Honda crf 2016
Honda CRF 1000 Africa Twin Rok produkcji 2016 Lekko uszkodzony Sprzedam Honda CRF 1000 Africa Twin z 2015 roku. Motocykl utrzymany w doskonałym stanie technicznym i wizualnym, zawsze serwisowany zgodnie z zaleceniami producenta. Dane techniczne: Pojemność silnika: 1000 cm³ Przebieg 13000 Kolor: czerwony Wyposażenie: System ABS Kontrola trakcji Regulowane zawieszenie System wyboru trybu jazdy Podgrzewane manetki Halogeny Dodatkowe informacje: Zarejestrowany w Polsce Ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny Idealna propozycja dla miłośników dalekich podróży i terenów off-road. Cena do negocjacji. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny pod numerem 601#545#737 Zapraszam do kontaktu.
Witam mam na sprzedaż hondę crf 250 2016 , cross 112 mth od remontu generalnego , 2 mth temu wymienione zostały zawory OEM , wraz z kompletnym sprzęgłem proxa , przez autoryzowany serwis bros rancing ,więcej informacji pod numerem telefonu 50*******38 .
Honda CRF 450 2016r 50mth od nowości Stan bardzo dobry Transport na terenie całego kraju 400zł Raty Wymagane przelewy na konto z tytułu zatrudnienia z ostatnich trzech miesięcy. Na 12 miesięcy Kwota 5 000 zł – rata 445 zł Kwota 10 000 zł – rata 890 zł Kwota 15 000 zł – rata 1 335 zł Na 24 miesiące Kwota 5 000 zł – rata 236 zł Kwota 10 000 zł – rata 472 zł Kwota 15 000 zł – rata 708 zł Na 36 miesięcy Kwota 5 000 zł – rata 167 zł Kwota 10 000 zł – rata 333 zł Kwota 15 000 zł – rata 500 zł Pozdrawiam
Sprzedam Honde 450 CRF Rocznik 2016
Witam, do sprzedania kompletna buda z hondy crf 450, rocznik 2016, bez silnika, wiązki elektrycznej, pompy paliwa,kolanka wydechowego. Dobra baza na hybrydę z silnikiem 300cc, taką chciałem robić, ale plany się zmieniły.
Zapraszamy na naszą stronę https://www.facebook.com/chicagomotorcycle Honda CRF 1000 Africa Twin Motocykl bezwypadkowy Zarejestrowany w Polsce 2016 rok Honda z automatyczną skrzynią biegów DCT z wyborem trybu pracy: na drogi i w teren, ABS i kontrola trakcji. Centralna stopka, 3 kufry, szyba, kask. Możliwość transportu motocykla
Zapraszamy na naszą stronę https://www.facebook.com/chicagomotorcycle Honda CRF 1000 Africa Twin Motocykl bezwypadkowy Zarejestrowany w Polsce Przebieg 38584 km 2016 rok Honda z automatyczną skrzynią biegów DCT z wyborem trybu pracy: na drogi i w teren, ABS i kontrola trakcji. Centralna stopka, 3 kufry, szyba, kask. Możliwość transportu motocykla
Witam sprzedam Hondę CRF 450 z 2016 r. Honda w bardzo dobrym stanie, jedzona amatorsko po polach i lasach , na bieżąco serwisowana świeżo po wymianie oleju i filtrów .Honda posiada nową oponę tył i dętkę ,lolicznik mth,3 mapy zapłonu, amortyzator skrętu, godny polecenia Pali zimny ciepły Zero wkładu finansowego W razie informacji SMS lub dzwonić
Zapraszamy na naszą stronę https://www.facebook.com/chicagomotorcycle Honda CRF 1000 Africa Twin stan perfekcyjny Motocykl bezwypadkowy regularne serwisy uzytkowana rekraacyjnie bez jazd w terenie. Zarejestrowany w Polsce dodatkowo nawigacja garmin z oryg montazem kufry kontrola cisnienia w oponach. Max opcja. Przebieg 38584 km 2016 rok Honda z automatyczną skrzynią biegów DCT z wyborem trybu pracy: na drogi i w teren, ABS i kontrola trakcji. Centralna stopka, 3 kufry, szyba, kask. Możliwość transportu motocykla
Honda CRF 450 Rok produkcji: 2016 Sprzęt gotowy do jazdy Stan techniczny: Bardzo dobry Stan wizualny: Bardzo dobry Motocykl na wtrysku w bardzo dobrym stanie pali bez problemu, niezależnie czy zimny czy ciepły. Silnik bardzo ładnie równo pracuje, płynnie oddaje moc. Skrzynia i sprzęgło również bez zarzutów. Zawieszenie suche, odbija prawidłowo, napęd stan bardzo dobry. Bardzo ładnie utrzymany i uszanowany Cena do negocjacji
SPRZEDAM Marka: HONDA Model: CRF 1000 DCT AFRICA TWIN Rok produkcji: 2016 Przebieg: 37 700 km. Pojemność: 998 Moc: 95 KM Skrzynia biegów: AUTOMATYCZNA DCT Paliwo: BENZYNA ABS GMOLE HALOGENY TORBY NA GMOLE TC KUFER CENTRALNY HONDA pięknie się prezentuje POLECAM!!! SUPER STAN TECHNICZNY I WIZUALNY!!! MOTOCYKL ZAREJSTROWANY W POLSCE Z NOWYM BADANIEM TECHNICZNYM I POLISĄ OC Motocykl gotowy do sezonu nie wymaga wkładu finansowego. ……Sprawdź również nasze inne oferty …… ………Przyjmujemy w rozliczeniu motocykle wszystkich marek……… Oferujemy kompleksową obsługę sprzedaży ratalnej na bardzo dogodnych warunkach - w celu bliższego zapoznania się z aktualną ofertą finansowania prosimy o kontakt.
pełna oferta motocykli na stronie: https://chicagomotorcycle.eu/ zapraszamy również na naszego FB: https://www.facebook.com/chicagomotorcycle/ Honda CRF 1000 Africa Twin stan perfekcyjny Motocykl bezwypadkowy regularne serwisy uzytkowana rekraacyjnie bez jazd w terenie. Zarejestrowany w Polsce dodatkowo nawigacja garmin z oryg montazem kufry kontrola cisnienia w oponach. Max opcja. Przebieg 38584 km 2016 rok Honda z automatyczną skrzynią biegów DCT z wyborem trybu pracy: na drogi i w teren, ABS i kontrola trakcji. Centralna stopka, 3 kufry, szyba, kask. Możliwość transportu motocykla "Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.”
Sprzedam Honda CRF 1000 Africa rok 2016 Przebieg 36000 tys/km Oryginalny Motocykl sprowadzony z Itali komplet dokumentów gotowych do rejestracji Motocykl jest absolutnie bezwypadkowy !!!! W oryginalnym malowaniu. Wersja ze skrzynią biegów dwu sprzęgłowa DTC oraz możliwość przełączenia na tryb manualny czyli można zmieniać biegi nogą jak w klasycznym motocyklu i działa to na zasadzie jak qickshifter . Wyposażenie : Kontrola trakcji Abs Zmienne tryby jazdy i mocy Nawigacja TomTom Gmole org.Honda Halogeny Led org . Honda Podgrzewane manetki Poszerzenie stopki bocznej Stopka centralna Stelaże pod kufry boczne Givi Kufry boczne firmy Trekker Autback Handbary Do motocykla dołączamy komplet Włoskich dokumentów potrzebnych do rejestracji. """""""JAZDA PRÓBNA TYLKO PO WPŁACIE RÓWNOWARTOŚCI W ZASTAW""" Przed przyjazdem proszę dzwonić Powyższe ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia.
Sprzedam lub wymienię Yamahę YZ 125cc z 2016 roku. Motocykl jest w pełni sprawny i przygotowany do użytkowania. Zawsze regularnie serwisowany. Przebieg od nowości 110mth! Sprzęt doinwestowany w m.in kompletny układ wydechowy HGS i VForce 4. W ostatnim czasie: -Nowy tłok -Nowe opony -Nowy napęd -Nowe hamulce -Serwis zawieszenia -Serwis olejowy Transport na terenie całego kraju! Więcej informacji udzielę telefonicznie lub SMS 5.1.6*9.5.4*9.0.3 Zapraszam na oględziny i jazdę próbną. Słowa kluczowe: motocross cross enduro motox yamaha honda suzuki kawasaki ktm yzf yz-f yz cr crf cr-f rm rmz rm-z kx kxf kx-f sx sxf sx-f 2t 4t yz85 kx85 yz125 kx125 rm85 rm125 sx125 cr85 cr125 sx250 sxf250 yz250 yzf250 sxf450 yzf450
Witam sprzedam honde crf 250 2009 motocykl został zakupiony tamtego roku w lipcu,honda przeszła remont generalny w lipcu w którym zostało zrobione -korba wossner + łożyska na wał,uszczelniacze(40mth) -tłok prox(40 mth) -łańcuszek rozrządu(40mth) -uszczelniacze zaworowe(40mth) -nowe sprzęgło (50mth) -łożyska na skrzyni(40mth) -łożyska na silnik(40mth) -łożyska balansujące (30) -pompa oleju(40mth) -stator(15mth) -wałek rozrządu(15mth) -świeca(15mth -amortyzator po regeneracji tylni(50mth) -plastron,błotnik przedni od 2016 rijy -kopka accel -napinacz rozrządu nowy -łożyska na wałek rozrządu (OEM) napęd w bardzo dobrym stanie regulowany i czyszczony gaznik do wymiany są klocki tył ciepłe ssanie Cylinder selekcja B motorek kupiłem od znajomego po 20 mth rozsypała się korba więc trzeba było robić remont silnik suchy ,widać nowe uszczelki na silniku służyła mi do wypadów do lasu weekendowo filtr myty i nasączany olejem do filtrów co 2-3 wyjazdy olej w silniku i skrzyni wymieniany co 10 mth(motul 5100 10w40) honda zachowana w bardzo dobrym stanie do wglądu posiadam stare części i faktury,zdjęcia z remontu Zapewne ominąłem kilka rzeczy które były robione,więcej informacji udziele telefonicznie(dzwonić tylko po godzinie 15) lub na wiadomościach,mogę wysłać filmik z odpalania dla zainteresowanych cena podlega podlega negocjacji mogę również zamienić się za 450 wtrysk
Honda CRF 1000 L DCT ABS Africa Twin 2017 Sprzedaję Afrykę z 2016 roku (model 2017) w świetnym stanie technicznym, w automacie, który dba o to, żeby silnik jeździł na optymalnych obrotach. Kupiłem go w zeszłym roku z przebiegiem około 7500 km od właściciela, który się na nim przewrócił i postanowił kupić nowy :D Obecny przebieg pojazdu to 33600 km, ale motocykl jest w stałym użytkowaniu przeze mnie, więc przebieg rośnie. Dane techniczne: Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, w układzie rzędowym, czopy wału korbowego przesunięte o 270 stopni, układ rozrządu typu Unicam Pojemność skokowa: 998cc Moc maksymalna: 70 kW (93.9KM) na 7500 obr. Moment obrotowy: 98 N.m na 6000 obr. Średnica x skok tłoka: 92.0 x 75.1 mm Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, wyposażone w system zapobiegający blokowaniu przy redukcjach Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch rolkowy, o-ring Przeniesienie napędu: 6 biegowa skrzynia DTC z trybami jazdy drogowej i terenowej System HSTC (Honda Selectable Torque Control): 3 poziomy HSTC 3 + wyłącznik systemu Rama: Stalowa, kołyskowa, rama pomocnicza stalowa Promień skrętu: 2.5m Masa motocykla gotowego do jazdy: 242kg Pojemność baku: 18.8 l Długość x wysokość x szerokość: 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT) Rozstaw osi: 1,575mm Wysokość siodła (STD): 870 mm Prześwit: 250mm System ABS: ABS 2 kanałowy, z wyłącznikiem ABS w tylnym kole (tylko w wersji ABS i DTC) Hamulec przedni: Dwie tarcze 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, mocowane radialnie Tylny hamulec: Tarcza 256 mm, zacisk dwutłoczkowy. Dodatkowo w hamulec postojowy Przednie koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Tylne koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Opona przednia: 90/90-21 dętkowa Opona tylna: 90/90-18 dętkowa W pakiecie: • światła LED (łącznie z kierunkowskazami) • gniazdo USB (2 sloty) • grzane manetki Oxford Aventure (akcesoryjne) • gmole Heed Bunker (akcesoryjne) • torby Heed na gmole (akcesoryjne) • podnóżek centralny SW-Mototech (akcesoryjny) • poszerzenie podnóżka bocznego Givi (akcesoryjne) • deflektor przedniej szyby Darkojak (akcesoryjny) • stelaż kufrów bocznych Kappa (akcesoryjny) • kufry mojej własnej roboty ze skrzyń po amunicji (mega wytrzymałe) • stelaż pod płytę kufra centralnego Kappa (akcesoryjny) • przedłużenie błotnika przedniego Pyramid (akcesoryjny – nigdy nie zamontowałem, bo przyszedł zaraz po tym, jak wyruszyłem na ostatnią wyprawę) • nowe opony Metzeler Karoo Street 2023 r. • nowy zestaw napędowy DID - dopiero założony • motocykl z polskiego salonu ze 100% znaną historią i autentycznym przebiegiem Historia: Ostatnie 5 lat Bardzo mało jeżdżony ok. 7500 km. Stałe wymiany płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w lagach, płyn hamulcowy, płyn chłodzenia), zawsze najwyższej klasy Motule lub Hondy, do tego oczywiście filtry, uszczelniacze etc. 9.07.2019 Generalny przegląd w MCS Honda w Warszawie 26.06.2019 – 26000 km Wymiana łożysk tylnego koła (3 sztuki) 31.05.2019 – 23 263 km olej silnikowy Honda 10W30 filtr oleju 5.05.2019 – 12 000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni klocki hamulcowe filtry powietrza opony Heidenau K60 Scout 15.08.2018 – 8000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni olej przedniego zawieszenia opony Pirelli Scorpion MT90 10.08.2018 – 7500 km zakup motocykla przeze mnie wcześniejsza historia z serwisu Honda MotoPoint w Poznaniu: 20.06.2018 kolejna naprawa ABS 14.05.2018 naprawa* 20.04.2018 ABS TRIP MASTER filtr powietrza filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd 17.02.2018 Przegląd wymiana podnóżków podwyższenie błotnika przedniego wymontowanie i zamontowanie tylnego kola wymiana wzmocnienia prawego podnóżka ramka zegarów montaż 7.07.2017 olej silnikowy filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd usługa elek. * Pierwszy właściciel złapał shimę na oponach enduro na asfalcie. Kilka elementów wciąż nosi ślady tamtego zdarzenia. Oczywiście, nic nie stuka, nie puka, motocykl jeździ prosto. Jeżdżę tą Afryką od przeszło 26 000 km i śmiało mogę powiedzieć, że jest w pełni sprawny. Od wymiany do wymiany nie bierze grama oleju. Jest niezawodny i genialny. Polecam z czystym sumieniem. Zresztą noszę się z zamiarem sprzedaży od 5 lat, ale zawsze jak go przygotuję do sprzedaży, myjąc i przygotowując do sezonu, to robię jazdę próbną i się rozmyślam ;) Poza tym w temacie smarowania jestem purystą, co prawdopodobnie Ci potwierdzi Artur z Interceptora :)) Wymieniam olej nawet na dalekich wyprawach, gdy nadchodzi odpowiedni moment (miałem tak w 2019 wracając z Gruzji i pojechałem do ASO Hondy na serwis).
Honda CRF 1000 L DCT ABS Africa Twin 2017 Sprzedaję Afrykę z 2016 roku (model 2017) w świetnym stanie technicznym, w automacie, który dba o to, żeby silnik jeździł na optymalnych obrotach. Kupiłem go w zeszłym roku z przebiegiem około 7500 km od właściciela, który się na nim przewrócił i postanowił kupić nowy :D Obecny przebieg pojazdu to 33600 km, ale motocykl jest w stałym użytkowaniu przeze mnie, więc przebieg rośnie. Dane techniczne: Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, w układzie rzędowym, czopy wału korbowego przesunięte o 270 stopni, układ rozrządu typu Unicam Pojemność skokowa: 998cc Moc maksymalna: 70 kW (93.9KM) na 7500 obr. Moment obrotowy: 98 N.m na 6000 obr. Średnica x skok tłoka: 92.0 x 75.1 mm Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, wyposażone w system zapobiegający blokowaniu przy redukcjach Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch rolkowy, o-ring Przeniesienie napędu: 6 biegowa skrzynia DTC z trybami jazdy drogowej i terenowej System HSTC (Honda Selectable Torque Control): 3 poziomy HSTC 3 + wyłącznik systemu Rama: Stalowa, kołyskowa, rama pomocnicza stalowa Promień skrętu: 2.5m Masa motocykla gotowego do jazdy: 242kg Pojemność baku: 18.8 l Długość x wysokość x szerokość: 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT) Rozstaw osi: 1,575mm Wysokość siodła (STD): 870 mm Prześwit: 250mm System ABS: ABS 2 kanałowy, z wyłącznikiem ABS w tylnym kole (tylko w wersji ABS i DTC) Hamulec przedni: Dwie tarcze 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, mocowane radialnie Tylny hamulec: Tarcza 256 mm, zacisk dwutłoczkowy. Dodatkowo w hamulec postojowy Przednie koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Tylne koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Opona przednia: 90/90-21 dętkowa Opona tylna: 90/90-18 dętkowa W pakiecie: • światła LED (łącznie z kierunkowskazami) • gniazdo USB (2 sloty) • grzane manetki Oxford Aventure (akcesoryjne) • gmole Heed Bunker (akcesoryjne) • torby Heed na gmole (akcesoryjne) • podnóżek centralny SW-Mototech (akcesoryjny) • poszerzenie podnóżka bocznego Givi (akcesoryjne) • deflektor przedniej szyby Darkojak (akcesoryjny) • stelaż kufrów bocznych Kappa (akcesoryjny) • kufry mojej własnej roboty ze skrzyń po amunicji (mega wytrzymałe) • stelaż pod płytę kufra centralnego Kappa (akcesoryjny) • przedłużenie błotnika przedniego Pyramid (akcesoryjny – nigdy nie zamontowałem, bo przyszedł zaraz po tym, jak wyruszyłem na ostatnią wyprawę) • nowe opony Metzeler Karoo Street 2023 r. • nowy zestaw napędowy DID - dopiero założony • motocykl z polskiego salonu ze 100% znaną historią i autentycznym przebiegiem Historia: Ostatnie 5 lat Bardzo mało jeżdżony ok. 7500 km. Stałe wymiany płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w lagach, płyn hamulcowy, płyn chłodzenia), zawsze najwyższej klasy Motule lub Hondy, do tego oczywiście filtry, uszczelniacze etc. 9.07.2019 Generalny przegląd w MCS Honda w Warszawie 26.06.2019 – 26000 km Wymiana łożysk tylnego koła (3 sztuki) 31.05.2019 – 23 263 km olej silnikowy Honda 10W30 filtr oleju 5.05.2019 – 12 000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni klocki hamulcowe filtry powietrza opony Heidenau K60 Scout 15.08.2018 – 8000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni olej przedniego zawieszenia opony Pirelli Scorpion MT90 10.08.2018 – 7500 km zakup motocykla przeze mnie wcześniejsza historia z serwisu Honda MotoPoint w Poznaniu: 20.06.2018 kolejna naprawa ABS 14.05.2018 naprawa* 20.04.2018 ABS TRIP MASTER filtr powietrza filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd 17.02.2018 Przegląd wymiana podnóżków podwyższenie błotnika przedniego wymontowanie i zamontowanie tylnego kola wymiana wzmocnienia prawego podnóżka ramka zegarów montaż 7.07.2017 olej silnikowy filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd usługa elek. * Pierwszy właściciel złapał shimę na oponach enduro na asfalcie. Kilka elementów wciąż nosi ślady tamtego zdarzenia. Oczywiście, nic nie stuka, nie puka, motocykl jeździ prosto. Jeżdżę tą Afryką od przeszło 26 000 km i śmiało mogę powiedzieć, że jest w pełni sprawny. Od wymiany do wymiany nie bierze grama oleju. Jest niezawodny i genialny. Polecam z czystym sumieniem. Zresztą noszę się z zamiarem sprzedaży od 5 lat, ale zawsze jak go przygotuję do sprzedaży, myjąc i przygotowując do sezonu, to robię jazdę próbną i się rozmyślam ;) Poza tym w temacie smarowania jestem purystą, co prawdopodobnie Ci potwierdzi Artur z Interceptora :)) Wymieniam olej nawet na dalekich wyprawach, gdy nadchodzi odpowiedni moment (miałem tak w 2019 wracając z Gruzji i pojechałem do ASO Hondy na serwis).
Honda CRF 1000 L DCT ABS Africa Twin 2017 Sprzedaję Afrykę z 2016 roku (model 2017) w świetnym stanie technicznym, w automacie, który dba o to, żeby silnik jeździł na optymalnych obrotach. Kupiłem go w 2018 z przebiegiem około 7500 km. Wcześniej używany przez jednego właściciela, który się na nim przewrócił i postanowił kupić nowy :D Obecny przebieg pojazdu to 33600 km, ale motocykl jest w stałym użytkowaniu przeze mnie, więc przebieg rośnie. Dane techniczne: Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, w układzie rzędowym, czopy wału korbowego przesunięte o 270 stopni, układ rozrządu typu Unicam Pojemność skokowa: 998cc Moc maksymalna: 70 kW (93.9KM) na 7500 obr. Moment obrotowy: 98 N.m na 6000 obr. Średnica x skok tłoka: 92.0 x 75.1 mm Sprzęgło: Wielotarczowe, mokre, wyposażone w system zapobiegający blokowaniu przy redukcjach Końcowe przeniesienie napędu: Łańcuch rolkowy, o-ring Przeniesienie napędu: 6 biegowa skrzynia DTC z trybami jazdy drogowej i terenowej System HSTC (Honda Selectable Torque Control): 3 poziomy HSTC 3 + wyłącznik systemu Rama: Stalowa, kołyskowa, rama pomocnicza stalowa Promień skrętu: 2.5m Masa motocykla gotowego do jazdy: 242kg Pojemność baku: 18.8 l Długość x wysokość x szerokość: 2,335mm x 930mm x 1,475mm (ABS / DCT) Rozstaw osi: 1,575mm Wysokość siodła (STD): 870 mm Prześwit: 250mm System ABS: ABS 2 kanałowy, z wyłącznikiem ABS w tylnym kole (tylko w wersji ABS i DTC) Hamulec przedni: Dwie tarcze 310 mm, zaciski czterotłoczkowe, mocowane radialnie Tylny hamulec: Tarcza 256 mm, zacisk dwutłoczkowy. Dodatkowo w hamulec postojowy Przednie koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Tylne koło: szprychowe, aluminiowa obręcz Opona przednia: 90/90-21 dętkowa Opona tylna: 90/90-18 dętkowa W pakiecie: • światła LED (łącznie z kierunkowskazami) • gniazdo USB (2 sloty) • grzane manetki Oxford Aventure (akcesoryjne) • gmole Heed Bunker (akcesoryjne) • torby Heed na gmole (akcesoryjne) • podnóżek centralny SW-Mototech (akcesoryjny) • poszerzenie podnóżka bocznego Givi (akcesoryjne) • deflektor przedniej szyby Darkojak (akcesoryjny) • stelaż kufrów bocznych Kappa (akcesoryjny) • kufry mojej własnej roboty ze skrzyń po amunicji (mega wytrzymałe) • stelaż pod płytę kufra centralnego Kappa (akcesoryjny) • przedłużenie błotnika przedniego Pyramid (akcesoryjny – nigdy nie zamontowałem, bo przyszedł zaraz po tym, jak wyruszyłem na ostatnią wyprawę) • nowe opony Metzeler Karoo Street 2023 r. i nowe dętki Michelin bytylowe • nowy zestaw napędowy DID - dopiero założony • motocykl z polskiego salonu ze 100% znaną historią i autentycznym przebiegiem Historia: Ostatnie 5 lat Bardzo mało jeżdżony ok. 7500 km. Stałe wymiany płynów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w lagach, płyn hamulcowy, płyn chłodzenia), zawsze najwyższej klasy Motule lub Hondy, do tego oczywiście filtry, uszczelniacze etc. 9.07.2019 Generalny przegląd w MCS Honda w Warszawie 26.06.2019 – 26000 km Wymiana łożysk tylnego koła (3 sztuki) 31.05.2019 – 23 263 km olej silnikowy Honda 10W30 filtr oleju 5.05.2019 – 12 000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni klocki hamulcowe filtry powietrza opony Heidenau K60 Scout 15.08.2018 – 8000 km olej silnikowy Motul 10W30 7100 syntetyk filtr oleju filtr oleju skrzyni olej przedniego zawieszenia opony Pirelli Scorpion MT90 10.08.2018 – 7500 km zakup motocykla przeze mnie wcześniejsza historia z serwisu Honda MotoPoint w Poznaniu: 20.06.2018 kolejna naprawa ABS 14.05.2018 naprawa* 20.04.2018 ABS TRIP MASTER filtr powietrza filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd 17.02.2018 Przegląd wymiana podnóżków podwyższenie błotnika przedniego wymontowanie i zamontowanie tylnego kola wymiana wzmocnienia prawego podnóżka ramka zegarów montaż 7.07.2017 olej silnikowy filtr oleju filtr oleju skrzyni przegląd usługa elek. * Pierwszy właściciel złapał shimę na oponach enduro na asfalcie. Kilka elementów wciąż nosi ślady tamtego zdarzenia. Oczywiście, nic nie stuka, nie puka, motocykl jeździ prosto. Jeżdżę tą Afryką od przeszło 26 000 km i śmiało mogę powiedzieć, że jest w pełni sprawny. Od wymiany do wymiany nie bierze grama oleju. Jest niezawodny i genialny. Polecam z czystym sumieniem. Zresztą noszę się z zamiarem sprzedaży od 5 lat, ale zawsze jak go przygotuję do sprzedaży, myjąc i przygotowując do sezonu, to robię jazdę próbną i się rozmyślam ;) Poza tym w temacie smarowania jestem purystą, co prawdopodobnie Ci potwierdzi Artur z Interceptora :)) Wymieniam olej nawet na dalekich wyprawach, gdy nadchodzi odpowiedni moment (miałem tak w 2019 wracając z Gruzji i pojechałem do ASO Hondy na serwis).