1989 mz etz 251
MZ etz 251 Rocznik 1989 Motocykl w pełni Sprawny, stan i kompletność przedstawiają zdjęcia, bez Kwita możliwość rejestracji na zabytek, zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny Zapraszam na jazdę próbną małopolska
Mz Etz 251 motocykl oryginalny łącznie z lakierem. Rocznik 1989 Motocykl zakupiony z wyprzedaży milicyjnej z oryginalnymi stelażami pod Kufry, posiada dokumenty , Motocykl nie był od nowości malowany ani remontowany. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Witam,sprzedam oryginalną MZ etz 251 z 1989 roku,mztka po remoncie silnika,nowy wał IFA ,łożyska c3 ,simeringow,tarcze sprzęgłowe itd..,pozostało wymalować , rejestracja na zabytek.
Sprzedam. Etz 251 w pełnym org przywieziona z Niemiec z pełną dok od 1 właściciela przebieg 3200km silnik nie rozbierany! Wszystko w org DDR więcej info pod nr
Mz Etz 251 Rocznik 1989 Motocykl w oryginale łącznie z lakierem, sprowadzony z Bułgarii dlatego ma z przodu Hamulec bębnowy. Motocykl do odpalenia posiada bardzo dobrą kompresję biegi wchodzą prawidłowo. Stan jak na zdjęciach. 6200,- Pozdrawiam 
MZ ETZ 251 1989 rok. Motocykl zarejestrowany jako pojazd zabytkowy czyli na żółte tablice rejestracyjne. MZ zachowana w pięknym oryginalnym stanie. Rama oryginał z fasolkami pod zbiornikiem. Ładny lakier na całości pojazdu. MZ oczywiście w stanie oryginalnym niemal na całości pojazdu. Zamienniki to jedynie pompka hamulcowa, wężyk pompki oraz kranik. Licznik i obrotomierz w ładnym stanie, ładne siedzenie. Oryginalny tłumik. Instalacja elektryczna w oryginale (większość świateł działa, klakson trąbi). Wszystkie śruby ESKA. Silnik oczywiście oryginał ETZ 251. Cylinder oryginał, gaźnik oryginał i jest nawet w dobrym stanie. W silniku zastosowany jest oryginalny zapłon elektroniczny typu A. Silnik ma względną kompresję. Odpala i ma fajną reakcję na gaz. Odbyłem krótką przejażdżkę, biegi weszły - sprzęgło działa. Delikatnie słychać górę silnika, oraz do poprawy sprężyna kopki startera. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/QxoH47bn8BE?feature=shared Polecam gdyż motocykle w takiej kompletności, w oryginalnym lakierze to już powoli rzadkość. Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. moto4fun.pl Zapraszam #K6
MZ ETZ 251 1989 rok. Motocykl zarejestrowany jako pojazd zabytkowy czyli na żółte tablice rejestracyjne. MZ zachowana w pięknym oryginalnym stanie. Rama oryginał z fasolkami pod zbiornikiem. Ładny lakier na całości pojazdu. MZ oczywiście w stanie oryginalnym niemal na całości pojazdu. Zamienniki to jedynie pompka hamulcowa, wężyk pompki oraz kranik. Licznik i obrotomierz w ładnym stanie, ładne siedzenie. Oryginalny tłumik. Instalacja elektryczna w oryginale (większość świateł działa, klakson trąbi). Wszystkie śruby ESKA. Silnik oczywiście oryginał ETZ 251. Cylinder oryginał, gaźnik oryginał i jest nawet w dobrym stanie. W silniku zastosowany jest oryginalny zapłon elektroniczny typu A. Silnik ma względną kompresję. Odpala i ma fajną reakcję na gaz. Odbyłem krótką przejażdżkę, biegi weszły - sprzęgło działa. Delikatnie słychać górę silnika, oraz do poprawy sprężyna kopki startera. Film z odpalenia oraz prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/QxoH47bn8BE?feature=shared Polecam gdyż motocykle w takiej kompletności, w oryginalnym lakierze to już powoli rzadkość. Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. www.moto4fun.pl Zapraszam #K6
MZ ETZ 251 1989 z przeznaczeniem do kompletnej renowacji. Motocykl do rejestracji jedynie na pojazd zabytkowy czyli żółte tablice rejestracyjne, nie widnieje w Cepiku. MZ stanowi fajną bazę do podjęcia renowacji - rama oryginał ETZ 251 z fasolkami pod zbiornikiem w oryginalnym lakierze. Tabliczka znamionowa i numer czytelne. Rama bez przygód, jedynie przy stopce centralnej wymaga poprawy mocowania. Blacharka w przyzwoitym stanie, błotniki całe. Silnik oryginał 251, kartery od numeru 15.. cylinder oraz gaźnik oryginał. Pokrywa sprzęgła z wypustka oryginał - lecz przy śrubie poziomu oleju wymaga naprawy. O dziwo zachował się też zapłon elektroniczny typu A i jest sprawny. Motocykl udało się odpalić na chwilę - mam nagrany film zainteresowanym mogę wysłać na what's up. W mojej opinii jest to świetna baza do podjęcia renowacji - oryginał rama, oryginał silnik i przyzwoita blacharka. Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Pełna oferta motocykli oraz części aktualnie dostępnych w sprzedaży na naszej stronie: www.moto4fun.pl Zapraszam #M34
MZ ETZ 251 1989 z przeznaczeniem do kompletnej renowacji. Motocykl do rejestracji jedynie na pojazd zabytkowy czyli żółte tablice rejestracyjne, nie widnieje w Cepiku. MZ stanowi fajną bazę do podjęcia renowacji - rama oryginał ETZ 251 z fasolkami pod zbiornikiem w oryginalnym lakierze. Tabliczka znamionowa i numer czytelne. Rama bez przygód, jedynie przy stopce centralnej wymaga poprawy mocowania. Blacharka w przyzwoitym stanie, błotniki całe. Silnik oryginał 251, kartery od numeru 15.. cylinder oraz gaźnik oryginał. Pokrywa sprzęgła z wypustka oryginał - lecz przy śrubie poziomu oleju wymaga naprawy. O dziwo zachował się też zapłon elektroniczny typu A i jest sprawny. Motocykl udało się odpalić na chwilę - mam nagrany film zainteresowanym mogę wysłać na what's up. W mojej opinii jest to świetna baza do podjęcia renowacji - oryginał rama, oryginał silnik i przyzwoita blacharka. Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. Pełna oferta motocykli oraz części aktualnie dostępnych w sprzedaży na naszej stronie: moto4fun.pl Zapraszam #M34
MZ ETZ 251 z 1989 roku. Motocykl z dokumentami - zarejestrowany w Polsce i ubezpieczony. MZ zachowana w przyzwoitym stanie pod względem części, lecz z przeznaczeniem do renowacji. Rama oryginal 251, z fasolkami pod zbiornikiem - numer i tabliczka oryginał. Rama oraz wahacz miejscami były już zabezpieczone czarna farbą. Motocykl był już kilkanaście lat temu powtórnie malowany - lecz blachy zdrowe, szpachli nie ma. Oryginalny tłumik lecz pomalowany srebrzanką. Zegary z MZ ETZ 250, półka zegarów zamiennik. Pompka ruchoma lecz do regeneracji uszczelniacze. Zawieszenie przednie oraz zacisk hamulcowy po regeneracji. Do wymiany całkowitej jest elektryka - wiele kabli zaizolowane, części instalacji brakuje. Silnik oryginał 251, kartery od numeru 15... cylinder oryginał 251. Zapłon elektroniczny typu A, lecz moduł już nowszej produkcji. Kompresja w silniku całkiem całkiem. Po wymianie gaźnika motocykl udało się uruchomić - na wolnych obrotach pracuje względnie. Sprzęgło z początku było sklejone lecz puściło i udało się odbyć krótka jazdę. Z rzeczy do wymiany napewno uszy (mocowanie silnika) gdyż są one przegięte w prawą stronę i jazda z większą prędkość może uszkodzić łańcuch - zniszczyć kartery. Motocykl moze stanowić świetna bazę do podjęcia renowancji, remontu. I raczej tak należy podchodzić do tego motocykla w momencie zakupu. Film z prezentacji oraz odpalenia motocykla na YouTube: https://youtu.be/HCkMq5zxxdI?si=AapkF2zMwYR8Lokh Istnieje możliwość transportu, wszelkich niezbędnych informacji udzielę telefonicznie. moto4fun.pl Zapraszam #M47
Sprzedam MZ ETZ 251 z 1989 roku. Motocykla nie trzeba przedstawiać i chyba wszyscy zainteresowani wiedzą jak fajnym klasykiem stało się marzenie wszystkich facetów w latach 90. Mój egzemplarz odrestaurowałem wkładając w to dużo pracy, serca (i pieniędzy). Motocykl został starannie doczyszczony i na nowo polakierowany. MZ-etka dostała wszystko nowe to co było potrzebne (linki, oświetlenie, napęd, gumy, amortyzatory) Dodatkowo wyposażyłem motocykl w zapłon CDI i poprawiłem instalację elektryczną co wyeliminowało kilka chorób dawnych lat i zdecydowanie poprawiło niezawodność jednostki. Motocykl oczywiście w pełni sprawny po serwisie olejowym, przygotowany do śmigania na zloty. Zainteresowanych zapraszam do kontaktu telefonicznego, chętnie opowiem więcej na temat tego motocykla. Sprzedaję bo kończy się miejsce w garażu a po głowie chodzi już nowy projekt Więcej zdjęć mogę podesłać na maila. Motocykl do obejrzenia w Gdańsku /Olsztynie
MZ ETZ 125 1989 rok - motocykl do rejestracji jedynie na pojazd zabytkowy czyli żółte tablice rejestracyjne, nie widnieje w Cepiku. Motocykl przywieziony z Niemiec. MZ zachowana w oryginalnym "niemieckim" stanie, w oryginalnym lakierze. Jest to fajna wersja gdyż w 89 roku była już na kierunkach z modelu 251, jak również licznik i obrotomierz na plastykowych wskazówkach. Lakier na całości pojazdu w oryginalnym stanie, rama oryginał nigdy nie malowana (jest to rama takzwana "zamienna" z 6 cyfrowym numerem Vin). Jak to na motocykl z Niemiec przystało elementy wyposażenia są w dobrym stanie oraz działające (światła, kierunki, klakson, świata stopu). Tłumik, siedzenie, półka zegarów czy lampa H4 - wszystko oryginał. Zawieszenie przednie zostało zregenerowane, przedni zacisk również po regeneracji. Jedyne zamienniki to pompka hamulcowa, wężyk pompki oraz kranik paliwa. Motocykl pali na przysłowiowy kop. Cylinder i głowica oryginał 125. Gaźnik 22n2-2 oryginał 125. Kartery są od numeru 31 więc modelowo ETZ 150 (dół silnika jest taki sam jak w ETZ 125 - poprzedni właściciel mówił że kartery były kiedyś wymieniane). Motocyklem odbyłem którą jazdę próbną, biegi weszły - sprzęgło działa lecz lekko ciągnie. Poprzedni właściciel wspomniał że uszczelniany był gwint tłumika - więc można się tam spodziewać jakiejś niespodzianki. Motocykl nie używany ostanie 20 lat więc serwis olejowy wskazany. Film z odpalenia i prezentacji motocykla na YouTube: https://youtu.be/YmD-yln_2sU?si=H1xWq31LK37Oa6VV Istnieje możliwość transportu, wszelkich informacji udzielę telefonicznie. moto4fun.pl Zapraszam #M42