Zamienię romet komar 2351
Witam, zamienię Komarka (z możliwością dopłaty) za inny motorower (pokroju Kadet, Ogar 205/200, Jawa pancerka, mustang, simson[rozważę każdą propozycje]); zarejestrowany na białą tablice. Nie musi być na chodzie, fajnie by było jakby był w miarę kompletny. W Komarze zostało wymienione/kupione: -szczęki hamulcowe, -sprężyny oraz tulejki w teleskopach, -ster i łożyska główki ramy, -manetka gazu oraz biegów, -linka gazu, sprzęgła oraz biegów, -napęd prędkościomierza oraz prędkościomierz, -łożyska w kołach, -łańcuch, -osłony gaźnika, -uszczelka pod cylindrem, pod głowicą oraz tłumika, -uszczelka skrzyni, -nowe pierścienie oraz cylinder po honowaniu -gumy podnóżków, -nowa cewka zapłonowa. Ogólnie Komara boli simering od strony magneta przez co nie zawsze wkręca się na obroty oraz odpala (łapie lewe powietrze). Światła (mijania, długie) oraz gaszenie działa. Romecik nie posiada dokumentów. Dorzucam do komarka dwie świece ngk (jedna irydowa), klucz do świecy oraz pół baku benzyny 98 ;))).
Witam, zamienię Komarka (z możliwością dopłaty) za inny motorower (pokroju Kadet, Ogar 205/200, Jawa pancerka, mustang, simson[rozważę każdą propozycje]); zarejestrowany na białą tablice. Nie musi być na chodzie, fajnie by było jakby był w miarę kompletny. W Komarze zostało wymienione/kupione: -szczęki hamulcowe, -sprężyny oraz tulejki w teleskopach, -ster i łożyska główki ramy, -manetka gazu oraz biegów, -linka gazu, sprzęgła oraz biegów, -napęd prędkościomierza oraz prędkościomierz, -łożyska w kołach, -łańcuch, -osłony gaźnika, -uszczelka pod cylindrem, pod głowicą oraz tłumika, -uszczelka skrzyni, -nowe pierścienie oraz cylinder po honowaniu -gumy podnóżków, -nowa cewka zapłonowa, -simering od strony magneta wymieniony. Wiadomo Komarek ma swoje humory i czasem nue chce odpalić :)). Światła (mijania, długie) oraz gaszenie działa. Romecik nie posiada dokumentów. Dorzucam do komarka dwie świece ngk (jedna irydowa), klucz do świecy oraz pół baku benzyny 98 ;))).