Dniepr mt 11
dniepr mt 11 po remoncie , zapłon elektroniczny , olej 20w50n w silniku , instalacja 12 v , zarejestrowany oc i przegląd ważne , więcej informacji na telefon 504 206 296 , cena do negocjacji po oględzinach
Sprzedam motocykl dniepr mt 11 z oryginalnym przebiegiem 30500 km. Moto jest opłacone zarejstrowane w ciągłej eksploatacji bez uszkodzeń w pełni sprawny. Przeszedł gruntowny remont mechaniczny. Silnik sprawny. Skrzynia biegów posiada bieg wsteczny, bez napędu na wózek. Zapłon cdi. Drugi w zapasie. Części są jakieś zapasowe. Pytania proszę kierować sms lub wiadomości sprzedajemy. Cena do negocjacji
Sprzedam Dniepra Mt -11 z 1985 roku. Skrzynia ze wstecznym działa dobrze. Silnik rownież. Kupiony i zarejestrowany przeze mnie w kwietniu 2022. Zrobiony remont/uszczelnienie silnika, nowa wiązka elektryczna, zapłon elektroniczny, gaźniki Tajwan wraz z reduktorami, nowe wydechy (na oryginał) 4 koła po regeneracji (nowe szprychy, łożyska, opony) siedzenie nowa skóra oraz plandeka. W sumie wsiadać i jeździć. Ważne oc oraz pt. (Ma nawet assistance - bo każdy wie że one humorzaste potrafią być) Jak to Dniepr - znaczy trochę teren, kontrolki się świecą, światła działają, zwalniacze rownież.
Dniepr MT 11 z 1989 roku. Motocykl po remoncie WSZYSTKIEGO z 2020 z przebiegiem 190 kilometrów. Silnik. Nowe: tłoki,pierscienie,popychacze,wałek rozrządu,koła rozrządu,filtr odśrodkowy,podpora tulejowana brązem,pompa oleju,odma,głowice z nowymi gniazdami i zaworami. Sprzęgło .Nowe wszystkie tarcze i wysprzęglik . Skrzynia biegów ze wstecznym.Cały wkład nowy. Zapłon Sovek.Cewka Magnetti. Nowy alternator 500wat. Nowy przegub,wałek napędowy. Nowy talerz i atak. Odtworzony hamulec wózka bocznego. Nowe przednie zawieszenie(lagi polerowane) Nowe wszystkie błotniki. Tylny na zawiasie. Nowe felgi z nierdzewki. Nowe szprychy i opony. Nowe siedzenia i kanapa wózka bocznego. Nowe wszystkie lampy. Lakier czerń+ wiśnio-brąz metalik. Nowa szeroka kierownica i wydechy. Wszystkie chromy ZELAN z Nakła nad Notecią. Tylne amortyzatory z wkładami Kayaba. Dokumentacja fotograficzna z remontu. Możliwa zamiana na pojazd zabytkowy cywilny lub militarny. Kontakt *********
Dniepr MT 11, silnik BMW - 980 ccm,..Motocykl sprawdzony w trasach, od 2019 zrobione ok. 10 tys km..Wszystkie łożyska polskie, wszystkie uszczelniacze polskie, amortyzatory udoskonalone, bębny w kołach wytoczone- teraz jest możliwość regulacji, tłumiki H-D z wkładami wyciszającymi... Motocykl zarejestrowany ( 3 osoby, wózek wbity w dowód) i opłacony...Mogę dostarczyć na trasie Łomża - Gizycko...
Sprzedam Dniepr MT 11 rok 1992 stan bdb wszystko oryginalne silnik pali od strzała oryginalny lakier oprócz kasza został pomalowany jakąś srebrzanką . Sprowadzony z Ukrainy po odprawie celnej gotowy do rejstracji cena 6200 zł do lekkiej negocjacji . 6*0*4*1*8*9*8*2*2
Witam , na sprzedaż motocykl Dniepr MT-11 z 1992 roku z przebiegiem 36 kilometrów więc jest praktycznie nowy! Na całym motocyklu jest oryginalna farba, wszystkie opony oryginalne z 89 roku na których są jeszcze "włoski ". Dniepr został przywieziony z Niemiec , jego przebieg wynika z tego że od samego początku miał małą awarie ,ponieważ gdy się rozgrzał to gasł, nikt nie mógł sobie z tym poradzić i tak przestał 30 lat . Na początku zostały wymienione gazniki ale to nie pomogło, później wymieniłem zapłon na elektroniczny i teraz motocykl odpala od "kopa " , oryginalne gaźniki są sprawne i dołączam je do motocykla , stary układ zapłonowy również. Myślę że znalezienie drugiego takiego egzemplarza będzie trudne :) Więcej informacji udzielę telefonicznie. Możliwy jest również transport Motocykl jest zarejestrowany w Polsce Cena ostateczna !
Witam , na sprzedaż motocykl Dniepr MT-11 z 1992 roku z przebiegiem 29 kilometrów więc jest praktycznie nowy! Na całym motocyklu jest oryginalna farba, wszystkie opony oryginalne z 89 roku na których są jeszcze "włoski ". Dniepr został przywieziony z Niemiec , jego przebieg wynika z tego że od samego początku miał małą awarie ,ponieważ gdy się rozgrzał to gasł, nikt nie mógł sobie z tym poradzić i tak przestał 30 lat . Na początku zostały wymienione gazniki ale to nie pomogło, później wymieniłem zapłon na elektroniczny i teraz motocykl odpala od "kopa " , oryginalne gaźniki są sprawne i dołączam je do motocykla , stary układ zapłonowy również. Myślę że znalezienie drugiego takiego egzemplarza będzie trudne :) Więcej informacji udzielę telefonicznie. Możliwy jest również transport Motocykl jest zarejestrowany w Polsce Cena ostateczna !
Witam. Sprzedam Dniepra MT11. Motocykl cały wypiaskowany i polakierowany. Nowa instalacją elektryczna. Zarejestrowany i ubezpieczony. Więcej informacji pod numerem telefonu.
Dniepr MT 11 zarejestrowany, sprawny. Więcej informacji wiadomość na sprzedajemy lub SMS. Inne motocykle oraz części w moich ogłoszeniach.
Motocykl w oryginale do renowacji dokumenty gotowe do rejestracji możliwa zamiana na Wsk, Wfm. Możliwy transport. Motocykl odpala .
dniepr mt 11 po remoncie , elektroniczny zapłon , instalacja 12v , skrzynia z wstecznym biegiem , olej w silniku 20w50 , zarejestrowany na 3 osoby z wózkiem bocznym , przegląd do 07 04 2024 , oc do 10 04 2024 , więcej informacji na telefon kontaktowy 504x206x296 możliwość dosłania większej ilości zdjęć , cena do negocjacji po oględzinach na miejscu
dniepr mt 11 po remoncie , elektroniczny zapłon , instalacja 12v , skrzynia z wstecznym biegiem , olej w silniku 20w50 , zarejestrowany na 3 osoby z wózkiem bocznym , przegląd do 07 04 2024 , oc do 10 04 2024 , więcej informacji na telefon kontaktowy 504x206x296 możliwość dosłania większej ilości zdjęć , cena do negocjacji po oględzinach na miejscu NASTOMPIŁ BŁĄD W ROCZNIKU MOTOCYKLA PRZY PISANIU OGŁOSZENIA ROK PRODUKCJI 1994
Motocykl z wózkiem odpala jeździ do dopieszczenia. Dokumenty UA. Zapraszam na oględziny.
Do sprzedania wózek boczny do Dniepra,odbiór tylko osobisty
Świetny Dniepr z 1990 roku. Motocykl jest po remoncie - przeszedł porządne lakierowanie, silnik jest wyremontowany (zrobiono: pierscienie, tłoki, honowanie, zawory, wał, łożyska, uszczelnienie). Instalacja przerobiona na 12V z alternatorem, akumulator w wózku. Zostały do ogarnięcie drobiazgi, które w zasadzenie są bardziej personalizacją pod siebie a nie renowacją. Powód sprzedaży? Chęć posiadania była silniejsza niż późniejsza chęć jazdy tym motocyklem. Przepalam go jedynie regularnie, zawsze pali bez problemu. Motocykl ma wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji, nie ma jedynie badań technicznych - ze względu na brak potrzeby rejestracji ich nie robiłem. Jestem jedynym właścicielem, na dokumencie sprzedaży będzie widniał mój podpis - zwracam na to szczególną uwagę, bo wciąż są kombinatorzy próbujący sprzedawać różne pojazdy bez swojej obecności w dokumentacji. Cena to w zasadzie koszt samego remontu, motocykl z dokumentami jest w tej sytuacji "gratis" :) W związku z wieloma pytaniami - zamiana jest możliwa.
Witam Do sprzedania zadbany jak na swoje lata egzemplarz motocykla Dniepr. Cena 8900 za sam motocykl Cena z koszem 12tys. Nie interesuje mnie zamiana. Nie jest to skorodowany, składany z kilku odmalowany zlepek jak większość tego typu sprzętu oferowanych na tym portalu przez kolekcjonerów-handlarzy. Wyprodukowano 708792 sztuki w latach 1983-2005 Obecnie jest bardzo duża dostępność części zamiennych do tego modelu! Dla zdecydowanego kupującego dorzucam kilka ciekawych i bardzo przydatnych gratisów dołączam książkę serwisową oraz katalog części zamiennych, schematy elektryczne, instrukcja napraw w drodze i w warsztacie. Model MT-11 Rok produkcji 1993 Data 1 rejestracji 1996 2 kluczyki Posiada dokumenty do rejestracji Motocykl kompletny w pełni sprawny i jeżdżący Instalacja elektryczna sprawna, ładowanie w normie. Silnik ładnie odpala od kopa, pracuje równo, bez wycieków Zmierzony stopień sprężania 8,5 bar na obu cylindrach Oryginalne radzieckie opony w przyzwoitym stanie. Skrzynia biegów ze wstecznym biegiem, Biegi wchodzą bez oporów, zgrzytów wózek boczny nie przerdzewiały, cała konstrukcja oraz podłoga Koło zapasowe wymieniony olej w silniku oraz dyfrze dla zdecydowanego kupującego dorzucam kilka ciekawych gratisów! Zalany benzyną pod korek, aby zbiornik paliwa nie korodował. Posiadam do niego również wiele nowych oryginalnych części oraz wiele materiałów do serwisowania i samodzielnej naprawy i odbudowy. Kwestia do dogadania na miejscu. Wszelkich dodatkowych informacji udzielę telefonicznie. Interesują mnie poważne oferty. Parametry techniczne: Długość - 2500 mm Szerokość - 1880 mm Wysokość - 1100 mm Rozstaw kół motocykla - 1500 mm Prześwit - nie mniej niż 125 mm Masa suchego motocykla z wózkiem - 325 kg Masa wózka - 110 kg Masa dopuszczalnego obciążenia, włącznie z kierowcą i dwoma pasażerami - 260 kg Dopuszczalna masa całkowita - 585 kg Maksymalny nacisk na oś - 2,37 kN Maksymalna prędkość po utwardzonej nawierzchni - nie mniej niż 105 km/h Zużycie paliwa podczas jazdy z pełnym obciążeniem po utwardzonej nawierzchni z prędkością 50-60km/h - 7,5 l Silnik - czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser System smarowania - mieszany, zębatą pompą oleju i rozbryzgiem Pojemność silnika - 649 cm3 Stopień sprężania - 7,0 lub 8,5 w zależności od wersji Skok tłoka x średnica cylindra - 68 mm x 78 mm Moc maksymalna - nie mniej niż 32 KM / 23,5 kW Moc jednostkowa - 0,04 kN Obroty mocy maksymalnej - 5200 obr/min Zapłon - bateryjny, 12V Gaźniki - K-63T na każdy cylinder Paliwo - benzyna LO-72 albo LO-93 w zależności od wersji Przełożenia skrzyni biegów: pierwszy bieg - 3,6 drugi bieg - 2,28 trzeci bieg - 1,70 czwarty bieg - 1,30 wsteczny - 3,67 Przełożenie przekładni głównej - 4,62 Przeniesienie napędu na tylne koło wałem kardana Zawieszenie tylnego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami Zawieszenie przedniego koła - teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami Koła - wzajemnie zamienne z oponami 3.75-19 (95-484 mm) Wózek boczny - typu pasażerskiego z dźwigniowym zawieszeniem koła na sprężynowo-hydraulicznym amortyzatorze Alternator G-424 12V Regulator napięcia RR330 Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - automatyczna, regulator odśrodkowy typu PM-302A Pojemności: Bak - 19 l Karter silnika - 2,2 l Karter skrzyni biegów - 1,5 l Karter głównej przekładni - 0,1 l Pióro przedniego zawieszenia - 0,130 l Tylny amortyzator - 0,105 l Dane dotyczące regulacji: Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C: zawór ssący - 0,07 mm zawór wydechowy - 0,07 mm Przerwa na przerywaczu - 0,4-0,6 mm Przerwa na elektrodach świecy - 0,5-0,65 mm lub 0,6-0,75 w zależności od wersji Ciśnienie w kołach: przód i koło wózka - 1,5-1,6 kg/cm2 tył - 2,5-2,6 kg/cm2 Kąt wyprzedzenia zapłonu w stosunku do GMP - 32-36 stopni lub 34-38 stopni w zależności od wersji.
Do wszystkich obserwujących (około 50 osob) - chwyćcie za telefon i dzwońcie. Ktoś z Was ma szansę na opłacalny zakup tego ruska. Świetny Dniepr z 1990 roku. Motocykl jest po remoncie - przeszedł porządne lakierowanie, silnik jest wyremontowany (zrobiono: pierscienie, tłoki, honowanie, zawory, wał, łożyska, uszczelnienie). Instalacja przerobiona na 12V z alternatorem, akumulator w wózku. Zostały do ogarnięcie drobiazgi, które w zasadzenie są bardziej personalizacją pod siebie a nie renowacją. Powód sprzedaży? Chęć posiadania była silniejsza niż późniejsza chęć jazdy tym motocyklem. Przepalam go jedynie regularnie i jak pozwala pogoda - wożę dzieci po okolicy. Motocykl ma wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji, nie ma jedynie badań technicznych - ze względu na brak potrzeby rejestracji ich nie robiłem. Jestem jedynym właścicielem, na dokumencie sprzedaży będzie widniał mój podpis - zwracam na to szczególną uwagę, bo wciąż są kombinatorzy próbujący sprzedawać różne pojazdy bez swojej obecności w dokumentacji. Cena to w zasadzie koszt samego remontu, motocykl z dokumentami jest w tej sytuacji "gratis" :) W związku z wieloma pytaniami - zamiana jest możliwa. Chętnie na mini traktor/ciagnik sadowniczy, małego dostawczaka lub pojazd typu melex (spalinowy lub elektryczny) ale rozważę każda propozycje. W grę wchodzi również auto 4x4 lub jakiś fajny "wynalazek" z lat 90 ;)
Odbior tylko w Ukrainie , Sudowa Wisznia kod pocztowy 81340 , 35 km od granicy Medyka.
Witam! na sprzedaż motocykl dniepr mt16 w oryginale , motocykl na chodzie odpala lecz polecę jeszcze przejrzeć, motor ma ładowanie, światła, biegi działają, jak i bieg wsteczny. Podłoga wózka do naprawy, ale do zrobienia. Nie zbytnio czasu się nim zająć, brak doku. Stan jak na foto. Polecam
Witam! na sprzedaż motocykl z koszem marki dniepr mt 12 - ma bieg wsteczny . Motocykl odpala ( ładowanie jest, instalacja działa, biegi wchodzą . Motocykl przeznaczony do remontu!! Lub dawca!! . Motocykl w oryginale. Stan i kompletność jak na foto, dniepr bez kwitków, Oferty - łowcy okazji oferujący 2.8 tys, są ignorowane. Proszę być poważnym. Nie sprzeda sie, rozłożę go na części!! . Pozdrawiam
dniepr mt 11 650 sprawny jezdzacy z papierami do rejstracj swiatła sa brak ładowania kosz zdrowy Motor nie zajechany mozliwosc wysyłki
Wyprzedaję kolekcję pojazdów zbieranych ok. 30 lat. Dniepr MT-11 z 1985 do remontu lub na części. silnik się obraca ale nie odpala, skrzynia pracuje biegi się przełączają podana cena jest za silnik jest bez papierów papiery mam oddzielnie. Mam ok. 30 aut i motocykli polskich,radzieckich,niemieckich i innych. Możliwość zamiany i transportu lawetą. Proszę dzwonić w godz. 9-21.
Dniepr MT 11, silnik BMW R100 - 980 ccm,..Motocykl sprawdzony w trasach, od 2019 zrobione ok. 10 tys km..Lepszy moim zdaniem, niż współczesne ruski z koszem .Wszystkie łożyska polskie, wszystkie uszczelniacze polskie, amortyzatory udoskonalone, bębny w kołach wytoczone- teraz jest możliwość regulacji, tłumiki H-D z wkładami wyciszającymi... Motocykl zarejestrowany ( 3 osoby, wózek wbity w dowód) i opłacony.Mogę dostarczyć na trasie Łomża - Gizycko... https://www.youtube.com/watch?v=QHzjSWSRaIM
Dniepr MT 11, silnik BMW R100 - 980 ccm,..Motocykl sprawdzony w trasach, od 2019 zrobione ok. 10 tys km..Lepszy moim zdaniem, niż współczesne ruski z koszem .Wszystkie łożyska polskie, wszystkie uszczelniacze polskie, amortyzatory udoskonalone, bębny w kołach wytoczone- teraz jest możliwość regulacji, tłumiki H-D z wkładami wyciszającymi... Motocykl zarejestrowany ( 3 osoby, wózek wbity w dowód) i opłacony.Mogę dostarczyć na trasie Łomża - Gizycko... https://www.youtube.com/watch?v=QHzjSWSRaIM
Witam Do sprzedania zadbany jak na swoje lata egzemplarz motocykla Dniepr. Nowe oryginalne opony, dętki, plandeka, akumulator, świece, gaźniki, zapłon, cewka, linki, kufry, kanistry, farba Khaki 2L Nie interesuje mnie zamiana. Nie jest to skorodowany, składany z kilku odmalowany zlepek jak większość tego typu sprzętu oferowanych na tym portalu przez kolekcjonerów-handlarzy. Wyprodukowano 708792 sztuki w latach 1983-2005 Obecnie jest bardzo duża dostępność części zamiennych do tego modelu! Dla zdecydowanego kupującego dorzucam kilka ciekawych i bardzo przydatnych gratisów dołączam książkę serwisową oraz katalog części zamiennych, schematy elektryczne, instrukcja napraw w drodze i w warsztacie. Model MT-11 Rok produkcji 1993 Data 1 rejestracji 1996 2 kluczyki Posiada dokumenty do rejestracji Motocykl kompletny w pełni sprawny i jeżdżący Instalacja elektryczna sprawna, ładowanie w normie. Silnik ładnie odpala od kopa, pracuje równo, bez wycieków Zmierzony stopień sprężania 8,5 bar na obu cylindrach Oryginalne radzieckie opony w przyzwoitym stanie. Skrzynia biegów ze wstecznym biegiem, Biegi wchodzą bez oporów, zgrzytów wózek boczny nie przerdzewiały, cała konstrukcja oraz podłoga Koło zapasowe wymieniony olej w silniku oraz dyfrze dla zdecydowanego kupującego dorzucam kilka ciekawych gratisów! Zalany benzyną pod korek, aby zbiornik paliwa nie korodował. Posiadam do niego również wiele nowych oryginalnych części oraz wiele materiałów do serwisowania i samodzielnej naprawy i odbudowy. Kwestia do dogadania na miejscu. Wszelkich dodatkowych informacji udzielę telefonicznie. Interesują mnie poważne oferty. Parametry techniczne: Długość - 2500 mm Szerokość - 1880 mm Wysokość - 1100 mm Rozstaw kół motocykla - 1500 mm Prześwit - nie mniej niż 125 mm Masa suchego motocykla z wózkiem - 325 kg Masa wózka - 110 kg Masa dopuszczalnego obciążenia, włącznie z kierowcą i dwoma pasażerami - 260 kg Dopuszczalna masa całkowita - 585 kg Maksymalny nacisk na oś - 2,37 kN Maksymalna prędkość po utwardzonej nawierzchni - nie mniej niż 105 km/h Zużycie paliwa podczas jazdy z pełnym obciążeniem po utwardzonej nawierzchni z prędkością 50-60km/h - 7,5 l Silnik - czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser System smarowania - mieszany, zębatą pompą oleju i rozbryzgiem Pojemność silnika - 750 cm3 Stopień sprężania - 7,0 lub 8,5 w zależności od wersji Skok tłoka x średnica cylindra - 68 mm x 78 mm Moc maksymalna - 36 KM Moc jednostkowa - 0,04 kN Obroty mocy maksymalnej - 5200 obr/min Zapłon - bateryjny, 12V Gaźniki - K-63T na każdy cylinder Paliwo - benzyna LO-72 albo LO-93 w zależności od wersji Przełożenia skrzyni biegów: pierwszy bieg - 3,6 drugi bieg - 2,28 trzeci bieg - 1,70 czwarty bieg - 1,30 wsteczny - 3,67 Przełożenie przekładni głównej - 4,62 Przeniesienie napędu na tylne koło wałem kardana Zawieszenie tylnego koła - wahaczowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami Zawieszenie przedniego koła - teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami Koła - wzajemnie zamienne z oponami 3.75-19 (95-484 mm) Wózek boczny - typu pasażerskiego z dźwigniowym zawieszeniem koła na sprężynowo-hydraulicznym amortyzatorze Alternator G-424 12V Regulator napięcia RR330 Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu - automatyczna, regulator odśrodkowy typu PM-302A Pojemności: Bak - 19 l Karter silnika - 2,2 l Karter skrzyni biegów - 1,5 l Karter głównej przekładni - 0,1 l Pióro przedniego zawieszenia - 0,130 l Tylny amortyzator - 0,105 l Dane dotyczące regulacji: Luz zaworowy przy temp. 15-20 stopni C: zawór ssący - 0,07 mm zawór wydechowy - 0,07 mm Przerwa na przerywaczu - 0,4-0,6 mm Przerwa na elektrodach świecy - 0,5-0,65 mm lub 0,6-0,75 w zależności od wersji Ciśnienie w kołach: przód i koło wózka - 1,5-1,6 kg/cm2 tył - 2,5-2,6 kg/cm2 Kąt wyprzedzenia zapłonu w stosunku do GMP - 32-36 stopni lub 34-38 stopni w zależności od wersji.