Motor bmw k1300s
Sprzedam motocykl BMW K1300s rocznik 2009 przebieg 43000 i rośnie motocykl w pełni sprawny po wymianie olejów filtrów akumulatora z wyposażenia posiada regulowane zawieszenie,abs,podrzewane manetki komplet kufrow bocznych i górnych firmy BMW motorrat,wychech akrapowic, karbonowa osłona wydechu oraz karbonowy błotnik tylny szczegółów udzielę przez telefon
Kawasaki 1400GTR 2016 – Cena 54 900zł Mam do sprzedania wyjątkowy motocykl: Kawasaki 1400GTR sportowy turystyk z TOP 10 motocykli wszechczasów (artykuł motovoyager) – szybki, komfortowy, stabilny Przebieg tylko 19900!!! 100% Bezwypadkowy, jedyne co mi się przydarzyło to raz zapomniałem o blokadzie na przednim kole stąd wyłamany kawałek błotnika po prawej ale gleby też nie było, utrzymałem bo powoli ruszałem. Błotnika nie wymieniałem żeby nie było…. Mój prywatny motocykl, zakupiony w salonie Kawasaki Chorzów, jestem jedynym właścicielem, serwisowany w Kawasaki a później w Ratka Motocykle Mikołów. Stan perfekcyjny. Wyposażenie: - ABS – zintegrowany system K-ACT połączony jest również z układem hamowania, w którym możliwe jest dozowanie siły hamowania w odpowiednio przednim i tylnym kole jednocześnie w zależności od tego czy została użyta dźwignia hamulca na kierownicy czy hamulec nożny -Kontrola trakcji KTRC - Grzane manetki - Tryb jazdy „Eco” - Schowek zamykany elektrycznie - Komputer pokładowy - Elektrycznie regulowana szyba - Regulowane zawieszenie przód i tył - Kufry boczne 35l Dokupione opcje: - Kufer cenralny 47l - Wydech Akropovic – wyjmowane DB Kiler, oryginalny nowy zapakowany - Trzy torby wewnętrzne Kawasaki - Nawigacja TomTom - Tank Bag SW-Motech - deflektory boczne - Autoalarm - koszt 1500zł Razem dodatki: ok 10 tys.zł Trochę info z netu: GTR jest motocyklem dla bikera o sporych umiejętnościach, który lubi czasami dołożyć do pieca i poczuć moc oraz adrenalinę. Nadaje się świetnie do turystyki we dwoje oraz do pokonywania potężnych odległości w szybkim tempie. Potężny motor w potężnym, choć nie przytłaczającym motocyklu. GTR zgodnie z przeznaczeniem jest demonem autostrady. Komfort, aerodynamika i parametry silnika, którego moc na przyspieszeniach nie ma nic wspólnego z turystyką powodują, że po przebiegu 1000 km mogę z niego zsiąść bez zmęczenia tak, jak wysiada się z komfortowej limuzyny. Na zwykłych drogach motocykl daje niesamowita frajdę, ponieważ rzędowy silnik ciągnie niczym parowóz w dolnym zakresie obrotów zachowując się jakby był widlakiem. Elastyczność jest wyśmienita i spokojnie można jeździć 60 km/h na szóstym biegu. Biegi są zestopniowane stosunkowo długo, a praca wału kardana jest kompletnie nieodczuwalna. Dane techniczme: Silnik: czterocylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą Prędkość max 265 km/h Przyspieszenia 0–100 km/h 3,2 s 0–140 km/h 5,2 s 0–200 km/h 10,4 s Pojemność: 1352 cm3 Moc: 158 KM (przy 8800 obr/min) Maks mom. obr.: 160 Nm (6200 obr/min) Skrzynia biegów: 6-biegowa Napęd: wał kardana Hamulce: przód – 2 tarcze, śr. 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, tył – 1 tarcza, śr. 270 mm, zacisk dwutłoczkowy, zintegrowany układ hamulcowy, ABS Przednie zawieszenie 43 mm upside down z regulacją tłumienia i odbicia Tylne zawieszenie Tetra lever z tłumieniem odbicia, Bottom link Unit-Trek z gazowym amortyzatorem Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2230 x z kuframi) x z szybą) mm Wysokość siodła: 815 mm Ciężar z płynami: 305 kg Opona przednia 120/70- ZR17 Opona tylna 190/50 -ZR17 Zbiornik paliwa: 22 litrów Podobne: BMW 1600 GTL, BMW 1600GT, BMW K1300S, Triumph Trophy, Honda Pan European, Yamaha FJR1300, Suzuki GSX1250 FA, Kawasaki Versys Zapraszam do kontaktu 6*6*6*1*1*1*7*3*3 Tomek