Silnik hydrauliczny bmr smr omp 200 cm3 alsg2 gr2

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Pozostała motoryzacja Polska: Wszystkie miasta
Silnik Hydrauliczny BMR SMR OMP 200 cm3 ALSG2 GR2
Silnik Hydrauliczny BMR SMR OMP 200 cm3 ALSG2 GR2
438 zł
nowe Solec Kujawski 30+ kilka dni temu

Wzmocniony układ łożysk (PODWÓJNE ŁOŻYSKA) - pozwala na bardzo długą oraz stabilną pracę silnika, poprzez równoważenie sił działających na wałek silnika. Zawór odprężająco-zwrotny - wpływa na długotrwałą i bezawaryjną pracę silnika w różnych warunkach pogodowych i obciążeniowych. Dedykowane uszczelnienia - dają niezastąpioną ochronę silnika przed wyciekami oleju w różnych zakresach pracy. Obudowa z odpowiedniego stopu metalu - odpornego na temperaturę oraz czynniki atmosferyczne. Wzmocniony silnik hydrauliczny grupy 2 200cm3 KOD SKRAW MET: [0214] Producent: SM-G (SKRAW MET GROUP) Typ: GEROLOR — podwójnie łożyskowany Wałek: Φ25 mm Obroty MAX.: 300 obr/min Zastosowanie: Posiada szerokie zastosowanie w układach hydraulicznych w rolnictwie, sadownictwie, leśnictwie, budownictwie i szeroko pojętym przemyśle. Silniki z takimi samymi wymiarami, w zależności od pochodzenia i producenta występują pod różnymi symbolami m.in.: BMR, SMR, OMP, DMR itp. Silnik hydrauliczny BMR 200 przeznaczony przede wszystkim do pracy w różnego typu urządzeniach rolniczych i przemysłowych. W układach gdzie jest duże zapotrzebowanie na moc i moment obrotowy. Rekomendowane zastosowanie: Owijarki, sieczkarnie, rozrzutniki Zamiatarki, piaskarki, odśnieżarki Podcinacze do naci marchwi, buraków, cebuli i innych Rozgarniacze liści i gałęzi Napędy do taśmociągów Rębaki i rozdrabniacze gałęzi Wciągarki leśne i wciągarki do pojazdów Wiertnice sadownicze i wiertnice do otworów w gruncie Napędy jezdne Charakterystyka i zalety silników BMR: Łożyska rolkowe (Zdjęcie obok - 1) zamiast plastikowych wkładek Możliwość łączenia szeregowo i równolegle Wysoki moment rozruchowy i płynna praca tuż po rozruchu Duża odporność na siły osiowe i promieniowe Prosta instalacja Niski poziom hałasu Długa żywotność nawet przy ciężkich warunkach użytkowania Konstrukcja silników BMR bazuje na systemie GEROLOR polegającym na zastosowaniu wewnątrz wzmacnianych łożysk rolkowych. Rolki zapewniają największą wytrzymałość na przeciążenia oraz długą żywotność silnika. Silniki rolkowe polecane są do układów, które pracują w ciężkich warunkach, przy długich nieprzerwanych pracach w rolnictwie i przemyśle. UWAGA! Najtańsze silniki oferowane na rynku to nie GEROLOR, nie mają łożysk rolkowych a jedynie sztywne tulejki, zapytaj swojego dotychczasowego dostawcę, jaki typ silników ma w swojej ofercie. Specyfikacja Techniczna: Kierunek obrotów: obustronny Gwinty wewnętrzne w korpusie: BSP G1/2" Gwint wewnętrzny w tylnym deklu: BSP G1/4" Maksymalne ciśnienie: w pracy ciągłej: 14 Mpa w pracy szczytowej: 20 Mpa Maksymalny moment obrotowy: w pracy ciągłej: 369 Nm w pracy szczytowej: 509 Nm Zakres prędkości obrotu (w pracy ciągłej): 10 - 300 obr/min Przepływ maksymalny (w pracy ciągłej): 60 l/min Maksymalna moc wyjściowa (w pracy ciągłej): 8 kW Zakres dopuszczalnych temperatur: temperatura otoczenia: -40 °C do +80 °C temperatura oleju: -15 °C do +80 °C Materiał korpusu: żeliwo