Yamaha x-max yamaha x-max stan perfekcyjny
Sprzedam yamaha x max r. Skuter Salon polska. Przebieg znikomy 5700km. Stan perfekcyjny. Zapraszam. Sprzęt jak nowy. ZERO WKLADU FINANSOWEGO.
Na sprzedaż Skuter Yamaha XMax 125cm3. Moc 14.3 KM (10,50 kW) Rok produkcji 2020. Przebieg 9307 km. Stan techniczny bdb. Wydech akcesoryjny Akrapovic. Dodaję do skutera: - pokrowiec na siedzisko Yamaha - pokrowiec na skuter Oxford - akcesoryjna torba do kufra Yamaha Cena 18300zł Tel. 6.6.5. 3.9.6. 4.0.4.
Yamaha XJR 1300 Jeśli szukasz idealnego motocykla - serwisowanego - z pełna historia przebiegu Zapraszam Motocykl 4 lata temu sprowadzony z Niemiec do Polski ( historia w Niemczech jest całkowicie udokumentowana są TUV i dokumenty na przebieg) Rok 2008 Przebieg 67tyś km ( jeśli miałbym ocenić wizualnie to motocykl wygląda jak by miał max 10tyś kilometrów jest to ideał) Wtrysk paliwa Stan wizualny - PERFEKCYJNY 100% fabryczny lakier BEZWYPADKOWY w 100% Motocykl na zawieszeniu OHLINS- po regeneracji w 2022 roku za ponad 1800zł Nowy zestaw napędowy- około 5 tyś kilometrów ma obecnie Opony jak nowe Komplet kluczyków łącznie z czerwonym Kufry Gmole Akcesoryjna szyba Akcesoryjna kierownica K-maxx Pali na dotyk Na otomoto.pl jest ponad 35 zdjęc motocykla ! RATY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RATY! ( decyzja w 15 minut) Więcej zdjęć na stronie sylwmoto.otomoto.pl Koszt rejestracji 120zł Kupujący nie płaci opłaty skarbowej 2% Możliwy transport Pracujemy w weekendy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym Przy zakupie motocykl 10% rabatu na akcesoria i odzież motocyklowa w sklepie X-MOTO
Kawasaki 1400GTR 2016 – Cena 54 900zł Mam do sprzedania wyjątkowy motocykl: Kawasaki 1400GTR sportowy turystyk z TOP 10 motocykli wszechczasów (artykuł motovoyager) – szybki, komfortowy, stabilny Przebieg tylko 19900!!! 100% Bezwypadkowy, jedyne co mi się przydarzyło to raz zapomniałem o blokadzie na przednim kole stąd wyłamany kawałek błotnika po prawej ale gleby też nie było, utrzymałem bo powoli ruszałem. Błotnika nie wymieniałem żeby nie było…. Mój prywatny motocykl, zakupiony w salonie Kawasaki Chorzów, jestem jedynym właścicielem, serwisowany w Kawasaki a później w Ratka Motocykle Mikołów. Stan perfekcyjny. Wyposażenie: - ABS – zintegrowany system K-ACT połączony jest również z układem hamowania, w którym możliwe jest dozowanie siły hamowania w odpowiednio przednim i tylnym kole jednocześnie w zależności od tego czy została użyta dźwignia hamulca na kierownicy czy hamulec nożny -Kontrola trakcji KTRC - Grzane manetki - Tryb jazdy „Eco” - Schowek zamykany elektrycznie - Komputer pokładowy - Elektrycznie regulowana szyba - Regulowane zawieszenie przód i tył - Kufry boczne 35l Dokupione opcje: - Kufer cenralny 47l - Wydech Akropovic – wyjmowane DB Kiler, oryginalny nowy zapakowany - Trzy torby wewnętrzne Kawasaki - Nawigacja TomTom - Tank Bag SW-Motech - deflektory boczne - Autoalarm - koszt 1500zł Razem dodatki: ok 10 tys.zł Trochę info z netu: GTR jest motocyklem dla bikera o sporych umiejętnościach, który lubi czasami dołożyć do pieca i poczuć moc oraz adrenalinę. Nadaje się świetnie do turystyki we dwoje oraz do pokonywania potężnych odległości w szybkim tempie. Potężny motor w potężnym, choć nie przytłaczającym motocyklu. GTR zgodnie z przeznaczeniem jest demonem autostrady. Komfort, aerodynamika i parametry silnika, którego moc na przyspieszeniach nie ma nic wspólnego z turystyką powodują, że po przebiegu 1000 km mogę z niego zsiąść bez zmęczenia tak, jak wysiada się z komfortowej limuzyny. Na zwykłych drogach motocykl daje niesamowita frajdę, ponieważ rzędowy silnik ciągnie niczym parowóz w dolnym zakresie obrotów zachowując się jakby był widlakiem. Elastyczność jest wyśmienita i spokojnie można jeździć 60 km/h na szóstym biegu. Biegi są zestopniowane stosunkowo długo, a praca wału kardana jest kompletnie nieodczuwalna. Dane techniczme: Silnik: czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą Prędkość max 265 km/h Przyspieszenia 0–100 km/h 3,2 s 0–140 km/h 5,2 s 0–200 km/h 10,4 s Pojemność: 1352 cm3 Moc: 158 KM (przy 8800 obr/min) Maks mom. obr.: 160 Nm (6200 obr/min) Skrzynia biegów: 6-biegowa Napęd: wał kardana Hamulce: przód – 2 tarcze, śr. 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, tył – 1 tarcza, śr. 270 mm, zacisk dwutłoczkowy, zintegrowany układ hamulcowy, ABS Przednie zawieszenie 43 mm upside down z regulacją tłumienia i odbicia Tylne zawieszenie Tetra lever z tłumieniem odbicia, Bottom link Unit-Trek z gazowym amortyzatorem Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2230 x z kuframi) x z szybą) mm Wysokość siodła: 815 mm Ciężar z płynami: 305 kg Opona przednia 120/70- ZR17 Opona tylna 190/50 -ZR17 Zbiornik paliwa: 22 litrów Podobne: BMW 1600 GTL, BMW 1600GT, BMW K1300S, Triumph Trophy, Honda Pan European, Yamaha FJR1300, Suzuki GSX1250 FA, Kawasaki Versys Zapraszam do kontaktu 6*6*6*1*1*1*7*3*3 Tomek