Sortowanie:
Znaleziony: 3 ogłoszenie w kategorii Motocykle i skutery Polska: Wszystkie miasta
Honda Transalp 600, Trampek, PD06
Honda Transalp 600, Trampek, PD06
6800 zł
nowe 30+ kilka dni temu
MarkaHonda
Poj. silnika600
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1988
Kraj pochodzeniaPolska

Witam. Sprzedam swoją Hondę TRANSALP XL 600V - wyprodukowaną w Japonii (PD06). Rok produkcji 1988, data pierwszej rejestracji za granicą 07.12.1995. O tym modelu chyba nie trzeba wiele pisać - Legenda motoryzacji.. Trampek ma przejechane nie całe 43000 km - w opinii znawców jest "dopiero dotarty". Prawa owiewka była malowana po przewrotce parkingowej - tyle wiem od poprzedniego właściciela. Honda w moim posiadaniu od 7 lat. Powodem sprzedaży jest niestety brak czasu na jazdę motocyklem.. Trampek nie myty, nie szykowany (przetarty jedynie z zimowego kurzu..) Motor jest oczywiście zarejestrowany i ubezpieczony, PT do 10.05.2024. Więcej informacji udzielę telefonicznie.

Honda Transalp Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 Japan
Honda Transalp Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 Japan
7999 zł
Poznań 16 dni plecy
MarkaHonda
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1989
Kraj pochodzeniaPolska

///Zimowa Cena, będzie drożej!\\\ Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta stu­dzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstre­sowe pokonywanie krawężni­ków. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie prze­szkadza. Zachowanie na dro­dze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapew­nia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z za­tłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pię­ciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ prze­niesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnię­ciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania lu­zów. Stalowa rama ma szero­ko (ponad silnikiem) rozsta­wione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wy­posażony w solidny system re­gulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calo­we koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a je­go żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakte­rystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż spor­towego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km

Honda Transalp Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 Japan
Honda Transalp Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 Japan
8750 zł
Poznań 6 dni plecy
MarkaHonda
Stan technicznyNieuszkodzony
Rok produkcji1989
Kraj pochodzeniaPolska

\\\Cena Tylko na Weekend/// Jeśli szukasz klasycznego Transalpa nie czekaj do sezonu! Honda Transalp Rally Touring XL 600V PD06 55KM 1989 przebieg 41258 km Japońska produkcja (Honda Motor Co. LTD. JAPAN) Jeśli oglądasz na OLX to przejedź do OTOMOTO gdzie jest 40 zdjęć. Możliwy transport zapytaj o szczegóły! Turystyczna Honda Transalp poszukiwana bardzo trwała wersja PD06 (Made in Japan), dodatkowo wersja z 1989 miała o 10% wyższa moc - 55KM (41 kW / 8000 obrotów). Kolor czerwono -biały (warto wiedzieć, że w Honda można poznać rocznik po kolorze, bo w każdym roku jest inny schemat kolorystyczny). Bardzo przyjemny klasyczny motocykl turystyczny, opony z 2018, zmieniony łańcuch 525 na nowy wraz z tylną zębatką oraz przednie zębatka napędowa zmieniony na włoską (bardziej wytrzymałą) firmy KK Bike 15 zębów (zmienione tym samym przełożenie, obniżone obroty). Honda Transalp znana jest ze swojej niezawodności oraz o przebiegach 250-300 tysięcy bez remontu! Sprowadzony z Niemiec (oryginalnie również sprzedany w Niemczech), zadbany, kompletny (oryginalny zestaw narzędziowy) z niskim rzeczywistym przebiegiem 41250 km, pierwsza rejestracja 15.05.1990 (model 1989), w 2021 zostały wymienione moduły zapłonowe CDI na nowe, aby przeszedł badania TUV Z posiadanych dokumentów wynika historia przebiegu: 27.05.2014 przebiegi: 25277 km 30.06.2017 przebieg: 30157 km 27.10.2017 przebieg: 30790 km 09.07.2011 przebieg: 38528 km 12.07.2021 przebieg: 38532 km 29.12.2024 przebieg: 41253 km Zawieszenie znakomicie wybiera wszelkie dziury, choćby to miała być zapadnięta stu­dzienka kanalizacyjna. Duży prześwit pozwala na bezstre­sowe pokonywanie krawężni­ków. Ba! Jeśli ktoś lubi jazdę na skróty, nawet schody nie będą mu przeszkodą. Transalp należy do tych motocykli, o których zwykło się mówić, że jeżdżą same, o ile im się w tym nie prze­szkadza. Zachowanie na dro­dze można uznać za wzorowe. Pokonywanie łuków i jazda wśród kolein nie nastręczają trudności. W ruchu miejskim Transalp ma się do Afryki Twin jak koń z wiedeńskiej szkoły tańca do perszerona. Duży skręt kierownicy zapew­nia doskonałą zwrotność. W praktyce zawrócenie w wąskiej uliczce czy wyjazd z za­tłoczonego parkingu nie są dla niego problemem. Sprzęgło jest uruchamiane linką. Pię­ciostopniowa skrzynia biegów, podobnie jak cały układ prze­niesienia napędu, pracuje precyzyjnie i cicho. Biegi są wybierane z lekkim „trzaśnię­ciem”, przełączaniu nie towarzyszą stuki z kasowania lu­zów. Stalowa rama ma szero­ko (ponad silnikiem) rozsta­wione górne rury, dolna zaś jest pojedyncza. Tylny wahacz ze stalowego profilu jest wy­posażony w solidny system re­gulacji naciągu łańcucha. To się chwali. Przednie, 21-calo­we koło zdradza ciągoty Transalpa ku terenowi. Nie wolno jednak dać zwieść się pozorom. Nie jest to motocykl terenowy, a uterenowiony, a je­go żywiołem są drogi bite, a nie bezdroża. Również pod tym kątem dobrano charakte­rystykę zawieszenia, chociaż jest ono zestrojone bardziej pod kątem komfortu niż spor­towego prowadzenia. Specyfikacja: Model: Honda XL 600 V Transalp Rok: 1989 Przebieg: 41258 km Numer VIN: PD Kategoria: Dual Sport SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU Pojemność skokowa: 583 ccm Typ silnika: V2 Ilość suwów: 4 Moc maksymalna: 55.00 KM (41 kW)) przy 8000 RPM Stopień sprężania: 9.2:1 Średnica cylindra x skok tłoka: 75.0 x 66.0 mm Liczba zaworów na cylinder: 3 Układ rozrządu: OHC System chłodzenia: Ciecz Skrzynia biegów: 5 biegowa Wtórne przeniesienie napędu: Łańcuch Waga motocykla gotowego do jazdy: 205.0 kg Opona przednia: 90/90 R21 54S M/T (METZELER TOURANCE) Opona tylna: 130/80 R17 65S (METZELER TOURANCE) Hamulec przedni: Jednotarczowy Hamulec tylni: Bębnowy Prędkość maksymalna: 167.0 km/h Pojemność zbiornika paliwa: 18.0 litry Spalanie ok 6l / 100km

Filtr