Sortowanie:
Znaleziony: 4 ogłoszenie w kategorii Pozostała motoryzacja Polska: Wszystkie miasta
Filtr powietrza Honda
Filtr powietrza Honda
190 zł
nowe Opatów 30+ kilka dni temu

Filtr powietrza typu AP 102 firmy Filtron jedna sztuka w opakowaniu nowe wyprodukowane w Polsce

Gokarty Caroli  HAMMERHEAD  HONDA GX 270
Gokarty Caroli HAMMERHEAD HONDA GX 270
21000 zł
Szczecin wczoraj

Wyposażenie: Obudowa plastikowa do okola gokarta ,regulowane siedzenie,długa obudowa tylnej osi pe plast,napęd łańcuch,siedzenie tillett,hydrauliczny hamulec,osłona na rozrusznik,sprężyna na kierownicy przy uderzeniu,opony firmy raptor,oryginalny silnik Honda Wyposażenie dodatkowe: -zbiornik na paliwo plastikowy +osłona plastikowa na silnik -długi tłumik -osłona tarczy hamulcowej od spodu -dodatkowa osłona na filtr powietrza -regulacja pedału gazu 2-zakresowa . GOKARTY ZMONTOWANE ,SA KOMPLETNE I GOTOWE DO JAZDY UWAGA:NALEŻY ZALAĆ SILNIK OLEJEM I ZATANKOWAĆ . Cena 20000,00zł + 23% VAT za 1 szt przy zakupie 3 szt cena za kpl. 57000,00 zł+23% VAT przy zakupie na FA CENA NIE ZAWIERA KOSZTÓW TRANSPORTU! Pozdrawiam Grzegorz

AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY PRAMAC ES8000 AVR 3-FAZ
AGREGAT PRĄDOTWÓRCZY PRAMAC ES8000 AVR 3-FAZ
11661 zł
Włocławek 30+ kilka dni temu

AGREGAT BENZYNOWY ZAPROJEKTOWANY SPECJALNIE DO INTENSYWNYCH ZASTOSOWAŃ, GDZIE MOC POTRZEBNA JEST PRZEZ DŁUGI OKRES CZASU. MODEL TEN POSIADA ELEKTRONICZNY REGULATOR NAPIĘCIA - AVR. FUNKCJE I KORZYŚCI: • SILNIK BENZYNOWY HONDA GX 390, CHŁODZONY POWIETRZEM; • ZABEZPIECZENIE BRAKU OLEJU; • RĘCZNY ROZRUCH; • ALTERNATORY SYNCHRONICZNE; • SOLIDNA RAMA RUROWA; • GNIAZDA NA ALTERNATORZE Z ZABEZPIECZENIEM TERMICZNYM; • POWIĘKSZONE ZBIORNIKI PALIWA (11-LITROWE); • BOCZNE OSŁONY; • NAPIĘCIE TRÓJFAZOWE. Klasa ES Benzyna: Długi czas pracy. Agregaty benzynowe tej klasy umożliwiają długotrwałą pracę, stanowią doskonałe źródło zasilania rezerwowego. Agregat prądotwórczy firmy Pramac ES 8000 AVR to profesjonalny, przenośny agregat trójfazowy, który bardzo dobrze poradzi sobie na placach budów, przy pracach drogowych, a także w domu i w biurze. Agregat ten przystosowany jest do pracy ciągłej. Agregat odporny jest na trudne warunki pracy. Agregaty prądotwórcze z wbudowaną funkcją AVR przeznaczone są do zasilania urządzeń, które wymagają ustabilizowanych parametrów prądu. Agregat może pracować ze wszystkimi odbiornikami jedno i trójfazowymi. Agregat prądotwórczy Pramac ES 8000 AVR został zamontowany na ramie o prostej konstrukcji, w której zespół prądotwórczy umieszczony został na rurowym stelażu. Pełni on jednocześnie funkcję ochronną oraz umożliwia łatwe przenoszenie maszyny. Agregat prądotwórczy Pramac ES 8000 AVR waży 81kg. Agregat został obudowany specjalnymi blachami, dzięki którym jest jeszcze lepiej chroniony przed uszkodzeniami mechanicznymi np. na budowie. Budowa agregatu Pramac ES 8000 AVR została tak pomyślana, aby móc przewieźć coś na agregacie bez szkody dla urządzenia. Pomimo dużej wagi agregat ten jest łatwiejszy w transporcie. W agregacie prądotwórczym firmy Pramac ES 8000 AVR zamontowano jeden z najlepszych i najbardziej niezawodnych silników marki Honda GX 390. Silnik objęty jest trzyletnią gwarancją producenta. Silnik GX 390 to najwyższa moc (13 KM) osiągnięta z pojemności silnika, przy jednocześnie najniższym poziomie spalania (2,1l) w swojej klasie. Do agregatu zamontowano gąbkowy filtr powietrza nasączany olejem, dzięki czemu zapewnia bardzo dobrą filtrację. Nie trzeba go wymieniać na nowy, a jedynie wyczyść go w gorącej wodzie z detergentami, a następnie po ponownym nasączeniu olejem jest gotowy do pracy. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ponosimy dodatkowych kosztów, jak to jest w przypadku innych maszyn. Agregat jest wyposażony w AVR - automatyczną stabilizację napięcia. Dzięki temu systemowi agregat może awaryjnie zasilać wrażliwe na wahania prądu urządzenia elektroniczne bez obawy o jakiekolwiek uszkodzenie Specyfikacja techniczna agregatu: • Moc maksymalna: 8.3 kVA • Moc maksymalna: 6.6 kW • Moc ciągła: 7.0 kVA • Moc ciągła: 5.6 kW • Moc maksymalna 1-fazowa: 4.0 kVA • Moc ciągła 1-fazowa: 3.7 kVA • Częstotliwość: 50 Hz • Napięcie: 400/230 V • Liczba faz: 3 ~ • Wymiary (dł x szer x wys): 729 x 500 x 536 mm • Waga (suchy): 81 kg • Pojemność zbiornika paliwa: 11 l Specyfikacja techniczna silnika: • Producent silnika: Honda • Model: GX390 Recoil • System chłodzenia silnika: Powietrze • Pojemność: 389 cm³ • Zasilanie: Wolnossący • Obroty znamionowe: 3000 rpm • Regulator obrotów: Mechaniczny • Paliwo: Benzyna • Pojemność układu smarowania: 1.1l • System rozruchu: Ręczny Specyfikacja techniczna prądnicy: • Typ: Ze szczotkami • Klasa izolacji: H • Klasa IP: 23 • Bieguny: 2 • Częstotliwość: 50 Hz • Tolerancja napięcia: 1.5 % • Regulator napięcia: Elektroniczny • Standardowy AVR: AVR 860 Czas pracy: • Zużycie paliwa @ 75% PRP: 2.15 l/h • Zużycie paliwa @ 100% PRP: 2.87 l/h • Czas pracy przy 75% PRP: 5.12 h • Czas pracy przy 100% PRP: 3.83 h Poziom hałasu: • Gwarantowany poziom hałasu (LWA): 97 dBA • Poziom ciśnienia akustycznego z 7 m: 69 dB(A) Wyposażenie: • 1 x SCHUKO 230V 16A IP54 • 1 x 2P+T CEE 230V 16A IP44 • 1 x 3P+N+T CEE 400V 16A IP44 • Czujnik poziomu oleju • Zabezpieczenie termiczne Możliwość wystawienia Faktury

DPF MAZDA - USUWANIE
DPF MAZDA - USUWANIE
Wieluń 30+ kilka dni temu

Oferujemy państwu usługę kompleksowego wyłączenia (usunięcia) filtra cząstek stałych DPF/FAP w samochodach osobowych oraz dostawczych, polegające na wprowadzeniu zmian w oprogramowaniu komputera głównego ECU oraz fizycznym usunięciu wkładu filtra z układu wydechowego. Jeżeli Twój samochód: - stracił moc i jeździ w trybie awaryjnym, więcej pali, - przeprowadzenie regeneracji, wypalnania w dalszym ciagu skutkuje świeceniem kontrolki w zestawie wskaźników i rejestrowaniem błędów w sterowniku silnika - wzrasta poziom oleju. Zapraszamy do nas. Wyłączenie, usunięcie filtra DPF/FAP w odróżnieniu od regeneracji, wypalania lub czyszczenia jest jednorazową operacją rozwiązującą problem filtra cząstek stałych raz na zawsze. Nasza firma potrafi wyłączyć filtr cząstek stałych w większości samochodów dostępnych na rynku. Obsługiwane marki i modele samochodów: VW, Audi, Seat, Skodasystemy:EDC16, EDC17, Siemens (1.4 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0 TDI, 4.2 TDI, 5.0 TDI itd.), Fiat, Opel, Alfa Romeo, Lancia, Saab, Chevrolet systemy:EDC16, EDC17 (1.9 JTD/CDTI, 2.0, 2.4 JTD, itd.),MultiJet (1.3 Mjet) Peugeot, Citroen, Renault, Nissan systemy:EDC15, EDC16, EDC17, Siemens SID PSA, Delphi DCM3.x, DENSO Ford, Jaguar, Honda, Volvo, Mazda systemy:EDC16, EDC17, Siemens SID, DENSO BMW, Mini systemy:EDC16, EDC17 Mercedes systemy:EDC16, EDC17, Delphi Kia, Hyundai, Suzuki systemy:EDC16, EDC17 JEEP, Land Rover, Mistubishi, Porsche, Dodge, Subaru, Iveco... Podejmujemy się napraw i poprawek po nieumiejętnym usunięciu filtra DPF/FAP przez inne warsztaty. W OFERCIE RÓWNIEŻ: PROGRAMOWE WYŁĄCZENIE ZAWORU EGR W STEROWNIKACH EDC15, 16, 17, SIEMENS, DELPHI, VISTEON, MARELLI PROGRAMOWE WYŁĄCZENIE KLAP WIROWYCH W STEROWNIKACH EDC16, EDC17 GRUPA AUT VAG PROGRAMOWE WYŁĄCZENIE SYSTEMU START/STOP W AUTACH BMW, MINI, VAG WYŁĄCZENIE LIMITERA PRĘDKOŚCI, KAGAŃCA USUNIĘCIE PROBLEMU CIEPŁEGO ROZRUCH W AUTACH VW/AUDI/SEAT/SKODA PROFESJONALNA NAPRAWA I PROGRAMOWANIE HYBRYDOWYCH STEROWNIKÓW SILNIKA OPEL: SIEMENS, DELCO PROFESJONALNA NAPRAWA PRZEPŁYWOMIERZY POWIETRZA MERCEDES A KLASA W168, SILNIKI BENZYNOWE 1,4 1,6 1,9 PROFESJONALNA NAPRAWA I PROGRAMOWANIE CENTRALEK WTRYSKU FIAT IAW, SILNIKI 1,2 8V PRODUKCJA I SPRZEDAŻ EMULATORÓW FILTRÓW DPF DO AUT MARKI TOYOTA/LEXUS, MAZDA PROGRAMOWANIE / NAPRAWA STEROWNIKÓW / SENSORÓW AIRBAG, RÓWNIEŻ TYCH NAJNOWSZYCH OPARTYCH NA PROCESORACH INFINEON, MAC/SPC, RENESAS, NEC PROGRAMOWANIE / NAPRAWA / USUWANIE IMMOBILIZERÓW EDC15, 16, 17, MARELLI, LUCAS, VDO i WIELE INNYCH NAPRAWA WSPOMAGANIA RENAULT CLIO/MODUS PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW MERCEDES CVT 722.8 A KLASA W169 i B KLASA W 245 PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW MULTITRONIC AUDI PROFESJONALNA NAPRAWA STEROWNIKÓW AUTOMATYCZNYCH SKRZYŃ BIEGÓW DSG *cena dotyczy wyceny wykonania usługi

Filtr