Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Motocykle i skutery Polska: Wszystkie miasta
koła jawa  50
koła jawa 50
100 zł
nowe Koło 30+ kilka dni temu
MarkaJawa
Stanużywane
Typmotorower
Rok produkcji1999
Przebieg1
Poj. silnika50
Stan technicznynieuszkodzony

sprzedam koła jawka i klakson pochodzi też od jawki

JAWA 50 po modyfikacjach
JAWA 50 po modyfikacjach
1100 zł
30+ kilka dni temu
MarkaJawa
Poj. silnika50
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1982

Witam, mam do zaoferowania motorower Jawa 50 po modyfikacjach; -Zawieszenie przednie (kxd 125/250 do regeneracji) -Zawieszenie tylne (kxd 124) -Zapłon CDI (unimoto) -Przednia felga nowa razem z oponą -Tylna felga (stan średni opona też) -Dyfuzor (nie był liczony, robiony po to żeby nie zakładać oryginału) -Końcówka wydechu (leovince) Do jawy dodaje sporo rzeczy, między innymi 2 baki, 2 zawieszenie przednie, komplet łożysk na silnik razem z uszczelkami, drugą oryginalną ramę bez osprzętu, szprychy tylnego koła i piastę do przedniego. schowek narzędziowy (do przerobienia) oryginalny zapłon z jedną cewką i magnetem. mam do niej sporo części które przydadzą się do ukończenia mojego projektu. powodem sprzedaży jest zmiana priorytetów w życiu i niestety podjąłem decyzję że chcem dać jej szanse że ktoś da jej 2 życie, jeśli nikt się nie zgłosi do czasu aż ogłoszenie wygaśnie, javka idzie do huty. Nie sprzedaje poszczególnych części, I z góry proszę o nie zawracanie głowy i o nie marnowanie czasu ;)

Suzuki GS400 (zamiana) custom w stylu brat style / cafe racer
Suzuki GS400 (zamiana) custom w stylu brat style / cafe racer
5900 zł
Opole 30+ kilka dni temu
MarkaSuzuki
Poj. silnika400
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1982
Kraj pochodzeniaHolandia

WYMIANA: najlepiej na Jawa CZ - lata 50/60-te, polski motor Gazela WSK SHL , motorower Romet , MZ Trophy Jak widać, to ładny i zadbany motor. W pełni gotowy do jazdy. Motor został rozebrany i odnowiony na wzór BRAT STYLE. Świadomie nie jest to cafe racer, m.in. dlatego żeby posiadał szerszą - bezpieczniejszą w prowadzeniu kierownicę. Poza tym , styl ten wyróżnia kilka innych zmiennych odróżniających go od innych customów. Rama, koła, właściwie prawie wszystkie części metalowe (poza silnikiem i bakiem) poddane były piaskowaniu i malowaniu proszkowemu. Stare śruby zostały wymienione albo poddane ocynkowaniu/chromowaniu. Motor otrzymał nowy iskrownik i łańcuch. Lagi mają nowe uszczelniacze. Silnik został poddany regulacji i uszczelnieniu - wymieniony został łańcuszek rozrządu. Wiosną poprzedniego roku mechanik przeczyścił układ paliwowy, wymienił świece, ustawił gaźnik i wyregulował sprzęgło. W zeszłym roku założono nowy żelowy akumulator. Zegary zachowałem na niepowtarzalny i klimatyczny wskaźnik numeru wybieranego biegu, a pod kanapą zamontowane są dodatkowe światła stop i światło czerwone. Wersja oddławiona - nie przeznaczona na niemiecki rynek. Wersja bez rozrusznika. W komplecie z motorem dodaję oryginalny reflektor, małą owiewkę i kilka innych szparagałów, nową oponę na tył, wydruki książek serwisowych itd.

Filtr