Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Samochody Polska: Wszystkie miasta
Bmw 530i e34
Bmw 530i e34
nowe Skępe 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Rok produkcji1989
Przebieg260000
Poj. silnika2999
Moc silnika188 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznyuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna

Bmw 530i 188km, uszkodzony prawy tył oraz prawy przód, 4lata stoji pod dachhem

BMW E34 530i
BMW E34 530i
85 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Rok produkcji1989
Przebieg299000
Poj. silnika3000
Moc silnika188 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna

BMW E34 z silnikiem 3.0 M30 wychodziło tylko przez dwa lata produkcji. Już w 1990 r. silnik ten został zastąpiony przez nową konstrukcję M50 w wersji 2.5 litra. Silnik M30 sięga swoimi korzeniami lat 70., co pozwala odczuć w E34 ducha dawniejszych BMW, czyli tzw. rekinów. Silnik M30 w tej wersji stosowano m.in. w słynnej serii 6, a także w serii 7. Dziś dość trudno trafić BMW E34 z tym motorem, w odróżnieniu od mocniejszego wariantu 535i, który produkowany był dłużej. Silnik ten generuje 188 KM, pozwala rozpędzić się w 8,6 s. do 100 km/h i osiągnąć prawie 230 km/h. W porównaniu z 525i cechuje się nieco lepszą elastycznością przy większych prędkościach i niżej osiąganym momentem obrotowym (większa pojemność, 12 zaworów). Nasz egzemplarz został sprowadzony z Leon w Hiszpanii. Pochodzi z 1989 r., ma przejechane niecałe 300 tys. km. Po przyjeździe do Polski przeszedł kilka napraw: * regeneracja koła dwumasowego * kasowanie luzu zaworowego * nowe świece * nowa kopułka i palec rozdzielacza * nowe kable zapłonowe * uzupełnione brakujące listewki * dwie nowe opony (stare było z 98 roku ;) Auto w całości wolne od korozji, bardzo dobra kondycja podwozia. Należy traktować jako obiekt do dopieszczenia, ze względu na punktowe zejścia klaru na masce i rysy na błotnikach. Poprawienia wymaga również podsufitka. Możliwość zamówienia u nas tych usług, zobacz poniżej. Na wyposażeniu: ABS, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, elektryczne szyby przód tył, elektryczne lusterka, sportowa kierownica BMW (oryginalna), aluminiowe felgi BMW z lat 80. (oryginalne), radio (późniejsze). Kolor: BMW-Delphin Metalic VIN: WBAHC51060BE39052 Możliwość wymiany na coś ciekawego, czego jeszcze nie miałem o podobnej lub mniejszej wartości, ale w dobrym stanie.

BMW E34 Touring 530I V8
BMW E34 Touring 530I V8
21000 zł
Katowice 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
Numer VINWBAHK11010GF45925
ModelSeria 5
Poj. silnika2995
Rok produkcji1993
Moc silnika217 KM
PaliwoBenzyna
Typ nadwoziaKombi
Przebieg322000
KolorCzarny
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Kraj pochodzeniaSzwajcaria
Kierownicapo lewej
NapędNa tylne koła

Witam sprzedam BMW 530i z 1993 roku, Auto w bogatej wersji wyposażenia. Pod maską 3.0 V8 z manualna skrzynia biegów. Z moich obserwacji raczej trudno znaleźć drugi tak skonfigurowany egzemplarz jak i fakt ze auto ma udokumentowany przebieg do 300 tys. Auto nie jest idealne i wymaga wkładu finansowego jeśli chcemy mieć tzw "igłe". Więcej informacji udzielę telefonicznie.

BMW E34 530i z Hiszpanii
BMW E34 530i z Hiszpanii
60 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Rok produkcji1989
Przebieg299960
Poj. silnika3000
Moc silnika188 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
VINpokaż VIN »

BMW E34 z silnikiem 3.0 M30 wychodziło tylko przez dwa lata produkcji. Już w 1990 r. silnik ten został zastąpiony przez nową konstrukcję M50 w wersji 2.5 litra. Silnik M30 sięga swoimi korzeniami lat 70., co pozwala odczuć w E34 ducha dawniejszych BMW, czyli tzw. rekinów. Silnik M30 w tej wersji stosowano m.in. w słynnej serii 6, a także w serii 7. Dziś dość trudno trafić BMW E34 z tym motorem, w odróżnieniu od mocniejszego wariantu 535i, który produkowany był dłużej. Silnik ten generuje 188 KM, pozwala rozpędzić się w 8,6 s. do 100 km/h i osiągnąć prawie 230 km/h. W porównaniu z 525i cechuje się nieco lepszą elastycznością przy większych prędkościach i niżej osiąganym momentem obrotowym (większa pojemność, 12 zaworów). Nasz egzemplarz został sprowadzony z Leon w Hiszpanii. Pochodzi z 1989 r., ma przejechane niecałe 300 tys. km. Po przyjeździe do Polski przeszedł kilka napraw, m.in. regeneracji wymagało koło dwumasowe. Skasowany został luz zaworowy. Pod kątem lakierniczym robiliśmy jedynie drobne niezbędne poprawki, m.in. brakowało kilku listew oraz fragmentu lakieru na jednym z progów. Auto w stanie do jazdy, ma jednak kilka drobnych mankamentów, jak zarysowania maski i jednego błotnika oraz odchodzącą podsufitkę. Samochód całkowicie wolny od korozji. Na wyposażeniu: ABS, dwustrefowa automatyczna klimatyzacja, elektryczne szyby przód tył, elektryczne lusterka, sportowa kierownica BMW (oryginalna), aluminiowe felgi BMW z lat 80. (oryginalne), radio (późniejsze). Kolor: BMW-Deplhin Metalic VIN: WBAHC51060BE39052 Cena: 24900 zł tel. ***-***-***

BMW E34 525i
BMW E34 525i
50 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Rok produkcji1990
Przebieg285000
Poj. silnika2500
Moc silnika192 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
VINpokaż VIN »

Wśród wielu wersji silnikowych BMW E34, czyli jednej z najbardziej udanych piątek wszechczasów, bardzo poszukiwaną wersją jest 525i z motorem M50. Silnik ten zastąpił wcześniejsze wersje M20 oraz słabsze M30 (w wersji 530i). Wprowadzony został w 1990 roku i wyróżniał się pięknym dźwiękiem oraz dużo niższym zużyciem paliwa od wcześniejszych wersji. W wersji 525i był ponadto dynamiczny i to wpływa na to, że ta wersja należy do najbardziej polecanych i jest swoistym złotym środkiem oferty E34. Nasze auto pochodzi z pierwszego rocznika produkcji 525i z motorem M50. Auto zostało kupione jako nowe w Niemczech, ale szybko trafiło do Hiszpanii, gdzie jeździło przez około 30 lat. Absolutny brak korozji. Łącznie samochód miał 3 właścicieli i zrobił 285 tys. km. Na przełomie 2021 i 2022 r. auto zostało zakupione przez nas w Hiszpanii i przywiezione do Polski. Jest to wersja z jasnym wnętrzem i takąż deską rozdzielczą (dość rzadko spotykane, ładnie to wygląda). Na wyposażeniu mamy klimatyzację, elektrykę szyb z przodu, elektrykę lusterek, radio, ABS. Skrzynia biegów manualna. Auto słabe nie jest – ma 192 KM i wyróżnia się świetnymi osiągami jak na przełom lat 80. i 90., potrafi osiągnąć 100 km/h w 8,6 s., a maksymalnie osiąga 230 km/h. Mechanicznie przejrzeliśmy w nim układ chłodzenia (uszczelniony, wymieniony płyn), usunęliśmy zwarcia w elektryce oraz wymieniliśmy akumulator. Klimatyzacja po dużym serwisie i uzupełnieniu. Auto ma doinwestowane zawieszenie, dzięki czemu bardzo dobrze się prowadzi. Do poprawy detale, m.in. spasowanie tylnej klapy (spróbujemy to zrobić w wolnej chwili). Poprzedni właściciel wymienił poszycie fotela kierowcy i różni się ono nieznacznie od reszty. Tego nie ruszamy. Odmówił również posłuszeństwa licznik dobowy kilometrów (główny działa). Sprzedaż na hiszpańskich lub polskich tablicach rejestracyjnych. VIN: WBAHD51030BG13186 Auto można oglądać w Warszawie. Możliwość zakupu na hiszpańskich wiekowych tablicach z Madrytu (na zdjęciu) lub po rejestracji na polskich. Zapraszam na naszą stronę Klasyknacodzien oraz na Fanpage

Unikalne w Polsce BMW E34
Unikalne w Polsce BMW E34
26900 zł
Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Rok produkcji1992
Przebieg245000
Poj. silnika2000
Moc silnika150 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna

Unikalna w Polsce kombinacja lakieru Calypsorot metalic i oryginalnych żółtych reflektorów francuskich. Zrobi wrażenie na każdym zlocie i fotospocie (zwłaszcza pod wieczór). Auto w oryginalnym stanie, bez przeróbek. Samochód sprowadzony z południa Francji. Przebieg 245 tys. km. W ostatnich latach stosunkowo niewiele jeżdżony. Do auta jest ponad kilogram dokumentacji, głównie w postaci faktur. Jest także książka serwisowa. Wyciąg z dokumentacji i historię tego samochodu zamieściliśmy na naszych stronach Klasyknacodzien.eu W ostatnich latach auto bardzo doinwestowane, wymienione m.in. amortyzatory, zawieszenie (+geometria), termostat, paski klinowe z rolkami, świece, amortyzatory maski. Auto gotowe do jazdy, rewelacyjnie się prowadzi. Skrzynia automatyczna działa sprawnie. Samochód nie ma ani grama korozji, nadwozie jest w bardzo dobrej kondycji. Drobne zarysowania zderzaków, które można sobie poprawić lub nie. Sprzedaż samochodu na francuskich numerach z opłaconą akcyzą i tłumaczeniem dokumentów. Rejestracja: Przy zachowaniu żółtych reflektorów rejestracja na zabytek. Auto spełnia kryterium wieku 30 lat, jest ze stycznia 1992 r. oraz kryterium oryginalnych części. Możemy pomóc w znalezieniu rzeczoznawcy do rejestracji na zabytek. Druga opcja to wymiana reflektorów na zwykłe i rejestracja na normalne blachy (koszt takich reflektorów to ok. 700 zł). Tej opcji jednak nie polecamy, gdyż auto straci sporo uroku i już nie będzie jedynym w swoim rodzaju w Polsce. Podstawowe dane: VIN: WBAHB61050BC31995 Data pierwszej rejestracji: 7 stycznia 1992 Silnik: M50B20 150 KM Wyposażenie: ABS, klimatyzacja manualna (sprawna), komputer pokładowy podstawowy, 4x elektryczne szyby, elektryczne lusterka, podłokietniki przednich foteli, szyberdach (rzadko spotykana kombinacja szyberdach i klimatyzacja). Brakująca zaślepka w zderzaku już uzupełniona. Cena: 19300 zł Tel. ***-***-*** lub mail kl***k@k**************.eu Zapraszam na nasz Fanpage na Facebooku Klasyknacodzien oraz na stronę. Mamy w przygotowaniu również dwie inne BMW E34: 525i oraz 530i, obie w ładnych stanach.

BMW 5
BMW 5
Gdańsk 30+ kilka dni temu
MarkaBMW
ModelSeria 5
Stanużywane
Bezwypadkowytak
Rok produkcji1992
Przebieg328000
Typ nadwoziaSedan / Limuzyna
Poj. silnika2997
Moc silnika218 KM
Paliwobenzyna
Liczba drzwi4/5
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
Kraj pochodzeniasprowadzony
FakturaVAT marża
Kolorbordowy
VINpokaż VIN »

Ten konkretny egzemplarz pochodzi z Mojej prywatnej kolekcji od Stycznia 2020r. Poniżej kilka słów o tym pięknym BMW... BMW 530i E34 Rocznik: 1992 Przebieg: 328000 km Pojemność: 2997 cm³ Rodzaj paliwa: benzyna Skrzynia biegów: manualna Moc: 218 KM Cena: 53900 PLN Wyposażenie: Data produkcji: 30.10.1992 r. Pierwsza rejestracja: 22.06.1994 r. Pojemność silnika: 2997cm3 V8 218 KM – zawieszenie M-Technik – alufelgi 17′ oryginalne BBS RS + opony letnie, – alufelgi 16′ BMW + Opony letnie, – felgi 16′ + opony zimowe, – piękny i unikatowy kolor, – fotele skórzane, – fotele przednie podgrzewane, – fotele przednie pompowane, – szyberdach elektryczny, – radio BMW BUSINESS, – ABS, – klimatyzacja automatyczna 2-strefowa, – 4x el. szyby, – lusterka boczne regulowane elektrycznie, – airbag x4, – autoalarm, – centralny zamek, – uchwyty na kubki z przodu, – podłokietnik, – halogeny, – regulowana kierownica, – tylne siedzenia dzielone i rozkładane, – komplet kluczy x2, BMW miało w Niemczech tylko jednego użytkownika od nowości. Ja kupiłem je w styczniu 2020 r. i od tamtej pory wykonałem w nim sporo prac, aby doprowadzić go stanu, w którym się obecnie znajduje. W aucie wymieniłem przednie błotniki i kompletne oba progi na nowe galwanizowane. Poprzednie korodowały. Na dołach drzwi również była korozja, więc zostało to naprawione. Podwozie jest całkowicie wyczyszczone i zabezpieczone przed korozją. Nałożone są 2 warstwy ochronne plus na koniec bezbarwna warstwa lakieru, żeby spód nie robił się szary, tylko pozostał czarny. Wymieniłem wszystkie listwy boczne na drzwiach (środkowe i dolne) na oryginalne BMW, bardzo duży koszt bo po rabatach wyszło ponad 2.000 zł. Po lakierowaniu postawiłem auto na 3-stopniową polerkę lakieru, po czym został położony profesjonalny wosk z zabezpieczeniem na 2 lata. Mechanicznie po sprawdzeniu wymieniłem jedynie akumulator na nowy i pompę paliwa. Dodatkowo auto było u elektromechanika, ponieważ miało pobór prądu, zostało to naprawione. Prąd pobierała lampka w bagażniku i wyświetlacz od komputera. Oryginalnie auto kupiłem na aluminiowych felgach 16 z oponami letnimi i stalowymi felgami 16 z oponami zimowymi. Dokupiłem alu BBS widoczne na zdjęciach. Felgi są oryginalne, nie żadne chińczyki, dodatkowo w pierwszym lakierze, nigdy nie lakierowane ani nie prostowane. Założyłem nowe opony Continental i dystanse firmy RR CUSTOMS. Środek został tylko delikatnie odświeżony, poprawiony został wygląd skór w profesjonalnej firmie. Wymieniłem gałkę zmiany biegów, wszystkie mieszki od gałki, ręcznego. Dodatkowo założone są nowe znaczki na masce i pokrywie bagażnika. Jeszcze nie odkleiłem folii ;P Wszystko oczywiście nowe kupowane w salonie BMW. Na wszystkie te rzeczy posiadam faktury. Posiadam komplet dokumentów, tj. książka serwisowa, faktury ze wszystkich nawet najmniejszych napraw poprzedniego właściciela, wraz z fakturą zakupu auta. Samochód przez pierwsze 2 lata był autem demo w salonie BMW w Niemczech. Pierwszym właścicielem jest BMW, następnie w 1994 roku zakupił go jedyny użytkownik. Właściciel auta nawet spinał faktury za paliwo i wyliczał sobie średnie spalanie – widać, że pasjonat. Auto kupiłem jako bezwypadkowe, jedyna rzecz, która była robiona w Niemczech, to tylny lewy błotnik był lakierowany, posiadał rysę. Są zdjęcia z naprawy oraz wycena dekry i faktura na naprawę w ASO BMW. Łączny koszt tego, co zainwestowałem w to auto, to prawie 30.000 zł. Przebieg auta 328.000 km. Do 327.000 km jest ciągiem prowadzona historia w ASO BMW. Auto świeżo po wymianie oleju wraz ze wszystkimi filtrami. Wymieniona Chłodnica klimatyzacji, uzupełniony czynnik. Z rzeczy, które trzeba naprawić, aczkolwiek jest duża szansa, że już nie długo zostaną przeze mnie zrobione to: - Wydech (jest trochę skorodowany) ale pracuje bez problemu, nie przepuszcza powietrza - Tapicerka (wymaga drobnych poprawek; odklejają się w kilku miejscach boczki; podsufitka też delikatnie się odkleja)

Filtr