Romet pegaz silnik 010
Romet pegaz wygrzebany z szopy Stan silnika fajny zdjęcia nie odesłanie od 15 lat do negocjacji sam silnik to automat
Sprzedam rometa pegaza z silnikiem 010 automat. Rozebrany do remontu lecz plany się zmieniły. Więcej informacji pod nr tel
Widoczny na foto Romet Pegaz Posiada silnik 010 Brak dokumentów Wiecej info pod tel
Widoczny na foto Romet Pegaz Posiada silnik 010 Brak dokumentów NIE WYSYŁAM!!!!!! ODBIÓR OSOBISTY NIE SPRZEDAJE NA CZĘŚCI! Wiecej info pod tel
ORG 99,9 Romet Pegaz,ORG LAKIER-kompletny,silnik 010,maszyna do sprawdzenia przez nabywce,motorower nie malowany , nie spawany,99,9 procent org ,1974R WG TABL ZNAM,lat 49-cena 4500
Motorower bardzo rzadki produkowany tylko 2 lata od 74 do 76 roku. Zachowany jak najbardziej w oryginale czyli silnik koła opony kierownica Jedyne co rama była wypiaskowana pomalowana z podkładem epoksydowym i lakierem. Motorower od 2022 roku kiedy był zrobiony remont praktycznie stoi dlatego go sprzedaje. Był zarejestrowany dopiero 1998 roku,przegląd na 2 lata . Rozwinięcie wcześniejszych motorowerów Pegaz 700 i 705, od których różnił się głównie ulepszonym silnikiem typu 017 produkowanym przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Względem poprzednika – silnika 010 – zmieniono w nim układ żeber na cylindrze i głowicy dla poprawienia obiegu powietrza, zrezygnowano z automatycznego sprzęgła, wprowadzając dwubiegową skrzynię przekładniową oraz klasyczne sprzęgło dwutarczowe pochodzące z motoroweru Komar. Jedynie tarcze cierne z wkładkami korkowymi zastąpiono w nim pełnymi tarczami wykonanymi z masy ciernej. Zmiana biegów sterowana cięgłem od rękojeści na kierownicy, również wziętym z Komara. Z silnika zniknęły rowerowe pedały, zastąpione rozrusznikiem nożnym typowo "motocyklowym". Wobec zmienionego sprzęgła i sposobu uruchamiania silnika zrezygnowano także z zaworu dekompresatora w głowicy[2]. Uproszczono konstrukcję widelca teleskopowego. Zwiększono też zakres regulacji siedzenia i kierownicy[2]. Motorower był jednoosobowy, obciążenie dopuszczalne wynosiło 120 kg[1]. Płaski zbiornik paliwa nad tylnym kołem, o pojemności 4,5 l, pełnił funkcję bagażnika[1]. Kolejnym modelem z tej serii motorowerów był Romet 760 Polo.
Motorower bardzo rzadki produkowany tylko 2 lata od 74 do 76 roku. Zachowany jak najbardziej w oryginale czyli silnik koła opony kierownica Jedyne co rama była wypiaskowana pomalowana z podkładem epoksydowym i lakierem. Motorower od 2022 roku kiedy był zrobiony remont praktycznie stoi dlatego go sprzedaje. Był zarejestrowany dopiero 1998 roku,przegląd na 2 lata .Przebieg 299 km Rozwinięcie wcześniejszych motorowerów Pegaz 700 i 705, od których różnił się głównie ulepszonym silnikiem typu 017 produkowanym przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Względem poprzednika – silnika 010 – zmieniono w nim układ żeber na cylindrze i głowicy dla poprawienia obiegu powietrza, zrezygnowano z automatycznego sprzęgła, wprowadzając dwubiegową skrzynię przekładniową oraz klasyczne sprzęgło dwutarczowe pochodzące z motoroweru Komar. Jedynie tarcze cierne z wkładkami korkowymi zastąpiono w nim pełnymi tarczami wykonanymi z masy ciernej. Zmiana biegów sterowana cięgłem od rękojeści na kierownicy, również wziętym z Komara. Z silnika zniknęły rowerowe pedały, zastąpione rozrusznikiem nożnym typowo "motocyklowym". Wobec zmienionego sprzęgła i sposobu uruchamiania silnika zrezygnowano także z zaworu dekompresatora w głowicy[2]. Uproszczono konstrukcję widelca teleskopowego. Zwiększono też zakres regulacji siedzenia i kierownicy[2]. Motorower był jednoosobowy, obciążenie dopuszczalne wynosiło 120 kg[1]. Płaski zbiornik paliwa nad tylnym kołem, o pojemności 4,5 l, pełnił funkcję bagażnika[1]. Kolejnym modelem z tej serii motorowerów był Romet 760 Polo.