Turbina turbosprężarka citroen ford peugeot 2.0 bluehdi tdci

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe Polska: Wszystkie miasta
Turbina Turbosprężarka Citroen Ford Peugeot 2.0 BlueHDI / TDCi
Turbina Turbosprężarka Citroen Ford Peugeot 2.0 BlueHDI / TDCi
700 zł
nowe Białystok 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanNowe
Numer części53039880406 53039700394 53039880265 53039700265 5303-988-0394 5303-970-0394 5303-988-0265 5303-970-0265
MarkaCitroën

Dzięki Nam Twoja Turbosprężarka Zacznie Działać Jak Należy! Firma Auto-Reg od 15 lat specjalizuje się w regeneracji turbosprężarek oraz tuningu hybrydowym. Od początku działalności stawiamy na jakość wykonywanych usług oraz zadowolenie klientów. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, żeby powierzone nam zlecenia były wykonane z należytą starannością. Nie tolerujemy kompromisów! Posiadamy wykfalifikowany zespół, dzięki czemu możemy dać gwarancję, że zregenerowana turbosprężarka nie będzie odchodzić normą od nowej. Zaufaj profesjonalistą z długoletnim stażem! Każda turbosprężarka przechodzi profesjonalny, wieloetapowy proces regeneracji: - wstępna ocena stopnia uszkodzenia turbosprężarki i omówienie uszkodzenia z klientem - rozebranie turbiny na części pierwsze - dokładna ocena stanu zużycia każdego z elementów turbosprężarki - pomiary i weryfikacja wszystkich elementów turbosprężarki - mycie, czyszczenie i piaskowanie turbiny - obróbka mechaniczna (przetoczenie średnic, planowanie ) - dobór najwyższej jakości części zamiennych - wyważanie wirnika turbiny oraz koła kompresji - montaż korpusu (korasa) turbosprężarki - doważenie rdzenia na wyważarce - pomiar i ustawienie przepływów zmiennej geometrii, na maszynie TurboTechnics - dostarczenie pełnej dokumentacji Posiada 12 miesięcy pisemnej gwarancji. Turbosprężarka pasuje do : Citroen C4 II 2.0 BlueHDI 100kW/136PS Citroen C4 II 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen C4 Picasso II / Grand Picasso 2.0 BlueHDI 100kW/136PS Citroen C4 Picasso II / Grand Picasso 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDI 120kW/163PS Citroen C5 II 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen C5 II 2.0 BlueHDI 133kW/180PS Citroen C5 Aircross 2.0 BlueHDI 131kW/177PS Citroen DS4 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen DS4 2.0 BlueHDI 133kW/181PS Citroen DS5 2.0 BlueHDI 100kW/136PS Citroen DS5 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen DS5 2.0 BlueHDI 133kW/181PS Citroen DS7 2.0 BlueHDI (130/132kW - 177/180PS) Citroen Jumpy / SpaceTourer 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Citroen Jumpy / SpaceTourer 2.0 BlueHDI 180 130kW/177PS Ford C-MAX II 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford C-MAX II 2.0 TDCi 125kW/170PS Ford Focus III 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford Focus III 2.0 TDCi ST 136kW/185PS Ford Galaxy III Mk4 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford Galaxy III Mk4 2.0 TDCi 132kW/180PS Ford Kuga II 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford Kuga II 2.0 TDCi 132kW/180PS Ford Mondeo IV (Mk5) 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford Mondeo IV (Mk5) 2.0 TDCi 132kW/180PS Ford S-MAX II 2.0 TDCi 110kW/150PS Ford S-MAX II 2.0 TDCi 132kW/180PS Ford EDGE II 2.0 TDCi 132kW/180PS Opel Grandland X 2.0 D 130kW/177PS Peugeot 308 II 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Peugeot 308 II 2.0 BlueHDI 130kW/177PS Peugeot 308 II 2.0 BlueHDI 133kW/181PS Peugeot 508 I 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Peugeot 508 I 2.0 BlueHDI (133kW - 180/181PS) Peugeot 508 II 2.0 BlueHDI (118/120kW - 160/163PS) Peugeot 508 II 2.0 BlueHDI (130/132kW - 177/180PS) Peugeot 3008 II 2.0 BlueHDI 100kW/136PS Peugeot 3008 II 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Peugeot 3008 II 2.0 BlueHDI (130/133kW - 177/181PS) Peugeot 5008 I 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Peugeot 5008 II 2.0 BlueHDI 110kW/150PS Peugeot 5008 II 2.0 BlueHDI (130/133kW - 177/181PS) Peugeot Traveller 2.0 BlueHDI 150 110kW/150PS Peugeot Traveller 2.0 BlueHDI 180 130kW/177PS SILNIK: 2.0 BlueHDI / TDCi Cena obejmuje zwrot starej turbiny ! SIEDZIBA FIRMY ZNAJDUJE SIE W WOJ. PODKARPACKIM! Szybka Wysyłka w Polsce i nie tylko. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego. AUTO-REG Albert Jachym 39-306 GÓRKI Otałęż 138 AUTOREG.PL

CITROEN C3 C4 DS3 2.0 150KM 9804265280
CITROEN C3 C4 DS3 2.0 150KM 9804265280
1000 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części9807873180

Opis NOWA Oryginalna turbosprężarka KKK. Numer z tabliczki: – 53*****0394 – 53*****0265 – 53*****0265 – 53*****0634 – 53*****0634 – 53*****0634 – 1871356 – 9807873180 – DS7Q6K682EA – DS7Q-6K682-EA – 9804265280 – 9800923580 – 1611284680 – 2104859 – 1610530380 – 3553008 – 95526029 – 306031 – 40124961 – 9840533580 – 53*****0394 Nowa TURBOSPRĘŻARKA  PASUJĄCA DO POJAZDU: PEUGEOT / CITROEN / FORD – DO SILNIKA 2.0 BLUEHDi / TDCI Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

FORD 2.0 177KM BLUEHDi 53039700634
FORD 2.0 177KM BLUEHDi 53039700634
1100 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części9807873180

Opis NOWA Oryginalna turbosprężarka KKK. Numer z tabliczki: – 53*****0394 – 53*****0265 – 53*****0265 – 53*****0634 – 53*****0634 – 53*****0634 – 1871356 – 9807873180 – DS7Q6K682EA – DS7Q-6K682-EA – 9804265280 – 9800923580 – 1611284680 – 2104859 – 1610530380 – 3553008 – 95526029 – 306031 – 40124961 – 9840533580 – 53*****0394 Nowa TURBOSPRĘŻARKA  PASUJĄCA DO POJAZDU: PEUGEOT / CITROEN / FORD – DO SILNIKA 2.0 BLUEHDi / TDCI Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.