Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Samochody Polska: Wszystkie miasta
BMW E46 320Ci (Swap)
BMW E46 320Ci (Swap)
20000 zł
nowe Rzeszów 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
Numer VINWBABN11090JV72836
ModelSeria 3
Poj. silnika2494
Rok produkcji2002
Moc silnika192 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaCoupe
Przebieg265607
KolorInny kolor
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówAutomatyczna
Kraj pochodzeniaNiemcy
Kierownicapo lewej
NapędNa tylne koła

Witam. Mam do sprzedania BMW e46 coupe z września 2002 r. Jestem jego trzecim włascicielem, posiadam go od 2019 r. Ubezpieczenie jest ważne do sierpnia 2024 (Do zapłaty za pare miesiecy jedna rata około 400zł), zaś przegląd do lipca 2024. W owym samochodzie została parę miesięcy temu zrobiona wymiana silnika m54 z b22, na b25. Dodatkowo w tym samym czasie zostały dokonane poprawki lakiernicze (Wymiana lewego przedniego błotnika oraz usunięcie rdzy z tyłu na lewym zderzaku). Całość rzeczy, które zostały zrobione w ciągu wakacji jest pod spodem. Auto działa mechanicznie w stopniu bardzo dobrym. Jedyny mankament pod względem lakieru to jest obtarcie na przednim zderzaku (Zdjęcie) i centymetrowa rdza na początku maski. Felgi siedemnastki na zimowych oponach. Posiadam felgi osiemnastki, ale letnie gumy są do wymiany (Zdjęcie jak auto na nich wygląda jest na końcu). Właściciel nie palący i mało jeżdżący (Od kupna przejechane około 15.000) Poniżej rzeczy, które trzeba zainwestować. -Regeneracja maglownicy -Dokupienie osłon słupków C w środku -Kupienie letnich opon -Nie otwiera się tylna roleta. Co zostało w ostatnim miesiącu zrobione (części) -silnik m54b25 -łapa silnika -disa -bagnet -wszystkie oleje i filtry -czujnik temperatury -pompka spryskiwacza -korek spustowy chłodnicy -przewód układu chłodniczego górny -poduszka silnika lewa -osuszacz klimatyzacji -akumulator 74AH 680A -przewód filtra powietrza -paski osprzętu -uszczelniacz wału korbowego od strony skrzyni -uszczelki kolektorów wydechowego i ssącego -świece zapłonowe -uszczelka podstawoy filtra oleju -linki otwierania maski -obie zarówki ksenonowe -nabicie klimatyzacji -wymiana lewego błotnika -usuniecie korozji na tylnym zderzaku. Dodatkowo dwa lata temu był regenerowany alternator i wymienione amortyzatory na przodzie.

BMW E46 TURBO M54B30 471KM 595NM Zarejestrowany Ubezpieczony DriftSpec
BMW E46 TURBO M54B30 471KM 595NM Zarejestrowany Ubezpieczony DriftSpec
57900 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 3
Poj. silnika2997
Rok produkcji2000
Moc silnika471 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaCoupe
Przebieg304000
KolorCzarny
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kierownicapo lewej
NapędNa tylne koła

Dzień dobry, Sprzedam BMW E46 COUPE z silnikiem m54b30 TURBO 471KM / 595Nm w specyfikacji Drift/Street Samochód zarejestrowany i ubezpieczony, aktualne PT/OC do 05.2024 Auto oryginalnie opuściło fabrykę jako 320Ci w 2000r. Samochód nabyłem w 2021 roku jako serię z przeznaczeniem pod budowę driftowozu. W 2022 wykonany swap silnika na m54b30 z Cabrio z 2004 roku. Silnik był po rewizji, wymieniono między innymi panewki, zregenerowano pompę oleju i masę osprzętu, który wymienię poniżej. W aucie założony został zestaw TURBO KIT od K64, wszystko wystrojone finalnie u Lamika w TURBOLAMIK w kwietniu 2023. Od tego czasu setup zrobił ok. 10tys KM (do wglądu w CEPIK), praktycznie bezawaryjnie, poza kilkoma głupotami wieku dziecięcego. W międzyczasie plany się delikatnie zmieniły, gdyż ze względu na dobry stan budy (a zdrowych e46 coupe coraz mniej), masę kasy wpakowanej w projekt i niezliczonych godzin pracy przy nim, zwyczajnie szkoda było mi z niego zrobić typowego gruza na tor. W rezultacie autem byłem na 4 treningach na Krzywej, a co weekend tłukłem kilometry po mieście i okolicach. Wyszła z tego dość ciekawa hybryda, którą wybierzemy się na niedzielny trening na tor, sobotni zlot, a i śmiało można się udać na weekendowy wypad, psując po drodze nastroje kierowców m3, m4, czy innych w teorii szybszych, nowszych i sportowszych samochodów. Taki SLEEPER w pełnym tego słowa znaczeniu. O aucie: SILNIK / SKRZYNIA BIEGÓW - ODPRĘŻONY M54B30 PO REWIZJI, NOWE PANEWKI KORB - WTRYSKI BOSCH EV1 440cc - TURBO GT 35.30 K64 SPEC (doładowanie 1,1 bar) - ECU + PIGGYBACK DET 3 (strojone przez TurboLamik) - PODUSZKI SILNIKA SZTYWNE STRONGFLEX - SPRZĘGŁO DWUTARCZ K64 SPEC - SKRZYNIA BIEGÓW ZF 5B MANUAL - FMIC 600x300x76 TURBOWORKS - KOLEKTOR WYDECHOWY K64 SPEC - DOLOT CUSTOM + STOŻEK 4 CALE - POMPA PALIWA 250 l/h K64 - WESTGATE 60mm K64 - BLOW OFF SEKWENCYJNY TURBOWORKS - CATCH TANK TURBOWORKS - CHŁODNICA NISSENS (grubsza) - VANOSY PO REGENERACJI - PŁYTA ODPRĘŻAJĄCA + MLS K64 - MBC K64 - GŁOWICA PO KOMPLETNEJ OBRÓBCE, ŚRUBY ARP 10, NOWE POPYHACZE - POMPA OLEJU PO REGENERACJI - NOWY ROZRUSZNIK, POMPA WODY INA, TERMOSTAT BEHR - NOWE USZCZELKI KOLEKTORA SSĄCEGO VICTOR REINZ UKŁAD WYDECHOWY - CUSTOMOWY WYDECH 3 CALE - TŁUMIK KOŃCOWY PRO EX (LEVEL 3) - SCREAMER PIPE PUSZCZONY W GLEBĘ UKŁAD NAPĘDOWY - DYFER 3.0 DIESEL 2.81 (aktualnie założony) + DYFER SPAW ORI 330i 3,38 (dorzucam) - PÓŁOSIE E39 V8 M62 + CUSTOM FLANSZE - WAŁ BMW DIESEL DUŻY KRZYŻAK ZAWIESZENIE - ZAWIESZENIE GWINTOWANE MTS GOLD P + T - CAMBER PLATES PRZÓD SWAGIER CUSTOMS - WAHACZE PRZÓD MEYLE HD 10.2023 - GEOMETRIA USTAWIONA NA 3 STOPNIE 02.2024 - WSPAWANE WZMOCNIENIA WÓZKA TYŁ - ROZPÓRKA P+T STAFFA RS - WÓZEK E46 330i - ADAPTERY SKRĘTU CNC71 - TULEJE POLIURETANOWE STRONGFLEX: - STABILIZATOR PRZÓD KPL - WAHACZE PRZÓD - SILENTBLOCKI PRZÓD KPL - STABILIZATOR TYŁ KPL - WÓZEK TYŁ KPL - DYFER TYŁ KPL - WAHACZE TYŁ - FELGI STYLING 72 18 CALI 8J i 8,5J - DYSTANSE TYŁ D1 SPEC - OPONY PRZÓD 225/40 DUNLOP 19r - OPONY TYŁ 225/40 PIRELLI 19r UKŁAD HAMULCOWY - HYDRAULICZNY RĘCZNY WPIĘTY W UKŁAD - HAMULCE P+T 3.0 DIESEL - P HAMULCE ZIMMERMANN SPORT 286 10.2023 - T HAMULCE ZIMMERMANN SPORT 315 10.2023 - ZACISKI P+T PO REGENERACJI 10.2023 KAROSERIA: - E46 320Ci 2000r - PODWOZIE PO KONSERWACJI - WSPAWANE WZMOCNIENIA WÓZKA - SZTYWNY PAS PRZEDNI Z WERSJI CABRIO - PROGI, PODŁUŻNICE ZDROWE, DELIKATNY NALOT NA KOŃCÓWKACH - DOŁY DRZWI DO ZROBIENIA, ROBIĄ SIĘ PURCHLE - NADKOLA TYŁ DO ZROBIENIA, DELIKATNE PURCHLE - LAKIER W DOBREJ KONDYCJI, PO KOREKCIE W DETAILING ZŁOTÓWA 04.2023 - PRZEDNI ZDERZAK ODRAPANY, Z CABRIO (ABY ZMIEŚCIŁ SIĘ INTERCOOLER) - NOWA PRZEDNIA SZYBA XYG 11.2023 (kamień) - NOWE PODSZYBIE ORI BMW 11.2023 WNĘTRZE: - 2 x FOTELE KUBEŁKOWE BIMARCO FUTURA 2 (HOMOLOGACJA FIA 2027) - 2 x PASY SZELKOWE 4PKT OMP (HOMOLOGACJA DROGOWA) NOWY RĘCZNY od SWAGRÓW - KIEROWNICA + NABA SLIDE - QUICK RELEASE D1 SPEC - SHORT SHIFTER CNC71 - HYDROŁAPA CUSTOM (wpięta w układ) - WSKAŹNIKI TEMP OLEJU, TEMP WODY, CIŚNIENIA OLEJU, BOOST AUTOGAUGE (wersja na silnikach krokowych, z opcją warning i beeperem, wpasowane pod panel klimy) - ROLLBAR STAFFA (skręcany) W OSTATNICH DNIACH WYMIENIONE: - OLEJ MOBIL 1 5W50 + FILTR MANN 23.02.2024 - ZBIEŻNOŚĆ + GEOMETRIA 23.02.2024 - TULEJE TYLNYCH WAHACZY 24.02.2024 - LINKA MASKI 24.02.2024 - ŁĄCZNIK ELASTYCZNY WAŁU 24.02.2024 - PODSTOPNICA 24.02.2024 DO AUTA DOKŁADAM: - DYFER SPAW - 4 KOMPLETY FELG STALOWYCH 17 Z BMW X1 - 4 KOMPLETY NOWYCH NALEWEK 225/40 R17 - ZAPASOWE PÓŁOSIE, WAŁ NAPĘDOWY, CHŁODNICE I DUŻO POZOSTAŁOŚCI WADY: - blacharka w kilku miejscach wymaga interwencji – nie ma dziur, ale robią się bąble na tylnych nadkolach, końcówkach progów, dołach drzwi. Jest kilka przetarć, przedni zderzak można by polakierować - z przodu do wymiany prawdopodobnie końcówki drążków. Nie zdążyłem zdiagnozować, nie odzywa się na dziurach, ale czasami czuć delikatny luz na kierownicy. Być może zdążę to ogarnąć - pojawiły się delikatne wycieki z miski olejowej, ze zbiorniczka płynu wspomagania, poci się uszczelka pokrywy zaworów - turbo do przeglądu – delikatnie się poci, ale pracuje prawidłowo - klimatyzacja nie istnieje – trzeba było zdjąć sprężarkę, aby upchać turbo. W ciepłe dni na torze w środku potrafi być cieeeeeeeplutko PODSUMOWANIE: Jest pewnie wiele rzeczy, o których nie napisałem. Masa nowych części, elementów po regeneracji, elementów wyposażenia, które pominąłem, bo byłby to esej do lektury zimowymi wieczorami. Chętnie odpowiem na wszelkie Wasze pytania. Jestem świadom stanu auta, przerobiłem przez ostatnie 3 lata w nim w zasadzie wszystko. Co weekend znalazło się coś, co można było dograć, dopełnić, ulepszyć. Dalej takich rzeczy jest masa, ale tak to już jest przy tego typu projektach. Auto z ogromnym potencjałem, który nie został wykorzystany w pełni, gdyż TurboLamik wystroił je tak, aby nim jeździć, a nie naprawiać. Przy strojeniu były 3 pomiary 500+ KM, przy wyższym doładowaniu, ale ustaliliśmy bezpieczny setup, który pozwolił samochodem zrobić ponad 10tys. KM bez większych przygód. BMW sprzedaję jako w pełni sprawne, co nie oznacza, iż jest idealne. Plusem jest to, iż ten nieidealny resorak bez większego wysiłku wciąga nosem nowe, idealne, sportowe i nienaganne samochody pokroju M3 E46, M3 E92, M4 F82, czy Forda Mustanga GT. Wystarczy zmienić dyferencjał na spaw, który dorzucam w komplecie i jechać na tor (ja latałem na Krzywą), aby polatać bokiem mając wszystko, co potrzeba. W tej cenie próżno szukać zarejestrowanego, w pełni gotowego do jazdy, zarówno po torze jak i ulicy, całkiem dobrze wyglądającego, niepozornego wehikułu. Zapraszam do kontaktu. Jazda próbna na fotelu pasażera lub po pozostawieniu depozytu w kwocie z ogłoszenia. To niepozorny samochód, który dużo wybacza, ale łatwo zrobić sobie nim krzywdę przy nieumiejętnej jeździe :)

Filtr