Jaguar xkr (xk8) 4.2 supercharged -zamiana-
Sprzedam pięknego klasyka - Jaguar XKR 4.2 SUPERCHARGED - auto z roku 2005 i jest to ostatni rok produkcji klasycznej serii x100 (mocno zresztą spokrewnionej z innym klasykiem - Aston Martinem DB7), XKR 4.2 to crème de la crème serii - blisko 400KM z mechanicznie doładowanego V8 (4.2 to poprawiona wersja silnika 4.0 - nie występują tu już problemy z napinaczami łańcuchów rozrządu, ani z gładziami cylindrów), w kabinie oczywiście pełen luksus - prawdziwa skóra, prawdziwe drewno, pełna elektryka, z zewnątrz auto wyróżniają min. limitowane 20" felgi BBS czy zmodyfikowany układ wydechowy. Auto zostało sprowadzone z USA (wg. raportu Carfax jest bezwypadkowe) więc podany przebieg jest w milach, może i nie najmniejszy, ale prawdziwy i w pełni udokumentowany. Jaguar zarejestrowany (przegląd do 02.23, ubezpieczenie do 03.22), w Polsce jeżdżony rekreacyjnie, serwisowany na bieżąco. Cena 69900 - przy konkretnej rozmowie do uzgodnienia, nie wykluczam też opcji zamiany na coś tańszego (chętnie motocykl, np. Moto Guzzi lub BMW R, ewentualnie ciekawe auto - klasyk lub 4x4), przy zamianie cena do ustalenia indywidualnie. Auto jest moją własnością, sprzedaż na umowę k-s.
Jaguar XKR 4.2 SUPERCHARGED.Auto w zasadzie już kolekcjonerskie - Jaguar XK8 (kod projektu X100) to Grand Tourer wprowadzony na rynek w 1996 roku, był dostępny w wersji dwudrzwiowego coupé lub dwudrzwiowego kabrioletu z nowym 4,0-litrowym silnikiem Jaguar AJ27. W 1998 roku wprowadzono XKR z doładowaną wersją silnika. W 2003 roku silniki zostały zastąpione nowymi 4,2-litrowymi silnikami AJ34, zarówno w wersji wolnossącej, jak i doładowanej. Jak podaje wikipedia auto dzieli platformę (wywodzącą się z XJS) z Astonem Martinem DB7, choć są źródła które twierdzą inaczej. Faktem jest, że obie marki należały wtedy do Forda, a oba samochody konstruowane były niemal równocześnie, nie sposób nie zauważyć też podobieństwa. Wracając do Jaguara - powstało 90 tyś. aut wszystkich wersji, z czego XKR coupe najmniej - wersji "poliftowej" z silnikiem 4.2 wyprodukowano zaledwie około 3,5 tyś. egzemplarzy, z czego w ostatnim 2005 roku jakieś 600 szt. - większość na export do USA które były głównym rynkiem zbytu dla tego auta. Silnik V8 4.2 z kompresorem Eaton o mocy 395 KM to chyba najlepsza skonstruowana przez Jaguara jednostka, wyeliminowane zostały wszystkie problemy wcześniejszego 4.0 dzięki czemu ma on opinie "pancernego", łączony jest z 6 biegową automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 - to popularna skrzynia która montowana była w wielu samochodach, min.: BMW, Audi, VW a nawet Aston Martin czy Rolls-Royce.Jag wystawiony na sprzedaż niejako z definicji posiada najbogatsze wyposażenie - to m.in. dekory z orzecha włoskiego, pięknie zachowana skóra, pełna elektryka, limitowane felgi BBS Montreal 20". Auto zostało sprowadzone z USA w 2020 roku jako bezwypadkowe (carfax czysty). Przebieg jest w milach - w pełni udokumentowany i tak - dość duży ...przepraszam, ale nikt tego licznika nie cofnął ;-)Jest to moje prywatne auto (3-4 auto "w rodzinie"), Jaguar jest zarejestrowany (BT do 04.25, OC do 03.25), jeżdżony rekreacyjnie, głównie wiosna-lato, resztę czasu garażowany (w cenie dedykowany ocieplany pokrowiec na auto, a także dwa komplety dywaników - czarne i beżowe). Auto jest bardzo zadbane, ale oczywiście nie jest nowe, ma 19 lat, trochę przejechanych mil i ...czasem "kocie" kaprysy, ale serwisowane jest na bieżąco i w pełni sprawne, nie ma też żadnego "tuningu" - jest w zasadzie w pełni oryginalne, jedyne nieznaczne modyfikacje to reflektory asymetryczne Bi-LED zamiast amerykańskich symetrycznych ksenonów oraz trochę bardziej wyrazisty układ wydechowy - https://youtu.be/J1TsLXr8G7U - warto posłuchać ;-) Dwa, może trzy lata temu został odświeżony lakier - było już trochę odprysków. Cena 59900 zł, strasznie niska jak na to auto, więc jest to już w zasadzie kwota do zapłacenia, interesuje mnie głównie sprzedaż, ale nie wykluczam też opcji zamiany na inne ciekawe auto lub motocykl. Nie mam tu jakiś ściśle określonych oczekiwań - jak mnie coś zainteresuje to wszystko jest możliwe. W przypadku zamiany, cena za Jaga raczej wyższa, raczej nie dopłacam, choć całkowicie tego nie wykluczam. Jazda próbna możliwa po wpłaceniu zabezpieczenia, zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie, SKP, Policji itd. Zapraszam do kontaktu, gdy nie odbieram proszę o sms, odpisuję też na e-maile.
Jaguar XKR 4.2 SUPERCHARGED.Piękny youngtimer, auto w zasadzie już kolekcjonerskie - Jaguar XK8 (kod projektu X100) - Grand Tourer wprowadzony na rynek w 1996 roku, był dostępny w wersji coupé lub kabrio z nowym 4-litrowym silnikiem V8 (kod AJ27). W 1998 roku zaprezentowano XKR z doładowaną wersją silnika. W 2003 roku silniki zostały zastąpione nowymi jednostkami V8 o pojemności 4.2 litra (kod AJ34), zarówno w wersji wolnossącej, jak i doładowanej. Jak podaje wikipedia auto dzieli platformę (wywodzącą się z XJS) z Astonem Martinem DB7, choć są źródła które twierdzą inaczej. Faktem jest, że obie marki należały wtedy do Forda, a oba samochody konstruowane były niemal równocześnie, nie sposób też nie zauważyć zewnętrznego podobieństwa. Wracając do Jaguara - powstało niewiele ponad 90 tyś. aut wszystkich wersji, z czego najmniej liczna była właśnie wersja XKR coupe - z silnikiem 4.2 wyprodukowano zaledwie około 3,5 tyś. egzemplarzy, z czego w ostatnim 2005 roku jakieś 600 szt. - większość na export do USA które były głównym rynkiem zbytu dla tego auta. Silnik V8 4.2 z kompresorem Eaton o mocy 395 KM to chyba najlepsza skonstruowana przez Jaguara jednostka, wyeliminowane zostały wszystkie problemy wcześniejszego 4.0 dzięki czemu ma on opinie "pancernego", łączony był z 6 biegową automatyczną skrzynią biegów ZF 6HP26 - to popularna skrzynia która montowana była w wielu samochodach, min.: BMW, Audi, VW a nawet Aston Martin czy Rolls-Royce.Prezentowane auto zostało sprowadzone z USA w 2020 roku jako bezwypadkowe (carfax czysty). Przebieg jest w milach - w pełni udokumentowany, nikt nie cofał licznika! Auto niejako z definicji posiada najbogatsze wyposażenie - to m.in. dekory z orzecha włoskiego, pięknie zachowana skóra, pełna elektryka, limitowane felgi BBS Montreal 20".Jest to moje prywatne auto (3-4 auto "w rodzinie"), Jaguar jest zarejestrowany (BT do 04.25, OC do 03.25), jeżdżony rekreacyjnie, głównie wiosna-lato, resztę czasu garażowany (w cenie dedykowany ocieplany pokrowiec na auto, a także dwa komplety dywaników - czarne i beżowe). Auto jest bardzo zadbane, ale oczywiście nie jest nowe, ma 19 lat, trochę przejechanych mil i ...czasem "kocie" kaprysy, ale serwisowane jest na bieżąco i w pełni sprawne, nie ma też żadnego "tuningu" - jest w zasadzie w pełni oryginalne, jedyne nieznaczne modyfikacje to reflektory asymetryczne Bi-LED zamiast amerykańskich symetrycznych ksenonów oraz trochę bardziej wyrazisty układ wydechowy - https://youtu.be/J1TsLXr8G7U - warto posłuchać ;-) Dwa, może trzy lata temu został odświeżony lakier - było już trochę odprysków. Cena 59900 zł, strasznie niska jak na to auto, więc jest to już w zasadzie kwota do zapłacenia, interesuje mnie głównie sprzedaż, ale nie wykluczam też opcji zamiany, zwłaszcza na motocykl (H-D, Indian, BMW, Moto Guzzi – naked, scrambler, cruiser, może turystyk, może adventure). Zamiana na inne auto też możliwa, zwłaszcza 4x4. W przypadku zamiany, cena za Jaga raczej wyższa, raczej nie dopłacam, choć całkowicie tego nie wykluczam. Ogólnie jak mnie coś zainteresuje to możliwości jest dużo – można się dogadać. Jazda próbna możliwa po wpłaceniu zabezpieczenia, zgadzam się na sprawdzenie auta w dowolnym serwisie, SKP, Policji itd. Zapraszam do kontaktu, gdy nie odbieram proszę o sms, odpisuję też na e-maile.