Sortowanie:
Znaleziony: 6 ogłoszenie w kategorii Samochody Polska: Wszystkie miasta
Golf 3 GTI oryginał
Golf 3 GTI oryginał
19900 zł
nowe Rawa Mazowiecka 30+ kilka dni temu
ModelGolf
Poj. silnika2000
Rok produkcji1995
Moc silnika150 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaCoupe
Przebieg290000
KolorCzarny
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaPolska
Kierownicapo lewej

Witam mam do zaoferowania pięknego golfa VW Golf 3 oryginalne GTI. Mało spotykany egzemplarz GTI 150 koni. Wszystko oryginalne. Zero rdzy nowe felgi, przelot, oryginalne głośniki pionier i radio. Serdecznie polecam. Więcej info na telefon.

VW Jetta 2.0 tfsi Gti Gli
VW Jetta 2.0 tfsi Gti Gli
Gdańsk 30+ kilka dni temu
MarkaVolkswagen
ModelJetta
Stanużywane
Rok pierwszej rejestracji2006
Rok produkcji2006
Przebieg133000
Typ nadwoziaSedan / Limuzyna
Poj. silnika1984
Moc silnika310 KM
Paliwobenzyna
Liczba drzwi4/5
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
Kraj pochodzeniasprowadzony
Fakturanie
Kolorczerwony

Sprzedam jette oryginał Gli parę sztuk w Polsce. Rok 2006. Przebieg 133 tyś. Moc 310 KM 420 NM silnik BYD Turbo k04, wtryski s3, intercooler dedykowany fmic, zawór zwrotny rs4, pompa 6R, wydajniejsze hamulce, short shifter, rozpórka gorny-sport, tuleje wahacza s3 pełne, panel golf 7, gałka biegów golf 7 gti, licznik scirocco, lampy tył „Skyline” dynamiczny kierunek, kamera cofania, tablica na magnes, obrysy led, dokładka ed30, subwoofer w zabudowie ze wzmacniaczem, ciemne i dynamiczne kierunki w lusterkach, przyciemnione szyby, amortyzatory koni str.t, sprężyny eibach prokit, turbo muffler delete, noise pipe delete, downpipe 3” reszta 2,5” plus tłumik przelotowy rm-Motors. Podwozie bez dziur. Nie kopci kompresja wzorowa. Przez 4 lata posiadania auta zmieniona dwumasa, rozrząd, sprzęgło, cewki, świece, łańcuch zmiennych faz, wariator i pierścienie, łańcuch pompy oleju, poduszki osłony odboje amortyzatorów przód i tył, gumy stabilizatora tył, uszczelka pokrywy zaworów kolektora przepustnicy, zawór zmiennych faz, odma PCV, DV poprawione, poduszki silnika skrzyni i w wózku, zawór n80, czujniki temp płynu chłodzącego, termostat, płyn hamulcowy chłodniczy i olej w skrzyni, kompresor klimy przewód i chłodnica z nabiciem, teleskopy bagażnika i maski, halogeny przód pół roku temu oddane wtryski na sprawdzenie i czyszczenie posiadam wykres, wyczyszczony nagar, zmieniony popychacz pompy, większe hamulce przód zaciski jarzma tarcze klocki osłony przewody. Na większość rzeczy posiadam dowody zakupu i zdjęcia. OC opłacone do 1 kwiecień 2024 Przegląd do 17 październik 2024 Zmieniony olej z filtrami 16 listopad 2023 przebieg 132713 Możliwość sprawdzenia na stacji diagnostycznej Cena do negocjacji.

Volkswagen Golf GTI Performance Stan idealny
Volkswagen Golf GTI Performance Stan idealny
94900 zł
Poznań 30+ kilka dni temu
MarkaVolkswagen
Numer VINWVWZZZAUZHW074553
ModelGolf
Poj. silnika1984
Rok produkcji2016
Moc silnika230 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaHatchback
Przebieg105000
KolorCzarny
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówAutomatyczna
Kraj pochodzeniaPolska
NapędNa przednie koła

VW Golf GTI Performance 2016 zakupiony i serwisowany do końca gwarancji w: Salon Krotoski-Cichy. Po gwarancji (z wielu powodów serwisowany w jednym z salonów marki premium w Poznaniu, bo tam pracowałem) przez doświadczonego diagnostę i mechanika z 15 letnim stażem w VW - po prostu był lepszy i dbał pedantycznie, w przeciwieństwie do mechaników w innych ASO. Sam jestem bardzo wyczulony na punkcie tego auta i dlatego sam poszukiwałem odpowiedzialnej i kompetentnej osoby do obsługi GTI. Przeglądy serwisu i wymiany oleju w DSG - w Teo MOTORS (wymiana oleju w DSG co 5 40 tys km; 1 wymiana robiona jeszcze w VW ASO - reszta wymian oleju u Pana Teodora). Modyfikacje i serwis u speców w Lowride - Poznań (specjaliści w serwisowaniu i modyfikacji Porsche) Serwisowany tylko na oryginałach VW - wszystko zamawiane z VW Motorpol. (Faktury do wglądu) Olej wymieniany co 8 tys km - MILLERS OIL CFS 5w40 NC+ Motorsport. Na gwarancji był motul bo ten ASO jest słabej jakości. Olej w skrzyni oryginał VW, olej w szperze oryginał VW. Nawet wycieraczki oryginał VW. Przebieg obecnie: 104 tys. km Wyposażenie: DSG, ACC, Szpera VAQ, aktywny tempomat, oświetlenie ambiente i progów, Dynaudio, Appconnect, bixenony skrętne, przyciemniane szyby, podgrzewane fotele, czujnik deszczu, czujnik zmierzchu, czujnik ciśnienia w oponach, wykrywanie kolizji, sportowe fotele kubełkowe, sportowy układ hamulcowy, ściemniane lusterko wsteczne, kamera cofania, czujniki przód tył, światła led, szpera mechaniczna sterowana elektronicznie na przednią oś, subwoofer fabryczny DYNAUDIO, I pewnie sporo więcej… bo poza dachem (który powoduje, że auto jest mniej sztywne i głośniejsze) jest chyba wszystko dostępne. MODYFIKACJE: (od razu zaznaczam, że nie były one montowane w celu wyścigów czy męczenia auta ale jak największej przyjemności z jazdy. Jestem wieloletnim pasjonatem Gti i po prostu w tej konfiguracji jeździ się fenomenalnie) -Zawieszenie Bilstein B8 z krótkim skokiem amortyzatora. -sprężyny sportowe H&R -intercooler DO88 z orurowaniem -tarcze i klocki BREMBO Xtra (sprawdzone - chodzą idealnie) -przewody hamulcowe w oplocie -wyczynowy płyn hamulcowy motyl -zmodyfikowany układ dolotowy z filtrem BMC -silikon dolotowy forgę -turbo inlet pipe LEYO -downpipe 3” -kompletny układ wydechowy 2.75” - robiony na zamówienie u najlepszych w branży: Układy Wydechowe Kaliński - przelot… ale do 3 tys obrotów idealny do jazdy- powyżej brzmi rasowo… bez rezonansu jest kulturalnie ze smakiem. -oryginalne kute felgi BBS 19” -dyfuzor maxtona zanim maxton byl znany - jest smacznie -wkładka usztywniająca skrzyni DSG -po wymianę zderzaka nie kaleczyłem ramką z tablicą rej - także zderzaczek idealny świeży i bez dziur. -rozporka kielichów amortyzatora czerwona -zestaw felg 18 austin - oryginały VW z konfiguratora na oponach zimowych Moc: - oczywiście soft silnika i skrzyni robiony u renomowanego Tune4race 350 KM / 450 Nm Do wglądu wykres. Czy auto było katowane ? Nie. Czy było jeżdżone zgodnie ze sztuką ? OCZYWIŚCIE - także zawsze pełne rozgrzewanie oleju w silniku i skrzyni, dogrzewanie hamulców i opon. Auto jest codziennie użytkowane do pracy i do domu - także nie jest kręcone do odciny przez 18 letniego adepta sztuki popierniczania bo obwodnicy i drogach lokalnych. NIGDY NIE JEŻDŻONE NA TORZE. Auto w pełnej powłoce ceramicznej Artheshine koszt około 6500 zł (robione niecały rok temu) Auto zawsze myte detailingowo. Oczywiście części jak: amory, wydech, katalizator itp - w cenie do odbioru z autem - jak ktoś chce może wrócić do serii w kilka chwil. Bezwypadkowy ale…. Jak każde auto użytkowe były tam drobne parkingówki i jedno przytarcie w trakcie jazdy - oczywiście wszystko wymieniane w ASO VW Cichy - Na wszystko mam zdjęcia, wyceny, papiery napraw w ASO. Wszelkie szczegóły oczywiście opowiem telefonicznie Klimatyzacja: wymieniony czynnik i nabity pod korek oraz wyczyszczony parownik itp (full serwis klimy) - układ szczelny i bez zarzutu. Jeszcze przed zimą: nowe tarcze klocki przód i tył, wymiana olejów filtrów, płynu chłodniczego, klimy i płynu hamulcowego - także auto do jazdy bez najmniejszego wkładu finansowego… Z założenia GTI miał pozostać w kolekcji na stałe lecz z powodu wyższej konieczności (o której chętnie opowiem przez telefon) musiałem zdecydować się na sprzedaż Z napraw: NIE CHCIAŁ SIĘ PSUĆ Jedynie klasyczną bolączka 2.0 TSI EA888 Czyli pompa wody z zestawem - pompa zaczęła cieknąc przy 90 tys km - delikatnie ale ja nie odpuszczam takich spraw także od razu wymienione na oryginały VW (faktura z Motorpol) - działa jak szalona (przyszły kupujący nie będzie musiał wymieniać… bo prędzej czy później w każdym 2.0 taka pompa może zawieźć…) Jestem pasjonatem marki a szczególnie GTI także zależy mi aby auto poszło w ręce osoby która doceni to jak się prowadzi i jak wygląda. Pozdrawiam serdecznie - w razie pytań służę wiedzą i informacjami. Zachęcam do rozmowy telefonicznej.

Volkswagen Golf VW Golf V5
Volkswagen Golf VW Golf V5
29900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaVolkswagen
Numer VINWVWZZZ1JZ1W570335
ModelGolf
Poj. silnika2324
Rok produkcji2001
Moc silnika170 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaHatchback
Przebieg132000
KolorInny kolor
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaSzwajcaria
NapędNa przednie koła

Volkswagen Golf GTI V5Rocznik: 2001Przebieg: 132000 kmPojemność: 2324 cm³Rodzaj paliwa: benzynaSkrzynia biegów: manualnaMoc: 170 KMWyposażenie:Elektroniczny immobilizerLusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i podgrzewaneKontrola antypoślizgowa ASRWspomaganie kierownicyZawieszenie sportowePoduszki powietrzne boczne kierowcy i pasażeraElektroniczny program stabilizacji ESPEDS Elektroniczna blokada mechanizmu różnicowegoŚwiatła przeciwmgielneCentralny zamek z pilotemFotele przednie z regulacją wysokościDzielone oparcie tylnego siedzenia 1/3, 2/3Kierownica ze skórzanym pokrowcemTylny podłokietnik środkowyFiltr przeciwkurzowy i pyłkowyBrzęczyk ostrzegawczy dla światłaRegulowana kierownicaZagłówki przednie i tylneABS i EBV Elektryczny rozdział siły hamowaniaAntena dachowaPrzyciemniane oknaPodłokietnik środkowy z przoduAutomatyczna klimatyzacja.Dodatkowe koła BBS na oponach zimowych.Kraj homologacji typu SzwajcariaOdlewane felgi aluminiowe 6,5J x 16 typu BBS, jednoczęściowe: ET42 na oponach letnich.5-biegowa manualna skrzynia biegówPrzednie sportowe amortyzatoryOpony 205/55 R16 91WBateria 280 A (60 Ah)5-cylindrowy silnik SI 2,3 l/125 kW (20 V) (VR5),Golf, tabliczka znamionowa dla nazwy handlowejZ przodu sportowe fotele RecaroSilnik 5-cylindrowy SI 2,3 l jednostka 066.GNorma emisji EU4Bez naklejek i emblematówElektroniczne sterowanie przepustnicąStandardowa oś tylnaZestaw tabliczek znamionowych „GTI V5” (20V)Dywaniki podłogowe z przodu i z tyłuElektroniczna kontrola stabilności (ESC)Środek przeciw zamarzaniu do -25 stopni Celsjusza, tolerancja do -30 stopni CPojemnik z węglem aktywnymKoło zapasowe stalowe z oponą na oryginalnym wyposażeniuAmortyzacja tylna, wersja sportowaHamulce tarczowe z tyłuZ przodu hamulce tarczoweNakładki do felg aluminiowychWspomaganie kierownicyŚruby do kół z zabezpieczeniem antykradzieżowym(odblokowywane)Bez amortyzatora masowego kierownicyBez dodatkowej przedniej osłony podwoziaZestaw narzędzi i podnośnik aluminiowyNapęd na przednie kołaWstępne standardowe tankowanie paliwaDodatkowe tłumienie hałasu zewnętrznegoKolumna kierownicza z regulacją osiową i pionowąKompletny panel podwozia wzmacniający płyty CDModuł szyjki wlewowej 1 z wkładkąZderzaki komfortoweZbiornik paliwa ze specjalną obróbką materiału (fluorowanie)Sportowa kierownica obszyta skórąUkład wlotu świeżego powietrza z filtrem kombinowanymKorek wlewu paliwaZagłówki przednich siedzeń z regulacją nachylenia i wysokościRęczna regulacja wysokości przednich siedzeńŁawka/oparcie tylnego siedzenia, dzielone i składane ze środkowym podłokietnikiemUchwyt na apteczkę i trójkąt ostrzegawczyPrzednie pasy bezpieczeństwa 3-punktowe z napinaczem i regulacją wysokościBez relingów dachowych/bagażu dachowegoDwa tylne zagłówki z regulacją wysokościSkładana osłona bagażnikaKieszenie na drzwiach z wkładkamiOchronne listwy boczne w kolorze nadwoziaOdryglowanie tylnej klapy/pokrywy bagażnika od zewnątrzSzyba przednia ze szkła termoizolacyjnego z osłoną przeciwsłonecznąPółka podłogowa, przedłużona konsola środkowaSzyby boczne i tylne ze szkła termoizolacyjnegoZdejmowane wewnętrzne lusterko wsteczne, przyciemnianeUchwyty na napojeModuł tylnej płyty podłogowej, typ 1Elektryczne szyby z komfortową obsługą i wyłącznikiem automatycznymLusterko kosmetyczne, lewe, podświetlaneLusterko kosmetyczne, prawe, podświetlanePoduszka powietrzna po stronie kierowcy i pasażeraKieszenie bagażowe na oparciuBoczna poduszka powietrzna z przoduKomfortowa wykładzina bagażnika z pokrywą serwisowąDekoracyjne wstawki, drewno ciemnego mirtuSkładane uchwyty na ramie dachowej, składane miękkoLusterko zewnętrzne prawe, wypukłeDodatkowa osłona nadwozia na progu bez nadkolaObudowy lusterek zewnętrznych i różne elementy dodatkowe w kolorze nadwoziaKratka chłodnicyDźwignia hamulca ręcznego obszyta skórąTylny wspornik tablicy rejestracyjnej (ECE)Zaczep tylnego siedzeniaGałka zmiany biegów/uchwyt z drewnaOsłona dźwigni zmiany biegów ze skóryWykładzina podłogi bagażnika z włókniny igłowanejPrzedni uchwyt na tablicę rejestracyjną (duży)Lusterka zewnętrzne, elektrycznie regulowane/podgrzewaneGniazdo 12 V w bagażnikuPodgrzewany układ wentylacji skrzyni korbowejRęcznie regulowane podparcie lędźwiowe w przednich siedzeniachBoczne kierunkowskazy (białe)Czujnik prędkościomierza bez uszczelki (elektroniczny czujnik prędkościomierza)Reflektory podwójne do jazdy po prawej stronie z przezroczystymi kloszamiVIN: WVWZZZ1JZ1W570335Pojazd sprowadzony w czerwcu 2023 roku ze Szwajcarii z przebiegiem 131 tys. km, po serwisie, gotowy do jazdy, nabita klimatyzacja wraz z wymianą pompy na nowy oryginał oraz deatailing wewnątrz i na zewnątrz. Wymienione lampy przednie oraz tylne na nowe firmy DEPO, oryginalne lampy przód i tył zapakowanie w bagażniku wraz z emblematami oraz felgami z oponami zimowymi. Pojazd zarejestrowany oraz z ważną polisą OC.Zapraszam na jazdę.Telefon: +13Miejscowość: Warszawa

Vw Golf 4 1.9 TDI*GTI*AXR->ARL*2003 rok*Dobry wypas*OCEAN*OZ RACING!
Vw Golf 4 1.9 TDI*GTI*AXR->ARL*2003 rok*Dobry wypas*OCEAN*OZ RACING!
14900 zł
Jawor 30+ kilka dni temu
MarkaVolkswagen
Numer VINWVWZZZ1JZ3B198219
ModelGolf
Poj. silnika1896
Rok produkcji2003
Moc silnika170 KM
PaliwoDiesel
Typ nadwoziaHatchback
Przebieg315000
KolorCzerwony
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kierownicapo lewej
NapędNa przednie koła

Na wstępie proszę jeżeli jesteś zainteresowany moim Golfikiem UWAŻNIE CZYTAJ OPIS A DUŻO SIĘ DOWIESZ SKĄD TAKA CENA!!! Do sprzedania VW GOLF 4 Laleczka BLACK & RED w 4 furtkach, 1.9 TDI seria fabryka AXR 101 km na pompkach zrobiony na ARL 170 km idzie jak przecinak dosłownie można powiedzieć że jest to rakieta w tak małej budzie. 2003 rok produkcji sierpień, pierwsza rejestracja w kraju to 01.2016 rok, a więc już jest ze mną 8 lat w jednych dobrych rękach! Nalot jego to dopiero 315 tyś km, gdy go kupowałem, a byłem po niego sam pod Dreznem u prywatnego i jedynego właściciela wynosił 230 tyś km, także zrobione jakieś 85 tyś prze te 8 lat rocznie wychodzi średnio jakieś 10.5 tyś. km. Golfik przez ten czas miał ze mną dobrze dbałem o niego jak mogłem wymiany eksploatacyjne robione na czas, inwestowałem w niego sporo czasu i pieniędzy prze te 8 lat odwdzięczał mi się za to bezawaryjną jazdą i cieszył oko nie tylko i moje, lecz i przechodniów również! Nie brał udziału w dużych zlotach, tylko tych miejscowych w Legnicy i okolicach, także wszystko przed nim z uwagi na nowe blachy na których na pewno będzie się wyróżniał a ma je od 5 miesięcy dopiero. BLACHY TO NIE FAKE! V - to nowy wzornik na całe dolnośląskie województwo. Tablice można zostawić jeżeli ktoś kupi z tego samego województwa! Jest to ostatnia wersja 4 a mianowicie OCEAN w tej budzie w tym roczniku w hatchbacku (potem klepali tylko jeszcze kombi do 2006 roku, jest wlepka w bagażniku ze wszystkimi danymi jak wychodził z fabryki+szczotkowane dekory-listwy na progach elementy wyróżniające ostatnią 4) Natomiast ja doposażyłem go w dużo innych ciekawych rzeczy i funkcji. Żeby dobrze jeździł i zbierał się m in. do wyprzedzania w ekspresowym tempie :) zdecydowałem się na wymianę turbo z ARL-a Turbo zakupiłem przypadkiem znalazłem je w Niemczech, nowe leżało sobie tyle lat w jednym z serwisów słono za nie zapłaciłem nie jest to hybryda tylko oryginalne turbo z ASO VW. Byłem wtedy u Niemca w pracy w tym czasie, a było to 4 lata temu. Wsadziłem turbo, kupiłem oryginał czerwoną rurę od coolera od ARL-a właśnie, zmieniłem program, góra jest od ASZ-ta, dół seria fabryka AXR wywalony zaślepiony EGR zrobiona jest odcina na 4,5 wgrany popcorn i procedura startu! Golfik oczywiście bez DPf-a To wszystko wystarczyło aby wystroić go BEZPIECZNIE do 170 km!!! A jest potencjał na więcej, a wystarczy tylko poszukać i wsadzić przód od ARL-a z większym intercoolerem, zmienić i dać większe wtryski i można śmiało robić 200+ Wydech jak i cały układ wydechowy seria bez przeróbek(były plany) Katalizator oryginalny na swoim miejscu. Rozrząd kompletny z Contitech NIE INA robiony 40 tyś temu także zostało jeszcze 20-25 tyś na spokojnie, olej wymieniany 8 tyś temu czyli ze 2 tyś zostało (wymieniany co 10 tyś) zawsze z kompletem filtrów + kabinówka była do tego też ostatnio+filtr paliwa. Olej od wymiany do wymiany bez dolewek, nie kopci, silnik jest suchy jak pieprz tym się charakteryzuje właśnie AXR na pompkach! Pali na strzała zimny czy ciepły i w największe mrozy nie ma problemu. Tak samo dwumas jak i całe kompletne sprzęgło SACHS robione 4 lata temu przy przebiegu 270 tyś km. Skrzynia 5 długa działa bardzo dobrze. Do tego w ostatnim czasie wymienione: -tarcze tył+ klocki ATE nacinane -zaciski tył -nowy akumulator z Banner Pro -nowe pióra wycieraczek przód BOSCH -końcówki+drążki+ zrobiona zbieżność -elementy tylnego jak i przedniego zawieszenia. -gumki na pompkach -świece żarowe 4 sztuki NGK - powymieniane wszystkie gumowe wężyki pod maską od paliwa, podciśnienia itp. -oringi na rurze od turbo i coolera ASO -odboje amortyzatorów i wiele innych (Na wszystko mam paragony i faktury do wglądu). Wszystkie części kupowane z najwyższej półki nie oszczędzane! Golfik wizualnie przyciąga wzrok i wygląda na prawdę o dziwo jak na 20 lat całkiem dobrze wizualnie blacharka i lakier w stanie bardzo dobrym był poprawiany lakierniczo tu i tam zderzaki odnowione jakieś 3 lata temu, dach jak i lusterka (prawe duże lusterko) pomalowane na LC9Z czyli bazowy lakier AUDI VW black magic pearl super efekt w słońcu-PETARDA matomiast jego fabryczny lakier jest to LY3D, czyli akrylowy torandorot red. Progi i podłoga w stanie bardzo dobrym. Brakuje mu tylko dobrej gleby, która miała być ale niestety... Wyposażenie golfika to m.in.: -4 szyby w prądzie -lusterka w prądzie-prawe duże-rarytas -podgrzewane lusterka -8 poduszek powietrznych w tym 4 kurtyny w słupkach przednich i bocznych plus poduszki w fotelach kierowcy i pasażera. -kierownica trójramienna skórzana -wspomaganie kierownicy -regulowana kolumna kierownicy -centralny zamek -domykanie szyb z pilota lub kluczyka -2 pary kluczyków z pilotami -ESP -ABS -tempomat -czujniki cofania PDC firmy Valeo zamontowane w fabryczne miejsca w zderzaku tylnym w listwie bardzo dobrze się sprawują super sprawa! -cupholder na 2 kubki -klimatyzacja manualna chłodzi i mrozi! -radio SONY z bluetooth aux, usb i cd wysokiej klasy plus wymienione głośniki w drzwiach na HERTZ dobrze gra golfik wyciszony dodatkowo bardzo dobrze. -dodatkowy wzmacniacz antenowy -dołożony zestaw głośnomówiący do radia -przyciemnione tylne szyby z atestem -przednie lampy oryginał HELLA kupowane jako nowe mam fakturę na 500 euro zabezpieczone folią -tylny zderzak a mianowicie jego płaszczyzna zabezpieczona folią przed zarysowaniami. -podgrzewana tylna szyba -dokładka przednia fabryka ARL-rarytas -tylne lampy Full led in Jet by JOM nowe faktura -podświetlenie tablicy ledowe OSRAM -boczne kierunki pływające ledowe czarne by JOM -lotka spoiler tylnej klapy black piano a'la Kamei -przedni grill oryginał z erki z zębami pod znaczek GTI plus sam znaczek ASO VW oryginał (nie wszystkie grille miały zęby tylko od wersji GTI lub R32-rarytas) -alufelgi oryginał OZ RACING SUPERTURISMO 16 7.5 cala szerokie kolor czarny fortepian odnawiane, do tego czarne nowe oryginalne kapselki OZXO prosto z Włoch:) plus opony NEXEN n'blue lato świeże 215/45/16 - kupę mięsa jeszcze+ śruby zabezpieczające alukoła w zestawie. -bagażnik dachowy bazowe belki oryginał VW z kompletem kluczy-rarytas! -podłokietnik -tylna kanapa dzielona z zagłówkami -materiałowa bardzo ładna tapicerka -oryginalne gumowe dywaniki VW -szczotkowane fabryczne dekory na progach OCEAN Środek golfika bardzo ładny czysty i schludny, nie zniszczony fotele całe niepowycierane kierownica również-poszanowany! OC jaki przegląd techniczny, który golf przechodził bezproblemowo każdego roku ważne jest do grudnia 2024 roku. Moja cena wywoławcza oczywiście za tak doinwestowany I poszanowany egzemplarz to 14900 do negocjacji na miejscu-moim zdaniem uczciwa porównując inne podobne egzemplarze VAG-ów. Tak pewnie powiesz... że kupisz golfa 5 lub nawet 6 za tą kasę ale w jakim on będzie stanie ;)... no właśnie, a tak ja wiem co mam i wiem, że takie egzemplarze będą tylko drożeć, a przy tym jest ich przede wszystkim coraz mniej nie mówiąc o ulepach których jest sporo na rynku i chcą za nie podobne pieniądze. Także zapraszam zainteresowane osoby moją ofertą na oględziny i do zakupu. Moim skromnym zdaniem to nie jest dużo licząc poniesiony mój wkład przez te 8 lat ile zrobiłem żeby tak wyglądał i tak się odpychał... już ja sam dawno przestałem liczyć, a przy dbaniu i szanowaniu posłuży jeszcze komuś x lat, a nie jak te dzisiejsze współczesne samochody!!! Możliwa sprzedaż na felgach stalowych 16-kach zimówkach, które są oczywiście w komplecie i w cenie gofra. Jeżeli bez kół OZ wtedy cena 2500 zł mniej od ceny wyjściowej wszystko kwestia dogadania się! Do golfa są fabryczne tylne lampy te po lifcie czyli z białym paskiem na kierunek jeżeli ktoś by chciał powrócić do oryginalnego wyglądu tyłu, komplet kół zima na felgach stalowych odnawianych profesionalnie 4 lata temu oraz bagażnik dachowy bazowe belki rarytas, na których jest golfik na zdjęciach. Nie zamieniam się za nic jedynie interesuje mnie gotówka! Zaproponuj cenę, a może się dogadamy! Na głupie wiadomości i propozycję nie będę odpowiadał. UWAGA!!! Zdjęcia są słabej jakości przez aparat w telefonie niestety mogą być niewyraźne. Golf wystawiany tylko jeden raz!!! Jak się nie sprzeda zostaje i czeka na lepsze czasy. Zapraszam na oględziny serdecznie do Jawora, 15 km od A4 blisko Legnicy woj. dolnośląskie. Pozdrawiam serdecznie!

Vw Golf 4 1.9 TDI*GTI*AXR->ARL*2003 rok*Dobry wypas*OCEAN*OZ RACING!
Vw Golf 4 1.9 TDI*GTI*AXR->ARL*2003 rok*Dobry wypas*OCEAN*OZ RACING!
13700 zł
Jawor 30+ kilka dni temu
MarkaVolkswagen
Numer VINWVWZZZ1JZ3B198219
ModelGolf
Poj. silnika1896
Rok produkcji2003
Moc silnika170 KM
PaliwoDiesel
Typ nadwoziaHatchback
Przebieg315000
KolorCzerwony
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kierownicapo lewej
NapędNa przednie koła

Na wstępie proszę jeżeli jesteś zainteresowany moim Golfikiem UWAŻNIE CZYTAJ OPIS A DUŻO SIĘ DOWIESZ!!! Do sprzedania VW GOLF 4 Laleczka BLACK & RED w 4 furtkach, 1.9 TDI seria fabryka AXR 101 km na pompkach zrobiony na ARL 170 km idzie jak przecinak dosłownie można powiedzieć że jest to rakieta w tak małej budzie. 2003 rok produkcji sierpień, pierwsza rejestracja w kraju to 01.2016 rok, a więc już jest ze mną 8 lat w jednych dobrych rękach! Nalot jego to dopiero 315 tyś km, gdy go kupowałem, a byłem po niego sam pod Dreznem u prywatnego i jedynego właściciela wynosił 230 tyś km, także zrobione jakieś 85 tyś prze te 8 lat rocznie wychodzi średnio jakieś 10.5 tyś. km. Golfik przez ten czas miał ze mną dobrze dbałem o niego jak mogłem wymiany eksploatacyjne robione na czas, inwestowałem w niego sporo czasu i pieniędzy prze te 8 lat odwdzięczał mi się za to bezawaryjną jazdą i cieszył oko nie tylko i moje, lecz i przechodniów również! Nie brał udziału w dużych zlotach, tylko tych miejscowych w Legnicy i okolicach, także wszystko przed nim z uwagi na nowe blachy na których na pewno będzie się wyróżniał a ma je od 5 miesięcy dopiero. BLACHY TO NIE FAKE! V - to nowy wyróżnik na całe dolnośląskie województwo. Tablice można zostawić jeżeli ktoś kupi z tego samego województwa! Jest to ostatnia wersja 4 a mianowicie OCEAN w tej budzie w tym roczniku w hatchbacku (potem klepali tylko jeszcze kombi do 2006 roku, jest wlepka w bagażniku ze wszystkimi danymi jak wychodził z fabryki+szczotkowane dekory-listwy na progach elementy wyróżniające ostatnią 4) Natomiast ja doposażyłem go w dużo innych ciekawych rzeczy i funkcji. Żeby dobrze jeździł i zbierał się m in. do wyprzedzania w ekspresowym tempie :) zdecydowałem się na wymianę turbo z ARL-a Turbo zakupiłem przypadkiem znalazłem je w Niemczech, nowe leżało sobie tyle lat w jednym z serwisów słono za nie zapłaciłem nie jest to hybryda tylko oryginalne turbo z ASO VW. Byłem wtedy u Niemca w pracy w tym czasie, a było to 4 lata temu. Wsadziłem turbo, kupiłem oryginał czerwoną rurę od coolera od ARL-a właśnie, zmieniłem program, góra jest od ASZ-ta, dół seria fabryka AXR wywalony zaślepiony EGR zrobiona jest odcina na 4,5 wgrany popcorn i procedura startu! Golfik oczywiście bez DPf-a To wszystko wystarczyło aby wystroić go BEZPIECZNIE do 170 km!!! A jest potencjał na więcej, a wystarczy tylko poszukać i wsadzić przód od ARL-a z większym intercoolerem, zmienić i dać większe wtryski i można śmiało robić 200+ Wydech jak i cały układ wydechowy seria bez przeróbek(były plany) Katalizator oryginalny na swoim miejscu. Rozrząd kompletny z Contitech NIE INA robiony 40 tyś temu także zostało jeszcze 20-25 tyś na spokojnie, olej wymieniany 8 tyś temu czyli ze 2 tyś zostało (wymieniany co 10 tyś) zawsze z kompletem filtrów + kabinówka była do tego też ostatnio+filtr paliwa. Olej od wymiany do wymiany bez dolewek, nie kopci, silnik jest suchy jak pieprz tym się charakteryzuje właśnie AXR na pompkach! Pali na strzała zimny czy ciepły i w największe mrozy nie ma problemu. Tak samo dwumas jak i całe kompletne sprzęgło SACHS robione 4 lata temu przy przebiegu 270 tyś km. Skrzynia 5 długa działa bardzo dobrze. Do tego w ostatnim czasie wymienione: -tarcze tył+ klocki ATE nacinane -zaciski tył -nowy akumulator z Banner Pro -nowe pióra wycieraczek przód BOSCH -końcówki+drążki+ zrobiona zbieżność -elementy tylnego jak i przedniego zawieszenia. -gumki na pompkach -świece żarowe 4 sztuki NGK - powymieniane wszystkie gumowe wężyki pod maską od paliwa, podciśnienia itp. -oringi na rurze od turbo i coolera ASO -odboje amortyzatorów i wiele innych (Na wszystko mam paragony i faktury do wglądu). Wszystkie części kupowane z najwyższej półki nie oszczędzane! Golfik wizualnie przyciąga wzrok i wygląda na prawdę o dziwo jak na 20 lat całkiem dobrze wizualnie blacharka i lakier w stanie bardzo dobrym był poprawiany lakierniczo tu i tam zderzaki odnowione jakieś 3 lata temu, dach jak i lusterka (prawe duże lusterko) pomalowane na LC9Z czyli bazowy lakier AUDI VW black magic pearl super efekt w słońcu-PETARDA matomiast jego fabryczny lakier jest to LY3D, czyli akrylowy torandorot red. Progi i podłoga w stanie bardzo dobrym. Brakuje mu tylko dobrej gleby, która miała być ale niestety... Wyposażenie golfika to m.in.: -4 szyby w prądzie -lusterka w prądzie-prawe duże-rarytas -podgrzewane lusterka -8 poduszek powietrznych w tym 4 kurtyny w słupkach przednich i bocznych plus poduszki w fotelach kierowcy i pasażera. -kierownica trójramienna skórzana -wspomaganie kierownicy -regulowana kolumna kierownicy -centralny zamek -domykanie szyb z pilota lub kluczyka -2 pary kluczyków z pilotami -ESP -ABS -tempomat -czujniki cofania PDC firmy Valeo zamontowane w fabryczne miejsca w zderzaku tylnym w listwie bardzo dobrze się sprawują super sprawa! -cupholder na 2 kubki -klimatyzacja manualna chłodzi i mrozi! -radio SONY z bluetooth aux, usb i cd wysokiej klasy plus wymienione głośniki w drzwiach na HERTZ dobrze gra golfik wyciszony dodatkowo bardzo dobrze. -dodatkowy wzmacniacz antenowy -dołożony zestaw głośnomówiący do radia -przyciemnione tylne szyby z atestem -przednie lampy oryginał HELLA kupowane jako nowe mam fakturę na 500 euro zabezpieczone folią -tylny zderzak a mianowicie jego płaszczyzna zabezpieczona folią przed zarysowaniami. -podgrzewana tylna szyba -dokładka przednia fabryka ARL-rarytas -tylne lampy Full led in Jet by JOM nowe faktura -podświetlenie tablicy ledowe OSRAM -boczne kierunki pływające ledowe czarne by JOM -lotka spoiler tylnej klapy black piano a'la Kamei -przedni grill oryginał z erki z zębami pod znaczek GTI plus sam znaczek ASO VW oryginał (nie wszystkie grille miały zęby tylko od wersji GTI lub R32-rarytas) -alufelgi oryginał OZ RACING SUPERTURISMO 16 7.5 cala szerokie kolor czarny fortepian odnawiane, do tego czarne nowe oryginalne kapselki OZXO prosto z Włoch:) plus opony NEXEN n'blue lato świeże 215/45/16 - kupę mięsa jeszcze+ śruby zabezpieczające alukoła w zestawie. -bagażnik dachowy bazowe belki oryginał VW z kompletem kluczy-rarytas! -podłokietnik -tylna kanapa dzielona z zagłówkami -materiałowa bardzo ładna tapicerka -oryginalne gumowe dywaniki VW -szczotkowane fabryczne dekory na progach OCEAN Środek golfika bardzo ładny czysty i schludny, nie zniszczony fotele całe niepowycierane kierownica również-poszanowany! OC jaki przegląd techniczny, który golf przechodził bezproblemowo każdego roku ważne jest do grudnia 2024 roku. Moja cena wywoławcza oczywiście za tak doinwestowany I poszanowany egzemplarz to 14900 do negocjacji na miejscu-moim zdaniem uczciwa porównując inne podobne egzemplarze VAG-ów. Tak pewnie powiesz... że kupisz golfa 5 lub nawet 6 za tą kasę ale w jakim on będzie stanie ;)... no właśnie, a tak ja wiem co mam i wiem, że takie egzemplarze będą tylko drożeć, a przy tym jest ich przede wszystkim coraz mniej nie mówiąc o ulepach których jest sporo na rynku i chcą za nie podobne pieniądze. Także zapraszam zainteresowane osoby moją ofertą na oględziny i do zakupu. Moim skromnym zdaniem to nie jest dużo licząc poniesiony mój wkład przez te 8 lat ile zrobiłem żeby tak wyglądał i tak się odpychał... już ja sam dawno przestałem liczyć, a przy dbaniu i szanowaniu posłuży jeszcze komuś x lat, a nie jak te dzisiejsze współczesne samochody!!! Możliwa sprzedaż na felgach stalowych 16-kach zimówkach, które są oczywiście w komplecie i w cenie gofra. Jeżeli bez kół OZ wtedy cena 2500 zł mniej od ceny wyjściowej wszystko kwestia dogadania się! Do golfa są fabryczne tylne lampy te po lifcie czyli z białym paskiem na kierunek jeżeli ktoś by chciał powrócić do oryginalnego wyglądu tyłu, komplet kół zima na felgach stalowych odnawianych profesionalnie 4 lata temu oraz bagażnik dachowy bazowe belki rarytas, na których jest golfik na zdjęciach. Nie zamieniam się za nic jedynie interesuje mnie gotówka! Na głupie wiadomości i propozycję nie będę odpowiadał. UWAGA!!! Zdjęcia są słabej jakości przez aparat w telefonie niestety mogą być niewyraźne. Golf wystawiany tylko jeden raz!!! Jak się nie sprzeda zostaje i czeka na lepsze czasy. Zapraszam na oględziny serdecznie do Jawora, 15 km od A4 blisko Legnicy woj. dolnośląskie. Pozdrawiam serdecznie!

Filtr