Mercedes sprinter 313cdi

Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe Polska: Wszystkie miasta
Mercedes Sprinter 313cdi
Mercedes Sprinter 313cdi
33000 zł
nowe 30+ kilka dni temu
MarkaMercedes-Benz
Stan technicznyNieuszkodzony
Skrzynia biegówManualna
Poj. silnika2200
Rok produkcji2009
PaliwoDiesel
Przebieg253000
Moc silnika130 KM

Do sprzedania Mercedes Sprinter 313r. 2009r. Przebieg 253tys. km.

ZESTAW NAPRAWCZY PRZEKŁADNI MERCEDES SPRINTER LT
ZESTAW NAPRAWCZY PRZEKŁADNI MERCEDES SPRINTER LT
200 zł
Kraków 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład kierowniczy > Przekładnie kierownicze
RodzajUkład kierowniczy
StanNowe
Numer częściA9014811401

ZESTAW NAPRAWCZY PRZEKŁADNI KIEROWNICZEJ / MAGLOWNICY Nowy oryginalnie zapakowany zestaw renomowanej firmy AUTO SUPPLIER LIMITED (TRANSTEC) _ MERCEDES SPRINTER 313CDI 2000 - 2006) VW LT II ( - 2006) _ UWAGA! DWA RODZAJE ZESTAWÓW! TEN DOTYCZY WERSJI DUŻY PION _ Tylko oryginalne przekładnie TRW / MERCEDES _ Numery zestawu: AS 18541 _ Przedmiot bezpiecznie zapakowany. _

MERCEDES SPRINTER 2.2 109-129KM 611096089964
MERCEDES SPRINTER 2.2 109-129KM 611096089964
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części709836

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 709836-0001 – 709836-0003 – 709836-0004 – 709836-1 – 709836-3 – 709836-4 – 709836-5001S – 709836-5003S – 709836-5004S – 72******001 – 72******002 – 72******003 – 726698-1 – 726698-2 – 726698-3 – 72******001S – 72******002S – 72******003S – 778******01 – 778794-1 – 778******01S Numer katalogowy zamienników: – 611096089980 – 6110960899 – 611096089964 – 6110961599 – 611096159980 – 6110961699 – A611096089980 – A6110960899 – A611096089964 – A6110961599 – A611096159980 – A6110960899 – A6110961699 – 6110960699 – A6110960699 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazdy: Mercedes-Benz Sprinter 211CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 311CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 213CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 313CDI 109KM / 129KM Mercedes Sprinter 411CDI / 413CDI 109KM / 129KM Silnik: OM 611 DE 22 LA Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.

MERCEDES SPRINTER 2.2 109-129KM 6110961599
MERCEDES SPRINTER 2.2 109-129KM 6110961599
800 zł
Borowa 30+ kilka dni temu
Typ częściSilniki i osprzęt > Turbosprężarki > Kompletne turbosprężarki
RodzajSilniki
StanUżywane
Numer części709836

Opis !! WAŻNA INFORMACJA CZYTAJ INFORMACJE O DOSTAWIE !! Oryginalna turbosprężarka GARRETT na nowym środku. Numer z tabliczki: – 709836-0001 – 709836-0003 – 709836-0004 – 709836-1 – 709836-3 – 709836-4 – 709836-5001S – 709836-5003S – 709836-5004S – 72******001 – 72******002 – 72******003 – 726698-1 – 726698-2 – 726698-3 – 72******001S – 72******002S – 72******003S – 778******01 – 778794-1 – 778******01S Numer katalogowy zamienników: – 611096089980 – 6110960899 – 611096089964 – 6110961599 – 611096159980 – 6110961699 – A611096089980 – A6110960899 – A611096089964 – A6110961599 – A611096159980 – A6110960899 – A6110961699 – 6110960699 – A6110960699 TURBOSPRĘŻARKA PO REGENERACJI PASUJĄCA DO POJAZDU: Pojazdy: Mercedes-Benz Sprinter 211CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 311CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 213CDI 109KM / 129KM Mercedes-Benz Sprinter 313CDI 109KM / 129KM Mercedes Sprinter 411CDI / 413CDI 109KM / 129KM Silnik: OM 611 DE 22 LA Jak wygląda proces naprawy turbosprężarek? Proces naprawy turbosprężarki jest wieloetapowy i złożony. Wymaga sporego doświadczenia i odpowiednich narzędzi. Nasi pracownicy pracują „zgodnie ze sztuką”, czyli rzetelnie, fachowo i drobiazgowo. Zregenerowana turbosprężarka wygląda i działa dokładnie tak, jak fabrycznie nowa. Wszystkie zregenerowane przez nas turbosprężarki objęte są roczną gwarancją. Tylko jak wygląda regeneracja turbosprężarek? Rozebranie turbosprężarki Pierwszym etapem jest rozebranie turbosprężarki na czynniki pierwsze. Nasz pracownik demontuje wszystkie elementy, z których składa się turbosprężarka, dokładnie weryfikuje ich stan i ocenia, które podzespoły muszą zostać wymienione. Na tym etapie można precyzyjnie określić przyczynę uszkodzenia turbiny. Bazując na wiedzy i doświadczeniu, nasz pracownik będzie wiedział jaki był powód uszkodzenia i czy należy go szukać poza układem doładowania. Mycie wszystkich elementów Do umycia turbosprężarki wykorzystujemy profesjonalną myjkę ultradźwiękową. Ultradźwięki skutecznie usuwają wszystkie zanieczyszczenia znajdujące się na elementach turbosprężarki. Następnie elementy takie obudowa turbiny, korpus wydechowy i talerzyk pod zmienną geometrię (jeśli takowy występuje) poddawane są piaskowaniu. Dzięki obróbce powierzchniowej, turbosprężarka wygląda jak nowa. Wymiana elementów Aby turbosprężarka działała nienagannie, niezbędna jest wymiana łożysk poprzecznych oraz wzdłużnych, pierścieni uszczelniających, o-ringów i połączeń śrubowych. Wymieniamy również inne elementy, takie jak wirnik turbosprężarki lub koło kompresji, jeśli uległy uszkodzeniu. Po wymianie wszystkich kluczowych elementów, turbina jest gotowa do wyważenia. Dynamiczne wyważanie Na tym etapie następuje wyważenie wirników turbiny i koła kompresji. Wyważenie zespołu wirującego  przeprowadzamy w maszynie Turbo Power wyróżniającej się wysoką precyzją pomiaru. Pomiary przebiegają przy prędkościach obrotowych zbliżonych do znamionowych. Ostatnią czynnością jest doważenie rdzenia i pomiar szczelności. Regulacja doładowania i ustawienie zmiennej geometrii Ostatnim etapem regeneracji jest regulacja układu zmiennej geometrii i pomiar wydajności turbosprężarki. Dysponujemy nowoczesnym urządzeniem TurboTest Pro umożliwiającym regulację geometrii w trybie statycznym i dynamicznym. W trybie dynamicznym turbina pracuje w warunkach podobnych, jak w samochodzie – jest smarowana olejem o temperaturze i ciśnieniu takim, jak w samochodzie. Pomiary porównywane są z wartościami fabrycznymi i, w przypadku odstępstw od normy, następuje ich korekta.