu Czujnik zmierzchu Centralny zamek ..oraz wiele innych Uszkodzony Silnik !!!
Na sprzedaż Opel Astra, który służył mi wiernie przez ostatnie 4,5 roku. Jestem drugim właścicielem, samochód trafił do mnie z Niemiec w 2019 roku. Auto użytkowane głównie przez żonę (dojazdy do pracy). Samochód wewnątrz w stanie bardzo dobrym, parę drobnych rys i otarć jeszcze po poprzednim właścicielu. Na przednich siedzeniach pokrowce - siedzenia w stanie idealnym. Kanapa w stanie bardzo dobrym, do samochodu dodane oryginalne wycieraczki. W samochodzie nie palono papierosów Z zewnątrz kilka śladów po otarciach (prawy bok), pęknięcia przy przednich reflektorach (samochód zaliczył kiedyś delikatną kolizję, jednak plastikowe elementy zderzaka trochę oberwały), 2 drobne pęknięcia na tylnym zderzaku. Z tylnej lewej strony bok zderzaka zabezpieczony taśmą scotch - pęknięty klips mocujący. W ogólnym rozrachunku poza widoczną taśmą reszta uszkodzeń mało rzuca się w oczy. Samochód wyposażony w relingi. Koła o plastikowych kołpakach, jeden uszkodzony. Do zestawu kół zimowych dodatkowy zestaw kół letnich z bardzo ładnymi, stalowymi felgami pomalowanymi proszkowo na czarno. Świetnie się prezentują latem. Dodatkowo dojazdowe koło zapasowe. Pół roku po kupnie zamontowaliśmy do samochodu instalację gazową IV generacji (BRC) (+4000 zł), regularnie serwisowana, razem z książeczką serwisową. Samochód sprzedaję z doliczonym podatkiem VAT (samochód firmowy, wystawiam fakturę VAT). Podana cena brutto do negocjacji. Cena netto - 19 300 zł.
Na sprzedaż prywatny samochód Opel Astra J 1.4T 120KM z LPG, rok produkcji 2010, pierwsza rejestracja 2011. Samochód został sprowadzony do Polski z Niemiec jako uszkodzony w kwietniu 2014 roku. Następnie miał jeszcze jednego właściciela w Polsce przez parę miesięcy w 2018 roku, aż w końcu ja zakupiłem go 10.11.2018. Samochód ma swoją historię, prawa strona auta oraz klapa tylna była naprawiana już zanim go kupiłem, przy pomocy miernika oczywiście ewidentnie to widać. Przez 5 lat i około 100 tysięcy kilometrów nie sprawiało to jakiś kłopotów, są widoczne ogniska korozji, które staram się pokazać na zdjęciach w ogłoszeniu. Zwłaszcza prawy tylny błotnik posiada dość ewidentne ognisko korozji. Fakt, że jest po naprawie blacharskiej to bez wątpienia minus samochodu, ale na jego korzyść przemawia dość spory wkład finansowy w sprawy mechaniczne. W samochodzie zostały naprawione typowe przypadłości tego modelu, co daje realne oszczędności dla następnego właściciela, są to m.in.: - regeneracja turbiny - wymiana uszczelek chłodnicy oleju - regeneracja skrzyni biegów M32 w renomowanym serwisie - wymiana pokrywy zaworów - wymiana wielu wężyków czy innych gumowych/plastikowych elementów, które w tych astrach co chwilę ulegają uszkodzeniu z powodu wysokiej temperatury pracy tego silnika - nowy akumulator, jeszcze na gwarancji Na wszystkie naprawy posiadam faktury do wglądu, tylko trzy pierwsze pozycje z powyższej listy to już kilka tysięcy złotych. W kwietniu 2019 roku założyłem instalację gazową KME w bardzo popularnym i cenionym w rejonie Katowic serwisie na której aktualnie jest przejechane ok. 90 tyś km. Ostatnia wymiana świec ok. 20k km temu. Spalanie gazu, to 9-11l/100km w zależności od stylu jazdy i warunków na drodze. W kwestii wyposażenia to samochód ma raczej podstawowe opcje na pokładzie, a są to m.in.: - klimatyzacja manualna(działająca) - grzane przednie fotele (fotel kierowcy zaczyna coś szwankować) - światła do jazdy dziennej - czujniki parkowania przód i tył - 17 calowe felgi aluminiowe - opony letnie DOT2020, opony zimowe z 2017 lub 2018 Posiadam raport z Carvertical dla tego samochodu, ale za wiele w nim niestety nie ma, na życzenie mogę wysłać na maila. W razie pytań zapraszam do kontaktu lub oględzin - samochód najczęściej stoi w Katowicach, więc można sobie po prostu podjechać obejrzeć (nawet bez żadnego umawiania) jak się ten stan zewnętrzny prezentuje, ale poza ogniskami korozji nie jest źle :)