Sortowanie:
Znaleziony: 5 ogłoszenie w kategorii Pozostała motoryzacja Polska: Wszystkie miasta
UNIMOG skrzynia biegów
UNIMOG skrzynia biegów
nowe 30+ kilka dni temu

Skrzynia biegów do Unimoga U 90 ;409. z przystawką na wałki zdawcze sprawna . Podana cena za sprzęgło

Unimog 405 skrzynia biegów i mosty
Unimog 405 skrzynia biegów i mosty
450 zł
30+ kilka dni temu

Części do unimog 405 Mosty i skrzynia biegów Inne części

Zmota offroad bmw unimog
Zmota offroad bmw unimog
123000 zł
30+ kilka dni temu

Zmota. Ramoklatka Wikpol 2023 rok. Silnik Bmw 3.0 Skrzynia biegów bmw, 5 biegowa Mosty Unimog Blokada przód, tył, centralny, Reduktor land rover defender. Wyciągarka przód mechanik, superwinch alu Wyciągarka tył elektryk Opony Maxis 38,5 cala. Kubełki Zawieszenie 4 link Amortyzatory john red 14” Bump stopy Mam 193 cm wzrostu i auto było robione dla mnie.

Nissan Patrol ZMOTA 4X4 Off Road Unimog Simex
Nissan Patrol ZMOTA 4X4 Off Road Unimog Simex
120000 zł
Tczew 30+ kilka dni temu

NISSAN PATROL ZMOTA 4X4 OFF ROAD UNIMOG SIMEX SAM JAWAN 2 Auto zbudowane od podstaw pod zamówienie. Zarejestrowane jako Nissan Patrol. Zbudowane w zastosowaniem akcesoriów wysokiej jakości, gdzie podstawowym czynnikiem ich wyboru była jakość oraz parametry nie cena. Poniżej specyfikacja pojazdu. DANE TECHNICZNE : 1. Nadwozie: - konstrukcja nośna - rama połączona z klatką bezpieczeństwa spawana z rur stalowych, malowana proszkowo - poszycia zewnętrzne z poliwęglanu i aluminium - poszycia wewnętrzne i płyta podłogowa z blachy aluminium, elementy konsoli oklejone folią karbon - szyba przednia szkło bezpieczne klejone dodatkowo oklejone folią zabezpieczającą 2. Jednostka napędowa : - BMW 3.0 TD m57 na bloku żeliwnym - skrzynia biegów BMW manualne 6 biegów - reduktor Robur 3. Zawieszenie oś przednia: - most portalowy Unimog 404, - blokada mostu załączana pneumatycznie - amortyzatory Coilover Fox 12” - bump stopy SX RACING 4. Zawieszenie oś tylna - most portalowy Unimog 404, - blokada mostu załączana pneumatycznie - amortyzatory Coilover Fox 14” 5. Koła: - felgi Fox Wheels BEADLOCK 16X8 - BEADLOCK wewnętrzny XTREME Off Road - opony Simex Extreme Trekker 36x12,5 R16 - koło zapasowe w tej samej specyfikacji 6. Wyciągarki: - przednia mechaniczna BRDM, załączana pneumatycznie, lina syntetyczna Dyneema Sk75 Red 14mm – 80mb - tylna WARN 9,5XP, lina syntetyczna Marlow Dynaline Max 12mm x 30m 7. Wyposażenie - komputer rajdowy Rally Computer 6.GPS azimuth + Rally Computer 3 - przełączniki wodoodporne Carling - wskaźniki AutoGauge z sygnalizatorami przekroczenia niebezpiecznych wartości - przetwornica - oświetlenie robocze LED, w tym oświetlenie przednie VisionX Single Evo Prime 12 LED 10W oraz VisionX Xmitter Low Profile Prime 18 LED - kompresor z możliwością pompowania kół - akumulator żelowy Optima Łączny koszt budowy auta to ponad 250.000zł Samochód po kilku rajdach 120 000 zl W przypadku pytań proszę o kontakt: 50*******33

Nissan Patrol ZMOTA 4X4 Off Road Unimog Simex
Nissan Patrol ZMOTA 4X4 Off Road Unimog Simex
125000 zł
Tczew 30+ kilka dni temu

NISSAN PATROL ZMOTA 4X4 OFF ROAD UNIMOG SIMEX SAM JAWAN 2 Auto zbudowane od podstaw pod zamówienie w 2014r. Zarejestrowane jako Nissan Patrol. Posiada aktualne badania techniczne oraz OC. Brało udział zaledwie w 12 rajdach przeprawowych. Zbudowane w zastosowaniem akcesoriów wysokiej jakości, gdzie podstawowym czynnikiem ich wyboru była jakość oraz parametry nie cena. Poniżej specyfikacja pojazdu. DANE TECHNICZNE : 1. Nadwozie: - konstrukcja nośna - rama połączona z klatką bezpieczeństwa spawana z rur stalowych, malowana proszkowo - poszycia zewnętrzne z poliwęglanu i aluminium - poszycia wewnętrzne i płyta podłogowa z blachy aluminium, elementy konsoli oklejone folią karbon - szyba przednia szkło bezpieczne klejone dodatkowo oklejone folią zabezpieczającą 2. Jednostka napędowa : - BMW 3.0 TD m57 na bloku żeliwnym - skrzynia biegów BMW manualne 6 biegów - reduktor Robur 3. Zawieszenie oś przednia: - most portalowy Unimog 404, - blokada mostu załączana pneumatycznie - amortyzatory Coilover Fox 12” - bump stopy SX RACING 4. Zawieszenie oś tylna - most portalowy Unimog 404, - blokada mostu załączana pneumatycznie - amortyzatory Coilover Fox 14” 5. Koła: - felgi Fox Wheels BEADLOCK 16X8 - BEADLOCK wewnętrzny XTREME Off Road - opony Simex Extreme Trekker 36x12,5 R16 - koło zapasowe w tej samej specyfikacji 6. Wyciągarki: - przednia mechaniczna BRDM, załączana pneumatycznie, lina syntetyczna Dyneema Sk75 Red 14mm – 80mb - tylna WARN 9,5XP, lina syntetyczna Marlow Dynaline Max 12mm x 30m 7. Wyposażenie - komputer rajdowy Rally Computer 6.GPS azimuth + Rally Computer 3 - przełączniki wodoodporne Carling - wskaźniki AutoGauge z sygnalizatorami przekroczenia niebezpiecznych wartości - przetwornica - oświetlenie robocze LED, w tym oświetlenie przednie VisionX Single Evo Prime 12 LED 10W oraz VisionX Xmitter Low Profile Prime 18 LED - kompresor z możliwością pompowania kół - akumulator żelowy Optima Łączny koszt budowy auta to ponad 200.000zł Samochód po 12 startach, w cenie: 125000 zl W przypadku pytań proszę o kontakt: 50*******33

Filtr