Nissan qashqai+2 j10 2.0dci
Sprzedam swoje prywatne auto jakim jest Nissan Qashqai +2 j10 2.0dci . Wszelkie informacje pod telefonem
Sprzedam swoje prywatne auto jakim jest Nissan Qashqai +2 j10 2.0dci . Wszelkie informacje pod telefonem. Rezerwacja do soboty
Sprzedam Nissan Qashqai +2. Auto z 2012roku, pod maską najtrwalszy diesel 2.0dci 150KM. Skrzynia biegów automatyczna, napęd 4x4. Auto dobrze wyposażone, panorama, dwustrefowy klimatronic, nawigacja. Wszystko w aucie sprawne. Bardzo ładny kolor. Do auta komplet dokumentów, dwa klucze. Auto zarejestrowane z ważnym przeglądem i OC.
Sprzedaję moje prywatne auto używane jako daily/ (niedokończoy projekt), trudno mi się z nim porzegnać bo włożyłem w nie worek pieniędzy i jeszcze więcej serca i czasu ale sprzedaje ponieważ, pracuje za granicą i prawdopodobnie wężyk od chłodnicy delikatnie przecieka i ze względu na brak czasu nie mam kiedy tego zrobić auto jeździ i jest jak najbardziej sprawne. Auto zawsze było czyste zadbane wszystko było robione na czas i zapobiegawczo było to moje oczko w głowie Śmiało mogę powiedzieć że jedyny taki Nissan Qashqai J10 2.0dci automat CVT TEKNA z napędem na 4 koła i dachem panoramicznym, bardzo bogato wyposażone + Ja ulepszyłem fabrykę. Silnik niezawodny 2litrowy diesel, zdrowy nigdy nie katowany na zimnym pali na dotyk, cichy, trzyma moc, nie pali oleju, praktycznie wogóle nie dymi. Rozrząd na łańcuchu. Spalanie w mieście około 8.5l w trasie na tempomacie udało mi się zejść poniżej 7l/100km. Nie wiem ile teraz może mieć mocy ponieważ nie byłem na hamowni od czasu mapy która była pierwsza modyfikacją ale auto jest dużo bardziej dynamiczne niż seryjnie. W auto włożyłem na Naprawy i modyfikacje grubo ponad 15k. (Chciałem zrobić w nim około 210koni mechniczych, wystraczy zmienić intercooler na większy oraz mapę a reszta podzespołów już jest przygotowana pod tą moc, lecz niestety przez brak czasu jestem zmuszony sprzedać mój projekt i liczę że trafi w dobre ręce) Skrzynia bezproblemowa automatyczna CVT pracuje cicho płynnie zmienia biegi. Napęd na 4 koło solidny z oponami o szerokości 235 pewnie trzyma się drogi na zakrętach nawet przy wysokich prędkościach. Stan lakieru oceniam na dobry są delikatne mankamenty jak to w używanych autach bywa lecz nie ma większych niedociągnięć widzianych na pierwszy rzut oka. Na aucie w żadnym miejscu nie ma szpachli. Na aucie nie ma żadnych ognisk rdzy wiadomo jak w każdym aucie pojawia się ona na paru śrubkach ale ze względu na to że auto przez bardzo długi okres było garażowane na aucie nie ma ognisk rdzy. Środek czysty zadbany nie ma żadnych uszkodzeń. Auto w rodzinie od 13 lat wcześniej do 120k przebiegu robione w ASO (od tamtego czasu jest w rodzinie) później cały czas wszystko robione u 1 mechanika, auto regularnie zalewane dieslem Vpower na Shellu wszystko robione na czas olej zmieniany co 10k oraz do paliwa dolewany płyn do płukania wtryskiwaczy od firmy Tec2000 również co około 10k km. W aucie nigdy nie było palone Modyfikacje Mapa na 180koni mechanicznych jako pierwsza modyfikacja później DPF wyprogramowany zastąpiony strumiennicą wyglądającą jak dpf (nie zostawia za sobą chmury dymu) EGR wyprogramowany i zaślepiony Tłumik przelotowy, 2 końcówki Od złącza elastycznego do strumiennicy rura wydechowa owinięta bandażem termoizolacyjnym marki Turboworks Zrobiony dolot Filtr powietrza K&N założony przy 190k Założony oil catch tank od Turboworks Wzmocniony wąż turbo Czarne Alufelgi 18x8j od Infiniti Fx + opony wielosezonowe Vector4 235/60 (okolo 5,2mm) Klocki i tarcze hamulcowe sportowe nacinane i nawiercane większe niż Ori od Mikody zmieniane przy 193k oraz zalany płyn hamulcowy motul Rbf 700 + dodatkowe chłodzenie tarcz (kierownice powietrza) Hard Cut Limiter przy 5k obrotów Siłowniki maski Transmiter Bluetooth Automatyczne otwieranie klapy bagażnika Moduł składania lusterek po zamknięciu Owiewki okien Hud wyświetlający prędkość na szybie Wyświetlacz ciśnienia w oponach Żarówki ledowe Wyciszone przednie drzwi oraz podwozie Naprawy Olej zmieniony przy 194k+ płukanka silnika liqui moly + dolany ceratec liqui moly Wyczyszczony chemicznie kolektor ssący i wtryskiwacze przy 194k Zakonserwowane i wyciszone podwozie specjalnym środkiem do ochrony karoserii miesiąc temu Geometria i zbieżność zrobiona przy 194k Zmieniony filtr kabinowy w tym roku Wyczyszczone odpływy w tym roku Poduszka silnika tulejki z przodu zmienione na nowe przy 185k Przy 194k zrobiony spory remont Nowa Uszczelka wału Nowa Pokrywa rozrządu Nowa miska olejowa Nowe sanki Filtr paliwa Czujnik ciśnienia oleju Nowe amortyzatory Nowe górne mocowanie amortyzatorów Nowe rolki paska klinowego Nowe Sprzęgiełko alternatora Nowy Pasek alternatora Nowa uszczelka półosi Nabita i uszczelniona klimatyzacja Nowy akumulator kupiony trochę ponad rok temu Z wizualki Zregenerowane lampy przednie W tym roku obszyta kierownica Płetwa zamiast anteny Dynamiczne czarne kierunki boczne Czarne znaczki Dokładki zderzaka z przodu i z tyłu Czarny grill Podwójny końcowy wydech Owiewki okien Ledy w środku Słupki zewnętrzne w połysku Dywaniki pikowane Oświetlony bagażnik po otwarciu Siatka w bagażniku Wygodniejsze fotele Poduszki przy przednich fotelach Poduszki pod szyje Mnóstwo dodatkowego chromu i carbonu (moim zadaniem nie przesadzona ilość) Oklejone progi Listwy boczne na drzwi Czerwone zaciski hamulcowe I wiele więcej, pokaże na miejscu OC, AC do Marca 2024, 2 kluczyki Wyposażenie fabryczne: Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania 4 szyby elektryczne Tempomat Lusterka boczne ustawiane elektrycznie Zegar cyfrowy Przyciemnione tylne szyby Podgrzewane elektrycznie szyba przednia, tylna i lusterka boczne Zagłówki foteli przednich regulowane Światła z regulacją kąta pochylenia Kolumna kierownicy regulowana Spryskiwacze reflektorów Spryskiwacze szyby przedniej i tylnej Poduszka powietrzna kierowcy Fotel kierowcy z regulacją wysokości Napinacze pasów bezpieczeństwa Podłokietnik siedzeń tylnych Światła p/mgielne przednie Filtr p/pyłkowy Wskaźnik temperatury zewnętrznej Lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia Komputer pokładowy Radioodtwarzacz CD ze zmieniarką na 6 płyt Kurtyny powietrzne boczne Sterowanie systemem audio w kierownicy Tapicerka tekstylna Zamek centralny zdalnie sterowany Poduszka powietrzna pasażera z możliwością odłączenia Wycieraczki z czujnikiem deszczu Zabezpieczenie drzwi tylnych przed otwarciem od wewnątrz Przednie fotele z funkcją grzania Fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego Immobilizer Światła mijania włączane automatycznie Konsola centralna Klimatyzacja automatyczna 2 strefowa Głośniki 7 szt. Zestaw głośnomówiący Wspomaganie układu kierowniczego zmienne System elektronicznej kontroli toru jazdy ESP Gniazdo 12V Poduszki powietrzne boczne Siedzenia tylne dzielone asymetrycznie System "inteligentny klucz" Dach przezroczysty (panoramiczny) Podłokietnik fotela kierowcy Sygnalizacja niezapiętych pasów przednich Schowek chłodzony System Bluetooth