Wszystkie ogłoszenia w kategorii Motocykle i skutery
Sprzedam mój prywatny motocykl Suzuki GSX 1100G. W moim posiadaniu od 3 lat. W pełni sprawny, po wymianie oleju, zamontowany nowy alumulator. Silnik i lagi suche. W gratisie owiewka i osłony na silnik. Moto posiada niemieckie papiery.
Witam serdecznie, Dziś z trudem wystawiam na sprzedaż mój wspaniały motocykl – Honda VFR 800 Vtec. Jeśli tu trafiłeś myślę, że nie muszę przedstawiać Ci jego zalet. To wygodny i niezawodny kompan dalekich podróży. Informacje o motocyklu: • Honda VFR 800 Vtec 108KM • Rok produkcji: 2002 • Przebieg: 40 459km • Kolor: najlepszy z możliwych granatowy z czarnymi felgami • Stan techniczny: Doskonały, w ciągłej eksploatacji (sprzedaż nie była planowana) Wyposażenie: • Regulowany deflektor DarkoJak • Stelaż pod kufry boczne i centralny z podstawą monokey • Zamontowane 4x Żarówki H7 Osram Night Breaker • Komplet 3 kufrów GIVI (boczne: 40L E360 oraz centralny V47 Tech – wszystkie z kompletem oryginalnych kluczyków) • Oparcie pasażera kufra centralnego GIVI • Oryginalny kluczyk zapasowy motocykla • Oryginalna kanapa obszywana adaptacyjnie (by sporadycznie przewożony pasażer na mnie nie zjeżdżał, ale poprawiło to też mój komfort jazdy) • Oryginalny zestaw narzędzi serwisowych pod kanapą • Manualny tempomat GoCruise (ale nie taki z chińczyka za 20zł, kosztował ponad 200zł i naprawdę działa, sprawdza się na dłuższych trasach) Historia: Motocykl zakupiłem 29.07.2013 roku w Opolu ze stanem licznika (jak dobrze pamiętam) ok. 22 tys km, poprzedni właściciel użytkował go bodajże 2 lata, wcześniej był sprowadzony z Włoch z komisu motocyklowego Moto Marzochi (nawet mam ich oryginalny breloczek i zostawiłem naklejki na boczkach). Po zakupie nawiązałem z nimi kontakt celem potwierdzenia historii i przebiegu motocykla. Zaproszenia na kawę nie wykorzystałem, ponieważ do Włoch na razie nie było mi po drodze. Posiadam dokumentację od poprzednich właścicieli. Użytkuję motocykl od 11 lat. Co roku regularnie zmieniam olej wraz z filtrem oleju i powietrza (Motul 5100 10W40 oraz filtry marki Hiflofitlro). Motocykl użytkowałem do dalszej turystyki bez pasażera, na szczęście bezwypadkowo. Ostatni serwis i dodatkowe informacje: W roku 2023, przed wyprawą do Czarnogóry, motocykl przeszedł pełny serwis. Począwszy od zawieszenia - wymiana oleju w lagach oraz uszczelniaczy pyłowych, dalej serwis hamulców: wymiana klocków, płynu hamulcowego oraz płynu sprzęgła. Dodatkowo przeprowadzono pełną regulację przepustnic i obrotów, a także zamontowano nowe świece irydowe NGK (przy sprzedaży stare załączam na ewentualny zapas). Zakupiłem również nowy akumulator – Exide (przed sezonem 2023). Motocykl wyposażyłem w super wygodną, adaptacyjnie obszywaną kanapę! Opony wymieniałem w 2020 roku – komplet Bridgestone Batlax – są w BDB stanie. Zdaniem moim i mojego zaufanego serwisanta – motocykl nie wymaga w tym momencie żadnych napraw ani czynności serwisowych poza wymianą oleju do której się przymierzałem, ale jej jeszcze nie wykonałem. Motocykl posiada oryginalne wydechy i nie widział żadnych modyfikacji czy pseudo ulepszeń! VFR jest tak doskonała, że nie trzeba nic poprawiać. Przegląd techniczny ważny do 10.05.2024, OC + NNW do 07.10.2024. Powód sprzedaży: nieplanowana zmiana na inny motocykl. Cena: 18 500 PLN, dużo? Długo zastanawiałem się od jakiej wyjść ceny, ale sam wiem jak trudno kupić dobry motocykl. Jeśli ktoś szuka tego konkretnego modelu to zapewne odwiedził już kilku sprzedających z nadzieją że tym razem się uda – miałem obecnie podobnie a wniosek wyciągnąłem z tego taki, że za dobry i pewny sprzęt trzeba niestety dać troszkę więcej niż średnia cena rynkowa by cieszyć się z dobrego zakupu.
Sprzedam Yamahę Midnight Star 950 z 2012 roku na wtrysku w stanie bardzo dobrym. Nowy akumulator. Przegląd i OC do maja 2024. Wydech cobra