Bmw z4 bmw z4 35is
Sprzedam BMW Z4 35is czyli najmocniejsza Z4 z 3 litrowym silnikiem mocy 340 koni. Auto uszkodzone. Sanki, lewe zawieszenie, chlodniczka oleju. Poduszki wystrzelone. Auto sprowadzone z USA jest u mnie. Jak ktoś ma ochotę i możliwość ją naprosić to będzie miał super auto. Posiadam wszytkie części do naprawy. Bardzo bogata wersja wyposażenia. Na pytania odpowiadam tylko telefonicznie.
BMW Z4 35IS FL wyposażone w bardzo rzadki pakiet Design Pure Traction. Auto zostało wyposażone w każdą możliwą opcję m.in. skóra nappa, podgrzewana kierownica, skrętne reflektory, dodatkowy pakiet wykończenia skórą deski rozdzielczej i innych elementów czy premium system audio. Dodatkowo został zainstalowany moduł carplay/android audio. Zawieszenie, motor, układ kierowniczy taki sam jak w 1M. Jest to ostatni lift E89, wyróżnia się m.in. pełnymi światłami led, dopracowanymi wtryskami, lekkimi zmianami we wnętrzu.Samochód pokryty 5 letnią ceramiką i po pełnym serwisie. Do 2022 regularnie serwisowany w ASO. Auto nie uczestniczyło nigdy w stłuczce ani wypadku, lakier jest oryginalny. Nie wymaga najmniejszego wkładu.Ponadto zostało wyposażone w kilka dodatków:- Konsola centralna carbonowa (oryginalną dodaję do auta)- Tylny dyfuzor carbonowy- Tylna lotka carbonowa- Zaciski i tarcze 370mm oryginalne z BMW M3- Tylne i przednie zaciski malowane proszkowo w kolorze pomarańczowych dodatków wnętrza- Sportowy intercooler BSI
BMW Z4 35IS FL wyposażone w bardzo rzadki pakiet Design Pure Traction. Auto zostało wyposażone w każdą możliwą opcję m.in. skóra nappa, podgrzewana kierownica, skrętne reflektory, dodatkowy pakiet wykończenia skórą deski rozdzielczej i innych elementów czy premium system audio. Dodatkowo został zainstalowany moduł carplay/android audio. Zawieszenie, motor, układ kierowniczy taki sam jak w 1M. Jest to ostatni lift E89, wyróżnia się m.in. pełnymi światłami led, dopracowanymi wtryskami, lekkimi zmianami we wnętrzu.Samochód pokryty 5 letnią ceramiką i po pełnym serwisie. Do 2022 regularnie serwisowany w ASO. Auto nie uczestniczyło nigdy w stłuczce ani wypadku, lakier jest oryginalny. Nie wymaga najmniejszego wkładu. Jest to w pełni europejska specyfikacja.Ponadto zostało wyposażone w kilka dodatków:- Konsola centralna carbonowa (oryginalną dodaję do auta)- Tylny dyfuzor carbonowy- Tylna lotka carbonowa- Zaciski i tarcze 370mm oryginalne z BMW M3- Tylne i przednie zaciski malowane proszkowo w kolorze pomarańczowych dodatków wnętrza- Sportowy intercooler BSI
BMW Z4 35IS FL wyposażone w bardzo rzadki pakiet Design Pure Traction. Auto zostało wyposażone w każdą możliwą opcję m.in. skóra nappa, podgrzewana kierownica, skrętne reflektory, dodatkowy pakiet wykończenia skórą deski rozdzielczej i innych elementów czy premium system audio. Dodatkowo został zainstalowany moduł carplay/android audio. Zawieszenie, motor, układ kierowniczy taki sam jak w 1M. Jest to ostatni lift E89, wyróżnia się m.in. pełnymi światłami led, dopracowanymi wtryskami, lekkimi zmianami we wnętrzu. Samochód pokryty 5 letnią ceramiką i po pełnym serwisie. Do 2022 regularnie serwisowany w ASO. Auto nie uczestniczyło nigdy w stłuczce ani wypadku, lakier jest oryginalny. Nie wymaga najmniejszego wkładu. Ponadto zostało wyposażone w kilka dodatków: - Konsola centralna carbonowa (oryginalną dodaję do auta) - Tylny dyfuzor carbonowy - Tylna lotka carbonowa - Zaciski i tarcze 370mm oryginalne z BMW M3 - Tylne i przednie zaciski malowane proszkowo w kolorze pomarańczowych dodatków wnętrza - Sportowy intercooler BSI Umowa KS. Zamiana również w chodzi w grę (z dopłatą w dwie strony), ale tylko na coś nietypowego.
Cześć, mam do zaoferowania BMW Z4 E89 z wolnossącym 3-litrowym N52B30. Silnik spięty jest z pancernym automatem ZF 6HP 19. Specyfikacja jest nieprzypadkowa, auto kupiłem pod siebie i wybrałem najlepszy (moim skromnym zdaniem) układ napędowy dostępny w e89. Liniowy sposób budowania mocy, bezpośredni układ kierowniczy oraz wytrzymała skrzynia z trybem manualnym i łopatkami czynią z tego egzemplarza szczery samochód sportowy, a nie ponętną bulwarówkę (jak w wersjach z mniejszymi motorami) czy przyciężkawego upalacza (jak w wersjach 35i oraz 35is). Auto sprowadziłem z USA w 2022 roku. Kupiłem je na aukcji IAAI nieznacznie uszkodzone (auto najechało przodem na krawężnik w wyniku czego uszkodzeniu uległo przednie zawieszenie i mocowanie silnika) i ze znaną historią (w CarFax zarejestrowane jedynie minor damages = stłuczki/obtarcia). W kupnie i formalnościach związanych z importem wsparła mnie zewnętrzna firma - nie mam doświadczenia w importowaniu aut i nie robię tego zarobkowo. Był to typowo prywatny zakup. Naprawę samochodu przeprowadziłem w zaprzyjaźnionym studiu Onyx Paint Shop. Marcin, właściciel warsztatu, to uznany w całej Polsce mistrz lakiernictwa, do którego niełatwo się umówić (z uwagi na liczbę zapytań auta są selekcjonowane). W ramach naprawy mechanicznej (sierpień-wrzesień 2022) wymieniliśmy: wózek i poduchy pod silnikiem, maglownice, przednie zawieszenie, tylne wahacze, chłodnicę wody, chłodnicę klimatyzacji, mocowania chłodnicy, pompę wody, akumulator, świece + oleje / filtry / uszczelnienia. W ramach naprawy blacharskiej (sierpień-wrzesień 2022): przedni zderzak, błotnik, nadkola, drzwi (zastane drzwi były bardzo niechlujnie naprawione po stłuczce), kratki, wloty, osłony powietrza. Auto zostało w pełni przygotowane do specyfikacji europejskiej (przy okazji wymieniłem też tylne lampy na europejskie) Co ważne - podjąłem też decyzję o pełnym lakierowaniu auta, z zachowaniem oryginalnego koloru Deep Sea Blue z palety BMW. Drobne poprawki robione przez poprzednich właścicieli w USA były niechlujne (podobno „tam tak mają”), a auto traciło przez to na uroku. Uroku odejmowały mu też 17-calowe felgi, stąd decyzja o zakupie oryginalnych (choć regenerowanych) 19-calowych felg BMW. Finalny efekt można zobaczyć na zdjęciach. To czego nie widać to stan techniczny, a ten oceniam jako bardzo dobry/wzorowy. Auto zostało perfekcyjnie przygotowane, nie sprawia mi żadnych problemów i świetnie sprawdza się do turystyki samochodowej (w takim celu go kupiłem i wykorzystywałem przez rok). Na sprzedaż decyduję się tylko dlatego, że do naszego turystycznego grona dołączyła moja nowonarodzona córka i potrzebuję weekendowego samochodu z … tylną kanapą :) Jedyny mankament tego auta na ten moment to stan wnętrza. Warto pokusić się o regenerację bądź przeszycie skóry (koszt 2-3k) i poszukać w internecie kilku plastików (parę przetartych przycisków). Te rzeczy miałem w planie na ten rok, ale mój plan zmienił się jak pisałem wyżej. Auto wyceniłem w sposób, który zwraca mi zainwestowane środki. Myślę, że to bardzo uczciwa propozycja - auto zrobione na naprawdę wysokim poziomie jako inwestycja własna, oddane po kosztach zakupu, sprowadzenia i naprawy. Warto dodać, że cały proces (od kupienia do odbioru zrobionego auta) zajął jakieś 8 miesięcy - poświęconego czasu nie wliczam w cenę :) Szczerze polecam auto każdemu, kto ceni sobie analogową motoryzację. Auto oferuje masę przyczepności, możliwość rozłączenia wszystkich systemów wsparcia kierowcy, więcej niż satysfakcjonujące osiągi i przede wszystkim ogromne Zachęcam do kontaktu, mogę dosłać ewentualne dodatkowe materiały, chętnie też umówię się na oglądanie auta. Pozdrawiam Paweł