Sortowanie:
Znaleziony: 8 ogłoszenie w kategorii Motocykle i skutery Polska: Wszystkie miasta
Honda Transalp XL600V
Honda Transalp XL600V
nowe Przemyśl 14 dnia plecy
MarkaHonda
Stanużywane
Lakierperła
Typ silnikaczterosuwowy
Typenduro
Rok produkcji1991
Przebieg123000
Poj. silnika600
Moc silnika50 KM
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
Rodzaj napędułańcuch
Kraj pochodzeniasprowadzony

Sprzedam motocykl. W 2014 sprowadziłem go z Niemiec i od tamtej pory jestem jego jedynym właścicielem w Polsce. Towarzyszył mi w wielu wyprawach i nigdy nie zawiódł. Zawsze dowiózł mnie do domu. Nie będę rozpisywał się co w nim zrobiłem, bo przez te wszystkie lata sam go serwisowałem i to co potrzebował to dostał. Jest w stanie bardzo dobrym i dobrze wyposażony! Z ważnych informacji to ma w zasadzie nowy napęd, a wałek zdawczy jest perfekcyjny! Okazyjnie kupiłem sprzęt nowszej generacji i z tego powodu postanowiłem się rozstać z moim Trampkiem. Dzwońcie. Odpowiem na wszystkie pytania. Znam go na wylot i nie mam nic do ukrycia. Wiem, że nowemu właścicielowi będzie służył jeszcze wiele lat. Polecam!

Honda transalp xl600v
Honda transalp xl600v
80 zł
Sokołów Podlaski 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Stanużywane
Typenduro
Rok produkcji1994
Przebieg80000
Poj. silnika600
Stan technicznynieuszkodzony

Witam.posiadam na sprzedaż hondę transalp 600 z 94r. Motocykl posiadam od kilku lat i nigdy mnie nie zawiódł. W motocyklu silnik przeszedł gruntowny przegląd i zostały wymienione wszystkie elementy które wykazywały oznaki zużycia.wszystkie łańcuchy pierścienie tłokowe panewki wszystkie części oryginalne. W hondzie zostało zamontowane wiele akcesoryjnych części takich jak przedni hamulec siedzenie podwyższenie kierownicy uchwyt na telefon z ładowarką. Więcej info udzielę na tel

HONDA Transalp XL600V doinwestowana po serwisie gmole kufry
HONDA Transalp XL600V doinwestowana po serwisie gmole kufry
Rzepin 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Stanużywane
Typ silnikaczterosuwowy
Typturystyczny
Rok produkcji1996
Przebieg55000
Poj. silnika600
Moc silnika50 KM
Paliwobenzyna
Stan technicznynieuszkodzony
Skrzynia biegówmanualna
Rodzaj napędułańcuch
Fakturanie
Kraj pochodzeniakupiony w Polsce
Kolorczerwony

Witajcie. Sprzedam swój prywatny motocykl Honda XL600V Transalp. Ostatni rok produkcji w Japoni. Honda jest zarejstrowana na mnie, z ważnym przegladem i ubezpieczeniem. Posiadam ja od 10 lat. Przez ten czas zrobilem nią bezawaryjnie prawie 30tyś km. Została przeze mnie bardzo mocno doinwestowana oraz doposażona w dodatki. Kufer centralny i kufry boczne Wysoka szyba turystyczna Gniazdo 12v Woltomierz i termometr Akcesoryjna żelowa kanapa Gmole tył i przód Halogeny led na gmolach Tuba narzedziowa i apteczka Stopka centralna serwisowa Olejarka automatyczna scotoiler Przewod hamulcowy w stalowym oplocie Info techniczne dla osób w temacie Transalpa: Plastiki oryginalne, nigdy powtornie nie malowane. Silnik jest to oryginalny "srebrny" ale łuszczył sie lakier, wiec został przemalowany na czarno, pasował mi do kolorystyki czerwony-czarny . Jeden moduł zapłonowy. Regulator napięcia przeniesiony koło filtr powietrza. Nie grzeje sie od tlumika. Wałek zdawczy w bardzo dobrym stanie, regularnie smarowany, zgadzam się na zdjecie zębatki. Posiadam zdjecia z dnia kupna z 2013r. Na poczatku roku 2023 przeszedł duzy serwis: Olej, filtry, świece zapłonowe. Synchronizacja gaźników Nowe opony Nowy akumulator żelowy Zapraszam do kontaktu telefonicznego, sms, whatsapp itp. Odpowiem na kazde pytanie, dośle wiecej zdjec i filmik z pracy silnika. Dla zainteresowanych nr VIN do sprawdzenia przebiegu. Lokalizacja 69-110 Rzepin, lubuskie. Moge dowieźć za koszt paliwa. Cena 8 600zł. Tel ***-***-***.

Honda Transalp XL600V XL600 87
Honda Transalp XL600V XL600 87
Wieluń 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Stanużywane
Typenduro
Rok produkcji1987
Przebieg99999
Poj. silnika589
Stan technicznynieuszkodzony

Pali , jeździ , skręca i trąbi .MOŻNA ŚMIAŁO WRACAĆ NA KOŁACH - przetestowany.Komplet dokumentów, świeżutki przegląd , OC 13.04 . Na ryby , grzyby itp. Leżał rozłożony w kącie od dwóch lat to go poskładałem . Były pytania o wałek zdawczy - zajrzałem tam i dodałem zdjęcie , praktycznie brak zużycia Odtworzone niemal wszystkie mocowania i uchwyty także plastiki siedzą na miejscu . Obiekt szkółki lakierniczej (lakier profesjonalny z mieszalnii , ekipa mniej... ) . Boczki pod siedzeniami nie malowane (w każdym razie nie przezemnie ) . Kostki elektryczne wyczyszczone , ładowanie jest . Oryginalne lusterka też są (jedno przetarte , drugie pęknięte więc wstawiłem jakieś aftermarkety). Zestaw napędowy założony 3kkm temu . Konsumuje jakieś 0,8L oleju na 1000/km podczas normalnej jazdy , przy pałowaniu weź flaszkę na wyjazd... Update: Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane, wymienione membrany air-cut (membrany przepustnic zdrowe i elastyczne ), założony nowy filtr powietrza . SIlnik pracuje równo , wkręca się i schodzi z obrotów tak jak powinien. Z przodu wymieniony kapeć na Heidenau Scout K60 z 2020 roku . Olej do wymiany pozostawiam Tobie . K0ntkt: szesc dziewiec cztery trzy szesc jeden zero dziewiec dziewiec

Honda Transalp XL600V | doinwestowany, gotowy zestaw na wyprawę
Honda Transalp XL600V | doinwestowany, gotowy zestaw na wyprawę
9500 zł
Gliwice 5 dni plecy
MarkaHonda
Poj. silnika600
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1992
Kraj pochodzeniaInny

Witam mam do sprzedania dzielnego towarzysza moich bliższych i dalszych podróży - Hondę Transalp 600 z 1992r. Stan wizualny niezły; wszystkie plastiki ma normalnie zamocowane na miejscu, żadnego elementu nie brakuje, nic nie lata luzem. Są drobne ryski i wgniotka w baku. Dla mnie priorytetem było dbanie o dobry stan techniczny, by motocykl mnie nigdy nie zawiódł i wszystko działało poprawnie, bez zgrzytów i stuków. Najważniejsze przy zakupie Transalpa są jego potencjalne trudne i kosztowne w naprawie defekty. W moim egzemplarzu: - wałek zdawczy silnika przy wymianie napędu podczas zimy oceniam na 9/10, prawie nowy (widać na zdjęciu) - gumowe poduszki kierownicy nie dają niepokojących oznak - motocykl prowadzi się pewnie, kierownica jest prosto względem koła - ślimak prędkościomierza działa bez zarzutu W tym sezonie maszyna dzielnie pokonała 2450km podczas wyprawy do Słowenii, z czego 650km było w terenie (nieraz ciężkim). Awarii brak. Poza tym używałem tego motocykla w umiarkowanym terenie. Nie będę ukrywał, że nieraz musiałem go podnosić z ziemi, ale gmole i konkretna płyta pod silnikiem zawsze dzielnie przyjmowały na siebie wszelkie uderzenia. Zawsze dbałem o odpowiedni poziom płynów, regularnie smarowałem porządnymi specyfikami (Ipone, BelRay) i czyściłem łańcuch. Od wymiany oleju dolałem go około 1.2l (~3200km). Motocykl kupiłem ze zmienionym przełożeniem (zębatka tylna 49T) i zdecydowałem przy nim pozostać zakładając nowy napęd. Motocykl jest przez to bardzo żwawy, co szczególnie przydaje się w terenie. Komfortowa prędkość przelotowa to 120km/h, później czuć wibracje silnika z racji obrotów (opony nie wibrują). Można sobie zmienić zębatkę tylną na inną ilość zębów, prosta i tania czynność. Zamontowane są opony z 2022r Continental TKC80 (przód), Mitas E-07 Plus (tył) - dzielne w terenie, świetne na asfalcie. Naprawy, które zrobiłem w motocyklu: - (jesień 2022) wymiana łożysk główki ramy, opon i dętek, wyważenie kół; jedyna wizyta w zaufanym serwisie - (zima 2022) wymiana kompletnego sprzęgła na zestaw EBC - przekładki, tarcze i sprężynki, uszczelka dekla Athena - (zima 2022) wymiana oleju - Nie oszczędzałem, pełen syntetyk Fuchs Silkolene PRO 15w40, filtr Hiflo - (zima 2022) wymiana kompletnego napędu na dobrych częściach - łańcuch DID VX3, oryginalna zębatka przednia Hondy (+dużo smaru na wielowpust), tylna JT - (zima 2022) olej w amortyzatorze przednim (stary był całkiem niezły, więc uszczelniacze nie wpuszczają brudu) Valvoline - (zima 2022) wymiana tarczy i klocków z tyłu, przy okazji wyczyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisku - (lato 2023) wymiana pompy hamulca przedniego, manetki oraz przewodu w oplocie HEL - (lato 2023) wymiana akumulatora na nowy Exide - (lato 2023) ponowne obicie kanapy na wzór oryginału - (jesień 2023) wymiana tulejek metalowo-gumowych trzymających szybę, do tego śruby z nierdzewki Zamontowane części “tuningowe”: - Wydech z ze stali nierdzewnej Husar o bardzo ładnym dźwięku i wyglądzie, 2x DbKiller = 4 możliwe konfiguracje “głośności”; według mnie świetnie brzmi - Szyba przednia z włókna szklanego Fabio Goffi (wyższa, niż oryginał) - nakładka na pedał hamulca Fabio Goffi - Solidna płyta pod silnik Piotr Medyk - Super przyczepne podnóżki Piotr Medyk - gniazdo zapalniczki z wodoodporną zatyczką Rzeczy do zrobienia: - wymiana oleju się powoli zbliża - wymiana opony tylnej, jeśli ktoś zamierza jeździć w terenie. Jest bardzo świeża, ale już trochę bieżnika jej zeszło. Na asfalt i szutry w zupełności wystarczy na co najmniej sezon. Do motocykla dołączam: - własnoręcznie zrobione stelaże na sakwy; lekkie i wytrzymałe z rur nierdzewnych, możliwie najmniej odstające od motocykla - komplet świetnych wodoodpornych miękkich asymetrycznych sakw bocznych Ironclad - (obecnie zdemontowane) podnóżki pasażera wraz ze śrubami - oryginalną osłonę pod silnik - oryginalną szybę (niepołamana) - przedni DBKiller do wydechu - oryginalny wydech Motocykl sprzedaję, ponieważ dzięki niemu odkryłem powołanie do jazdy w terenie, co stworzyło potrzebę lżejszej i bardziej terenowej maszyny. Zapraszam do jazdy testowej w Gliwicach. Mogę zrobić szczegółowe zdjęcia dowolnego miejsca w motocyklu, nie mam nic do ukrycia. Opłaty: przegląd 11.10.2024, OC 16.10.2024

Honda Transalp XL600V | doinwestowany, gotowy zestaw na wyprawę
Honda Transalp XL600V | doinwestowany, gotowy zestaw na wyprawę
9500 zł
Gliwice 16 dni plecy
MarkaHonda
Poj. silnika600
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1992
Kraj pochodzeniaInny

Witam mam do sprzedania dzielnego towarzysza moich bliższych i dalszych podróży - Hondę Transalp 600 z 1992r. Nie ma co ukrywać, nie jest to motocykl dla kolekcjonera szukającego egzemplarza o nienagannym wyglądzie - posada ryskę tu i tam, ale ogólnie trzyma się kupy i wszystkie plastiki ma normalnie zamocowane na miejscu, żadnego elementu nie brakuje, nic nie lata luzem. Dla mnie priorytetem było dbanie o dobry stan techniczny, by motocykl mnie nigdy nie zawiódł i wszystko działało poprawnie, bez zgrzytów i stuków. Najważniejsze przy zakupie Transalpa są jego potencjalne trudne i kosztowne w naprawie defekty. W moim egzemplarzu: - wałek zdawczy silnika przy wymianie napędu podczas zimy oceniam na 9/10, prawie nowy (widać na zdjęciu) - gumowe poduszki kierownicy nie dają niepokojących oznak - motocykl prowadzi się pewnie, kierownica jest prosto względem koła - ślimak prędkościomierza działa bez zarzutu W tym sezonie maszyna dzielnie pokonała 2450km podczas wyprawy do Słowenii, z czego 650km było w terenie (nieraz ciężkim). Awarii brak. Poza tym używałem tego motocykla w umiarkowanym terenie. Nie będę ukrywał, że nieraz musiałem go podnosić z ziemi, ale gmole i konkretna płyta pod silnikiem zawsze dzielnie przyjmowały na siebie wszelkie uderzenia. Zawsze dbałem o odpowiedni poziom płynów, regularnie smarowałem porządnymi specyfikami (Ipone, BelRay) i czyściłem łańcuch. Od wymiany oleju dolałem go około 1.2l (~3200km). Motocykl kupiłem ze zmienionym przełożeniem (zębatka tylna 49T) i zdecydowałem przy nim pozostać zakładając nowy napęd. Motocykl jest przez to bardzo żwawy, co szczególnie przydaje się w terenie. Komfortowa prędkość przelotowa to 120km/h, później czuć wibracje silnika z racji obrotów (opony nie wibrują). Można sobie zmienić zębatkę tylną na inną ilość zębów, prosta i tania czynność. Zamontowane są opony z 2022r Continental TKC80 (przód), Mitas E-07 Plus (tył) - dzielne w terenie, świetne na asfalcie. Naprawy, które zrobiłem w motocyklu: - (jesień 2022) wymiana łożysk główki ramy, opon i dętek, wyważenie kół; jedyna wizyta w zaufanym serwisie - (zima 2022) wymiana kompletnego sprzęgła na zestaw EBC - przekładki, tarcze i sprężynki, uszczelka dekla Athena - (zima 2022) wymiana oleju - Nie oszczędzałem, pełen syntetyk Fuchs Silkolene PRO 15w40, filtr Hiflo - (zima 2022) wymiana kompletnego napędu na dobrych częściach - łańcuch DID VX3, oryginalna zębatka przednia Hondy (+dużo smaru na wielowpust), tylna JT - (zima 2022) olej w amortyzatorze przednim (stary był całkiem niezły, więc uszczelniacze nie wpuszczają brudu) Valvoline - (zima 2022) wymiana tarczy i klocków z tyłu, przy okazji wyczyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisku - (lato 2023) wymiana pompy hamulca przedniego, manetki oraz przewodu w oplocie HEL - (lato 2023) wymiana akumulatora na nowy Exide - (lato 2023) ponowne obicie kanapy na wzór oryginału - (jesień 2023) wymiana tulejek metalowo-gumowych trzymających szybę, do tego śruby z nierdzewki Zamontowane części “tuningowe”: - Wydech z ze stali nierdzewnej Husar o bardzo ładnym dźwięku i wyglądzie, 2x DbKiller = 4 możliwe konfiguracje “głośności”; według mnie świetnie brzmi - Szyba przednia z włókna szklanego Fabio Goffi (wyższa, niż oryginał) - nakładka na pedał hamulca Fabio Goffi - Solidna płyta pod silnik Piotr Medyk - Super przyczepne podnóżki Piotr Medyk - gniazdo zapalniczki z wodoodporną zatyczką Rzeczy do zrobienia: - wymiana oleju się powoli zbliża - wymiana opony tylnej, jeśli ktoś zamierza jeździć w terenie. Jest bardzo świeża, ale już trochę bieżnika jej zeszło. Na asfalt i szutry w zupełności wystarczy na co najmniej sezon. Do motocykla dołączam: - własnoręcznie zrobione stelaże na sakwy; lekkie i wytrzymałe z rur nierdzewnych, możliwie najmniej odstające od motocykla - komplet świetnych wodoodpornych miękkich asymetrycznych sakw bocznych Ironclad - (obecnie zdemontowane) podnóżki pasażera wraz ze śrubami - oryginalną osłonę pod silnik - oryginalną szybę (niepołamana) - przedni DBKiller do wydechu - oryginalny wydech Motocykl sprzedaję, ponieważ dzięki niemu odkryłem powołanie do jazdy w terenie, co stworzyło potrzebę lżejszej i bardziej terenowej maszyny. Zapraszam do jazdy testowej w Gliwicach. Mogę zrobić szczegółowe zdjęcia dowolnego miejsca w motocyklu, nie mam nic do ukrycia. Opłaty: przegląd 11.10.2024, OC 16.10.2024

HONDA TRANSALP 600 honda transalp 600 XL600V trampek
HONDA TRANSALP 600 honda transalp 600 XL600V trampek
4499 zł
Nysa 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Poj. silnika600
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1997
Kraj pochodzeniaBelgia

sprzedam fajny motocykl jakim jest honda transalp 600 motocykl sprowadzony z zagranicy bez możliwości rejestracji w kraju nie odpowiadam na mejle i smsy więcej informacji udzielę telefonicznie

Honda XL 600 V Transalp klasyk ADV 100%sprawny kat A2 Raty Transport
Honda XL 600 V Transalp klasyk ADV 100%sprawny kat A2 Raty Transport
7999 zł
Szczecin 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Poj. silnika600
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1998
Kraj pochodzeniaNiemcy

Honda XL 600 V Transalp - klasyka turystycznego Enduro, dostępna dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2. Pojazd z Niemiec, pełna dokumentacja. W pełni sprawny technicznie - odpala natychmiast, pracuje równo i cicho. Skrzynia biegów, sprzęgło, hamulce, zawieszenia - bez zarzutu. Prowadzi się dobrze i bez niespodzianek, nie ściąga. Wizualnie w oryginalnym lakierze, zmieniony tylko tylny prawy boczek. Owiewki posiadają drobne uszkodzenia. Napęd, klocki, tarcze, akumulator - nie wymagają wymiany. XL600V może konkurować z motocyklami: BMW F 650 GS, Honda CB 500X, XRV 650 750 Africa Twin, NX 650 Dominator, FMX 650, Kawasaki KLR 650, KLE 500, Suzuki XF 650 Freewind, DR 650, DL 650 V-Strom, Yamaha XTZ 660 Tenere, 750 Supertenere. KUPUJĄCY OTRZYMUJE FAKTURĘ WYSTAWIONĄ PRZEZ NASZĄ FIRMĘ - NIE ŻADNĄ UMOWĘ Z NIEMCEM !!! Możliwość przygotowania do rejestracji. Całkowity koszt rejestracji - poniżej 250zł. Więcej informacji pod nr tel. 5-3-1-7-7-2-0-1-5 . Do 100km transport w cenie motocykla. Możliwa wysyłka w dowolne miejsce kraju. Motocykle można oglądać : Moto2Fun ul. Granitowa 67 (róg Twardej) 70-750 Szczecin / Podjuchy WAŻNE : Przed przybyciem prosimy o kontakt telefoniczny. NA MIEJSCU MOŻLIWY JEST SERWIS KAŻDEGO MOTOCYKLA - MOTOCYKLE KUPIONE U NAS OTRZYMUJĄ STAŁY RABAT NA USŁUGI SERWISOWE. - Możliwość zakupu na Raty od 10 do 60 miesięcy - Do 22000 zł na oświadczenie - Możliwość wpłaty własnej - Telefon do opiekuna ratalnego : 6-9-6-5-0-9-3-2-3 (p. Adrian) Zapraszamy do polubienia naszej strony na FB : Moto2Fun

Filtr