Honda transalp xl600v
Sprzedam motocykl. W 2014 sprowadziłem go z Niemiec i od tamtej pory jestem jego jedynym właścicielem w Polsce. Towarzyszył mi w wielu wyprawach i nigdy nie zawiódł. Zawsze dowiózł mnie do domu. Nie będę rozpisywał się co w nim zrobiłem, bo przez te wszystkie lata sam go serwisowałem i to co potrzebował to dostał. Jest w stanie bardzo dobrym i dobrze wyposażony! Z ważnych informacji to ma w zasadzie nowy napęd, a wałek zdawczy jest perfekcyjny! Okazyjnie kupiłem sprzęt nowszej generacji i z tego powodu postanowiłem się rozstać z moim Trampkiem. Dzwońcie. Odpowiem na wszystkie pytania. Znam go na wylot i nie mam nic do ukrycia. Wiem, że nowemu właścicielowi będzie służył jeszcze wiele lat. Polecam!
Witam.posiadam na sprzedaż hondę transalp 600 z 94r. Motocykl posiadam od kilku lat i nigdy mnie nie zawiódł. W motocyklu silnik przeszedł gruntowny przegląd i zostały wymienione wszystkie elementy które wykazywały oznaki zużycia.wszystkie łańcuchy pierścienie tłokowe panewki wszystkie części oryginalne. W hondzie zostało zamontowane wiele akcesoryjnych części takich jak przedni hamulec siedzenie podwyższenie kierownicy uchwyt na telefon z ładowarką. Więcej info udzielę na tel
Witajcie. Sprzedam swój prywatny motocykl Honda XL600V Transalp. Ostatni rok produkcji w Japoni. Honda jest zarejstrowana na mnie, z ważnym przegladem i ubezpieczeniem. Posiadam ja od 10 lat. Przez ten czas zrobilem nią bezawaryjnie prawie 30tyś km. Została przeze mnie bardzo mocno doinwestowana oraz doposażona w dodatki. Kufer centralny i kufry boczne Wysoka szyba turystyczna Gniazdo 12v Woltomierz i termometr Akcesoryjna żelowa kanapa Gmole tył i przód Halogeny led na gmolach Tuba narzedziowa i apteczka Stopka centralna serwisowa Olejarka automatyczna scotoiler Przewod hamulcowy w stalowym oplocie Info techniczne dla osób w temacie Transalpa: Plastiki oryginalne, nigdy powtornie nie malowane. Silnik jest to oryginalny "srebrny" ale łuszczył sie lakier, wiec został przemalowany na czarno, pasował mi do kolorystyki czerwony-czarny . Jeden moduł zapłonowy. Regulator napięcia przeniesiony koło filtr powietrza. Nie grzeje sie od tlumika. Wałek zdawczy w bardzo dobrym stanie, regularnie smarowany, zgadzam się na zdjecie zębatki. Posiadam zdjecia z dnia kupna z 2013r. Na poczatku roku 2023 przeszedł duzy serwis: Olej, filtry, świece zapłonowe. Synchronizacja gaźników Nowe opony Nowy akumulator żelowy Zapraszam do kontaktu telefonicznego, sms, whatsapp itp. Odpowiem na kazde pytanie, dośle wiecej zdjec i filmik z pracy silnika. Dla zainteresowanych nr VIN do sprawdzenia przebiegu. Lokalizacja 69-110 Rzepin, lubuskie. Moge dowieźć za koszt paliwa. Cena 8 600zł. Tel ***-***-***.
Pali , jeździ , skręca i trąbi .MOŻNA ŚMIAŁO WRACAĆ NA KOŁACH - przetestowany.Komplet dokumentów, świeżutki przegląd , OC 13.04 . Na ryby , grzyby itp. Leżał rozłożony w kącie od dwóch lat to go poskładałem . Były pytania o wałek zdawczy - zajrzałem tam i dodałem zdjęcie , praktycznie brak zużycia Odtworzone niemal wszystkie mocowania i uchwyty także plastiki siedzą na miejscu . Obiekt szkółki lakierniczej (lakier profesjonalny z mieszalnii , ekipa mniej... ) . Boczki pod siedzeniami nie malowane (w każdym razie nie przezemnie ) . Kostki elektryczne wyczyszczone , ładowanie jest . Oryginalne lusterka też są (jedno przetarte , drugie pęknięte więc wstawiłem jakieś aftermarkety). Zestaw napędowy założony 3kkm temu . Konsumuje jakieś 0,8L oleju na 1000/km podczas normalnej jazdy , przy pałowaniu weź flaszkę na wyjazd... Update: Gaźniki wyczyszczone i wyregulowane, wymienione membrany air-cut (membrany przepustnic zdrowe i elastyczne ), założony nowy filtr powietrza . SIlnik pracuje równo , wkręca się i schodzi z obrotów tak jak powinien. Z przodu wymieniony kapeć na Heidenau Scout K60 z 2020 roku . Olej do wymiany pozostawiam Tobie . K0ntkt: szesc dziewiec cztery trzy szesc jeden zero dziewiec dziewiec
Witam mam do sprzedania dzielnego towarzysza moich bliższych i dalszych podróży - Hondę Transalp 600 z 1992r. Stan wizualny niezły; wszystkie plastiki ma normalnie zamocowane na miejscu, żadnego elementu nie brakuje, nic nie lata luzem. Są drobne ryski i wgniotka w baku. Dla mnie priorytetem było dbanie o dobry stan techniczny, by motocykl mnie nigdy nie zawiódł i wszystko działało poprawnie, bez zgrzytów i stuków. Najważniejsze przy zakupie Transalpa są jego potencjalne trudne i kosztowne w naprawie defekty. W moim egzemplarzu: - wałek zdawczy silnika przy wymianie napędu podczas zimy oceniam na 9/10, prawie nowy (widać na zdjęciu) - gumowe poduszki kierownicy nie dają niepokojących oznak - motocykl prowadzi się pewnie, kierownica jest prosto względem koła - ślimak prędkościomierza działa bez zarzutu W tym sezonie maszyna dzielnie pokonała 2450km podczas wyprawy do Słowenii, z czego 650km było w terenie (nieraz ciężkim). Awarii brak. Poza tym używałem tego motocykla w umiarkowanym terenie. Nie będę ukrywał, że nieraz musiałem go podnosić z ziemi, ale gmole i konkretna płyta pod silnikiem zawsze dzielnie przyjmowały na siebie wszelkie uderzenia. Zawsze dbałem o odpowiedni poziom płynów, regularnie smarowałem porządnymi specyfikami (Ipone, BelRay) i czyściłem łańcuch. Od wymiany oleju dolałem go około 1.2l (~3200km). Motocykl kupiłem ze zmienionym przełożeniem (zębatka tylna 49T) i zdecydowałem przy nim pozostać zakładając nowy napęd. Motocykl jest przez to bardzo żwawy, co szczególnie przydaje się w terenie. Komfortowa prędkość przelotowa to 120km/h, później czuć wibracje silnika z racji obrotów (opony nie wibrują). Można sobie zmienić zębatkę tylną na inną ilość zębów, prosta i tania czynność. Zamontowane są opony z 2022r Continental TKC80 (przód), Mitas E-07 Plus (tył) - dzielne w terenie, świetne na asfalcie. Naprawy, które zrobiłem w motocyklu: - (jesień 2022) wymiana łożysk główki ramy, opon i dętek, wyważenie kół; jedyna wizyta w zaufanym serwisie - (zima 2022) wymiana kompletnego sprzęgła na zestaw EBC - przekładki, tarcze i sprężynki, uszczelka dekla Athena - (zima 2022) wymiana oleju - Nie oszczędzałem, pełen syntetyk Fuchs Silkolene PRO 15w40, filtr Hiflo - (zima 2022) wymiana kompletnego napędu na dobrych częściach - łańcuch DID VX3, oryginalna zębatka przednia Hondy (+dużo smaru na wielowpust), tylna JT - (zima 2022) olej w amortyzatorze przednim (stary był całkiem niezły, więc uszczelniacze nie wpuszczają brudu) Valvoline - (zima 2022) wymiana tarczy i klocków z tyłu, przy okazji wyczyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisku - (lato 2023) wymiana pompy hamulca przedniego, manetki oraz przewodu w oplocie HEL - (lato 2023) wymiana akumulatora na nowy Exide - (lato 2023) ponowne obicie kanapy na wzór oryginału - (jesień 2023) wymiana tulejek metalowo-gumowych trzymających szybę, do tego śruby z nierdzewki Zamontowane części “tuningowe”: - Wydech z ze stali nierdzewnej Husar o bardzo ładnym dźwięku i wyglądzie, 2x DbKiller = 4 możliwe konfiguracje “głośności”; według mnie świetnie brzmi - Szyba przednia z włókna szklanego Fabio Goffi (wyższa, niż oryginał) - nakładka na pedał hamulca Fabio Goffi - Solidna płyta pod silnik Piotr Medyk - Super przyczepne podnóżki Piotr Medyk - gniazdo zapalniczki z wodoodporną zatyczką Rzeczy do zrobienia: - wymiana oleju się powoli zbliża - wymiana opony tylnej, jeśli ktoś zamierza jeździć w terenie. Jest bardzo świeża, ale już trochę bieżnika jej zeszło. Na asfalt i szutry w zupełności wystarczy na co najmniej sezon. Do motocykla dołączam: - własnoręcznie zrobione stelaże na sakwy; lekkie i wytrzymałe z rur nierdzewnych, możliwie najmniej odstające od motocykla - komplet świetnych wodoodpornych miękkich asymetrycznych sakw bocznych Ironclad - (obecnie zdemontowane) podnóżki pasażera wraz ze śrubami - oryginalną osłonę pod silnik - oryginalną szybę (niepołamana) - przedni DBKiller do wydechu - oryginalny wydech Motocykl sprzedaję, ponieważ dzięki niemu odkryłem powołanie do jazdy w terenie, co stworzyło potrzebę lżejszej i bardziej terenowej maszyny. Zapraszam do jazdy testowej w Gliwicach. Mogę zrobić szczegółowe zdjęcia dowolnego miejsca w motocyklu, nie mam nic do ukrycia. Opłaty: przegląd 11.10.2024, OC 16.10.2024
Witam mam do sprzedania dzielnego towarzysza moich bliższych i dalszych podróży - Hondę Transalp 600 z 1992r. Nie ma co ukrywać, nie jest to motocykl dla kolekcjonera szukającego egzemplarza o nienagannym wyglądzie - posada ryskę tu i tam, ale ogólnie trzyma się kupy i wszystkie plastiki ma normalnie zamocowane na miejscu, żadnego elementu nie brakuje, nic nie lata luzem. Dla mnie priorytetem było dbanie o dobry stan techniczny, by motocykl mnie nigdy nie zawiódł i wszystko działało poprawnie, bez zgrzytów i stuków. Najważniejsze przy zakupie Transalpa są jego potencjalne trudne i kosztowne w naprawie defekty. W moim egzemplarzu: - wałek zdawczy silnika przy wymianie napędu podczas zimy oceniam na 9/10, prawie nowy (widać na zdjęciu) - gumowe poduszki kierownicy nie dają niepokojących oznak - motocykl prowadzi się pewnie, kierownica jest prosto względem koła - ślimak prędkościomierza działa bez zarzutu W tym sezonie maszyna dzielnie pokonała 2450km podczas wyprawy do Słowenii, z czego 650km było w terenie (nieraz ciężkim). Awarii brak. Poza tym używałem tego motocykla w umiarkowanym terenie. Nie będę ukrywał, że nieraz musiałem go podnosić z ziemi, ale gmole i konkretna płyta pod silnikiem zawsze dzielnie przyjmowały na siebie wszelkie uderzenia. Zawsze dbałem o odpowiedni poziom płynów, regularnie smarowałem porządnymi specyfikami (Ipone, BelRay) i czyściłem łańcuch. Od wymiany oleju dolałem go około 1.2l (~3200km). Motocykl kupiłem ze zmienionym przełożeniem (zębatka tylna 49T) i zdecydowałem przy nim pozostać zakładając nowy napęd. Motocykl jest przez to bardzo żwawy, co szczególnie przydaje się w terenie. Komfortowa prędkość przelotowa to 120km/h, później czuć wibracje silnika z racji obrotów (opony nie wibrują). Można sobie zmienić zębatkę tylną na inną ilość zębów, prosta i tania czynność. Zamontowane są opony z 2022r Continental TKC80 (przód), Mitas E-07 Plus (tył) - dzielne w terenie, świetne na asfalcie. Naprawy, które zrobiłem w motocyklu: - (jesień 2022) wymiana łożysk główki ramy, opon i dętek, wyważenie kół; jedyna wizyta w zaufanym serwisie - (zima 2022) wymiana kompletnego sprzęgła na zestaw EBC - przekładki, tarcze i sprężynki, uszczelka dekla Athena - (zima 2022) wymiana oleju - Nie oszczędzałem, pełen syntetyk Fuchs Silkolene PRO 15w40, filtr Hiflo - (zima 2022) wymiana kompletnego napędu na dobrych częściach - łańcuch DID VX3, oryginalna zębatka przednia Hondy (+dużo smaru na wielowpust), tylna JT - (zima 2022) olej w amortyzatorze przednim (stary był całkiem niezły, więc uszczelniacze nie wpuszczają brudu) Valvoline - (zima 2022) wymiana tarczy i klocków z tyłu, przy okazji wyczyszczenie i przesmarowanie prowadnic zacisku - (lato 2023) wymiana pompy hamulca przedniego, manetki oraz przewodu w oplocie HEL - (lato 2023) wymiana akumulatora na nowy Exide - (lato 2023) ponowne obicie kanapy na wzór oryginału - (jesień 2023) wymiana tulejek metalowo-gumowych trzymających szybę, do tego śruby z nierdzewki Zamontowane części “tuningowe”: - Wydech z ze stali nierdzewnej Husar o bardzo ładnym dźwięku i wyglądzie, 2x DbKiller = 4 możliwe konfiguracje “głośności”; według mnie świetnie brzmi - Szyba przednia z włókna szklanego Fabio Goffi (wyższa, niż oryginał) - nakładka na pedał hamulca Fabio Goffi - Solidna płyta pod silnik Piotr Medyk - Super przyczepne podnóżki Piotr Medyk - gniazdo zapalniczki z wodoodporną zatyczką Rzeczy do zrobienia: - wymiana oleju się powoli zbliża - wymiana opony tylnej, jeśli ktoś zamierza jeździć w terenie. Jest bardzo świeża, ale już trochę bieżnika jej zeszło. Na asfalt i szutry w zupełności wystarczy na co najmniej sezon. Do motocykla dołączam: - własnoręcznie zrobione stelaże na sakwy; lekkie i wytrzymałe z rur nierdzewnych, możliwie najmniej odstające od motocykla - komplet świetnych wodoodpornych miękkich asymetrycznych sakw bocznych Ironclad - (obecnie zdemontowane) podnóżki pasażera wraz ze śrubami - oryginalną osłonę pod silnik - oryginalną szybę (niepołamana) - przedni DBKiller do wydechu - oryginalny wydech Motocykl sprzedaję, ponieważ dzięki niemu odkryłem powołanie do jazdy w terenie, co stworzyło potrzebę lżejszej i bardziej terenowej maszyny. Zapraszam do jazdy testowej w Gliwicach. Mogę zrobić szczegółowe zdjęcia dowolnego miejsca w motocyklu, nie mam nic do ukrycia. Opłaty: przegląd 11.10.2024, OC 16.10.2024
sprzedam fajny motocykl jakim jest honda transalp 600 motocykl sprowadzony z zagranicy bez możliwości rejestracji w kraju nie odpowiadam na mejle i smsy więcej informacji udzielę telefonicznie
Honda XL 600 V Transalp - klasyka turystycznego Enduro, dostępna dla kierowców z prawem jazdy kategorii A2. Pojazd z Niemiec, pełna dokumentacja. W pełni sprawny technicznie - odpala natychmiast, pracuje równo i cicho. Skrzynia biegów, sprzęgło, hamulce, zawieszenia - bez zarzutu. Prowadzi się dobrze i bez niespodzianek, nie ściąga. Wizualnie w oryginalnym lakierze, zmieniony tylko tylny prawy boczek. Owiewki posiadają drobne uszkodzenia. Napęd, klocki, tarcze, akumulator - nie wymagają wymiany. XL600V może konkurować z motocyklami: BMW F 650 GS, Honda CB 500X, XRV 650 750 Africa Twin, NX 650 Dominator, FMX 650, Kawasaki KLR 650, KLE 500, Suzuki XF 650 Freewind, DR 650, DL 650 V-Strom, Yamaha XTZ 660 Tenere, 750 Supertenere. KUPUJĄCY OTRZYMUJE FAKTURĘ WYSTAWIONĄ PRZEZ NASZĄ FIRMĘ - NIE ŻADNĄ UMOWĘ Z NIEMCEM !!! Możliwość przygotowania do rejestracji. Całkowity koszt rejestracji - poniżej 250zł. Więcej informacji pod nr tel. 5-3-1-7-7-2-0-1-5 . Do 100km transport w cenie motocykla. Możliwa wysyłka w dowolne miejsce kraju. Motocykle można oglądać : Moto2Fun ul. Granitowa 67 (róg Twardej) 70-750 Szczecin / Podjuchy WAŻNE : Przed przybyciem prosimy o kontakt telefoniczny. NA MIEJSCU MOŻLIWY JEST SERWIS KAŻDEGO MOTOCYKLA - MOTOCYKLE KUPIONE U NAS OTRZYMUJĄ STAŁY RABAT NA USŁUGI SERWISOWE. - Możliwość zakupu na Raty od 10 do 60 miesięcy - Do 22000 zł na oświadczenie - Możliwość wpłaty własnej - Telefon do opiekuna ratalnego : 6-9-6-5-0-9-3-2-3 (p. Adrian) Zapraszamy do polubienia naszej strony na FB : Moto2Fun