Swap kawasaki kx cross 250cc silnik zongshen xmotos mzk kayo

Sortowanie:
Znaleziony: 2 ogłoszenie w kategorii Motocykle i skutery Polska: Wszystkie miasta
SWAP Kawasaki KX cross 250cc silnik Zongshen Xmotos MZK Kayo
SWAP Kawasaki KX cross 250cc silnik Zongshen Xmotos MZK Kayo
nowe Kielce 30+ kilka dni temu
MarkaKawasaki
Stanużywane
Typcross
Rok produkcji2021
Przebieg500
Poj. silnika250
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna

Witam Jeżeli miałeś zamiar kupić chiński motocykl typu Xmotos Kayo Alfarad MZK Loncin itp… to rozważ to ogłoszenie bo silnik jest tego samego producenta zongshen (bardzo trwały) natomiast baza z motocykla Kawasaki KX zapewni ci na dłużej bezproblemowe użytkowanie i komfort wynikający z materiałów jakie zostały zastosowane. . Plusem jest to że o ile do chińskich silników WSZYSTKIE części są dostępne i są nie drogie to z plastikami, łożyskami, kołami i zawieszeniem są często problemy z dostępnością części jak i ich wytrzymałością. Tutaj motocyklem możemy skakać i dać się ponieść fantazji bez obaw o ramę, koła czy zawieszenie. Ogromnym plusem jest też że w każdym większym sklepie dostaniemy komplet plastików z miejsca czy zamówimy sobie okleinę bez żadnego kombinowania. Jak widać na zdjęciach plastiki i okleina jest w ładnym stanie (patrz photo) . Jeśli chodzi o sam swap to Rama pochodzi z Kawasaki KX250 a silnik to 250cc z fabryki ZONGSHEN wyprodukowany dla firmy Moretti. Z tego co jest mi wiadomo takie silniki mają swoją żywotność na poziomie 60.000tys km pod warunkiem że będziemy zmieniać tłok co 300mth bądź co 10.000tys km i dbać o ogólny stan silnika . Nie ma tu drogich remontów jak w motocyklach KTM czy Japończykach !!! Tłok do tego silnika kosztuje 50zł Cała góra silnika czyli cylinder, tłok, głowica, zawory itp. To koszt 500zł za wszystko. Oczywiście moc jaką silnik dysponuje jest dużo mniejsza od tak zwanych markowych motocykli crossowych ale w nowy silnik za 2000zł nikt nie włoży nam mocy 50KM za takie pieniądze. Dużym plusem jest też spalanie, nie więcej jak 5L benzyny na 100km. . Sam SWAP wykonany starannie tak jak widać na zdjęciach, wszystkie uchwyty wykonane estetycznie na mocowaniach które można szybko zdemontować przez co bez problemu można wyjąć silnik z ramy. Zrobione odpalanie z przycisku jak i gaszenie. Akumulator jest pod siedzeniem także jest też możliwość podpięcia świateł bądź innych akcesoriów 12V Silnik jest praktycznie NOWY ma maks 20mth, silnik kupiony 04.01.2021 mam fakturę zakupu którą oczywiście przekaże nowemu nabywcy Jeżeli chodzi o ramę jak i wszystko to co pochodzi z motocykla Kawasaki to jest wszystko w BARDZO DOBRYM stanie (patrz photo) . Koła WZMACNIANE Excel bez żadnych USZKODZEŃ w stanie jak NOWE Przód 21cali Tył 19 cali Opony Dunlop przód i tył praktycznie NOWE Nakładki na szprychy przód i tył zielone Trzymaki opon przód i tył Hamulce przód i tył NISSIN Gruba kierownica PRO TAPER Amortyzatory KYB przód jak i tył regulowany Klamka nie łamka hamulca accel regulowana Nowe manetki/gripy Nowe Handbary/Osłony dłoni Osłona poprzeczki kierownicy accel Nowy WZMACNIANY łańcuch 520H Wymienione wszystkie łożyska w kiwaku jak i w kołach Kupiona nowa rolka/prowadnica łańcucha Nowy lekki akumulator pod siedzeniem Silnik zalany nowym olejem Motul 5100 10w40 . Dane producenta silnika: Typ silnika: czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Rozruch: elektryczny i nożny Zapłon: CDI Moc maksymalna: 15,5 kW przy 9500 obr/min. Ok 21 KM !!! Prędkość maksymalna do 100km/h Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej Skrzynia biegów: 5-biegowa . Wszystkie pozostałe informacje można uzyskać pod nr telefonu Większa ilość zdjęć w wysokiej rozdzielczości znajduję się na OtoMoto Lokalizacja motocykla 20km od Kielc Nie zamieniam, tylko SPRZEDAŻ .

SWAP Kawasaki KX cross 250cc silnik Zongshen Xmotos MZK Kayo
SWAP Kawasaki KX cross 250cc silnik Zongshen Xmotos MZK Kayo
Kielce 30+ kilka dni temu
MarkaKawasaki
Stanużywane
Typcross
Rok produkcji2021
Przebieg500
Poj. silnika250
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna

Witam Jeżeli miałeś zamiar kupić chiński motocykl typu Xmotos Kayo Alfarad MZK Loncin itp… to rozważ to ogłoszenie bo silnik jest tego samego producenta zongshen (bardzo trwały) natomiast baza z motocykla Kawasaki KX zapewni ci na dłużej bezproblemowe użytkowanie i komfort wynikający z materiałów jakie zostały zastosowane. . Plusem jest to że o ile do chińskich silników WSZYSTKIE części są dostępne i są nie drogie to z plastikami, łożyskami, kołami i zawieszeniem są często problemy z dostępnością części jak i ich wytrzymałością. Tutaj motocyklem możemy skakać i dać się ponieść fantazji bez obaw o ramę, koła czy zawieszenie. Ogromnym plusem jest też że w każdym większym sklepie dostaniemy komplet plastików z miejsca czy zamówimy sobie okleinę bez żadnego kombinowania. Jak widać na zdjęciach plastiki i okleina jest w ładnym stanie (patrz photo) . Jeśli chodzi o sam swap to Rama pochodzi z Kawasaki KX250 a silnik to 250cc z fabryki ZONGSHEN wyprodukowany dla firmy Moretti. Z tego co jest mi wiadomo takie silniki mają swoją żywotność na poziomie 60.000tys km pod warunkiem że będziemy zmieniać tłok co 300mth bądź co 10.000tys km i dbać o ogólny stan silnika . Nie ma tu drogich remontów jak w motocyklach KTM czy Japończykach !!! Tłok do tego silnika kosztuje 50zł Cała góra silnika czyli cylinder, tłok, głowica, zawory itp. To koszt 500zł za wszystko. Oczywiście moc jaką silnik dysponuje jest dużo mniejsza od tak zwanych markowych motocykli crossowych ale w nowy silnik za 2000zł nikt nie włoży nam mocy 50KM za takie pieniądze. Dużym plusem jest też spalanie, nie więcej jak 5L benzyny na 100km. . Sam SWAP wykonany starannie tak jak widać na zdjęciach, wszystkie uchwyty wykonane estetycznie na mocowaniach które można szybko zdemontować przez co bez problemu można wyjąć silnik z ramy. Zrobione odpalanie z przycisku jak i gaszenie. Akumulator jest pod siedzeniem także jest też możliwość podpięcia świateł bądź innych akcesoriów 12V Silnik jest praktycznie NOWY ma maks 20mth, silnik kupiony był nowy mam fakturę zakupu którą oczywiście przekaże nowemu nabywcy Jeżeli chodzi o ramę jak i wszystko to co pochodzi z motocykla Kawasaki to jest wszystko w BARDZO DOBRYM stanie (patrz photo) . Koła WZMACNIANE Excel bez żadnych USZKODZEŃ w stanie jak NOWE Przód 21cali Tył 19 cali Opony Dunlop przód i tył praktycznie NOWE Nakładki na szprychy przód i tył zielone Trzymaki opon przód i tył Hamulce przód i tył NISSIN Gruba kierownica PRO TAPER Amortyzatory KYB przód jak i tył regulowany Klamka nie łamka hamulca accel regulowana Nowe manetki/gripy Nowe Handbary/Osłony dłoni Osłona poprzeczki kierownicy accel Nowy WZMACNIANY łańcuch 520H Wymienione wszystkie łożyska w kiwaku jak i w kołach Kupiona nowa rolka/prowadnica łańcucha Nowy lekki akumulator pod siedzeniem Silnik zalany nowym olejem Motul 5100 10w40 . Dane producenta silnika: Typ silnika: czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem Rozruch: elektryczny i nożny Zapłon: CDI Moc maksymalna: 15,5 kW przy 9500 obr/min. Ok 21 KM !!! Prędkość maksymalna do 100km/h Sprzęgło: wielotarczowe, w kąpieli olejowej Skrzynia biegów: 5-biegowa . Wszystkie pozostałe informacje można uzyskać pod nr telefonu Większa ilość zdjęć w wysokiej rozdzielczości znajduję się na OtoMoto Lokalizacja motocykla 20km od Kielc Nie zamieniam, tylko SPRZEDAŻ .

Filtr