Saab 9-3 aero
Oferuję do sprzedania pięknego Saaba 9-3 Aero 2.0 205KM z automatyczną skrzynią biegów. Samochód został kupiony od pierwszego właściciela z Niemiec w 2019 roku. Saab w stanie idealnym, nie posiada żadnych oznak zużycia. Wnętrze mojego pojazdu zachowane jest w bardzo dobrym stanie. Pracę silnika oceniam na perfekcyjną, nie drży, nie hałasuje, nie kopci, nie posiada wycieków. Skrzynia biegów pracuje cicho, biegi zmienia płynnie. Na drodze zachowuje się prawidłowo, nie ściąga, nie wyczuwa się luzów na kierownicy, łożyska nie hałasują. Podczas jazdy po nierównościach nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Saab na wyposażeniu posiada między innymi: Pakiet Aero Tempomat Bluetooth Skórzana tapicerka Fotele elektrycznie regulowane z pamięcią Klimatyzacja automatyczna Dwa kluczyki Skórzana kierownica wielofunkcyjna ABS Kontrola trakcji Wspomaganie kierownicy Centralny zamek Elektrycznie regulowane szyby Halogeny Piękne Aluminiowe Felgi Lustra zewnętrzne podgrzewane i elektrycznie ustawiane Samochód do oglądnięcia w LUBINIE woj. dolnośląskie na trasie Wrocław (75KM) - Zielona góra (85KM) Więcej informacji udzielę telefonicznie tel. Cena auta 26 900 zł
Oferuję do sprzedania pięknego Saaba 9-3 Aero 2.0 205KM z automatyczną skrzynią biegów. Samochód został kupiony od pierwszego właściciela z Niemiec w 2019 roku. Saab w stanie idealnym, nie posiada żadnych oznak zużycia. Wnętrze mojego pojazdu zachowane jest w bardzo dobrym stanie. Pracę silnika oceniam na perfekcyjną, nie drży, nie hałasuje, nie kopci, nie posiada wycieków. Skrzynia biegów pracuje cicho, biegi zmienia płynnie. Na drodze zachowuje się prawidłowo, nie ściąga, nie wyczuwa się luzów na kierownicy, łożyska nie hałasują. Podczas jazdy po nierównościach nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Saab na wyposażeniu posiada między innymi: Pakiet Aero Tempomat Bluetooth Skórzana tapicerka Fotele elektrycznie regulowane z pamięcią Klimatyzacja automatyczna Dwa kluczyki Skórzana kierownica wielofunkcyjna ABS Kontrola trakcji Wspomaganie kierownicy Centralny zamek Elektrycznie regulowane szyby Halogeny Piękne Aluminiowe Felgi Lustra zewnętrzne podgrzewane i elektrycznie ustawiane Samochód do oglądnięcia w LUBINIE woj. dolnośląskie na trasie Wrocław (75KM) - Zielona góra (85KM) Więcej informacji udzielę telefonicznie tel. Cena auta 27 900 zł
Sprzedam w oryginalnym stanie od 1.Właściciela Saab 9-3 Aero. Stan wzorowy. Więcej informacji telefonicznie.
Witam. Na sprzedaż posiadam Saab 9-3 Aero 2.0T 210KM Rok produkcji 2004 w moim posiadaniu od 3lat Przebieg 330000 Samochód sprawny, świeże OC. Rozrząd wymieniony w 05.2021 IC firmy Fmic ze względu na to że Ori lubią puchnąć (Ori IC sprawy dorzucam) Dokładam również downpipe 3" całkowicie nowy (nie było okazji żeby założyć) Skrzynia biegów automatyczna z możliwością zmiany biegów po przez przyciski na kierownicy. Samochód na oryginalnych felgach 17 z oponami zimowymi. Lampy Xenon
Sprzedam Saab w b.d stanie Sprzedam Saab 93 aero 210km kierownicąpo prawej stronie stalowe tłoki korbowody uszczelki wosnner wtryski 630 mam Bosch nowy rozrząd zawory sprężyny d.sleves nowy starter pompa paliwa Wolbrom 360 świece Nissan Skyline 7h open filtr bsr turbo maptun tdx4-4 wastage Forge nordic performance map 380 km 495nm amortyzatory Bilstein b8 felgi bbs 18 cali duże hamulce 314 min 298 min 3 cale down pipe i cały wydech Polly Bosch silikony silnika łapy cały malowany rok temu cena 34000
SAAB 9-3 ROCZNIK 2010 WERSJA AERO SILNIK 1.9 DIESEL 180 KM AUTOMAT CZARNY, CZARNE SKÓRY Saab 9-3 w kultowej wersji AERO, bardzo ceniony wśród znawców tematu samochód. Zaletą tego egzemplarza jest fakt, że jego właścicielem był mechanik samochodowy, który wszystko przy nim zrobił. Saab jest po dużym serwisie, wymieniony kompletny rozrząd przy 232.000 km, wymienione amortyzatory, kompletne hamulce, olej, filtry. Silnik pracuje bez zarzutu, zawieszenie sztywne, prowadzenie auta bez zarzutu, praca skrzyni biegów w najlepszym porządku. Pozostaje tankować i cieszyć się z jazdy. Wystawiam fakturę vat-marża, więc kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej.
PROMOCJA WIOSENNA!!! CENA TYLKO 16700 z 20500zł !!! MUSISZ SKORZYSTAĆ Z TEJ MEGA OFERTY!!! Saab 9-3 aero z 2005 roku z niezawodnym silnikiem 2.0 turbo benzyna o mocy 210 koni mechanicznych połączony ze skrzynią biegów manualną. O bajerach tego auta nie będziemy się rozpisywać, bo wszyscy wiedzą, że to auta wyposażeniem z górnej półki. Ten i wiele innych Saabów w naszej ofercie. Posiadamy również wszystkie części zamienne do tej marki używane i nowe a także niezależny warsztat. Możesz u nas pozostawić swojego dotychczasowego Saaba w rozliczeniu! MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY AUTA POD WSKAZANY ADRES!!! Zapraszamy do kontaktu! *** *** *** !!!
MUSISZ SKORZYSTAĆ Z TEJ MEGA OFERTY!!! Saab 9-3 aero z 2004 roku z niezawodnym silnikiem 2.0 turbo benzyna o mocy 210 koni mechanicznych połączony ze skrzynią biegów manualną. O bajerach tego auta nie będziemy się rozpisywać, bo wszyscy wiedzą, że to auta wyposażeniem z górnej półki. Cena nie zawiera felg aluminiowych widocznych na zdjęciach. Ten i wiele innych Saabów w naszej ofercie. Posiadamy również wszystkie części zamienne do tej marki używane i nowe a także niezależny warsztat. Możesz u nas pozostawić swojego dotychczasowego Saaba w rozliczeniu! MOŻLIWOŚĆ DOSTAWY AUTA POD WSKAZANY ADRES!!! Zapraszamy do kontaktu! *** *** *** !!! Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66 § 1
Witam, do sprzedania mam moje prywatne autko jakim jest Saab 93 1.9 Ttid 180km, przejechane tylko 210000 tys km. Stan auta oceniam na dobry do lekkich poprawek jak auto które ma już swój wiek. Oryginalny pakiet Aero, grzane fotele, czarna skóra z małymi białymi wstawkami tutaj stan bardzo dobry, fotochromatyczne automatyczne lusterka jak i elektryczne 4 szyby. Nowe opony Kleber zakupione przed tą zimą, dołożona lotka bagażnika mały spoiler. Dorzucam tarcze i klocki na przód bo tył zmieniane oraz mam jeszcze dyfuzor do zderzaka na tył.Na lato mam ładne jeszcze w miarę stanę felgi czarno szare z oponami Dunlop.W aucie zrobiony komplet rozrząd, szyby tył ciemne oraz wywalony pdf egr i klapki wirowe (na wszystko ma faktury) do poprawy lub nie zderzak przód (lakierowanie). Czasem zaświeci się alternator sprawdzany ostatnio jeszcze podziała lecz za niedługo będzie wymagał wymiany oraz radio do przejrzenia oraz warto zobaczyć fotel kierowcy ponieważ czasem grzeje czasem nie podejrzewam kostki, fotel pasażera ok,filtry oleje co 10-15km. Auto mnie nigdy nie zawiodło super na długie trasy spalanie ok 7l-8,5l zależy od nogi więcej info pod tel 72*****88, cena do negocjacji, to co poprawy będę się starać ogarnąć to na dniach (cena za stan igła po ogarnięciu zderzak itd) mogę i opuści z ceny jeśli ktoś się zdecyduje już kupić auto, zadzwoń na dogadamy się na pewno. Zdjęcia poglądowe akurat takie miałem mogę więcej podesłać. Zapraszam do kontaktu.
Na sprzedaż posiadam sprowadzonego rok temu z Włoch Saaba 9-3 Aero 1.9ttid 180KM i 400NM w automacie i w kolorze Carbon Grey metallic z przebiegiem 204tys km. Auto od fana marki sprawne, zadbane i serwisowane. Saab pochodzi z ciepłego klimatu więc bardzo zdrowy blacharsko, nie ma żadnych oznak korozji, a wszystkie elementy blacharskie są jeszcze w pierwszym lakierze. Po sprowadzeniu oprócz standardowego serwisu obejmujące go wymianę oleju i filtrów wymieniony został profilaktycznie kolektor ssący na nowy oryginalny. Rozrząd był wymieniony przy przebiegu 200tys również w 2023r. Auto ma zainstalowany system multimedialny ATOTO F7 z kolorowym wyświetlaczem dotykowym i takimi funkcjami jak Android Auto, zestaw głośnomówiący do telefonu czy bezprzewodowe odtwarzanie muzyki z telefonu. Do auta są dwa komplety kół, na zdjęciach widoczne są aluminiowe koła 17" z bardzo dobrymi oponami zimowymi. Drugi komplet to oryginalne alufelgi 18" z oponami letnimi gdzie dwie opony wymagają wymiany. Saab oczywiście jest zarejestrowany w Polsce, posiada ważny przegląd i ubezpieczenie OC. Więcej zdjęć postaram się dodać wkrótce. Samochód do obejrzenia w Warszawie na Bemowie. Auto kupowałem na swoją firmę więc wystawiam FV marża.
Sprzedam Saaba 9-3 w topowej wersji Aero z silnikiem 2.8T V6. Auto zarejestrowane w kraju. Przegląd techniczny świeżo zrobiony, ważny na cały rok do 03.2025. Ubezpieczenie do 12.2024. Mechanicznie w pełni sprawne, serwisowane na bieżąco: końcówki drążków, hamulce, olej i filtry wymienione 3000km temu, 1000km temu wymieniony sterownik silnika, wzmacniacz pod fotelem, żarniki xenon i alternator. Aktualnie na letnich oponach prawie nowych oponach UHP po jednym sezonie, praktycznie bez zużycia. Przebieg w 100% oryginalny, można sprawdzić po nr vin+do auta jest książka serwisowa prowadzona od nowości w Szwecji do przebiegu 270tys km. Z wyposażenia ma chyba wszystko co było możliwe poza szyberdachem: -lampy xenon -elektrycznie składane lusterka -skrzynia automatyczna 6 biegowa z manetkami na kierownicy -czujniki parkowania -radio icm3 z kolorowym wyświetlaczem i nawigacja -skórzane fotele elektrycznie regulowane i podgrzewane -szyby z domykaniem -tempomat -zmieniarka 6cd -czujnik deszczu -lusterko fotochromatyczne -3 uchwyty na kubki I wiele innych Silnik V6T o mocy 250km w połączeniu z 6 biegową automatyczne skrzynia biegów sprawia że autem jeździ się bardzo komfortowo, zbiera się żwawo nie zależnie od obrotów, nie trzeba go kręcić że względu na wysoki moment obrotowy dostępny od niskich obrotów. Mam porównanie z poprzednim Saabem z silnikiem 2.0T o podobnej mocy i jest co całkiem inna bajka, V6T dzięki pojemności i elastyczności jeździ się bez porównania przyjemniej i sprawnie. Auto ma seryjne wydechy, na niskich obrotach słychać lekki pomruk V6, nie męczy w trasie, nie hałasuje na całą okolicę, wg mnie jest w sam raz. Spalanie to temat rzeka, dzięki 6 biegowej skrzyni i niskich obrotach w trasie można spalić bez problemu 9l/100km, w mieście przy przepisowej jezdzie 12-13/100km, oczywiście wszystko zależy od nogi kierującego, przy ciągłym wciskaniu gazu do oporu te wyniki będą inne. Silnik jak i cała reszta pomimo przebiegu jest w bardzo dobrym stanie, mierzyłem przyspieszenie urządzeniem dragy i auto robi 0-100 w 7.1sek, wg danych fabrycznych ta wersja (V6 250km+kombi+automat 6 biegowy) robi 7.5sek więc silnik trzyma moc i osiągi mimo wieku. Sprzedam tylko za gotówkę, nie zamieniam na cokolwiek bo mam już innego Saaba. Więcej info pod nr tel lub w wiadomości, jeśli nie odbieram proszę o sms. Auto można oglądać w Szczecinie.
Z powodu przeprowadzki za ocean, pozbywam się klejnotów rodowych. Chcę go oddać w dobre ręce, dlatego zastrzegam sobie prawo wyboru osoby kupującej. Saab sprowadzony ze Szwajcarii; Bardzo bogata wersja. Regularnie serwisowany w ASO (są na wszytko papiery), bardzo zadbany (z wyjątkiem nawiertów do uchwytu w kokpicie wykonanych przez poprzedniego właściciela - dzbana; plastiki kokpitu dostępne na Allegro). Olej i wszystkie inne płyny i części eksploatacyjne wymieniane na bieżąco. Po nabyciu przeze mnie przeszedł odświeżenie: - wymiana wtrysków - świece - kable zapłonowe - termostat - tylne zawieszenie - tarcze i klocki - odnowione felgi Zainteresowanych zapraszam do kontaktu. Auto do obejrzenia w okolicach Kutna.
SAAB 9-3 ROCZNIK 2010 WERSJA AERO SILNIK 1.9 DIESEL 180KM AUTOMAT CZARNY, CZARNE SKÓRY Saab 9-3 w kultowej wersji AERO, bardzo ceniony wśród znawców tematu samochód. Zaletą tego egzemplarza jest fakt, że jego właścicielem był mechanik samochodowy, który wszystko przy nim zrobił. Saab jest po dużym serwisie, wymieniony kompletny rozrząd przy 232.000 km, wymienione amortyzatory, kompletne hamulce, olej, filtry. Silnik pracuje bez zarzutu, zawieszenie sztywne, prowadzenie auta bez zarzutu, praca skrzyni biegów w najlepszym porządku. Pozostaje tankować i cieszyć się z jazdy. Wystawiam fakturę vat-marża, więc kupujący jest zwolniony z opłaty skarbowej.
Saab 9-3 Aero 1,9 ttid, 180km, stan bardzo dobry, wszystko wymieniane/naprawiane na bieżąco, zero rdzy, wnętrze 9/10, lakier 9/10, mechanicznie 9,5/10. W kwietniu regenerowane turbo, w sierpniu koło dwumasowe. Polski salon, niski przebieg do sprawdzenia. Na więcej pytań odpowiem telefonicznie.
Saab 9-3 SS Aero 1,9ttid 180km, doskonały stan jak na 2009r, karoseria bez rdzy, mały przebieg 171600 km, ubezpieczenie do 12.2024, przegląd do 12.06.2024r., na bieżąco naprawiany, środek bardzo ładny i czysty, nadwozie 9/10, zawieszenie 10/10. Dwa kpl opon zima/lato. Nowy akumulator. Ubezpieczenie do grudnia, przegląd do czerwca. Bogate wyposażenie, nie wymaga wkładu finansowego.
Witam sprzedam Saab 9-3 1.9 TTiD Aero 180km w moich rekach od 9 lat, do auta dołączam drugi komplet całych kół zimowych rozmiar 17cali natomiast letnie są w rozmiarze 18cali oba komplety w stanie bdobrym, autko posiada sytem nagłośnienia Bose, skórzane sportowe fotele, tempomat, automatycznie ściemniające się lusterka, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa,fabryczne ogrzewanie postojowe Hydronic, Bi-xenony z doświetlaniem zakętów, dołożone światła dzienne w miejsce halogenów,hak wpinany Bosal, oryginalne radio zostało wymienione na jednostkę Pioneer z Android auto i Apple car play, Bluetooth. Kompletny rozrząd wymieniony przy 240.00. Wnętrze czyste zadbane Więcej informacji udzielę telef.
Saab 9-3 z 2007 roku między lift. Środek po lifcie przód jeszcze nie. Wersja Aero 2.8t po tuningu Hirschta 280km. W 2022 roku wymieniony motor w starym prawdopodobnie padła uszczelka, drugi motor przebieg 160 tys mil okolo 250 tys km, zrobiony rozrzad przy wymianie. Wyposazenie: 4x el szyby El lusterka Czujnik deszczu Czujniki cofania Elektryczne fotele Skórzana tapicerka Tempomat Duże radio z nawigacją Ściemniane lusterko Szyber dach Kola 17" lato + zimowe 16" na felgach strukturalnych Auto sprawne Przebieg 373000 i powoli rośnie w moich rękach od 2021 roku, że względu na drugie auto przez trzy lata zrobiłem 8 tys kilometrów. Jeździ na bezynie i gazie . Przeglad ważny do 11 listopada Oc ważne do 18 lipca Możliwa zamiana na terenówkę
Witam, do sprzedania piękny SAAB 9-3 poliftowy w nadwoziu SportCombi z turbo doładowanym dwu litrowym silnikiem benzynowym i manualną skrzynią 5-biegową. Silnik zagazowany - instalacja LPG STAG z zapasem pod 300 koni, butla zamontowana w miejscu koła zapasowego o pojemności 72 litry, super spalanie. (ważność do 2032) Stan samochodu bardzo dobry, brak jakichkolwiek oznak korozji. Wnętrze czyste, nie zniszczone co potwierdza realny przebieg. Wszystko sprawne, brak jakichkolwiek błędów itp. Na dzień dzisiejszy nie wymaga żadnego wkładu finansowego, wszelkie naprawy robione na bieżąco. Wymieniony rozrząd dwa lata temu (łańcuch) Obecnie po serwisie olejowym itp. Bardzo dobre wyposażenie: pełen pakiet AERO, światła bi-xenon, elektrycznie regulowane z pamięcią i podgrzewane w pół skórze fotele, zestaw głośnomówiący, radio ze zmieniarką na 6 CD, lusterko fotochromatyczne, alufelgi ori SAAB 17 cali, tempomat, cupholdery, klimatyzacja dwustrefowa, czujniki parkowania, isofix i wiele innych. Saab spełnia wszystkie normy SCT (Strefa Czystego Transportu) Pełne dane do sprawdzenia w CEPIK podam zainteresowanym. Galeria wszystkich zdjęć dostępna na ogłoszeniu w OTOMOTO Więcej informacji udzielę telefonicznie. Pozdrawiam
Sprzedam Saab 9-3. Więcej informacji sprawdzisz na OTOMOTO.
Auto Frost Więcej informacji na temat auta pod nr.tel *** *** *** Auto do obejrzenia 83-200 Starogard Gdański Rokocin 2C - IMPORT WŁASNY, GWARANTUJEMY LEGALNOŚĆ POCHODZENIA - Gwarantujemy profesjonalną obsługę jak również pomoc w dopasowaniu auta do Państwa potrzeb. - Pomagamy w załatwieniu wszystkich formalności związanych z rejestracją auta w kraju - Ubezpieczamy auta na miejscu - Możliwość powrotu autem na kołach - Sprawdzenie auta w dowolnie wybranej stacji diagnostycznej - Pełna gama kredytowa do 100% wartości - Zapraszamy na jazdę próbną i zakup auta !!! - Przed przyjazdem proszę o kontakt telefoniczny, w celu ustalenia czy oferta jest nadal aktualna! Numer oferty: AKL183C77 Auto Frost i581729643i
Witam, mam do sprzedania Saaba 93 aero z silnikiem 2.8 w benzynie. Przebieg 253261 km. Skrzynia manualna 6bieg. Moc auta 300 KM. Silnik po tuningu. Dwa wydechy po tuningu. Auto jest w 100% bezwypadkowe. Stan wizualny i techniczny bardzo dobry. Wymienione cewki, filtry, olej. Nowy akumulator zakupiony w Szwecji. Wyposażenie - fotochromatyczne lusterko tył - dwustrefowa klimatyzacja - grzane fotele - przebudowane audio - wskaźnik turbo -elektrycznie regulowane fotele z pamięciami ustawień -podgrzewane fotele -czujnik cofania -czujnik deszczu -elektryczne szyby -elektrycznie regulowane lusterka - halogeny -multifunkcyjna skórzana kierownica -immobilizer -zaciski hamulcowe wzmocnione, dostosowane do mocy silnika Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu.
Witam, z wielkim bólem wystawiam ponownie (w okresie zimowym sciagnalem ogloszenie) dopieszczonego saaba 93 2.0T aero (b207R) w którego zostało włożone duzo serca i worek pieniędzy. Samochód głównie służył jako drugi, posiadam go od 5lat(2wlasciciel w kraju) przez ten czas przeszedł szereg modyfikacji (przeprowadzonych w Torni Garage) i został wyleczony z większości bolączek tego modelu. Olej, filtry wymieniane co 7k km, w ofercie 2komplety kół(jest możliwość kupna z 1wybranym kompletem kół), koła letnie Keskin KT20 19"-opony continental sportcontact ~50%zuzycia, koła zimowe po regeneracji w stanie nowym OEM saab 17"-opony zimowe raczej do wymiany. W samochodzie zamontowana jest instalacja LPG ktora radzi sobie bezproblemowo z modyfikacjami, odkrecany korek zamontowany jest w klapce wlewu. W bagażniku znajduje się soobwofer ze wzmacniaczem, dzięki któremu możemy dodać kolorytu audio(tak, mimo światłowodu wszystko jest kompatybilne). Prowadzona jest pedantyczna książka serwisowa, w której zawarte są faktury na większość wymienionych czesci. Na ten moment w saabie zrobione jest stage3 (saabtuning.pl) wystrojone na pb98 i LPG, legitymując się mocą 315km i 430NM(posiadam wykres z hamowni potwierdzający wyniki). Z główniejszych modyfikacji: -dokładka przód naprawiona i polakierowana -profesjonalnie przerobione i zabezpieczone przednie lampy na polift(czarna łyżwa i środek w miejscu xenonow) -zderzak tyl zmieniony i polakierowany z polifta + czujniki parkowania -dyfuzor maxton -dystanse przód, tył -przyciemnione boczne i tylna szyba -kierownica na nowo obszyta, dołożone bicepsy, ścięcie u dołu, poduszka polift -wszystkie przyciski wewnatrz zregenerowane -obszyta gałka zmiany biegów -skórzany mieszek zmiany biegów -emblemat gałki zmiany biegów zrobiony na cnc -dołożony cup holder -podświetlana stacyjka -rozporka górny sport -przepustnica po regeneracji -uszczelniona pompa vaccum, pompa wspomagania, serwo -wtryski gazu tech yeti+ -reduktor magic III power -wtryski benzyny bosch 525 -map sensor 3bar -skrzynia f40(6b), wysprzeglik etc. -sprzeglo, docisk, tarcza z 2.8T -tarcza obita kevlarem -większy intercooler fmic -turbo hybryda 19t z wirnikiem HL 12łopat -dp 3" bizongarage, reszta 2.5" z środkowym tłumikiem -koncowki wydechu WLM -kompletny rozrząd + pompa wody OEM -wymienione kompletne zawieszenie Sachs -kołyska profesjonalnie zakonserwowana -hamulce przód 314mm, tyl 292mm, tarcze nacinane, nawiercane, naweglane Rotinger GT. Wiele rzeczy nie zostało uwzględnionych, które są do wglądu na miejscu. Z minusów: szyberdach jest mozliwosc tylko uchylic(szyny do wymiany),do wymiany czujnik od tempomatu w pedale hamulca. Jest możliwość sprawdzenia samochodu na wybranej przez kupującego stacji diagnostycznej. Zapraszam do kontaktu i na oględziny. Jazda próbna po okazaniu gotówki.
Przebieg 229 000km Skrzynia biegów: manualna Kupiony w salonie w Polsce, pierwszy właściciel. Opony letnie: Dunlop Sport Maxx RT W kwietniu 2023r zrobiona konserwacja podwozia wraz z nadkolami.
Witam Samochód sprowadzony z Włoch od 1 właściciela Oryginalna wersja europejska Aero Jest utrzymany w doskonałym stanie pod względem technicznym oraz wizualnym Fabryczny lakier na każdym elemencie karoserii (udostępniam miernik), wszystkie szyby oryginalne, komplet kluczyków oraz książka serwisowa Żadnych śladów korozji na blacharce i podwoziu Cena zawiera wszystkie opłaty celno-skarbowe Polecam i zapewniam że drugiego tak zadbanego egzemplarza w Polsce raczej nie znajdziesz
Witam wszystkich! Sprzedam Saab 9-5 Aero 2.3t benzyna w wersji Hirsch Performance ze zmodyfikowaną turbiną i podniesioną mocą do 280km Auto posiada ładnie brzmiący wydech,blow off. Gaz jest sprawny,chodził elegancko,nie przerywa i nie faluję,są papiery,ważny,wbity w dowód. Auto wyposażone w najlepszą i najmniej awaryjną jednostkę napędową w połączeniu z manualną 5cio biegową skrzynią biegów. Z wyposażenia szyberdach,parktronic, podgrzewane oraz wentylowane skórzane fotele, sportowe zawieszenie,większe hamulce Samochód jest czysty i umyty,gotowy cieszyć nowego właściciela. Środek jest ładny, zadbany,czyściutki i pachniący. Wszystkie przyciski są sprawne. Klima nabita,chodzi. Silnik jest po przeglądzie,cicho pracuje,nie kopci,brak błędów na desce rozdzielczej w komputerze DŁUGIE OPŁATY jeszcze 11 miesięcy!!! Godny polecenia,niezawodny samochód,napewno jeszcze długo posłuży nowemu włascicielowi. Wystawiamy Fakture VAT MARZA - Jestescie Panstwo zwolnieni z oplaty skarbowej 2%
Samochód bezwypadkowy. Przebieg gwarantowany. Światła Xenony. Fotele skórzane ,przednie regulowane elektrycznie. Klimatyzacja automatyczna 2 -strefowa. Zarejestrowany w Polsce. Możliwe raty,zamiana. Możliwość skorzystania z gwarancji w GetHelp. Numer oferty: AKL16Z8C2 i560965539i
SAAB 9-5 LIFT WERSI HOT AERO SEDAN 2.3T B235R 250KM Rok produkcji 2005r Przebieg 273000km Po kapitalnym remoncie silnika -Rorząd kompletny oryginał -Planowanie głowicy + uszelniacze zaworowe -Kute tłoki wossner -panewki zmocnione główne i korbowe ACL RACE -turbina po modyfikacji TD04HL-19T HYBRYDA -sprzęglo obite kevlarem -Wydech cały z kwasówki downpipe 3 całe reszta 2.75 +przepustnica - Pompa wody Nadwozie Zaciski przód brembo 4 tłoczkowe Tarcze 330mm Sanki przód malowane proszkowo +nowe tuleje poliuretanowe - nowa instalacja gazowa Kme do 2031r Felgi mam 18 cali
Witam na sprzedaż Saab 9-3 w wersji silnikowej 1.9 ttid bi turbo seryjne 180 koni wersja wyposażenia aero seryjna mechanicznie bez wkładu finansowego wymieniony rozrząd, sprzęgło dwumasowe przy okazji wymiany zmieniony olej w skrzyni biegów , nowy rozrusznik roczny akumulator nowe opony zimowe i dużo innych nowych części na oryginalnych alufelgach samochód mocno doinwestowany mechanicznie Z wyposażenia posiada praktycznie wszystko Skrętne bixenony Podgrzewane siedzenia przód Elektryczne ustawianie foteli przód Czujnik zmierzchu i deszczu Szyberdach elektryczny Skórzane fotele ISOFIX Fotochromatyczne lusterka Wszystkie szyby elektryczne Tempomat Komputer pokładowy Średnie spalanie wychodzi 7.5 litra w cyklu mieszanym Przegląd do 02.2025 OC do 03.2024 Z rzeczy do zrobienia do wymiany amortyzatory przód oczywiście uwzględniłem to w cenie podanej w ogłoszeniu ale zawsze można się dogadać Po więcej informacji proszę dzwonić , numer Vin powinien być widoczny w ogłoszeniu
Sprzedam samochód SAAB 9-3 OG w wersji SE HOT 2.0T. Zakupiony przeze mnie trzy lata temu jako uzupełnienie większej kolekcji samochodów. Wybrany starannie po długich poszukiwaniach, gdyż miał spełniać kilka podstawowych warunków:- silnik B204R (fabrycznie dysponujący mocą 200KM, czyli zaledwie o 5KM mniej od wersji AERO, ale znacznie trwalszy i sprawiający mniej problemów od B205R)- manualna skrzynia biegów- bezwypadkowy- bardzo dobry stanSamochód został mocno doinwestowany i zbudowany wg założenia "seria +". Wprowadzono szereg usprawnień mających na celu poprawę dynamiki, prowadzenia oraz komfortu.Dokonane modyfikacje:Silnik + skrzynia:- duży, wydajny intercooler (FMIC) - wpasowany w zderzak w sposób absolutnie nie rzucający się w oczy- układ wydechowy ze stali nierdzewnej wykonany na zamówienie w WO SEBA MOTORSPORT: downpipe 3 cale + taśma termiczna, dalsza część o średnicy 2.75 cala (trzy maksymalnie wygłuszone tłumiki dające rasowy dźwięk, jednak poziom głośności jest zbliżony do seryjnego układu wydechowego)- CAI (stożkowy filtr powietrza z osłoną i doprowadzeniem zimnego powietrza)- blow off- zawór podciśnienia wymieniony na trwalszy T8- program by Igor Mężyk (ECU SAAB TUNING)- krótsza skrzynia biegów 4.45 (fabryczne przełożenie to 4.05)Auto dysponuje mocą ok. 270KM i 350Nm+. Setkę zamyka w 6 sekund. Jest bardzo dynamiczne.Hamulce:- przednie zaciski i nawiercane tarcze z SAABa 9-5 2.3T AEROZawieszenie:- przednie amortyzatory gazowe Sachs- tylne sprężyny Eibach + grubsze podkładki gumowe (auto jest twardsze, tył nie przysiada przy mocniejszym przyspieszaniu, a jednocześnie udało się uzyskać wysokość zbliżoną do fabrycznej)- gruby stabilizator tył (25mm) - samochód znacznie lepiej trzyma się w zakrętachWnętrze:- wymienione całe wnętrze (fotele półskóra, praktycznie nie do dostania/boczki - czarna skóra) na wersję z napisem "turbo" w stanie IDEALNYM (jak nowe, żadnych przetarć, dziur, etc) - fotele przednie oczywiście podgrzewane- dołożony oryginalny cupholder w stanie idealnym - jak nowy (prawdziwy rarytas w wersji 9-3 OG)- zamontowana trójramienna kierownica z SAABa 900 (z AIRBAGiem)- zamontowane gniazdo AUX-IN w fabrycznym radiu- wyprowadzone przewody audio do bagażnika (grube kable zasilające + przewody sygnałowe) umożliwiające montaż zaawansowanego nagłośnienia- gniazda do ładowania z USB w miejscu zapalniczki- zmodyfikowana stacyjka tak, by można było wyjmować kluczyk w dowolnej pozycji lewarka zmiany biegówZ zewnątrz:- felgi SAAB 17' świeżo po kompletnej renowacji (malowane proszkowo w kolorze srebrnym delikatnie "przechodzącym" w lustro - w pełnym słońcu robią piorunujące wrażenie) - aktualnie auto na oponach zimowych z małym przebiegiem (ok. 6mm bieżnika).- dołożone czujniki cofaniaHistoria:Samochód sprowadzony ze Szwecji w 2020 roku - absolutnie bezwypadkowy. Ja kupiłem go w kwietniu 2021 i przez trzy lata zadbałem o odpowiednie dopieszczenie auta. SAAB na bieżąco serwisowany. Mechanicznie nie ma nic do zarzucenia. Przy przebiegu 267 tys. km profilaktycznie wymienione panewki, przy 271 tys. km uszczelka pod głowicą (silnik delikatnie się pocił). Aktualnie zero wycieków, idealnie suchy. Wymiana oleju/filtrów co rok (4-6 tys. km). Oprócz tego wyeliminowane/poprawione defekty tego modelu - zregenerowany SID, panel klimatronika (ekrany nie są wylane, zero martwych pikseli - wszystko działa), sprawny moduł ABS, prędkościomierz, zamek centralny (łącznie z prawidłowo działającym otwieraniem klapy bagażnika), oryginalna, wysuwana antena.Samochód w bardzo dobrym stanie. Bardziej do kolekcji, niż do upalania. Przynajmniej u mnie użytkowany był odpowiedzialnie, przez co jest zwarty, plastiki nie trzeszczą, zawieszenie nie jest wybite. Ciężko o drugiego tak zadbanego i doinwestowanego SAABa 9-3 OG.Auto ma też wady: poprzedni właściciel zlecił wspawanie reperaturek tylnych błotników. Po stronie kierowcy jest bdb, po stronie pasażera delikatnie wyszła rdza na łączeniu, podwozie w dobrym stanie, ale kilka rzeczy da się poprawić. Jest też zrobionych kilka zaprawek. Można znaleźć trochę drobnych defektów (m.in. niesprawna klima) - o wszystkim poinformuję przyszłego właściciela.Ważne OC i PT.Tylko sprzedaż. Nie zamieniam się za inne auta.Dla konkretnego kupującego możliwość nabycia w dobrej cenie:- kompletu oryginalnych felg ALU 36 (AERO) po kompletnej renowacji (kolor grafitowy) - felgi widoczne na ostatnich zdjęciach- dwóch zdrowych tylnych ćwiartek- dwóch nowych reperaturek tylnych błotników- kompletu idealnie zdrowych błotników przednich- zapasowych SIDów, paneli klimatyzacji - po przeglądzie i regeneracji- fabrycznej skrzyni biegów z przełożeniem 4.05 w stanie idealnymZapraszam do kontaktu. Nie mam nic do ukrycia. Zgadzam się na wizytę na stacji diagnostycznej, podłączenie Techem, pomiary miernikiem grubości lakieru, jazdę próbną (na fotelu pasażera). W ogłoszeniu podany VIN i wszystkie dane pozwalające ustalić historię auta.Jazda próbna na fotelu kierowcy wyłącznie po wpłacie depozytu w wysokości wartości auta.Auto do obejrzenia w miejscowości Stanisławów Pierwszy (05-126).
Zdjęcia są zrobione jeszcze na kołach zimowych. Jak pogoda pozwoli zrobię nowe. Felgi obecnie na samochodzie wzór AERO z oponami letnimi pokazane na na zdjęciu. SAAB 9-3 po liftingu model 2009, zarejestrowany w PL od 2022 roku. Silnik 2.0 benzyna fabrycznie 175 KM na łańcuchu rozrządu z manualną skrzynią biegów jest gwarantem niezawodności i nadaje się idealnie do gazu LPG. Obecnie moc w aucie to około 213 koni i została podniesiona w Pułtusku(kto zna Saaby wie u kogo potwierdzone wydrukiem z hamowni). Przed podniesieniem mocy został wymieniony rozrząd kpl, sprzęgło wraz z dwumasą, intercooler na większy(wszystko potwierdzone fakturami). Samochód serwisowany z udokumentowanym przebiegiem(Przebieg do potwierdzenia, książki i wpisy online, faktury, pełna dokumentacja), pancerny silnik pracuje równo i cicho, ostatni przegląd olejowo-filtrowy przy przebiegu 303 465 km. Wizualnie posiada normalne ślady użytkowania z uwagi na wiek i przebieg, blacharsko na błotnikach zaczyna się delikatnie pojawiać ruda jak to w Saabie.(ma swoje lata). Ostatnio zostały założone nowe amortyzatory przód, sprężyny i mocowania górne, i nowe sprężyny tył od wersji Aero. Auto wygodne i komfortowe, kombi idealnie spełniające funkcje samochodu rodzinnego. Bardzo dobry stan samochodu można potwierdzić na stacji diagnostycznej. Klimatyzacja nabita, ozonowana i działająca, 10X Poduszki powietrzne(kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne oraz kurtyny), Automatycznie włączane reflektory XENON ze spryskiwaczami, El. szyby przednie i tylnie, El. ustawiane i podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane fotele przednie, Fabryczny zestaw głośnomówiący, Elektrycznie regulowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, Elektrycznie regulowany fotel pasażera, Wielofunkcyjna kierownica, Radio fabryczne, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Czujnik cofania, ABS + ESP, Tempomat, Podłokietnik przód i tył, Centralny zamek z kluczyka, 2x kluczyk. Sprzedaję tak jak stoi z mojej firmy na auto wystawiam Fvat marża, kupujący zwolniony jest z opłaty skarbowej. Nie odpowiadam na maile i sms-y.
Sprzedam Saaba 9-3 z roku 1998 z automatyczną skrzynią biegów. Auto użytkuje od 6 lat i w tym czasie przejechałem nim 140 tysięcy kilometrów. Saab posiada wolnossący silnik B204 o mocy 131 KM (jednostka, która osiąga przebiegi ponad 400 tysięcy kilometrów) Auto było sprowadzone z Belgii z przebiegiem 140 tys km, gdzie użytkowała go starsza Pani. Posiadam oryginalną fakturę zakupu Saaba z 1998 roku za kwotę x franków belgijskich. Krótko po zakupie zamontowałem w nim instalacje gazową LPG tech z wtryskami Yeti oraz reduktorem Magic – w 2021 wymieniłem reduktor na nowy, bo stary „dokonał żywota”. Poza tym instalacja nie sprawia żadnych problemów. Butla ma pojemność 42 litry netto. Spalanie gazu wynosi między 12 a 14 litrów. Auto użytkowane głównie na autostradach. Skrzynia automatyczna działa bez zarzutu – wymieniałem w niej olej co 60 tysięcy kilometrów. Olej w silniku wymieniany co 10 tys kilometrów (Motul, Castrol). W 2019 założone nowe panewki Kolbenchmidt. W trakcie użytkowania auta wymieniłem w nim: - rozrząd przy przebiegu 190 tys - sprężarka klimatyzacji Nissens nowa (2020) - skraplacz i osuszacz klimatyzacji (2023) - regeneracja maglownicy (2021) - nowe amortyzatory (2022) - łożysko koła prawego (2022) - zaciski hamulcowe tył (2022) - nowe tarcze i klocki tył (2023) - kopułka aparatu zapłonowego (2023) - klocki przód Ferrodo (2023) - tarcze Rotinger GT przód - półosie SKF nowe (2020) - łączniki stabilizatora, końcówki drążków kierowniczych i mocowanie amortyzatora (2023) Klimatyzacja jest w pełni sprawna a wyświetlacz klimatronika wyświetla wszystkie symbole. Jak widać z powyższego wykazu, auto jest zadbane i będzie służyć następnemu właścicielowi przez kolejne lata. Ze względu na wiek pojawiły się już pierwsze ślady korozji, którymi trzeba się zająć. W czerwcu zeszłego roku na lakier została położona powłoka ceramiczna, która zapewnia świetna prezencję auta. Do Saaba posiadam dwa komplety kół - letnie Fulda EcoControl HP na oryginalnych felgach Saab 15 cali - zimowe Nokian WR użytkowane jeden sezon na felgach Alu 15 cali Do auta posiadam trochę części zamiennych wnętrza oraz drewnianą blendę deski rozdzielczej, ponieważ zmieniłem na szarą z innej wersji. Dodatkowo auto ma zamontowaną kierownicę skórzaną z modelu Aero (oryginalną kierownicę mogę dodać do auta). Sabina ma potencjał na bycie pięknym youngtimerem i zdecydowanie będzie dobrym wyborem dla pasjonata marki. Cena do negocjacji. Zapraszam do oglądania i kupna. Za oferty typu "dam 3 tysiące i biorę" dziękuję.
Dzień dobry, na sprzedaż samochód Saab 9-3 w wersji SportSedan z silnikiem benzynowym 2.0 B207E, wersja Vector, kolor czarny (170) posiada instalację LPG z 2018 roku, odłączany hak wbity w dowód. Na całym samochodzie oryginalny lakier sprawdzany miernikiem. Rok modelowy to 2004, rzeczywisty rok produkcji to 2003, 1 rejestracja to końcówka 2003 roku. Świeże OC oraz przegląd, OC do 12.09.2024, przegląd do 18.08.2024. Z wyposażenia posiada m.in. radio ICM1, dwustrefową automatyczną klimatyzację, tempomat, klimatyzowany schowek, wszystkie szyby elektryczne, automatyczne wycieraczki, automatyczne światła, fotele półskóry. Wnętrze zadbane, przyciski nie są powycierane. Całe wyposażenie w pełni sprawne, klimatyzacja działa bez problemów, w pełni sprawny nawet charakterystyczny cupholder. Same auto bez widocznej rdzy, kompletny rozrząd wraz z balansem i pompą wody zmieniony około 50k km temu. Auto serwisowane na bieżąco, trzyma moc, nie pobiera oleju, brak błędów na komputerze. Nowy akumulator z 2022 roku. Samochód podczas użytkowania przeze mnie był garażowany. Ze zrobionych rzeczy: hamulce zmienione na większe z wersji Aero (302mm przód, 292mm tył), obniżające sprężyny z Eibacha, sprężyny do automatycznego otwierania bagażnika z kluczyka, dołożona płytka pod ECU która redukuje drgania i temperaturę, dołożona rozpórka z przodu. Dołożony też AUX, przez co podpięty jest moduł odtwarzania muzyki z USB, ale możliwa jest jego wymiana na na przykład BT (zwykłe połączenie przez AUX i USB). Samochód stoi na 16 calowych alufelgach z nowymi oponami założonymi w tym sezonie (215/55 Nexen Winguard Snow G3), Dla zdecydowanych posiadam również drugi komplet felg 17 cali z praktycznie nowymi oponami założonymi w kwietniu 2023 (225/45 Hankook Ventus Prime4). Olej zmieniany w marcu 2023 przy przebiegu 285500. Do samochodu posiadam 2 komplety kluczy,
Saab 9-3 w pełnej wersji Aero, uważanej za najlepiej wykonany rocznik 2003. Jestem właścicielem od 7 lat, auto sprowadzone dla mnie z Niemiec (tam był 1 właściciel). Sprowadzone przy przebiegu 202tyś km. Auto w wersji ze świetnym systemem grającym, szyberdachem :), podświetla progi, funkcji Follow Home, tempomatem. Piękny kolor auta, Dark Olive kod 288. W roczniku 2003 występowały tylko ciśnieniowe spryskiwacze z klapką reflektorów Xenon. Klimatyzacja 2 strefy, grzane fotele przednie, elektryka foteli z przodu z pamięcią u kierowcy dla 3 ustawień. Fotochromatyczne lusterko wsteczne (automatyczne), łopatki do zmiany biegów na kierownicy. Czujnik deszczu do wycieraczki. Felgi Aero 17 cali. Instalacja LPG Tech, reduktor KME Gold, w zbiornik wchodzi 52l :) Spalanie na trasie LPG przy prędkości do 120km/h wynosi ok 10l. Spokojnie 550km na LPG byłem w stanie w trasie przejechać. W mieście spalanie zależne od nogi i ruszania z pod świateł :) Autem świetnie sie wyprzedza, ptaszki ćwierkają że ma nieco więcej niż 210km :) Auto użytkowałem na trasach Warszawa - Lublin. Auto w świetnym stanie mechanicznym, na bieżąco serwisowane. Olej co 8-10tyś km. NIgdy auto mnie nie zawiodło. To co pamiętam - prosto po sprowadzeniu, remont skrzyni automatycznej za wczasu oraz dołożenie dodatkowej chłodnicy oleju skrzyni !!! to rozwiązanie zaproponowane przez serwis SAABa, dzięki temu rozwiązany problem produkcyjny z przegrzewaniem oleju. Skrzynia działa jak nowa, miękko zmienia biegi. (7 lat temu to koszt 4 tyś zł) - wyprogramowana została pompa SAI na starcie -40 tyś km temu wymienione wszystkie amortyzatory na Sachs wraz z gumami pod tylnymi sprężynami oraz łożyskami McPhersona -10 tyś km temu wymienione wahacze (regenerowane oryginalne Lemfoeder w firmie Regum Poznan), wtedy też drązki stabilizatora, gumy stabilizatora i inne których nie pamiętam, półosie lewa prawa - 10 tyś km temu wymieniona chłodnica i wypłukany układ, odrazu zmiana wszystkich trójników na metalowe (plastiki były poparciałe) -10tyś km temu wymieniony czujnik obrotów wału - 2tyś km temu wymieniona pompa wody (wyciek delikatny), sprawdzony balans, uszczelniona pokrywa zaworów - 3 lata temu wymieniona została chłodnica klimatyzacji, osuszacz i zrobiony serwis klimatyzacji - rok temu ogarnięty został układ wydechowy (przy łączniku elastycznym była dziura, zrobiłem kompleksowo cały środkowy wydech, wygląda teraz jak nowy, spawany z rury stalowej) - akumulator nowy rok temu - co roku serwis LPG (ostatnio miesiąc temu), wymiana filtrów Ostatni serwis pompy wody, przegląd rozrządu i balansu wykonany był w SaabArt Warszawa. Wszystko jest w świetnym stanie. Do potwierdzenia w serwisie. Mam jeszcze fakturę z przeglądu. W auto na prawdę było inwestowane, co widać nawet po liście co zostało zrobione. Auto posiada rdzę na lewym przednim błotniku (to też wada znana w Saabach), do dostania na OLX. Do wymiany też jest zawór rozprężny klimatyzacji. Zapraszam do oglądania auta. Auto na zimowych oponach. Za dopłatą mogę dorzucić 1 sezon przejeżdżone Nokian 17", koszt opon nowych kupionych ponad rok temu to 1900zł. Proszę dzwonić 8-20 codziennie. W razie co pisać. Auto na swoje lata wiadomo że używane ma swoje ślady, ale w takim stanie mechaniczmy z usniętymi wszystkimi wadami fabrycznymi ciężko znaleźć.
Dzien dobry. Sprzedam Saaba 9-5 :-) Fotki z lata, bo ładniejsze, aktualnie saab stoi na zimowkach 16” - oddaje cały komplet :-) Samochód w moich rękach od września 2017. Zrobiłem nim w tym czasie około 70 tys. km. Samochód przez ten czas był moją zabaweczką, mechanicznie był zawsze dopieszczony. W 2019r przy przebiegu 202 tys, zrobiliśmy z Radkiem z Sensi Garaż w Toruniu remont silnika. Zaślepione zostały balanse, blok osiowany i splanowany, wymienione panewki główne i korbowodowe, nowe pierścienie, zrobiona głowica. Wał wyłącznie polerka. Napinacz rozrządu wysunięty był z tego co pamietam 11mm także wymieniłem tylko ślizgi. Przy tej okazji założyłem sprzęgło 240mm. W 2020 miałem nią drobną kolizję - zdjęcia do wglądu, przy tej okazji założyłem bi-ledy. Cały tył w żarówkach led - wyłącznie philips i osram, żadnych chińczyków. Są nawet adaptacyjne światła hamowania z akcelerometrem. Reasumując w paskudzie zrobione są: - td04-15t po regeneracji w wrcs w 2022r - hamulce przód 314mm z 9-3 - tarcze klocki textar, tył 286 też textar - Fmic - Przelot 3” z katalizatorem „sportowym”, dwoma tłumikami - jest dość głośno, ale bez przesady - Przewody hamulcowe przód oplot - Światła przód bi-led - Światła tył led philips i osram - Silnik po remoncie przy 202tys km bez balansu. Przy tej okazji nowa pompa wody itp - Sprzęgło z Aero 240mm - 3,5 barowy regulator ciśnienia paliwa - Dołożona pamięć do fotela kierowcy - Usunięta fabryczna odma, zastąpiona OCT properfekt - DV properfekta - Filtr powietrza pipercross - Sprężyny eibach -30mm - Dołożona wskazówka turbo w liczniku - Fabryczne audio premium zmieniona na H/K wraz z autorska modyfikacja subwoofera - Wygłuszone drzwi, oraz bagażnik - Kierownica obszyta, wyprofilowana a’La maptun - Rozpórka maptun - Skrzynia aktualnie jest krótsza niż standardowa paskuda b205 - FM55 - Dystanse 20mm - Short shifter (usunięta blokada przy okazji) Aktualnie program na około 240KM. Wykres do wglądu. Mogę wrzucić nordica, na którym auto z podobnym setupem zrobilo około 280-290KM, aczkolwiek ten słabszy uważam za bardziej dopracowany. Jest kontrola startu i takie tam :-) Zapasowa kaseta, cpw, przepływka w cenie :-) Opony tylko letnie 2018r - pewnie przyszły sezon jeszcze przelatają. W samochodzie całą mechanikę robiłem dla przyjemności. Znam jej każdy zakamarek :-) Generalnie dużo pierdółek było zrobione po drodze. Od remontu lany motul x-cess 5w40 maksymalnie co 5000. Przegląd i OC do 10.2024 Samochód jednak wymaga dopieszczenia wizualnego. Przede wszystkim wypadałoby zrobić tylne błotniki. Od spodu jak na zdjęciach - jest zdrowa i jeszcze długo pojeździ :) Polecam, autko chodzi super, przez lata zabawy w saaby naoglądałem się różnych przypadków i po ogarnięciu jej lakierniczo, będzie na pewno porządnym autem na lata. Zdjęcia aktualne plus fotka bezpośrednio po kolizji i wzmocnienie przednie: icloud.com/sharedalbum/#B0aGrq0zws5jB16
Saab 9-5 Aero 2001- wersja przedliftowa, najbardziej poszukiwana i najrzadsza, ostatni miesiąc produkcji tej wersji (jeszcze szklane reflektory, pełne wiązki, skóra nie cerata itd). Zestrojony aktualnie na spokojne 280KM, choć można robić więcej- turbo 15t, IC największy jaki wchodzi bez ingerencji w budę i klimę oraz wydech są pod to przygotowane- tylko po co- gwarantuję, że to co jest spokojnie wystarcza do jazdy codziennej. Gaz zakładany przeze mnie pod koniec 2017 roku na najlepszych dostępnych na dany czas komponentach. Auto dość znane na większości grup i for Saabowych, śmiem twierdzić, że jeden z ładniejszych przedliftów w PL. Posiadam go od 09/17 i zrobione było w nim dosłownie wszystko- nowy silnik złożony od zera z 2 innych (dół B204, góra B235) bez balansu, nowy kompletny wydech z kwasówki na 2 tłumikach (DP 2.75, reszta 2.5 cala)- nie męczy, fajnie mruczy, nowy środek (fotele tzw. Sporty z polifta, niedostępne w przedliftach), nowe felgi 18 OEM Saab + nowe opony (Yokohama lato i Hankooki zimowe w 17 na Klingtonach), nowe wszystkie poduszki silnika i skrzyni, hamulce większe nowe p+t (komplet ATE + zregenerowane zaciski), nowe sprzęgło w kevlarze (Sachs), + komplet poliuretanów w zawieszeniu (wszystkie jakie są dostępne są włożone do tego auta), wszystkie możliwe węże wymienione na silikony, shortshifter, odblokowany OpenSiD + dołożona masa smaczków z wyposażenia akcesoryjnego (jak spoiler klapy, roleta tylnej szyby, aluminium od nadwornego tunera Saaba- Hirscha czy blenda odblaskowa klapy). Cały środek wyjęty i wyprany wraz z podsufitką, na auto rzucona ceramika. W 2018r.zrobione tylne nadkola (bolączka modelu), w tym roku do zera rozebrany dół i zabezpieczony jak bozia przykazała. Generalnie auto igła, nie ma się za bardzo do czego przyczepić nawet jak ktoś będzie bardzo chciał. Włożone grubo ponad 45tys.Wyposażenie praktycznie pełne, jak na przedlifta, z wyjątkiem szyberdachu i automata: fotele wentylowane, czujniki parkowania, tylna kanapa grzana z szufladkami pod isofix by nie ugniatać skórki fotelikiem dziecięcym + druga z wbudowanym fotelikiem w oparcie kanapy, auto posiada mocowania isofix (z polifta) , składane elektrycznie lusterka, fotochromatyczne wszystkie 3 (również z polifta). Aktualny przebieg to 355tys. z czego ja nabiłem ok. 90tys (kupiłem przy ok 269tys,a sprowadzony był 2 lata wcześniej że Szwajcarii z przebiegiem ok 220tys). Na nowym silniku nabite 40tys.km. Masa smaczków w aucie-ciężko wszystko wymienić. Strasznie szkoda go sprzedawać- ktoś dostaje zrobione od podstaw auto z usuniętymi bolączkami modelu- NIC nie trzeba robić, NIC rzeźbić, a proszę wierzyć, że jak się tylko dało do auta szły rzeczy oryginalne bądź ulepszone (np.silikony) oem. Co tylko znajdowałem to kupowałem nowe i podmieniałem swoje (blenda deski, skórzana gałka, 2 komplety dywaników i masa innych rzeczy). Generalnie, co można było do niego dokupić i doposażyć to wsadzałem. Naprawdę szczerze ciężko będzie znaleźć używanego na co dzień Saaba w podobnym bądź lepszym stanie tak i blacharskim jak i mechanicznym. Nie ma sensu pisać listy rzeczy zrobionych i dołożonych, bo nikt nie doczytałby ogłoszenia do końca- każdy chętny na auto sam dopyta co i jak :) Opłaty: OC do 21/12/2024, BT do 05/04/2025, butla LPG do 2027 roku. Sprzedaję tylko dlatego, że zachorowałem na męskie V8 w S-klasie i od 3 lat wybieram 300 koni w Vce zamiast 300stu w turbo :) W razie pytań- proszę pisać wiadomość lub SMSa- z racji wykonywanej pracy nie zawsze mogę rozmawiać- oddzwonię jak tylko będzie taka możliwość.
Saab 9-5 Aero 2001- wersja przedliftowa, najbardziej poszukiwana i najrzadsza, ostatni miesiąc produkcji tej wersji (jeszcze szklane reflektory, pełne wiązki, skóra nie cerata itd). Zestrojony aktualnie na spokojne 280KM, choć można robić więcej- turbo 15t, IC największy jaki wchodzi bez ingerencji w budę i klimę oraz wydech są pod to przygotowane- tylko po co- gwarantuję, że to co jest spokojnie wystarcza do jazdy codziennej. Gaz zakładany przeze mnie pod koniec 2017 roku na najlepszych dostępnych na dany czas komponentach. Auto dość znane na większości grup i for Saabowych, śmiem twierdzić, że jeden z ładniejszych przedliftów w PL. Posiadam go od 09/17 i zrobione było w nim dosłownie wszystko- nowy silnik złożony od zera z 2 innych (dół B204, góra B235) bez balansu, nowy kompletny wydech z kwasówki na 2 tłumikach (DP 2.75, reszta 2.5 cala)- nie męczy, fajnie mruczy, nowy środek (fotele tzw. Sporty z polifta, niedostępne w przedliftach), nowe felgi 18 OEM Saab + nowe opony (Yokohama), nowe wszystkie poduszki silnika i skrzyni, hamulce większe nowe p+t (komplet ATE + zregenerowane zaciski), nowe sprzęgło w kevlarze (Sachs), + komplet poliuretanów w zawieszeniu (wszystkie jakie są dostępne są włożone do tego auta), wszystkie możliwe węże wymienione na silikony, shortshifter, odblokowany OpenSiD, + dołożona masa smaczków z wyposażenia akcesoryjnego (jak spoiler klapy, roleta tylnej szyby, aluminium od nadwornego tunera Saaba- Hirscha czy blenda odblaskowa klapy). Cały środek wyjęty i wyprany wraz z podsufitką, na auto rzucona ceramika. W 2018r.zrobione tylne nadkola (bolączka modelu)- generalnie auto igła, nie ma się za bardzo do czego przyczepić nawet jak ktoś będzie bardzo chciał. Włożone grubo ponad 45tys. (np.w październiku nowy kompresor i skraplacz klimy + komplet tarcz i klocków ATE). Wyposażenie praktycznie pełne, jak na przedlifta, z wyjątkiem szyberdachu i automata: fotele wentylowane, czujniki parkowania, tylna kanapa grzana z szufladkami pod isofix by nie ugniatać skórki fotelikiem dziecięcym + druga z wbudowanym fotelikiem, auto posiada mocowania isofix (z polifta) , składane elektrycznie lusterka, fotochromatyczne wszystkie 3 (również z polifta). Aktualny przebieg to 349tys. z czego ja nabiłem ok. 80tys (kupiłem przy ok 269tys,a sprowadzony był 2 lata wcześniej że Szwajcarii z przebiegiem ok 220tys). Na nowym silniku nabite 25tys.km. Masa smaczków w aucie-ciężko wszystko wymienić. Strasznie szkoda go sprzedawać- ktoś dostaje zrobione od podstaw auto z usuniętymi bolączkami modelu- NIC nie trzeba robić, NIC rzeźbić, a proszę wierzyć, że jak się tylko dało do auta szły rzeczy oryginalne bądź ulepszone (np.silikony) oem. Co tylko znajdowałem to kupowałem nowe i podmieniałem swoje (blenda deski, skórzana gałka, 2 komplety dywaników i masa innych rzeczy). Generalnie, co można było do niego dokupić i doposażyć to wsadzałem. Naprawdę szczerze ciężko będzie znaleźć używanego na co dzień Saaba w podobnym bądź lepszym stanie tak i blacharskim jak i mechanicznym. Nie ma sensu pisać listy rzeczy zrobionych i dołożonych, bo nikt nie doczytałby ogłoszenia do końca- każdy chętny na auto sam dopyta co i jak :) Opłaty: OC do 21/12/2023, BT do 04/04/2024, butla LPG do 2027 roku. Najbliższy serwis olejowy przeprowadzę na dniach przy 350k km (zmieniam olej co 8tys.KM). Sprzedaję tylko dlatego, że zachorowałem na męskie V8 w S-klasie :) W razie pytań- proszę pisać wiadomość lub SMSa- z racji wykonywanej pracy nie zawsze mogę rozmawiać- oddzwonię jak tylko będzie taka możliwość.
Witam. Ofertą sprzedaży jest rzadko spotykany Saab 9-2X w wersji Aero. W ogromnym skrócie jest to brat bliźniak Subaru Imprezy WRX. Zaczynając od blacharki: -Samochód w stanie ogólnym dobrym. Podłoga super, progi super, robione reperaturki tył, na przednich nadkolach pojawiają się ogniska korozji. Kielichy w stanie dobrym - nie wymagają ingerencji na ten moment, ale kto wie, co będzie za parę lat. Zainteresowanym wyślę dokładne zdjęcia. Od spodu wygląda dobrze, typowe naloty dla tego typu pojazdu z tych roczników. Jeśli chodzi o wygląd zewnętrzny: zderzak z przodu posiada uszkodzenie prawdopodobnie od najechania na krawężnik, lecz nie jest połamany oraz schodzi klar z tylnej lotki i plastikowego elementu na klapie. Do tego parę wgniotek na elementach karoserii podarowanych przez osoby nie umiejące wysiadać ze swoich aut na parkingu. Auto posiada instalację LPG zamontowaną w 2016 roku - ważna do marca 2026. Wyposażony w automatyczną, czterobiegową skrzynię biegów. Świeżo po serwisie w renomowanym warsztacie Porsche - Subaru w Krakowie na ulicy Żmujdzkiej. Podgrzewana przednią szyba w miejscu wycieraczek - super patent na zimę. Grzane fotele też umilają poranne chwile po mroźnej nocy. Środek zadbany, bez przetarć, dziur, pęknięć. Czysto, schludniej pachnąco. Klimatyzacja w lato mrozi, a w zimę podejrzewam że i chleb by można było upiec ;) Silnik we wzorowym, seryjnym stanie, brak piston slapa, innych dziwnych dźwięków. Oleje standardowo co 6-8 tysięcy km. Auto mi jak i poprzednim właścicielom służyło wiernie i grzecznie, bez upalania - wygodny automat do miasta, czy w trasę. Duży zapas mocy pod nogą - z wyprzedzaniem nie ma problemów. Jeśli chodzi o serwisy, faktury itp: 2016 rok - założenie gazu, później następuje przerwa w fakturach do 2020 roku. W 2020 pojawia się pierwsza duża faktura; m.in regulacja luzów zaworowych, świece - ogólny serwis silnika na kwotę 4515 zł W 2021 roku kolejny serwis - tym razem zawieszenie na kwotę 3500 zł. W międzyczasie akumulator, klocki oleje itp, ale to wiadomo - eksploatacja W bieżącym roku amortyzatory przód tył, elementy gumowe zawieszenia, hamulce przód oraz tył. Zmiana układu wydechowego. Blitz Nur Spec - fani Subaru już wiedzą o co chodzi. Głośno, donośnie, lecz jeśli chcemy ciszę i wygodę - wkładamy silencer i i auto od razu staje się ciche. Katalizatory na miejscu. Posiadam przelotowy downpipe, uppipe również przelotowy z STI, jeszcze nie założone. Posiadam również kit hamulców z WRX - 4 tłok z tarczami ATE i klockami Ferrodo Racing, również jeszcze nie założone. Nagłośnienie seryjne, ale mogę dorzucić głośniki 163mm firmy AudioSystem. W ostatnim czasie wcześniej wspomniany serwis skrzyni biegów, hamulców, oleje wraz ze wszystkimi filtrami i zmiana turbo (zamiast regeneracji kupiłem używane, sprawdzone w idealnym stanie), nowy zawór DV, zbieżność wraz z geometrią. Poprzednie nadawało się do regeneracji, posiadam je do wglądu. Założyłem również nowe felgi JR5 z nowymi zimowymi oponami Imperial SnowDragon 3. Jeśli chodzi o cenę - tych aut w Polsce nie ma na sprzedaż, sam nie planowałem, ale jak wiadomo życie pisze różne scenariusze. Sugerowałem się cenami Imprez WRX w Wagonie, dlatego cena jest jak najbardziej do negocjacji, lecz szanujmy się, nie sprzedam go w cenie biednego wolnossaka. Chętnie odpowiem na pytania te z wiadomości jak i te zadane telefonicznie. Istnieje możliwość sprawdzenia auta na stacji diagnostycznej, czy w jakimś warsztacie, nie mam nic do ukrycia. Ubezpieczenie do 7 Marca - koszt 700 zł na rok także nie jest drogo :) Przegląd do 20 lipca