Honda varadero xl1000

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe Polska: Wszystkie miasta
Honda Varadero XL1000
Honda Varadero XL1000
7900 zł
nowe Warszawa 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Poj. silnika996
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1999
Kraj pochodzeniaWielka Brytania

Honda Varadero XL 1000 SD01, 1999r, przebieg 55000mil. Motocykl bezawaryjny, wszędzie dojedzie, zawsze wróci. W moim posiadaniu 13lat, wiernie służył na krótszych i dalszych wyjazdach ( po kilka tys.km). W motocyklu opony ok. 80% ( 6-7tys), napęd podobnie. Motocykl sprawny, prawa owiewka pęknięta (przewrotka w terenie). OC opłacone do 03.2025 Przegląd do 07.2024 JEŹDZI-SKRĘCA-HAMUJE!!! Kontakt 6*9*1*5*6*5*4*5*4

Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
Kosz sprzęgła Honda XL1000 Varadero
1499 zł
Wrocław 30+ kilka dni temu
RodzajUkład napędowy
StanUżywane

Przedmiot aukcji: SPRZĘGŁO KOSZ SPRZĘGŁOWY Marka motocykla: HONDA Model: XL 1000V VARADERO SD01 WERSJA NA GAŹNIKU Produkowany w latach: 1999 - 2002 Rok produkcji: 2002 Silnik: 996 CM3 Przebieg: 27 901 KM Część: SPRAWNA, STAN DOKŁADNIE JAK NA ZDJĘCIACH, SPRZĘGŁO BYŁO CICHE . TARCZE ORAZ PRZEKAŁADKI W BARDZO DOBRYM STANIE . SPRZEDAJEMY TO CO NA ZDJĘCIU. Kontakt 69*******08 Nasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów . Zajmujemy się regeneracja skrzyń biegów do wszystkich motocykli . Posiadamy części nowe oraz używane do sprzęgiel i skrzyń biegów . www.moto-sprzegla.pl Jakie sprzęgła regenerujemy ? Zajmujemy się profesjonalną naprawą wszystkich typów Motocykli i quadów . Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza? Oto objawy kosza zużytego -przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok -w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem Dla czego tak sie dzieje: W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co inicjuję bardzo szybkie zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję. Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła Drugi błąd producenta to luźne sprężyny w koszu. Dzięki tym luzom sprężyna obijająca się po ściankach swojego gniazda żłobi blachę, która utrzymuję je na swoim miejscu. Wyżłobiona blacha w końcu pęka i nie jest już w żaden sposób do naprawy. W takim przypadku blachę wymieniamy na nową . Niektóre silniki muszą posiadać luz na tłumikach drgań , siła odśrodkowa działając na nie przesuwa je i silnik pracuje płynnie . Problem polega na złym pasowaniu i zbyt dużym skoku tłumika drgań . Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny

Filtr