Honda accord type r 2.2
Jedyny taki egzemplarz! Limitowana edycja z bogatym, unikatowym wyposażeniem. Honda Accord Type R (CH1), wersja poliftowa, z końca produkcji (2002 rok, pierwsza rejestracja pod koniec grudnia 2003, polski salon). Wersja TypeR modelu Accord powstała w bardzo ograniczonej liczbie – a z takim wyposażeniem wypuszczono niewiele sztuk (pod koniec produkcji modelu). Silnik i osprzęt: Silnik H22A7, poj. 2.2 l, moc 212 KM, skrzynia manual 5-biegów U2QD z LSD Przebieg ok. 205.000 km (auto używane tylko „weekendowo”, przy ładnej pogodzie) Oryginalne zawieszenie, hamulce ATR, amortyzatory, sprężyny; tłumiki z Accorda VII Dolot powietrza (CAI) K&N Typhoon Nowe kable zapłonowe Rozpórka kielichów Staffa Mocowanie akumulatora i łapy chłodnicy od Wodzireja Wnętrze: Sportowe fotele kubełkowe RECARO w czerwonym kolorze Sportowa kierownica MOMO (obszyta na wzór oryginału) Czerwone boczki tapicerki Listwy progowe z aluminiowymi zdobieniami, schowek i podłokietnik z wersji ES Automatyczna klimatyzacja (klimatronik) Aluminiowe nakładki na pedały i podstopnica od Wodzireja Podgrzewanie przednich foteli Wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju oraz temperatury wody DEPO Radio 2 DIN model GMS 6818 z USB, MP3, Bluetooth, nawigacją Kamera cofania + kamera przód z automatycznym podglądem Nowa gałka zmiany biegów i mieszek Rozbudowana lampka (maplight), żarówki LED Dywaniki welurowe + oryginalne gumowe Dwa gniazdka 12V (kabina + bagażnik) Koło zapasowe (dojazdowe) + osprzęt Wyposażenie zewnętrzne: Światła fabryczne xenon po retroficie (zamontowane soczewki), reflektory zabezpieczone folią Halogeny oklejone żółtą folią, tylne lampy oklejone lekko przyciemniającą folią Spryskiwacze reflektorów 4 x elektryczne szyby (przód i tył) Owiewki Heko Dokładki zderzaków ATR (przedlift) Zestaw dokładek od Time Attack Customs (splitter, 2 x sideskirts, dyfuzor, 2 tylne progi) Elektryczne, podgrzewane lusterka Centralny zamek, klapa bagażnika otwierana z pilota Autoalarm z odcięciem zapłonu Opony letnie Yokohama Advan Sport V105 z końcówki 2017 r. przebieg ok. 5000 km. Karoseria: Oryginalnie lakier srebrny NH623M oklejony folią 3M w kolorze „biała perła”. Część elementów oklejonych folią w kolorze czarnym i pomarańczowym. Można łatwo zmienić kolor tych elementów, jeśli ktoś woli jednolity kolor. Felgi oryginalne ATR 17” po renowacji, malowane w kolor „Piano Black” Przed oklejeniem usunięte zostały wszelkie oznaki korozji na karoserii, podejrzane miejsca zabezpieczono i zakonserwowano, ale bez malowania w kolor Historia napraw i konserwacji: 2014 olej skrzyni biegów MTF Honda 2015 tarcze i klocki hamulcowe 2016 czyszczenie EGR i EGR plate 2017 wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych, wymiana wysprzęglnika i płynu, regeneracja i nabicie klimatyzacji (nowa sprężarka, skraplacz i osuszacz) 2018 świece irydowe Denso, regulacja luzów zaworowych, kontrola rozrządu, wymiana modułu zapłonowego, regeneracja zacisków hamulcowych (Od 2019 jazda bezawaryjna) Do zrobienia: Tematy eksploatacyjne: olej, filtr oleju, filtr kabinowy, nabicie klimy (jest sprawna, ale mniej wydajna), wymiana akumulatora, wymiana prawego górnego wahacza z przodu, osłony przekładni lewej z przodu i przegubu prawego z przodu. Regulacja świateł i mechanizmu poziomowania Usterka układu zapłonowego (czasem rozrusznik nie „zaskoczy” za pierwszym razem, ale zawsze odpala, jeżdżę z tym tak od paru lat xd) Kontrola hamulca ręcznego Przyklejenie podsufitki (standard w tych Accordach, odklejają się) Usunięcie pojawiających się w niektórych miejscach niewielkich ognisk korozji (standard w Hondach, niestety) OC ważne do 12.03.2024 r. Badanie techniczne ważne do 26.04.2024 r. Cena do rozsądnej negocjacji.
Jedyny taki egzemplarz! Limitowana edycja z bogatym, unikatowym wyposażeniem. Honda Accord Type R (CH1), wersja poliftowa, z końca produkcji (2002 rok, pierwsza rejestracja pod koniec grudnia 2003, polski salon). Wersja TypeR modelu Accord powstała w bardzo ograniczonej liczbie – a z takim wyposażeniem wypuszczono niewiele sztuk (pod koniec produkcji modelu), co czyni ten egzemplarz jeszcze bardziej wyjątkowym. Silnik i osprzęt: Silnik H22A7 o pojemności 2.2 l i mocy 212 KM, manualna, 5-biegowa skrzynia U2Q7 z LSD. Przebieg ok. 204.000 km. Oryginalne zawieszenie i hamulce ATR, tłumiki z nowszej wersji Accorda (VII generacji). Układ dolotu powietrza K&N Typhoon. Zalany olej Valvoline VR1 Racing. Paliwo: benzyna, samochód nie widział LPG. Nowe kable zapłonowe. Rozpórka kielichów Staffa. Samochód jeździ na oryginalnych amortyzatorach i sprężynach. Pokrywa zaworów po renowacji i malowaniu, rury kolektora owinięte bandażem termicznym. Wyposażenie wnętrza: Sportowe fotele kubełkowe RECARO i boczki tapicerki w czerwonym kolorze (rzadkość w tym modelu), sportowa kierownica MOMO z nowym, czerwonym obszyciem. Klimatronik automatyczny (wyjątek w tym modelu, wszystkie pozostałe TypeR-y mają manualną lub nie mają żadnej). Aluminiowe nakładki na pedały i podstopnica. Ozdobne listwy progowe, schowek pasażera oraz podłokietnik z wersji ES. Podgrzewanie przednich foteli. Wskaźniki ciśnienia i temperatury oleju oraz temperatury wody DEPO. Ramka nawigacji OEM Honda z radiem GMS 6818 (z nawigacją AutoMapa). Kamera cofania + kamera przód (włączają się automatycznie przy cofaniu). Wideorejestrator DOD LS500W przód + DOD RC1 tył. Nowa gałka zmiany biegów i mieszek. Rozbudowana lampka wewnętrzna (tzw. maplight) oraz lampka z tyłu – wszędzie nowe żarówki LED wysokiej jakości. Nowe dywaniki welurowe z czerwonymi obszyciami + komplet oryginalnych dywaników gumowych. Autoalarm (sprawny), z dwoma pilotami. Dwa gniazdka 12V (w kabinie + w bagażniku). Oświetlenie bagażnika. Koło zapasowe, dojazdowe + osprzęt. Wyposażenie zewnętrzne: Światła fabryczne ksenony po retroficie (przeróbka na soczewki), halogeny oklejone żółtą folią. Przednie reflektory wypolerowane i zabezpieczone lekko przyciemniającą folią, tylne lampy również lekko przyciemnione folią. Spryskiwacze reflektorów. Owiewki Heko. Przednia i tylna dokładka zderzaka z przedlifta oraz lotka oryginalne ATR. Zestaw dokładek od Time Attack Customs robiony na zamówienie. Ozdobne końcówki tłumików w czarnym kolorze. Nowa antena na dachu. Elektryczne szyby boczne przód + tył (rzadkość w TypeR), elektryczne, podgrzewane lusterka. Centralny zamek z pilotem + klapa bagażnika otwierana z pilota (dwa piloty w komplecie z kluczykami). Wysokiej jakości żarówki LED od Philipsa w podświetleniu ramki tablicy rejestracyjnej (nowe ramki przód + tył) oraz postojówki. Opony letnie Yokohama Advan Sport V105 z końcówki 2017 r. przebieg ok. 5000 km. Karoseria: Kod lakieru NH623M (srebrny), samochód został oklejony folią 3M w kolorze białej perły z dodatkami w kolorach czarnym i pomarańczowym (zestawienie kolorów inspirowane serią „Orange Line” z 10 generacji Civica i kolorystyką w Aston Martin Vantage GT12). Nie każdemu pomarańczowe elementy muszą się podobać, ale można łatwo zmienić folię tych kilku elementów i całe auto mieć w jeden kolor. Felgi oryginał ATR 17” po renowacji i malowaniu w kolor Piano Black, z polerowanymi rantami. Przed oklejeniem usunięte wszelkie oznaki korozji na karoserii, podejrzane miejsca zabezpieczone i zakonserwowane, ale bez malowania w kolor. Historia napraw i konserwacji: Olej w skrzyni biegów MTF Honda, wymieniony w 2014. Tarcze i klocki wymienione w 2015. Czyszczenie EGR i EGR plate w 2016. Wymiana przewodów paliwowych i hamulcowych w 2017. Wymiana wysprzęglnika i nowy płyn w 2017. Regeneracja i nabicie klimatyzacji w 2017 (nowa sprężarka, skraplacz i osuszacz). Świece irydowe Denso, wymienione w 2018. Akumulator wymieniony w 2018 r. Zaciski hamulców po regeneracji i malowaniu w 2018. Profilaktyczna regulacja luzów zaworowych, kontrola rozrządu, wymiana modułu zapłonowego w 2018. Wady: Znajdzie się parę mankamentów - w zdecydowanej większości są to drobiazgi i spokojnie można by z tym tak dalej jeździć, ale niektórymi można by się wkrótce zająć. Z poważnych usterek: tylny lewy kierunkowskaz szwankuje (problem ze stykiem - czasem się uruchamia, a czasem nie), spryskiwacze szyby i reflektorów z jakiegoś powodu przestały działać (auto jeżdżone tylko przy ładnej pogodzie, więc nie wiem kiedy się to stało). W kilku miejscach wychodzi rdza - co jest niestety normą w japończykach w takim wieku - ale jest to do ogarnięcia. Do tego tematy eksploatacyjne typu olej, filtry, klima, jakiś wahacz i parę innych. Więcej szczegółów udzielę zainteresowanym telefonicznie lub w wiadomości prywatnej. Powód sprzedaży: Brak czasu. Samochód stoi w garażu i nikt nim nie jeździ. Kupiłem go w 2018 roku. Od tamtej pory moja sytuacja życiowa trochę się zmieniła. Długo zastanawiałem się nad sprzedażą i w końcu zapadła decyzja. Jest to obecnie czwarty samochód w rodzinie i stał się zbędny – muszę zwolnić miejsce w garażu, dlatego nie interesuje mnie zamiana (chyba, że na gotówkę). :) Cena 33.900 PLN / 7.300 € do negocjacji – rozważę każdą rozsądną kontrofertę cenową. OC ważne do 12.03.2023 r. (opłacone w całości), badanie techniczne ważne do 12.04.2023 r. W zestawie oryginalna książka serwisowa i instrukcja, a także parę gratów i części, m.in. zderzak tylny poliftowy (do oklejenia) i nowe kołki zderzaków + jeśli ktoś chce, to mogę dorzucić zestaw dekoracji ozdobnych (na ślub, wesele) dobranych pod obecną kolorystykę auta.