Opel zafira 2.0 dti
Opel zafira siedmio osobowa więcej informacji pod numerem telefonu 78*******86
Przedmiotem aukcji jest : - RADIO KASETA- OPEL- ZAFIRA A Nadwozie Wielkopojemne (MPV) (T98) - 2.0 DTI 16V - Y 20 DTH- DIESLA- MINIVAN- Ilość drzwi: 5- Skrzynia biegów: MANUALNA 5 BIEGOWA- Numery seryjne: 330886636- Id części: M947564Opis: - KOD; PODANY, KOSTKA; 2X8 , 1X10 PIN
Emulator zaworów EGR w zestawie z zaślepką do Opel, Saab 2.0, 2.2 silniki DTI TiD z elektrycznym zaworem EGR (Wahler). Jak to działa? Emulator EGR pozwala na pracę silnika bez zaworu recyrkulacji spalin. Przetwarza on sygnały w taki sposób, aby komputer sterujący pracą silnika otrzymywał prawidłowe wartości i nie zgłaszał błędów od układu EGR. Zawór EGR musi być pozostawiony w pozycji zamkniętej lub wymieniony na odpowiednią zaślepkę. Uwaga! Po dezaktywacji układu EGR jednostka napędowa może nie spełniać norm emisji spalin. Do użytku poza drogami publicznymi, w motosporcie i diagnostyce. Brak błędów od EGR-u (nie świeci się kontrolka "check", silnik nie przechodzi w tryb awaryjny) Silnik zasysa czyste powietrze bez dodatku spalin, co utrzymuje dolot w czystości. Likwidacja zaworu EGR zwiększa bezawaryjność. Silnik pracuje normalnie, tak jak ze sprawna recyrkulacją spalin. Emulator pasuje do silników: ASTRA IV / G: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) FRONTERA II / B: 2.2 DTI (Y22DTH), 2.2 DTI (X22DTH) SIGNUM: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) VECTRA II / C: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) ZAFIRA I / A: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR), SAAB 9-3: 2.2 TiD (D223L) SAAB 9-5: 2.2 TiD (D223L) W zestawie instrukcja montażu.
Opis Emulator zaworów EGR do Opel, Saab 2.0, 2.2 silniki DTI TiD z elektrycznym zaworem EGR (Wahler). Jak to działa? Emulator EGR pozwala na pracę silnika bez zaworu recyrkulacji spalin. Przetwarza on sygnały w taki sposób, aby komputer sterujący pracą silnika otrzymywał prawidłowe wartości i nie zgłaszał błędów od układu EGR. Zawór EGR musi być pozostawiony w pozycji zamkniętej lub wymieniony na odpowiednią zaślepkę. Uwaga! Po dezaktywacji układu EGR jednostka napędowa może nie spełniać norm emisji spalin. Do użytku poza drogami publicznymi, w motosporcie i diagnostyce. Brak błędów od EGR-u (nie świeci się kontrolka "check", silnik nie przechodzi w tryb awaryjny) Silnik zasysa czyste powietrze bez dodatku spalin, co utrzymuje dolot w czystości. Likwidacja zaworu EGR zwiększa bezawaryjność. Silnik pracuje normalnie, tak jak ze sprawna recyrkulacją spalin. Emulator pasuje do silników: ASTRA IV / G: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) FRONTERA II / B: 2.2 DTI (Y22DTH), 2.2 DTI (X22DTH) SIGNUM: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) VECTRA II / C: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) ZAFIRA I / A: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR), SAAB 9-3: 2.2 TiD (D223L) SAAB 9-5: 2.2 TiD (D223L) W zestawie instrukcja montażu.