Romet komar 2352 zarejestrowany po renowacji
KOMAR 4 NIE OGAR JAWA MOTORYNKA Romet Komar 2352, zarejestrowany, ubezpieczony * Badanie techniczne do 05/2026 * Ubezpieczenie OC do 05/2025 * Biała tablica. PO REMONCIE KAPITALNYM, ROZEBRANY DO OSTATNIEJ ŚRUBKI. SILNIK 017, 1,8KM, ZŁOŻONY NA NOWYCH CZĘŚCIACH NA DOTARCIU Nowe sprzęgło, Wał korbowy Duells, łożyska SKF, uszczelniacze SKF dwuwargowe, Cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń ALMOT, skrzynia zdystansowana, nowe wszystkie linki, łańcuch napędowy, łożyska kół, wianki kierownicy, iskrownik po regeneracji, cewki świetlne 12V, świeca trojelektrodowa. Elektryka uszyta na miarę. Silnik wyregulowany podręcznikowo, odpala na obrót wału na zimno i gorąco. Zapraszam na jazdę próbną. Cena do rozsądnej negocjacji na miejscu. Polecam.
ROMET KOMAR 4 TYP 2352 * PO RENOWACJI * SILNIK NA DOTARCIU * ZAREJESTROWANY * OC NA ROK * BADANIE TECHNICZNE NA 2 LATA * BIAŁA TABLICA. DO JAZDY OD ZARAZ. Motorower nie posiada żadnej części z Chin ! Osoby zainteresowane nabyciem zapraszam do kontaktu Możliwość ZAMIANY na pojazd z czasów PRL: - Jawa Mustang - Romet Ogar 3 biegi - WSK 125 - Trabant 601 - Wartburg 353 Inne propozycje. Pozdrawiam miłośników starej motoryzacji -:)
Komar 4 typ 2352, 017, 1,8KM. Po remoncie kapitalnym i renowacji. Silnik złożony na nowych częściach (nie China) na dotarciu. Zarejestrowany - biała tablica Badanie do 05/2026 Ubezpieczenie OC do 05/2025 ZAMIANA NA: - ROMET OGAR 3 BIEGI - SILNIK 019 - ROMET OGAR SILNIK JAWY - JAWA MUSTANG 50 - JAWA KACZKA 50 SKUTER - WSK, MZ, ETZ 125 - inne propozycje. Oferty z foto i opisem stanu technicznego. Polecam tego pięknego insekta -:)
KOMAR 2352, PO RENOWACJI, ZAREJESTROWANY NA MNIE, BADANIE DO 05/2026, UBEZPIECZENIE OC DO 05/2025, BIAŁA TABLICA, GOTOWY DO JAZDY. SILNIK NA DOTARCIU. MOTOREK JAK NOWY. Remont wykonany wyłącznie na częściach z górnej półki SKF, FAG, ALMOT, ZMD, DUELLS. Nowe: cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń, wał korbowy, łożyska, uszczelniacze, choinka, tryb zdawczy, sprzęgło, gaźnik, łożyska kół, łożyska kierownicy, linki sterowania, przekładnia licznika, uszczelki kryngielit, żarówki, iskrownik po regeneracji, lakier poliuretanowy z utwardzaczem i inne drobiazgi. Możliwa zamiana na: - JAWA MUSTANG 50 - ROMET OGAR silnik JAWY - ROMET OGAR silnik ZMD 019 3 biegi - ROMET OGAR silnik ZMD 023 2 biegi - WSK 125 - MZ 125 - TRABANT 601 - inne propozycje. Oferty zamiany z opisem stanu technicznego, statusu prawnego oraz ceną i aktualnym foto na formularz
Mam do sprzedania Rometa 100,rok produkcji 1984,zarejestrowany I opłacony, po całkowitej renowacji, silnik po kapitalnym remoncie, złożony na oryginalnych częściach z jednego kawałka Model 100 mimo wizualnego podobieństwa nie występował już pod nazwą "Komar". Była to hybryda złożona z ramy od modelu 3251 (pozbawionej uchwytu do mocowania głowicy silnika)oraz widelca teleskopowego z modelu 2352, oraz znanego z popularnej "motorynki" modelu 50 M3 silnika typu 025. Dane techniczne: Silnik: Typu 025 dwusuwowy o pojemności skokowej 49,9 ccm średnica cylindra / skok tłoka 38/44, stopień sprężania 6,5, moc znamionowa 1,03 kW (1,4 KM) przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 0,28 KGm Cena do rozsądnej negocjacji, wystawiam fakturę (Dla wyszukiwarki Motorynka 301 M2 M3 Romet 205 wsk wfm)
Mam do sprzedania Rometa 100,rok produkcji 1984,zarejestrowany I opłacony, po całkowitej renowacji, silnik po kapitalnym remoncie, złożony na oryginalnych częściach z jednego kawałka Model 100 mimo wizualnego podobieństwa nie występował już pod nazwą "Komar". Była to hybryda złożona z ramy od modelu 3251 (pozbawionej uchwytu do mocowania głowicy silnika)oraz widelca teleskopowego z modelu 2352, oraz znanego z popularnej "motorynki" modelu 50 M3 silnika typu 025. Dane techniczne: Silnik: Typu 025 dwusuwowy o pojemności skokowej 49,9 ccm średnica cylindra / skok tłoka 38/44, stopień sprężania 6,5, moc znamionowa 1,03 kW (1,4 KM) przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 0,28 KGm Cena do rozsądnej negocjacji, wystawiam fakturę (Dla wyszukiwarki Motorynka 301 M2 M3 Romet 205 wsk wfm)
Mam do sprzedania Rometa 100,rok produkcji 1984,zarejestrowany I opłacony, po całkowitej renowacji, silnik po kapitalnym remoncie, złożony na oryginalnych częściach z jednego kawałka Model 100 mimo wizualnego podobieństwa nie występował już pod nazwą "Komar". Była to hybryda złożona z ramy od modelu 3251 (pozbawionej uchwytu do mocowania głowicy silnika)oraz widelca teleskopowego z modelu 2352, oraz znanego z popularnej "motorynki" modelu 50 M3 silnika typu 025. Dane techniczne: Silnik: Typu 025 dwusuwowy o pojemności skokowej 49,9 ccm średnica cylindra / skok tłoka 38/44, stopień sprężania 6,5, moc znamionowa 1,03 kW (1,4 KM) przy 4000 obr/min, maksymalny moment obrotowy 0,28 KGm Cena do rozsądnej negocjacji, (Dla wyszukiwarki Motorynka 301 M2 M3 Romet 205 wsk wfm)
ROMET KOMAR 4 typ 2352. Po remoncie kapitalnym i renowacji. Silnik złożony na nowych częściach: cylinder, tłok, pierścienie - Duells, łożyska FAG, uszczelniacze SKF, choinka, tryby zdawcze, tulejka ZMD nowe, stare zapasy, wał korbowy Duells, uszczelki kręgielit polskie Nowe łożyska kół FAG Nowe wianki kierownicy FOS stare zapasy. Nowe wszystkie linki sterowania polskie. Nowy wałek giętki napędu drogomierza. Nowe opony, dętki, fartuchy Nowa elektryka . Nowy gaźnik Duells. Iskrownik po regeneracji plus nowy kondensator Miflex i styki przerywacza - polskie Nowe żarówki. Lakier z utwardzaczem zgodny z RAL. W motorku NIE MA żadnej części z Chin ! *** Zarejestrowany na mnie. *** Badanie na dwa lata. *** Ubezpieczenie OC na rok. *** Biała tablica. *** Do jazdy od zaraz Zapraszam na jazdę próbną -:) SPRZEDAŻ LUB ZAMIANA NA: - Jawa Mustang 50 - Romet Ogar z silnikiem Jawy - Romet Ogar z silnikiem ZMD 019 (3 biegi) - WSK 125 - MZ 125 - Trabant 601 - Wartburg 353 inne propozycje