Romet pegaz 700
Sprzedam motorower romet Pegaz 700 motorower wymaga generalnego remontu
Witam mam do sprzedania dwa romety pegazy model 700 rok 74 i 73 zarejstrowane po renowacji Cena 6000 i 6500zl
Do sprzedania jak na zdjeciach romet pegaz w stanie jak na zdjęciach fajny oryginalny egzemplarz Silnika brak rejestracja na zabytek
Witam , Sprzedam Rometa Pegaza 700 z pierwszych lat produkcji , po profesjonalnej renowacji . Zapraszam do kontaktu
Witam , Sprzedam Rometa Pegaza 700 z pierwszych lat produkcji , po profesjonalnej renowacji . Zapraszam do kontaktu. Cena do negocjacji
Sprzedam ramę widoczną na zdjęciach. Nie wysyłam za pobraniem.
Sprzedam to co na zdjęciach komlet
Witam , sprzedam Simsona Enduro , 4 biegowy , instalacja 12V , Obrotomierz - po profesjonalnej renowacji . Romet Pegaz 700 z pierwszych lat produkcji również na sprzedaż . Cena podana w ogłoszeniu dotyczy Pegaza . Zapraszam do kontaktu
Motorower bardzo rzadki produkowany tylko 2 lata od 74 do 76 roku. Zachowany jak najbardziej w oryginale czyli silnik koła opony kierownica Jedyne co rama była wypiaskowana pomalowana z podkładem epoksydowym i lakierem. Motorower od 2022 roku kiedy był zrobiony remont praktycznie stoi dlatego go sprzedaje. Był zarejestrowany dopiero 1998 roku,przegląd na 2 lata . Rozwinięcie wcześniejszych motorowerów Pegaz 700 i 705, od których różnił się głównie ulepszonym silnikiem typu 017 produkowanym przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Względem poprzednika – silnika 010 – zmieniono w nim układ żeber na cylindrze i głowicy dla poprawienia obiegu powietrza, zrezygnowano z automatycznego sprzęgła, wprowadzając dwubiegową skrzynię przekładniową oraz klasyczne sprzęgło dwutarczowe pochodzące z motoroweru Komar. Jedynie tarcze cierne z wkładkami korkowymi zastąpiono w nim pełnymi tarczami wykonanymi z masy ciernej. Zmiana biegów sterowana cięgłem od rękojeści na kierownicy, również wziętym z Komara. Z silnika zniknęły rowerowe pedały, zastąpione rozrusznikiem nożnym typowo "motocyklowym". Wobec zmienionego sprzęgła i sposobu uruchamiania silnika zrezygnowano także z zaworu dekompresatora w głowicy[2]. Uproszczono konstrukcję widelca teleskopowego. Zwiększono też zakres regulacji siedzenia i kierownicy[2]. Motorower był jednoosobowy, obciążenie dopuszczalne wynosiło 120 kg[1]. Płaski zbiornik paliwa nad tylnym kołem, o pojemności 4,5 l, pełnił funkcję bagażnika[1]. Kolejnym modelem z tej serii motorowerów był Romet 760 Polo.
Motorower bardzo rzadki produkowany tylko 2 lata od 74 do 76 roku. Zachowany jak najbardziej w oryginale czyli silnik koła opony kierownica Jedyne co rama była wypiaskowana pomalowana z podkładem epoksydowym i lakierem. Motorower od 2022 roku kiedy był zrobiony remont praktycznie stoi dlatego go sprzedaje. Był zarejestrowany dopiero 1998 roku,przegląd na 2 lata .Przebieg 299 km Rozwinięcie wcześniejszych motorowerów Pegaz 700 i 705, od których różnił się głównie ulepszonym silnikiem typu 017 produkowanym przez Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie. Względem poprzednika – silnika 010 – zmieniono w nim układ żeber na cylindrze i głowicy dla poprawienia obiegu powietrza, zrezygnowano z automatycznego sprzęgła, wprowadzając dwubiegową skrzynię przekładniową oraz klasyczne sprzęgło dwutarczowe pochodzące z motoroweru Komar. Jedynie tarcze cierne z wkładkami korkowymi zastąpiono w nim pełnymi tarczami wykonanymi z masy ciernej. Zmiana biegów sterowana cięgłem od rękojeści na kierownicy, również wziętym z Komara. Z silnika zniknęły rowerowe pedały, zastąpione rozrusznikiem nożnym typowo "motocyklowym". Wobec zmienionego sprzęgła i sposobu uruchamiania silnika zrezygnowano także z zaworu dekompresatora w głowicy[2]. Uproszczono konstrukcję widelca teleskopowego. Zwiększono też zakres regulacji siedzenia i kierownicy[2]. Motorower był jednoosobowy, obciążenie dopuszczalne wynosiło 120 kg[1]. Płaski zbiornik paliwa nad tylnym kołem, o pojemności 4,5 l, pełnił funkcję bagażnika[1]. Kolejnym modelem z tej serii motorowerów był Romet 760 Polo.