Wszystkie ogłoszenia w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe

Sortowanie:
Znaleziony: 7 ogłoszenie w kategorii Przyczepy i Pojazdy użytkowe w Płoki
ZAMEK DRZWI PRAWY TYŁ VW GOLF VI 5K4839016H
ZAMEK DRZWI PRAWY TYŁ VW GOLF VI 5K4839016H
50 zł
nowe Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściCzęści karoserii > Drzwi > Zamki drzwi
RodzajKaroseria
StanUżywane
Numer części5K4839016H

Przedmiotem aukcji jest: ZAMEK DRZWI PRAWY TYŁ VW GOLF VI 5K4839016H Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan: Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie 57*******55 Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej .Reklamowany towar należy również odesłać. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) Nie ponosimy kosztów związanych z montażem i demontażem zakupionych części. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w transporcie. Części elektroniczne typu komputery sterowniki rozruszniki alternatory itp nie podelegają gwarancji ani reklamacji. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

SILNICZEK WYCIERACZEK TYŁ FORD KA I
SILNICZEK WYCIERACZEK TYŁ FORD KA I
50 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściWycieraczki i spryskiwacze > Mechanizmy wycieraczek
RodzajAkcesoria
StanUżywane

Przedmiotem aukcji jest: SILNICZEK WYCIERACZEK TYŁ FORD KA I Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan: Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie 57*******55 Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej .Reklamowany towar należy również odesłać. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) Nie ponosimy kosztów związanych z montażem i demontażem zakupionych części. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w transporcie. Części elektroniczne typu komputery sterowniki rozruszniki alternatory itp nie podelegają gwarancji ani reklamacji. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

1H0121101B PRZEWÓD GUMOWY UKŁADU CHŁODZENIA VW ORYGINAŁ
1H0121101B PRZEWÓD GUMOWY UKŁADU CHŁODZENIA VW ORYGINAŁ
50 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład chłodzenia silnika > Przewody układów chłodzenia > Przewody chłodnic wody
RodzajOgrzewanie / wentylacja / klimatyzacja
StanUżywane
Numer części1H0121101B

Przedmiotem aukcji jest: 1H0121101B PRZEWÓD GUMOWY UKŁADU CHŁODZENIA VW ORYGINAŁ Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan: Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie 57*******55 Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej .Reklamowany towar należy również odesłać. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) Nie ponosimy kosztów związanych z montażem i demontażem zakupionych części. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w transporcie. Części elektroniczne typu komputery sterowniki rozruszniki alternatory itp nie podelegają gwarancji ani reklamacji. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

PODUSZKA AIRBAG PASAŻERA FORD TRANSIT MK6 EUROPA
PODUSZKA AIRBAG PASAŻERA FORD TRANSIT MK6 EUROPA
80 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Wyposażenie elektryczne > Moduły poduszek powietrznych
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane

Przedmiotem aukcji jest: PODUSZKA AIRBAG PASAŻERA FORD TRANSIT MK6 EUROPA Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Gwarancja rozruchowa wynosi 14 dni Stan: Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie 57*******55 Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej .Reklamowany towar należy również odesłać. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) Nie ponosimy kosztów związanych z montażem i demontażem zakupionych części. Nie odpowiadamy za uszkodzenia powstałe w transporcie. Części elektroniczne typu komputery sterowniki rozruszniki alternatory itp nie podelegają gwarancji ani reklamacji. Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

REZYSTOR WENTYLATORA RENAULT CLIO III 8200045082
REZYSTOR WENTYLATORA RENAULT CLIO III 8200045082
30 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład wentylacji > Rezystory dmuchaw
RodzajPozostałe części samochodowe
StanUżywane
Numer części8200045082

Przedmiotem aukcji jest: REZYSTOR WENTYLATORA RENAULT CLIO III 8200045082 Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan:Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie. Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: SPEED-CAR MANIK ADRIAN ul Jana Pawła II 33/11 32-540 Trzebinia. Reklamowany towar należy również odesłać na powyższy adres. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY czas na zwrot: 14 dni koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

VOLVO S80 04 SEDAN KURTYNA POWIETRZNA PRAWA
VOLVO S80 04 SEDAN KURTYNA POWIETRZNA PRAWA
30 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściUkład elektryczny, zapłon > Świece > Świece zapłonowe
RodzajUkład elektryczny
StanUżywane

Przedmiotem aukcji jest: VOLVO S80 04 SEDAN KURTYNA POWIETRZNA PRAWA Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan:Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie. Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: SPEED-CAR MANIK ADRIAN ul Jana Pawła II 33/11 32-540 Trzebinia. Reklamowany towar należy również odesłać na powyższy adres. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY czas na zwrot: 14 dni koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

MERCEDES C W202 LISTWA BŁOTNIKA PRZÓD PRAWA ELEGANCE
MERCEDES C W202 LISTWA BŁOTNIKA PRZÓD PRAWA ELEGANCE
30 zł
Płoki 30+ kilka dni temu
Typ częściCzęści karoserii > Błotniki > Błotniki
RodzajKaroseria
StanUżywane

Przedmiotem aukcji jest: MERCEDES C W202 LISTWA BŁOTNIKA PRZÓD PRAWA ELEGANCE Zdjęcia przedstawiają realny wygląd części której dotyczy aukcja. Stan:Bardzo Dobry Więcej informacji telefonicznie. Gwarancja A.Sprzedawane towar są towarami używanymi, gruntownie przez nas sprawdzanymi. Pomimo dołożenia należytej staranności mogą posiadać wady, nie działać prawidłowo, zawierać braki, usterki czy defekty. W związku z powyższym, pod warunkiem wyraźnego zapisu w treści oferty o sprawności i braku wad oferowanego towaru, wszelkie inne przypadki oferowanego towaru należy rozumieć jako posiadające lub mogące posiadać wadę. Przez zawarcie niniejszej informacji należy traktować ustawowy obowiązek sprzedającego o poinformowaniu konsumenta o wadzie oferowanego towaru w myśl art. 557 Kodeksu Cywilnego. Jak zgłaszać reklamację? B. Jeżeli chcesz zareklamować produkt, możesz to zrobić: - pisząc na adres email: lub; - korzystając z formularza kontaktowego dostępnego w treści Oferty, bądź; - w formie pisemnej kierując reklamację na adres: SPEED-CAR MANIK ADRIAN ul Jana Pawła II 33/11 32-540 Trzebinia. Reklamowany towar należy również odesłać na powyższy adres. Nie jest dopuszczalne przesłanie reklamowanego towaru przesyłką za pobraniem lub na koszt sprzedawcy. C. Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej: - Twoje imię i nazwisko oraz adres, - numer oferty datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji, - przedmiot reklamacji, ze wskazaniem Twojego żądania. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji możemy zwrócić się do Ciebie o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Ciebie adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. Zadbaj o bezpieczne zapakowanie produktu, tak aby dotarł do nas nieuszkodzony. UWAGA: Informujemy, że dla kupujących niebędących konsumentami, sprzedawane przez nas przedmioty objęte są całkowitym wyłączeniem z tytułu rękojmi, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. D. Jeśli sprzedawany przez nas towar objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny. W przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest sprzedawany produkt. Jeżeli chcesz skorzystać z przysługujących Ci uprawnień dotyczących reklamacji produktu z tytułu gwarancji, możesz zgłosić reklamację powołując się na nią w treści zgłoszenia reklamacyjnego lub skontaktować się bezpośrednio z gwarantem (co w określonych sytuacjach może przyspieszyć proces reklamacji). Naruszenie, zerwanie lub inne uszkodzenie plomb gwarancyjnych skutkuje utratą gwarancji. Kupujący jest zobowiązany do określenia czy korzysta z uprawnień z tytułu rękojmi czy gwarancji. W przypadku braku wskazania, poczytuje się złożone zgłoszenie jako zgłoszenie na zasadzie gwarancji. ZWROTY: Adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Jak zwrócić? Potrzeby formularz odstąpienia od umowy. Dodatkowe informacje ODSTĄPIENIE OD UMOWY czas na zwrot: 14 dni koszt zwrotu: ponosi kupujący formularz zwrotu (najszybszy sposób) adres do zwrotu: SPEED CAR MANIK ADRIAN UL JANA PAWŁA II 33/11 32-540 TRZEBINIA Dążąc do zapewnienia Ci jak największej satysfakcji z dokonywanych u nas zakupów, jeśli jesteś kupującym - konsumentem, dajemy Ci możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: Nazwa produktu: . Data zakupu i nr oferty: . Imię i nazwisko: . Adres: . Data (odstąpienia od umowy): . Nr konta bankowego do zwrotu pieniędzy. Podpis (jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej) Powinieneś odesłać produkt w ciągu 14 dni od dnia przesłania nam oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Gdy otrzymamy od Ciebie zakupiony produkt, zwrócimy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 14 dni) Ponadto, zgodnie z prawem odstępujący od umowy sprzedaży ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości kupionego produktu, jeżeli korzystał z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. W takim wypadku zwrócimy odpowiednio pomniejszoną kwotę zwrotu za zakupiony przez Ciebie produkt. Pamiętaj również, że zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

Filtr