Emulator zaworu egr do opel 2.0 2.2 dti y20dth

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Pozostała motoryzacja Polska: Wszystkie miasta
Emulator zaworu EGR do Opel 2.0 2.2 DTI Y20DTH
Emulator zaworu EGR do Opel 2.0 2.2 DTI Y20DTH
245 zł
nowe Limanowa 17 dni plecy
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Opis Emulator zaworów EGR do Opel, Saab 2.0, 2.2 silniki DTI TiD z elektrycznym zaworem EGR (Wahler). Jak to działa? Emulator EGR pozwala na pracę silnika bez zaworu recyrkulacji spalin. Przetwarza on sygnały w taki sposób, aby komputer sterujący pracą silnika otrzymywał prawidłowe wartości i nie zgłaszał błędów od układu EGR. Zawór EGR musi być pozostawiony w pozycji zamkniętej lub wymieniony na odpowiednią zaślepkę. Uwaga! Po dezaktywacji układu EGR jednostka napędowa może nie spełniać norm emisji spalin. Do użytku poza drogami publicznymi, w motosporcie i diagnostyce. Brak błędów od EGR-u (nie świeci się kontrolka "check", silnik nie przechodzi w tryb awaryjny) Silnik zasysa czyste powietrze bez dodatku spalin, co utrzymuje dolot w czystości. Likwidacja zaworu EGR zwiększa bezawaryjność. Silnik pracuje normalnie, tak jak ze sprawna recyrkulacją spalin. Emulator pasuje do silników: ASTRA IV / G: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) FRONTERA II / B: 2.2 DTI (Y22DTH), 2.2 DTI (X22DTH) SIGNUM: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) VECTRA II / C: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) ZAFIRA I / A: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR), SAAB 9-3: 2.2 TiD (D223L) SAAB 9-5: 2.2 TiD (D223L) W zestawie instrukcja montażu.

Emulator EGR +zaślepka do Opel 2.0 2.2 DTI Y20DTH
Emulator EGR +zaślepka do Opel 2.0 2.2 DTI Y20DTH
360 zł
Limanowa 17 dni plecy
Okres gwarancji (w miesiącach)24

Emulator zaworów EGR w zestawie z zaślepką do Opel, Saab 2.0, 2.2 silniki DTI TiD z elektrycznym zaworem EGR (Wahler). Jak to działa? Emulator EGR pozwala na pracę silnika bez zaworu recyrkulacji spalin. Przetwarza on sygnały w taki sposób, aby komputer sterujący pracą silnika otrzymywał prawidłowe wartości i nie zgłaszał błędów od układu EGR. Zawór EGR musi być pozostawiony w pozycji zamkniętej lub wymieniony na odpowiednią zaślepkę. Uwaga! Po dezaktywacji układu EGR jednostka napędowa może nie spełniać norm emisji spalin. Do użytku poza drogami publicznymi, w motosporcie i diagnostyce. Brak błędów od EGR-u (nie świeci się kontrolka "check", silnik nie przechodzi w tryb awaryjny) Silnik zasysa czyste powietrze bez dodatku spalin, co utrzymuje dolot w czystości. Likwidacja zaworu EGR zwiększa bezawaryjność. Silnik pracuje normalnie, tak jak ze sprawna recyrkulacją spalin. Emulator pasuje do silników: ASTRA IV / G: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) FRONTERA II / B: 2.2 DTI (Y22DTH), 2.2 DTI (X22DTH) SIGNUM: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) VECTRA II / C: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR) ZAFIRA I / A: 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTR), SAAB 9-3: 2.2 TiD (D223L) SAAB 9-5: 2.2 TiD (D223L) W zestawie instrukcja montażu.