Wszystkie ogłoszenia w kategorii Motocykle i skutery
Do wszystkich obserwujących (około 50 osob) - chwyćcie za telefon i dzwońcie. Ktoś z Was ma szansę na opłacalny zakup tego ruska. Świetny Dniepr z 1990 roku. Motocykl jest po remoncie - przeszedł porządne lakierowanie, silnik jest wyremontowany (zrobiono: pierscienie, tłoki, honowanie, zawory, wał, łożyska, uszczelnienie). Instalacja przerobiona na 12V z alternatorem, akumulator w wózku. Zostały do ogarnięcie drobiazgi, które w zasadzenie są bardziej personalizacją pod siebie a nie renowacją. Powód sprzedaży? Chęć posiadania była silniejsza niż późniejsza chęć jazdy tym motocyklem. Przepalam go jedynie regularnie i jak pozwala pogoda - wożę dzieci po okolicy. Motocykl ma wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji, nie ma jedynie badań technicznych - ze względu na brak potrzeby rejestracji ich nie robiłem. Jestem jedynym właścicielem, na dokumencie sprzedaży będzie widniał mój podpis - zwracam na to szczególną uwagę, bo wciąż są kombinatorzy próbujący sprzedawać różne pojazdy bez swojej obecności w dokumentacji. Cena to w zasadzie koszt samego remontu, motocykl z dokumentami jest w tej sytuacji "gratis" :) W związku z wieloma pytaniami - zamiana jest możliwa. Chętnie na mini traktor/ciagnik sadowniczy, małego dostawczaka lub pojazd typu melex (spalinowy lub elektryczny) ale rozważę każda propozycje. W grę wchodzi również auto 4x4 lub jakiś fajny "wynalazek" z lat 90 ;)
Witam, sprzedam Ninję 400 z 2022 roku, przebieg 2'100 km i rośnie, nr VIN JKAEXKG10NDAE4682. Przegląd i ubezpieczenie do kwietnia 2024, świeżo zmieniony olej, tylny amortyzator DNM (mam też fabryczny), wydech Mivv z bandażem termicznym (daje pięknym basem). Kupiłem ją w Stanach jako odzyskaną po kradzieży (czysty Title) z zamysłem aby zrobić ją na tor, ale zmieniły mi się plany życiowe. W razie pytań zapraszam do kontaktu przez WhatsApp, gdyż pracuję za granicą 603x355x400
Świetny Dniepr z 1990 roku. Motocykl jest po remoncie - przeszedł porządne lakierowanie, silnik jest wyremontowany (zrobiono: pierscienie, tłoki, honowanie, zawory, wał, łożyska, uszczelnienie). Instalacja przerobiona na 12V z alternatorem, akumulator w wózku. Zostały do ogarnięcie drobiazgi, które w zasadzenie są bardziej personalizacją pod siebie a nie renowacją. Powód sprzedaży? Chęć posiadania była silniejsza niż późniejsza chęć jazdy tym motocyklem. Przepalam go jedynie regularnie, zawsze pali bez problemu. Motocykl ma wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji, nie ma jedynie badań technicznych - ze względu na brak potrzeby rejestracji ich nie robiłem. Jestem jedynym właścicielem, na dokumencie sprzedaży będzie widniał mój podpis - zwracam na to szczególną uwagę, bo wciąż są kombinatorzy próbujący sprzedawać różne pojazdy bez swojej obecności w dokumentacji. Cena to w zasadzie koszt samego remontu, motocykl z dokumentami jest w tej sytuacji "gratis" :) W związku z wieloma pytaniami - zamiana jest możliwa.