Renault laguna ii 2.0 kombi
Na sprzedaż Renault Laguna II Kombi Rok produkcji: 2002 Silnik 2.0 benzyna. Manualna skrzynia biegów. Przebieg: 250.000km Ważne opłaty. Auto nie odpala. BRAK KATALIZATORA! Stan wizualny jak na zdjęciach. Więcej informacji tylko i WYŁĄCZNIE TELEFONICZNIE. Nie interesuje zamiana
Sprzedam Renault Lagune 2 z 2003r z silnikiem 2.0 turbo zasilana instalacja LPG. Auto mechanicznie w dobrym stanie, zawieszenie bez stuków, silnik ma swoją moc. Do wymiany reduktor LPG który dodaje do auta. Auto bez korozji, wizualnie do drobnej kosmetyki. OC do 07.2024r, Przegląd wraz z butla ważny do 12.2024r Więcej informacji postaram się udzielić telefonicznie
Auto pozostawione w rozliczeniu przez właściciela w salonie Renault przy zakupie nowego. Renault Laguna II 2.0 Benz+LPG AUTOMAT Kombi od pierwszego właściciela w Polsce od 2016 roku. Auto sprowadzone w 2016 roku z przebiegiem 102000 km. i odrazu zamontowana instalacja gazowa dobrej firmy AG która do końca serwisowana była w tym samym serwisie potwierdzona książką serwisową. Właściciel należycie dbał o serwis i naprawy w trakcie użytkowania między innymi naprawa skrzyni biegów na kwotę 4700 zł., wymiana amortyzatorów, tarcz i klocków, elementów zawieszenia itp. potwierdzonych fakturami. Laguna w bardzo bogatej wersji rzadko spotykany kolor opalizująca platyna mieni się w różnym świetle, blacharsko tylko w dwóch miejscach na tylnych nadkolach małe ubytki widoczne na zdjęciach. Środek alcantara połączona ze skórą w bardzo dobrym stanie, fotele przód podgrzewane i sterowanie pełna elektryka, tylne szyby rolety przeciwsłoneczne, otwierana tylna szyba bagażnika, system zamykania i otwierania bezkluczykowy handsfree. Silnik równo pracuje na benzynie i na gazie nie faluje ma moc nie kopci przyspiesza normalnie, skrzynia biegów zmienia biegi płynnie bez przeciągania i szarpnięć Auto prowadzi się wzorowo pewnie cicho i komfortowo na ten czas bez wkładu finansowego. Butla gazowa ważna do 2026r. OC 05.2024r PT 06.2024r.
Do sprzedania oryginalna Renault Laguna II GT kombi z roku 2006, po liftingu. Data pierwszej rejestracji: 20-12-2006 Auto posiada silnik 2.0 Turbo (204 KM), ale jednostka została poddana chiptuningowi w roku 2021 (firma EMSetup) i obecnie ma 232 KM i 380 Nm (zdjęcie). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG (Sterownik Optima Nano, reduktor KME Gold, wtryski Barracuda), Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta. Aktualny przebieg samochodu to 217 tys. km. Kolor samochodu to TEJ49 – Niebieski metallic. Auto ma założone całoroczne opony w rozmiarze 225/45 R17 firmy Nexen N’blue 4 season, założone jako nowe w roku 2020 (mają obecnie ok. 40 tys. km przebiegu). 4 oryginalne felgi aluminiowe Renault Drenalic (chrome shadow) + koło dojazdowe. Komplet 2 kart, instrukcja obsługi i książka serwisowa w jęz. francuskim. Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada: - elektryczny szyberdach - podgrzewane przednie fotele - oryginalna nawigacja z mapami sprzed paru lat - system hands-free (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania z kartą w kieszeni) - fabryczne radio CD/MP3 Cabasse auditorium ze zmieniarką na 6 płyt - dwustrefowa klimatyzacja (schowek po stronie pasażera też jest klimatyzowany) - wyłączaną przednią poduszkę powietrzną pasażera (przydaje się, jeśli ktoś chciałby wozić dziecko w nosidełku na przednim siedzeniu, tyłem do kierunku jazdy). - podnoszoną oddzielnie szybę w tylnej klapie bagażnika (nie trzeba otwierać całej klapy aby dostać się do środka bagażnika). W aucie jest do zrobienia kilka rzeczy w najbliższych miesiącach: - przy przebiegu ok. 220 tys. należałoby wymienić rozrząd (ja wymieniałem przy 158 tys. km, czyli po zakupie auta) - wyważenie kół (na oponach całorocznych wypada to co jakiś czas zrobić). - wymiana oleju w skrzyni biegów (tak profilaktycznie co 60 tys. km) Przegląd i ubezpieczenie samochodu do połowy listopada 2022. W 2022 roku wykonano następujące czynności serwisowe: - wymiana płynu hamulcowego na ATE DOT4 - wymiana świec zapłonowych na NGK PFR7Z-TG - wymiana żarników ksenonowych na Amio D2S - wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Renault) - wymiana kompresora klimatyzacji na regenerowany, napełnienie klimatyzacji świeżym czynnikiem R134A oraz wymiana panelu klimatronik - wymiana filtra powietrza K&N i klimatyzacji (z węglem aktywnym) (Filtron K1089A) - wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) + wymiana map sensora (PST-01) sprawdzenie szczelności instalacji wraz z regulacją parametrów pracy. - wymiana 4 cewek zapłonowych na BERU ZS052 - wymiana końcówek drążków kierowniczych na Meyle HD Na wszystkie wymienione wyżej czynności serwisowe oraz zakupy części posiadam oczywiście stosowne dokumenty. Wszystko co było zrobione w aucie, od czasu gdy jestem jego właścicielem, czyli od listopada 2018, jest udokumentowane. Wizualnie i mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady: - wgniecenie na tylnym błotniku (nadkole) za lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. Niestety ktoś we mnie cofnął… - jest pęknięty fragment deski rozdzielczej i sklejony fragment nawiewu powietrza po stronie pasażera (zdjęcie) Zużycie LPG jest następujące: miasto: ok. 14-15 litrów/100 km trasa: do 130-140 km/h zużycie ok. 12-13 litrów/100 km przy prędkościach 100-120 km/h zużycie ok. 11 litrów/100 km Auto zostanie wydane przyszłemu nabywcy z dwoma pełnymi bakami paliwa (benzyna + gaz). Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, a historia serwisowa w pełni udokumentowana, to dobrze trafiłeś. A jeśli szukasz porządnej, poliftowej Laguny II GT – to na pewno się nie rozczarujesz. Jako pasjonat modelu na pewno docenisz stan auta, uszanowanie maszyny i rzetelność serwisu. Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego. Cena auta do niewielkiej negocjacji. Na miejscu udostępniam czujnik lakieru i zgadzam się na wizytę w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej na koszt przyszłego nabywcy.
Do sprzedania oryginalna Renault Laguna II GT kombi z roku 2006, po liftingu. Data pierwszej rejestracji: 20-12-2006 Auto posiada silnik 2.0 Turbo (204 KM), ale jednostka została poddana chiptuningowi w roku 2021 (firma EMSetup) i obecnie ma 232 KM i 380 Nm (zdjęcie). Auto jest wyposażone w sekwencyjną instalację LPG (Sterownik Optima Nano, reduktor KME Gold, wtryski Barracuda), Adnotacja o LPG jest również w dowodzie rejestracyjnym auta. Aktualny przebieg samochodu to 233 tys. km. Kolor samochodu to TEJ49 – Niebieski metallic. Norma emisji spalin: EURO 4. Auto ma założone świeże całoroczne opony w rozmiarze 225/45 R17 firmy Bridgestone Weather Control A005 Evo, założone jako nowe w maju 2023. 4 oryginalne felgi aluminiowe Renault Drenalic (chrome shadow) + koło dojazdowe. Komplet 2 kart, instrukcja obsługi i książka serwisowa w jęz. francuskim. Jeśli chodzi o wyposażenie wnętrza to auto posiada: - elektryczny szyberdach - podgrzewane przednie fotele - oryginalna nawigacja z mapami sprzed paru lat - system hands-free (bezkluczykowy dostęp do auta i uruchamiania z kartą w kieszeni) - fabryczne radio CD/MP3 Cabasse auditorium ze zmieniarką na 6 płyt - dwustrefowa klimatyzacja (schowek po stronie pasażera też jest klimatyzowany) - wyłączaną przednią poduszkę powietrzną pasażera (przydaje się, jeśli ktoś chciałby wozić dziecko w nosidełku na przednim siedzeniu, tyłem do kierunku jazdy). - podnoszoną oddzielnie szybę w tylnej klapie bagażnika (nie trzeba otwierać całej klapy aby dostać się do środka bagażnika). Przegląd i ubezpieczenie samochodu do połowy listopada 2023. W 2022 roku wykonano następujące czynności serwisowe: - wymiana płynu hamulcowego na ATE DOT4 - wymiana świec zapłonowych na NGK PFR7Z-TG - wymiana żarników ksenonowych na Amio D2S - wymiana kompresora klimatyzacji na regenerowany, napełnienie klimatyzacji świeżym czynnikiem R134A oraz wymiana panelu klimatronik - wymiana filtra powietrza K&N i klimatyzacji (z węglem aktywnym) (Filtron K1089A) - wymiana filtrów gazowych (faza lotna i ciekła) + wymiana map sensora (PST-01) sprawdzenie szczelności instalacji wraz z regulacją parametrów pracy. - wymiana 4 cewek zapłonowych na BERU ZS052 - wymiana końcówek drążków kierowniczych na Meyle HD - wymiana klocków hamulcowych z przodu na Textar w 2023 roku wykonano: - wymiana paska rozrządu wraz z pompą wody (SNR) - wymiana koła pasowego (Sasic) - wymiana zestawu paska osprzętu (pasek, napinacz, rolka prowadząca) SKF - wymiana gornej poduszki silnika (Febi) - wymiana wieszaków tylnego tłumika - wymiana oleju silnikowego wraz z filtrem (PMO 5W40 Extreme + filtr Filtron) - wymiana oleju w skrzyni biegów (PMO 75W80) - wymiana opon na nowe, wielosezonowe Bridgestone Weather Control A005 Evo - wymiana tylnych klocków hamulcowych Textar (2348202) - wymiana akumulatora na Volt Silver 61Ah - wymiana czujnika temperatury płynu chłodzącego Renault Na wszystkie wymienione wyżej czynności serwisowe oraz zakupy części posiadam stosowne dokumenty. Wszystko co było zrobione w aucie, od czasu gdy jestem jego właścicielem, czyli od listopada 2018, jest udokumentowane. Wizualnie i mechanicznie auto jest zadbane, posiada jednak drobne wady: - wgniecenie na tylnym błotniku (nadkole) za lewymi tylnymi drzwiami (strona kierowcy) – widoczne na zdjęciu. Niestety ktoś we mnie cofnął… - jest pęknięty fragment deski rozdzielczej i sklejony fragment nawiewu powietrza po stronie pasażera (zdjęcie) - oryginalna gałka zmiany biegów od wersji GT (została zastąpiona gałką zwykłą jak w innych 6 biegowych Lagunach 2) Zużycie LPG jest następujące: miasto: ok. 14-15 litrów/100 km trasa: do 130-140 km/h zużycie ok. 12-13 litrów/100 km przy prędkościach 100-120 km/h zużycie ok. 11 litrów/100 km Auto zostanie wydane przyszłemu nabywcy z dwoma pełnymi bakami paliwa (benzyna + gaz). Jeżeli szukasz auta, którego stan jest rzetelnie i uczciwie przedstawiony, a historia serwisowa w pełni udokumentowana, to dobrze trafiłeś. A jeśli szukasz porządnej, poliftowej Laguny II GT – to na pewno się nie rozczarujesz. Jako pasjonat modelu na pewno docenisz stan auta, uszanowanie maszyny i rzetelność serwisu. Zapraszam do obejrzenia i na jazdę próbną do Ożarowa Mazowieckiego. Cena auta do niewielkiej negocjacji. Zgadzam się na wizytę w dowolnym serwisie lub stacji diagnostycznej w celu sprawdzenia auta, na koszt przyszłego nabywcy.