Motocykle mz 250 etz 250
Motocykle mz 250 sprawne w dobrym stanie
Mz-ki w bardzo dobrym stanie palą jeżdżą elektryka działa niebieska 4600 czerwona 7600 rejestracja tylko na żółte tablice
Sprzedam kilkanaście mz ze zdjęć. Rózne modele, pojemnosći.. z papierami i bez. W razie zainteresownia proszę dzwonić. Cena podana za.żółtą mz etz 250 bez papierów. Motocykle na ten moment nie na chodzie. Brak akumulatorów i paliwa. Chętnie sprzedam wszystkie naraz. Proszę dzwonic w razie zainteresowania.
MZ ETZ 250 1987 rok w oryginalnym lakierze. Motocykl z dokumentami zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony. MZ zachowana w oryginalnym lakierze, w bardzo wysokim stopniu kompletności pod względem oryginalności. Siedzenie, tłumik, lampy, zegary czy półka zegarów wszystko w oryginale. Z zamienników jedynie pompka hamulcowa, gaźnik i kranik paliwa. Maszyna bardzo ładnie prezentuje się na żywo. Silnik oryginał ETZ 250 na zapłonie platynowym. Silnik po uprzednim przygotowaniu został przywrócony do pracy. Odpala przyzwoicie, lecz słychać już dość mocno luz na korbie. Ze względu na bardzo długi postój motocykla sklejone są prawdopodobnie tarcze sprzęgła i sprzęgło nie działa - element ten wymaga naprawy. Film z prezentacji motocykla dostępny na YouTube pod linkiem: https://youtu.be/GCJt3yWk2qo Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Wszystkie motocykle oraz części dostępne w sprzedaży są na stronie: moto4fun.pl Zapraszam #K4
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1983 rok - motocykl zarejestrowany w Polsce na żółte tablice rejestracyjne - jako motocykl zabytkowy. MZ przywieziona z Niemiec - jest to wersja na bębnowym kole oraz pojedynczym zegarze produkowana do 83 roku. Maszyna zachowana w oryginalnym lakierze - w dość ładnej patynie. Siedzenie, tłumik, kierunki, lampy czy klakson wszystko w oryginalnym stanie i o dziwo sprawne, tłumik prosty - oryginał. Zamiennik to gaźnik oraz kranik. Silnik oryginał ETZ 250, zapłon platynowy. Silnik odpalił od przysłowiowego kopa i pracuje dość przyzwoicie - bardzo delikatnie słychać łożyska na wale, mocniej łożysko na sprzęgle. Maszyną udało się odbyć przejażdżkę - biegi weszły, sprzęgło działa. Jest to fajna baza do pozostawienia w oryginalnym stanie. A plus rejestracji na pojazd zabytkowy: mamy dożywotni przegląd a ubezpieczenie opłacamy tylko jak użytkujemy pojazd po drogach publicznych. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/IK3mloFEu50?si=XUzCaO1vLRC_urvm Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A2
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: www.moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1987 rok. Motocykl z dokumentami - zarejestrowany w Polsce na białe tablice rejestracyjne i ubezpieczony. MZ zachowana w oryginalnym lakierze, rama ładna w dobrym stanie. Przebieg niecałe 20 tys km i jest on oryginalny - silnik wygląda na nigdy nie rozbierany. Maszyna fajna pod względem kompletności oraz oryginalności części. Półka, zegary, kierunki światła wszytsko w oryginale. Lekko potargane siedzisko. Pompka hamulcowa oraz zacisk oryginał - sprawne. Z zamienników napewno nowy tłumik, kranik. Stan określam raczej jako dobrą bazę do podjęcia renowacji. Silnik oryginał ETZ 250. Kartery od numeru 12... oryginał. Gaźnik oryginalny. Zapłon platynowy. Silnik jak już wczesniej wspomniałem nie był prawdopodobnie nigdy rozbierany - lecz jest z przeznaczeniem do remontu gdyż słychać już szum łożysk. Maszynę udało się odpalić oraz odbyć przejażdżkę - biegi weszły, sprzęgło działa. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/W5Ut3ooaj2I?feature=shared Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: www.moto4fun.pl Zapraszam #A31
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1983 rok, motocykl z dokumentami - zarejestrowany w Polsce na białe tablice rejestracyjne i ubezpieczony. MZ z pierwszych lat produkcji na pojedynczym zegarze ze stacyjką zamiast obrotomierza. Maszyna zachowana w oryginalnym lakierze lecz raczej z przeznaczeniem do renowacji. Rama oryginał w dobrym stanie, numer widoczny tabliczka czytelna. Większość elementów w dobrym stanie i oryginalne lecz jest też kilka zamienników: gaźnik, klosze tylnych kierunków czy szkło lampy przedniej i kranik. Siedzisko oryginał, pokrowiec nie podołał próbie czasu lecz blacha zdrowa - ładna. Klakson sprawny, światła świecą, do przejrzenia żarówki kierunkowskazów. Silnik oryginał ETZ 250. Kompresja jest dość dobra i maszyna pali ładnie. Silnik na przestrzeni lat był już rozbierany lecz nie nosi śladów większych rozbiórek. Tak jak wspomniałem maszyna odpala, udalo się odbyć jazdę próbną. Sprzęgło działa lecz lekko ciągnie. Pierwszy, drugi bieg wchodzi elegancko lecz przy trójce słychać malutki zgrzyt - prawdopodobnie w przyszłości będzie trzeba to naprawić. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/uPR9fSMg67Y?si=HBiXh6Qlf2AHDhUw Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A16
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1987 rok - motocykl zarejestrowany w Polsce na żółte tablice rejestracyjne - jako motocykl zabytkowy. MZ pochodzi z Chorwacji, maszyna zachowała się w oryginalnym lakierze. Rama w ładnym stanie, gdzie nie gdzie u dołu pomalowana czarną farbą celem konserwacji. Wersja na rynek bałkański dlatego posiada hamulec bębnowy w przednim kole. Jak na pojazd zabytkowy maszyna posiada większość części oryginalnych. Z zamienników jedynie: tłumik, półka zegarów, kranik i gaźnik. Do przejrzenia elektryka - raz kierunek świeci raz nie (styki do czyszczenia) oraz do przejrzenia przełącznik świateł/kierunków/klaksona. Nie gaśnie też kontrolka ładowania. W momencie zakupu motocykl posiadał silnik od ETZ 251, silnik ten został zamieniony na oryginalny od ETZ 250 zbliżony numerycznie do rocznika MZ. Silnik posiada zapłon elektroniczny typu A, ma fajną kompresje - odpala dość dobrze. Lekko słychać łożyska więc silnik raczej kwalifikuje się do przejrzenia - wymiany łożysk, remontu. Natomiast udało się odbyć przejażdżkę - sprzęgło działa, biegi wchodzą. Jest to dobra baza do pozostawienia w oryginale. Drobny remont silnika, sprawdzenie elektryki i można cieszyć się z fajnego klasyka. A plus rejestracji na pojazd zabytkowy: mamy dożywotni przegląd a ubezpieczenie opłacamy tylko jak użytkujemy pojazd po drogach publicznych. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/uU_hytVxbV8?si=P_WwRQCKI9fI4TCG Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A4
moto4fun.pl Tel: 726_059_360 moto4fun oferuje: - motocykle zabytkowe MZ i inne - części do motocykli MZ, Awo Simson i innych - nowe części orginalne z epoki DDR Link do prezentacji motocykla wraz z filmem z odpalenia: https://youtu.be/HRF0Hir1boI Na sprzedaż MZ ETZ 250 z dokumentami, zarejestrowany i ubezpieczony. Motocykl zachowany w orginalnym stanie, lakier orgialny na całości motocykla, mały przebieg. Wersja na rynek Bałkański z hamulcem bębnowym z przodu. Zapłon elektroniczny. Zachowała się nawet pompka pod siedzeniem, oraz klucze blokady kierownicy i zamka pokrywy akumulatora. Wszystkie śruby eska, opony Pneumant. Silnik odpala, posiada zapłon elektroniczny. Prawdopodobnie nie był nigdy rozpolawiany. Ładnie reaguje na przyspieszenie, sprzęgło działa - odbyłem krótki przejazd biegi wchodzą. Napewno wczesniej nie używany ostatnich kilkanaście lat dlatego przydał by się serwis olejowy j drobne regulacje. Zapraszamy na nasz kanał YouTube gdzie zamieszczone są prezentacje innych motocykli.
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 251 1990 rok. Motocykl zarejestrowany w Polsce na żółte tablice rejestracyjne czyli jako pojazd zabytkowy. MZ jak na zabytek przystało zachowana jest w oryginalnym lakierze oraz w wysokiej kompletności pod względem oryginalności części. Rama oryginał ETZ 251 z fasolkami pod zbiornikiem. Pod zbiornikiem rama wygląda ok, przy mocowaniu amortyzatorów tylnich wstawione dwa trójkąciki celem wzmocnienia montowania amortyzatorów. Blacharka w dobrym stanie - błotniki całe nie pocięte, na zbiorniku 3 małe wgniotki. Zegary od wersji ETZ 250 - licznik nie pokazuje prędkości. Pompka hamulcowa, zacisk oryginał - wymaga regeneracji. Blacha siedziska w dobrym stanie. Silnik oryginał ETZ 251, numery karterów od 15... cylinder oryginał, pokrywa sprzęgła z wypustką od spodu. Silnik posiada zapłon elektroniczny typu A. Motocykl od 20 lat był nie używany. Po wymianie gaźnika na PWK silnik odpalił. Maszyna ma przyzwoitą kompresję i dość przyjemnie pracuje na wolnych obrotach. Odbyłem jazdę próbną - sprzęgło działa biegi weszły. Ze względu na to iż motocykl nie był używany ostatnie 20 lat silnik raczej z przeznaczeniem do rewizji - remontu. Podsumowując - jeśli przyszłemu nabywcy nie przeszkadza stan wizualny to można przeprowadzić rewizję silnika - wymienić dętki, opony, linki, uzupełnić elektrykę i użytkować w takim stanie jak teraz. Lecz ja raczej twierdzę że jest to dobra baza do przeprowadzenia renowacji i z takim podejściem sprzedaje te MZ. A plus rejestracji na pojazd zabytkowy: mamy dożywotni przegląd a ubezpieczenie opłacamy tylko jak użytkujemy pojazd po drogach publicznych. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/ijRYr84sjO4?si=ttco47AaXgm-6dYn Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A20
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1986 rok. Motocykl z dokumentami, zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony. MZ pochodzi z Węgier - zachowana w oryginalnym lakierze, w wysokiej kompletności pod względem oryginalności części. Rama oryginał w ładnym stanie. MZ prezentuje się przyzwoicie choć na zbiorniku paliwa jest lekkie wgniecenie. Przebieg nieco ponad 20 tys jest oryginalny. Z zamienników: nowy tłumik, pompka hamulcowa, wężyk pompki, kranik oraz gaźnik. Wszystkie śruby ESKA, ładne siedzenie. Elektryka sprawna oprócz klaksonu. Kierunki, lampy czy siedzenie wszytsko oryginał. Silnik oryginał z przebiegiem nieco ponad 20 tys - wygląda na nigdy nie rozbierany. Motocykl od wielu lat nie użytkowany - mimo tego po wymianie gaźnika odpalił ładnie, lecz słychać łożysko na wyciskaczu sprzęgła. Maszyna ma dobrą kompresję, udało się odbyć krótka przejażdżkę - biegi weszły, sprzęgło wysprzęgla. Jest to super baza do dopieszczenia i pozostawienia w oryginalnym lakierze lub doprowadzenia do fajnego stanu małym nakładem finansowym. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/U604wuVf3X8?si=au-zvUpjGh9Ev6Tg Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A9
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: www.moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1986 rok. Motocykl z dokumentami, zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony. MZ pochodzi z Węgier - zachowana w oryginalnym lakierze, w wysokiej kompletności pod względem oryginalności części. Rama oryginał w ładnym stanie. MZ prezentuje się przyzwoicie choć na zbiorniku paliwa jest lekkie wgniecenie. Przebieg nieco ponad 20 tys jest oryginalny. Z zamienników: nowy tłumik, pompka hamulcowa, wężyk pompki, kranik oraz gaźnik. Wszystkie śruby ESKA, ładne siedzenie. Elektryka sprawna oprócz klaksonu. Kierunki, lampy czy siedzenie wszytsko oryginał. Silnik oryginał z przebiegiem nieco ponad 20 tys - wygląda na nigdy nie rozbierany. Motocykl od wielu lat nie użytkowany - mimo tego po wymianie gaźnika odpalił ładnie, lecz słychać łożysko na wyciskaczu sprzęgła. Maszyna ma dobrą kompresję, udało się odbyć krótka przejażdżkę - biegi weszły, sprzęgło wysprzęgla. Jest to super baza do dopieszczenia i pozostawienia w oryginalnym lakierze lub doprowadzenia do fajnego stanu małym nakładem finansowym. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/U604wuVf3X8?si=au-zvUpjGh9Ev6Tg Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: www.moto4fun.pl Zapraszam #A9
Pełna oferta motocykli na sprzedaż około 40-50 sztuk na stronie internetowej: moto4fun.pl - zakładka: motocykle zabytkowe. MZ ETZ 250 1987 rok - motocykl zarejestrowany w Polsce na żółte tablice rejestracyjne - jako motocykl zabytkowy. MZ pochodzi z Chorwacji, maszyna zachowała się w oryginalnym lakierze. Rama w ładnym stanie, gdzie nie gdzie u dołu pomalowana czarną farbą celem konserwacji. Wersja na rynek bałkański dlatego posiada hamulec bębnowy w przednim kole. Jak na pojazd zabytkowy maszyna posiada większość części oryginalnych. Z zamienników jedynie: tłumik, półka zegarów, kranik i gaźnik. Do przejrzenia elektryka - raz kierunek świeci raz nie (styki do czyszczenia) oraz do przejrzenia przełącznik świateł/kierunków/klaksona. Nie gaśnie też kontrolka ładowania. Silnik posiada zapłon elektroniczny typu A, ma fajną kompresje - odpala dość dobrze. Lekko słychać łożyska więc silnik raczej kwalifikuje się do przejrzenia - wymiany łożysk, remontu. Natomiast udało się odbyć przejażdżkę - sprzęgło działa, biegi wchodzą. Jest to dobra baza do pozostawienia w oryginale. Drobny remont silnika, sprawdzenie elektryki i można cieszyć się z fajnego klasyka. A plus rejestracji na pojazd zabytkowy: mamy dożywotni przegląd a ubezpieczenie opłacamy tylko jak użytkujemy pojazd po drogach publicznych. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/uU_hytVxbV8?si=P_WwRQCKI9fI4TCG Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Sklep z częściami do MZ: moto4fun.pl Zapraszam #A4