Fantic xm50 motard 2t competition my23 ktm derbi rieju beta

Sortowanie:
Znaleziony: 1 ogłoszenie w kategorii Motocykle i skutery Polska: Wszystkie miasta
FANTIC XM50 MOTARD 2T COMPETITION MY23 ktm derbi rieju beta
FANTIC XM50 MOTARD 2T COMPETITION MY23 ktm derbi rieju beta
69 zł
nowe Szczecin 30+ kilka dni temu
MarkaBeta
Stannowe
Typenduro
Rok produkcji2023
Przebieg1
Poj. silnika50
Stan technicznynieuszkodzony

FANTIC MODEL: FANTIC XM50 MOTARD 2T COMPETITION MY23 KOLOR: CZERWONO-BIAŁY XM 50 - Odkryj najlepiej wyposażony i najlepiej działający motocykl o pojemności 50 cm3 na rynku. Niezwykłe kompaktowe podwozie w połączeniu z doskonałym prowadzeniem sprawia, że Fantic MOTARD XM 50 Competition jest idealny dla młodych ludzi, którzy chcą przeżyć nowe, podnoszące adrenalinę przygody. Zadebiutowała w tym roku nowa seria Fantic 50 cm3 Euro 5, charakteryzująca się idealną równowagą między nowym układem wydechowym a gaźnikiem Dell'Orto i 2-suwowym silnikiem Minarelli 50 chłodzonym cieczą. Silnik najnowszej generacji, który zapewnia wzrost osiągów przy zachowaniu parametrów homologacji Euro 5. Ważne modernizacje : podwozia, ergonomii i estetyki dzięki nowym przyciągającym wzrok malowaniom inspirowanym modelami Fantic Racing. SILNIK Nowa gama silników o pojemności 50 cm3 w całości spełnia normę Euro5, z chłodzonym cieczą, 6-biegowym, jednocylindrowym silnikiem najnowszej generacji marki Motori Minarelli. Całkowicie nowy układ wydechowy Euro 5 Twin Fire System, z anodowanego na czarno aluminium, opracowany we współpracy z Big One, z podwójnym kanałem, zdolny do uzyskania najwyższej wydajności przy każdej prędkości użytkowania, zgodnie z przepisami EU5. PODWOZIE Niezwykłe podwozie Fantic jest jedną z największych zalet tego motocykla. Stalowa rama obwodowa CrMo w Fantic XE została dodatkowo zoptymalizowana pod względem sztywności dzięki umieszczeniu nowych wzmocnień. XM50 jest wyposażony w : widelec Fantic 41 mm z aluminiowymi półkami upside-down i potrójnymi zaciskami, amortyzator ze wstępnym naprężeniem sprężyny i hydrauliczną regulacją, aluminiowy wahacz o zmiennym przekroju, zdejmowany subframe. Opony SUPER MOTO 100/80x17 – 130/70x17 zamontowane są na felgach aluminiowych. Mocne hamulce tarczowe Wave 260 mm z przodu i 220 mm z tyłu. Nowa przednia lampa i przedni błotnik są inspirowane modelami Fantic Racing. Odnowiona została również szata graficzna, zaproponowana w dwóch kombinacjach kolorystycznych „Wersja biała” i „Wersja czarna” z liniami, które przywołują ten sam fabryczny klimat Fantic Racing. Przygotowanie XM50 Competition to motorower dla tych, którzy chcą technicznych pojazdów terenowych, z komponentami podobnymi do modeli wyścigowych. Zestaw „Competition” obejmuje widelec Fantic FRS Red o średnicy 41 mm, tylne zawieszenie FSR z systemem piggy back, napięcie wstępne sprężyny i hydrauliczną regulację odbicia, aluminiowy wahacz, anodowaną osłonę pompy hamulcowej tylnego hamulca, płytki CNC, wyścigowy układ hamulcowy z regulowanym zasięgiem, kolor czarny anodowany tłumik, osłony dłoni, lżejsza zębatka z ergalu. SPECYFIKACJA: SILNIK: Jednocylindrowy, 2-suwowy, Euro5, chłodzony cieczą Cylinder: 48,9 cm3 Gaźnik: Dell Orto ø16 mm Otwór: 40,3 mm Skoki: 39mm Wlot paliwa: Membrany zapłon: Elektroniczny, zmienny Starter: Kickstarter Biegi: 6 Sprzęgło: wielotarczowe w oleju Wydech: kolektor i tłumik Euro5 firmy BigOne Emisja CO2: 50,32 g/km* Zużycie paliwa: 2,18 l/100km* PODWOZIE Rama: Obwód ze stali Rama pomocnicza: Zdejmowana ze stali Wahacz: aluminium, wahacz zmienny i progresywny Opony: 100/80x17 – 130/70x17 Koła: aluminium, anodowane na czarno i piasty CNC Hamulce: Przednia tarcza „Wave” ø260mm – Tylna tarcza „Wave” ø220mm Potrójne zaciski: aluminium, obrabiane CNC Zawieszenie przednie: FANTIC FRS ø41mm USD, ustawienie wyścigowe Tylne zawieszenie: Mono FANTIC FRS 50 Piggyback – 2 regulacje Kierownica: Aluminium, ø28mm bez poprzeczki WYMIARY: Długość: 2100 mm Wysokość siedziska: 910 mm Rozstaw osi: 1420 mm Waga: 93 kg Zbiornik paliwa: pojemność 7,5 litra