Sprzedam skuter kymco xciting r 500
Sprzedam skuter Kymco xciting R 500 z 2007 roku W moim posiadaniu od 2 lat aktualny przegląd i ubezpieczenie w razie pytań proszę dzwonić *** *** ***
Sprzedam skuter Kymco xciting R 500. Stan skutera bardzo dobry, przebieg to17000 km. Przegląd ważny do czerwca 2024, OC ważne do lipca 2024. Tel 7 9 3 0 7 1 1 7 8 Dodatkowo posiadam oryginalny stelaż pod kufer który dodaje do skutera
Sprzedam skuter Kymco Xciting 500 R Skuter był zakupiony w Polskim salonie przez mojego kolegę, Ja jestem drugim właścicielem. Na bieżąco serwisowany, stan bardzo dobry. Przebieg 27000km Z dodatkowych rzeczy: Kufer Givi V47 Monokey System Nowe opony Michelin Nowy akumulator Uchwyt na telefon Kask Pokrowiec dobrej jakości OC do czerwca, przegląd do kwietnia 2025 Skuter w super stanie technicznym i wizualnym. Zapraszam na oględziny. Sprzedaję bo więcej stoi niż jeździ :-)
Sprzedam maxiskuter kymco xciting 500 R w stanie bardzo dobrym można wygodnie podróżować we dwoje skuter zrywany i dość szybki 140 km a nawet i więcej bez problemu.,zrobiony przegląd wymieniony olej filtr oleju filtr powietrza świecą klocki hamulcowe przód i tył płyn chamulcowy nowa opona z przodu i nowa opona z tylu.pojazd z roku 2012 z niskim przebiegiem jakieś13600 km,dodatkowo wyposażony w duży kufer na 2 kaski deflektor na przedniej szybce chroniący przed wiatrem uchwyt na telefon z ładowarka piękny kolor czarny mat skuter nie wymaga żadnego wkładu finansowego zarejestrowany w Polsce z ważnym ubezpieczeniem oraz badaniami technicznymi sprzedaje ponieważ przesiadam się na enduro. Motor sprzedaje motocyklista nie handlarz zaprasza do obejrzenia i zakupu.więcej info proszę dzwonic Tel;***-***-***.owentualnie więcej foto przesle na emaila. Cena do niewielkiej negocjacji… Tel 666siedem dwa jeden cztery siedem cztery.
Witam. Sprzedam swój prywatny Maxi Skuter Kymco Xciting 500 z 2005 r. Można nim jeździć na prawku A2 ! Skuter w moim posiadaniu od ponad 10 lat. Sprzedaję tylko dlatego, że właśnie zakupiłem motocykl i przyszła pora na powrót do biegowca. Mimo swojego wieku skuter jest w bardzo dobrym stanie technicznym, mechanicznym i naprawdę fajnym stanie wizualnym wg mnie mocny dobry + . Zawsze garażowany. Na tę chwilę posiada przebieg ca 24 tysiące km, z racji tego iż przez ostatnie lata nie miałem zbytnio czasu ani możliwości, to niewiele nim jeździłem. Wszystkie konieczne czynności zawsze robione na bieżąco. Na tę chwilę pozostaje tylko wsiadać i cieszyć się jazdą. Skuter jest wyszykowany przeze mnie dla siebie więc trochę w niego zainwestowałem, a mianowicie: - wymieniony stator na nowy oryginalny (lepszy z nowszego modelu) – przejechane ok 3 tys. km - przy okazji wymiany statora wymiana świecy zapłonowej na porządną irydową – przejechane ok 3 tys. km - wymiana klocków hamulcowych i płynu hamulcowego - przejechane ok 2,5 tys. km - wymiana rolek wariatora oraz przegląd i czyszczenie napędu, wymiana oleju w przekładni - przejechane ok 2 tys. km - wymiana kpl. opon na nowe markowe Metzeler FeelFree koszt prawie 800 zł i są to chyba najlepsze opony jakie można założyć na Maxi Skuter - przejechane ok 1,5 tys. km więc praktycznie NOWE! - przy okazji wymiany opon zostały założone wentyle kątowe i w końcu pompowanie kół stało się przyjemnością (fabrycznie były proste i dostęp był masakryczny) jak również nakleiłem odblaskowe naklejki na felgi co poprawiło bezpieczeństwo i daje też fajny wizualny efekt - przejechane ok 1,5 tys. km - 31 maja 2024 r. skuter otrzymał nowy olej i filtry oraz nowiutki akumulator (2 lata gwarancji) czyli przejechane od tamtej pory kilkanaście kilometrów – świeżo po wymianie! - wczoraj czyli 15 lipca zostało wykonane coroczne badanie techniczne – więc calusieńki rok z głowy - ubezpieczenie ważne do połowy listopada więc cały sezon można jeszcze na nim prześmigać. Kymco to nie jest chińczyk to solidna marka, która przez lata produkowała części dla Hondy, w ostatnich latach silniki dla BMW i nawet skutery dla Kawasaki proszę sobie poczytać bo to naprawdę solidna maszyna. Sprzedawany Skuter jest bardzo dobrze wyposażony: - silnik 500 cc chłodzony cieczą! - chłodnica oleju! - fabryczny kombinowany system hamowania uruchamiany lewą dźwignią hamulca (hamowanie przodem w 70% a tyłem w 30%) czyli tak jak w samochodzie! - naprawdę niewiele motocykli jest wyposażonych w taki system!; oczywiście prawa dźwignia oddzielny hamulec przedni - fabryczne regulowane klamki hamulcowe, co też nie często się spotyka w motocyklach - przewody hamulcowe w stalowych oplotach! - dodatkowy hamulec postojowy czyli tak zwany „ręczny” - światła awaryjne - fabryczna tylna lampa LED - oryginalny stelaż pod kufer centralny - gniazdo zapalniczki - regulowane podparcie kanapy - regulowane zawieszenie tył - blokada/zabezpieczenie stacyjki - dwa komplety kluczy - i oczywiście kilka różnych schowków jak to w skuterze (pod kanapą duży podświetlany) Podsumowując jest to duży solidny i wygodny skuter, z mocnym silnikiem który równiutko pracuje, nie ma żadnych wycieków i bardzo szybko się rozpędza. Rolki dobrałem tak, że nie ma żadnej dziury w przyśpieszeniu/obrotach – prędkość rośnie równocześnie z obrotami silnika zarówno gdy chcemy szybko ruszyć jak również gdy się jedzie po trasie i jest potrzeba przyśpieszyć i wyprzedzić. Silnik, chłodzenie silnika, napęd, hamulce, oświetlenie wszystko działa jak należy. Odpala za każdym razem od pierwszego, nie ważne czy zimny czy rozgrzany. Nowe opony, olej, badania – po prostu gotowy do jazdy! Nie jestem handlarzem, kupujesz od motocyklisty. Skuter do obejrzenia w Ossówce lub Białej Podlaskiej. Zapraszam.