Silnik 1.9 tdi audi axr

Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe Polska: Wszystkie miasta
SILNIK 1.9 TDI AUDI AXR
SILNIK 1.9 TDI AUDI AXR
1340.7 zł
nowe 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Diesel
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer częściAXR
MarkaAudi

SPRZEDAM SILNIK SLUPEK 1.9 AUDI KOD AXR NISKI PRZEBIEG 179 TYS SILNIK SPRAWNY W 100% KONTAKT 66*****85

A3 Fabia Octavia Beetle 1.9 TDI 100KM 54399900007
A3 Fabia Octavia Beetle 1.9 TDI 100KM 54399900007
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części54399880018

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 5439 988 0018 – 5439 970 0007 – 72******003S – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 038253016H – 038253016HX – 038253016HV – 038253010H TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi A3 1.9 TDI (8L) Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 01.2001 do 06.2003 Audi A3 1.9 TDI (8L) Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: 11.2001 do 05.2003 Skoda Fabia 1.9 TDI Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1900 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: od 11.2007 Skoda Octavia I 1.9 TDI Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2004 Volkswagen Beetle 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 09.2000 do 05.2005 Volkswagen Beetle 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: od 09.2005 Volkswagen Bora 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1900 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2004 Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2003 Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: od 05.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

A3 Fabia Octavia Beetle 1.9 TDI 100KM 54399880007
A3 Fabia Octavia Beetle 1.9 TDI 100KM 54399880007
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części54399880018

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka KKK na nowym środku. Numer z tabliczki: – 5439 988 0018 – 5439 970 0007 – 72******003S – 72******001 Numer katalogowy zamienników: – 038253016H – 038253016HX – 038253016HV – 038253010H TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Audi A3 1.9 TDI (8L) Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 01.2001 do 06.2003 Audi A3 1.9 TDI (8L) Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: 11.2001 do 05.2003 Skoda Fabia 1.9 TDI Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1900 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: od 11.2007 Skoda Octavia I 1.9 TDI Silnik: AXR/BSW/BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2004 Volkswagen Beetle 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 09.2000 do 05.2005 Volkswagen Beetle 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 105 KM Rok produkcji: od 09.2005 Volkswagen Bora 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1900 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2004 Volkswagen Golf IV 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 101 KM Rok produkcji: 09.2001 do 12.2003 Volkswagen Sharan I 1.9 TDI Silnik: AXR BSW BEW Pojemność: 1896 ccm Moc: 100 KM Rok produkcji: od 05.2001 Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.