Wygłuszenie mercedes sprinter crafter
witam serdecznie ! Posiadam na sprzedaż wygłuszenie ściany grodziowej do mercedesa sprintera/ volkswagena craftera
Mamy Państwu do zaoferowania zabudowy ze sklejki - wysyłka lub dojazd i montaż we wskazane przez Klienta miejsce. W skład zabudowy wchodzi: - podłoga 9 lub 12 mm 1 ELEMENT (film siatka lub szara bądź czarna HEXA) - ściany boczne 6,5 mm ( kolor: jasne drewno, ciemny brąz lub szary) - drzwi (kolor: jasne drewno, ciemny brąz lub szary) - nadkola (w kolorze podłogi do wyboru siatka, szary, czarny) Opcje dodatkowe: - podsufitka - listwa do mocowania ładunku - ściana grodziowa - ocieplenie/wygłuszenie (folia termoizolacyjna, wełna) Wykonujemy zabudowy również do takich modeli jak: • Fiat Fiorino • Fiat Doblo • Citroen Berlingo • Volkswagen Caddy • Dacia Dokker • Peugeot Partner • Fiat Talento • Citroen Jumpy • Renault Trafic • Volkswagen Transporter • Mercedes Vito • Opel Vivaro • Peugeot Expert • Toyota ProAce • Fiat Ducato • Citroen Jumper • Renault Master • Opel Movano • Peugeot Boxer • Volkswagen Crafter • Iveco Daily • Mercedes Sprinter NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Szybkie terminy realizacji Dojazd i montaż w cenie Zapraszam do kontaktu CENY DO NEGOCJACJI Marta 66*******68 Karolina 53*******91 Michał 60********42
Firma ALBART oferuje Państwu zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i użytkowych wraz z montażem pod podanym adresem na terenie całego kraju! Oferujemy zabudowy podłogi z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej fińskiego producenta w wielu kolorach oraz odciskach (siatka, koło, heksa). Podłoga mocowana na mocny klej za pomocą misek montażowych i oryginalnych haków. Wszelkie spoiny wypełnione masą uszczelniającą w kolorze podłogi. Podłogi dostępne ze sklejek o grubości 9mm oraz 12mm. Do większości pojazdów posiadamy podłogi z jednego elementu płyty, bez zbędnych łączeń. Ponadto od strony progów podłoga jest wykończona ozdobną listwą aluminiową zlicowaną z powierzchnią płyty by podczas załadunku i rozładunku towarów jej nie zerwać. Nadkola zabudowujemy skrzynkami ze sklejek produkowanych ze sklejki w kolorze podłogi bądź ściany. W ofercie także możliwość zabudowania nadkoli osłonami z tworzywa sztucznego które nie zabierają przestrzeni ładunkowej i są idealnie dopasowane do auta. Lekkie i mocne nadkola także dostępne w kolorze podłogi bądź boków. Zabudowę boków i drzwi oferujemy z liściastych surowych sklejek wodoodpornych, foliowanych paneli ze sklejek (zmywalnych) oraz ultralekkiego tworzywa sztucznego, płyty plastikowe o strukturze plastra miodu. Oferujemy także: - zabudowę sufitów, - zabudowę ściany grodziowej/celnej - wykończenie z blachy aluminiowej - docieplenie, wygłuszenie, izolacja przestrzeni - montaż szafek lub regałów, - systemy zabezpieczenia ładunku (szyny, drążki, listwy, pasy) WSZYSTKIE NASZE ZABUDOWY SĄ BEZINWAZYJNIE MONTOWANA DO POJAZDU DZIĘKI CZEMU NIE TRACĄ PAŃSTWO GWARANCJI PRODUCENTA. ZABUDOWA NIE ZMIENIA TAKŻE PRZEZNACZENIA POJAZDU ANI JEGO KONSTRUKCJI I NIE WYMAGA DODATKOWYCH HOMOLOGACJI!! Zapraszam do współpracy osoby prywatne, firmy, dealerów samochodowych, salony, komisy oraz wszystkich którzy są zainteresowani idealną zabudową! Podana cena dotyczy zabudowy ze sklejki wodoodpornej do Ducato L4H2 wraz z montażem u klienta. Cena netto Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.zabudowy-albart.pl Wykonujemy zabudowy do wszystkich marek pojazdów dostawczych, każdej wielkości długości i wysokości: Iveco Daily Renault Master Opel Movano Mercedes Vito Mercedes Sprinter Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Ford Transit Volkswagen Crafter MAN TGE
Firma ALBART oferuje Państwu zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i użytkowych wraz z montażem pod podanym adresem na terenie całego kraju! Oferujemy zabudowy podłogi z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej fińskiego producenta w wielu kolorach oraz odciskach (siatka, koło, heksa). Podłoga mocowana na mocny klej za pomocą misek montażowych i oryginalnych haków. Wszelkie spoiny wypełnione masą uszczelniającą w kolorze podłogi. Podłogi dostępne ze sklejek o grubości 9mm oraz 12mm. Do większości pojazdów posiadamy podłogi z jednego elementu płyty, bez zbędnych łączeń. Ponadto od strony progów podłoga jest wykończona ozdobną listwą aluminiową zlicowaną z powierzchnią płyty by podczas załadunku i rozładunku towarów jej nie zerwać. Nadkola zabudowujemy skrzynkami ze sklejek produkowanych ze sklejki w kolorze podłogi bądź ściany. W ofercie także możliwość zabudowania nadkoli osłonami z tworzywa sztucznego które nie zabierają przestrzeni ładunkowej i są idealnie dopasowane do auta. Lekkie i mocne nadkola także dostępne w kolorze podłogi bądź boków. Zabudowę boków i drzwi oferujemy z liściastych surowych sklejek wodoodpornych, foliowanych paneli ze sklejek (zmywalnych) oraz ultralekkiego tworzywa sztucznego, płyty plastikowe o strukturze plastra miodu. Oferujemy także: - zabudowę sufitów, - zabudowę ściany grodziowej/celnej - wykończenie z blachy aluminiowej - docieplenie, wygłuszenie, izolacja przestrzeni - montaż szafek lub regałów, - systemy zabezpieczenia ładunku (szyny, drążki, listwy, pasy) WSZYSTKIE NASZE ZABUDOWY SĄ BEZINWAZYJNIE MONTOWANA DO POJAZDU DZIĘKI CZEMU NIE TRACĄ PAŃSTWO GWARANCJI PRODUCENTA. ZABUDOWA NIE ZMIENIA TAKŻE PRZEZNACZENIA POJAZDU ANI JEGO KONSTRUKCJI I NIE WYMAGA DODATKOWYCH HOMOLOGACJI!! Zapraszam do współpracy osoby prywatne, firmy, dealerów samochodowych, salony, komisy oraz wszystkich którzy są zainteresowani idealną zabudową! Podana cena dotyczy zabudowy ze sklejki do Master/Movano/Ducato L2H2 Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.zabudowy-albart.pl Wykonujemy zabudowy do wszystkich marek pojazdów dostawczych, każdej wielkości długości i wysokośći: Iveco Daily Renault Master Opel Movano Mercedes Vito Mercedes Sprinter Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Ford Transit Volkswagen Crafter MAN TGE
Firma ALBART oferuje Państwu zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i użytkowych wraz z montażem pod podanym adresem na terenie całego kraju! Oferujemy zabudowy podłogi z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej fińskiego producenta w wielu kolorach oraz odciskach (siatka, koło, heksa). Podłoga mocowana na mocny klej za pomocą misek montażowych i oryginalnych haków. Wszelkie spoiny wypełnione masą uszczelniającą w kolorze podłogi. Podłogi dostępne ze sklejek o grubości 9mm oraz 12mm. Do większości pojazdów posiadamy podłogi z jednego elementu płyty, bez zbędnych łączeń. Ponadto od strony progów podłoga jest wykończona ozdobną listwą aluminiową zlicowaną z powierzchnią płyty by podczas załadunku i rozładunku towarów jej nie zerwać. Nadkola zabudowujemy skrzynkami ze sklejek produkowanych ze sklejki w kolorze podłogi bądź ściany. W ofercie także możliwość zabudowania nadkoli osłonami z tworzywa sztucznego które nie zabierają przestrzeni ładunkowej i są idealnie dopasowane do auta. Lekkie i mocne nadkola także dostępne w kolorze podłogi bądź boków. Zabudowę boków i drzwi oferujemy z liściastych surowych sklejek wodoodpornych, foliowanych paneli ze sklejek (zmywalnych) oraz ultralekkiego tworzywa sztucznego, płyty plastikowe o strukturze plastra miodu. Oferujemy także: - zabudowę sufitów, - zabudowę ściany grodziowej/celnej - wykończenie z blachy aluminiowej - docieplenie, wygłuszenie, izolacja przestrzeni - montaż szafek lub regałów, - systemy zabezpieczenia ładunku (szyny, drążki, listwy, pasy) WSZYSTKIE NASZE ZABUDOWY SĄ BEZINWAZYJNIE MONTOWANA DO POJAZDU DZIĘKI CZEMU NIE TRACĄ PAŃSTWO GWARANCJI PRODUCENTA. ZABUDOWA NIE ZMIENIA TAKŻE PRZEZNACZENIA POJAZDU ANI JEGO KONSTRUKCJI I NIE WYMAGA DODATKOWYCH HOMOLOGACJI!! Zapraszam do współpracy osoby prywatne, firmy, dealerów samochodowych, salony, komisy oraz wszystkich którzy są zainteresowani idealną zabudową! Podana cena dotyczy zabudowy Renault Master L3H2 wraz z montażem u klienta. Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.zabudowy-albart.pl Wykonujemy zabudowy do wszystkich marek pojazdów dostawczych, każdej wielkości długości i wysokośći: Iveco Daily Renault Master Opel Movano Mercedes Vito Mercedes Sprinter Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Ford Transit Volkswagen Crafter MAN TGE
Firma ALBART oferuje Państwu zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i użytkowych wraz z montażem pod podanym adresem na terenie całego kraju! Oferujemy zabudowy podłogi z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej fińskiego producenta w wielu kolorach oraz odciskach (siatka, koło, heksa). Podłoga mocowana na mocny klej za pomocą misek montażowych i oryginalnych haków. Wszelkie spoiny wypełnione masą uszczelniającą w kolorze podłogi. Podłogi dostępne ze sklejek o grubości 9mm oraz 12mm. Do większości pojazdów posiadamy podłogi z jednego elementu płyty, bez zbędnych łączeń. Ponadto od strony progów podłoga jest wykończona ozdobną listwą aluminiową zlicowaną z powierzchnią płyty by podczas załadunku i rozładunku towarów jej nie zerwać. Nadkola zabudowujemy skrzynkami ze sklejek produkowanych ze sklejki w kolorze podłogi bądź ściany. W ofercie także możliwość zabudowania nadkoli osłonami z tworzywa sztucznego które nie zabierają przestrzeni ładunkowej i są idealnie dopasowane do auta. Lekkie i mocne nadkola także dostępne w kolorze podłogi bądź boków. Zabudowę boków i drzwi oferujemy z liściastych surowych sklejek wodoodpornych, foliowanych paneli ze sklejek (zmywalnych) oraz ultralekkiego tworzywa sztucznego, płyty plastikowe o strukturze plastra miodu. Oferujemy także: - zabudowę sufitów, - zabudowę ściany grodziowej/celnej - wykończenie z blachy aluminiowej - docieplenie, wygłuszenie, izolacja przestrzeni - montaż szafek lub regałów, - systemy zabezpieczenia ładunku (szyny, drążki, listwy, pasy) WSZYSTKIE NASZE ZABUDOWY SĄ BEZINWAZYJNIE MONTOWANA DO POJAZDU DZIĘKI CZEMU NIE TRACĄ PAŃSTWO GWARANCJI PRODUCENTA. ZABUDOWA NIE ZMIENIA TAKŻE PRZEZNACZENIA POJAZDU ANI JEGO KONSTRUKCJI I NIE WYMAGA DODATKOWYCH HOMOLOGACJI!! Zapraszam do współpracy osoby prywatne, firmy, dealerów samochodowych, salony, komisy oraz wszystkich którzy są zainteresowani idealną zabudową! Podana cena dotyczy zabudowy ze sklejki wodoodpornej do Iveco Daily 16m3/18m3 wraz z montażem u klienta. Cena netto Zapraszamy na naszą stronę internetową: www.zabudowy-albart.pl Wykonujemy zabudowy do wszystkich marek pojazdów dostawczych, każdej wielkości długości i wysokości: Iveco Daily Renault Master Opel Movano Mercedes Vito Mercedes Sprinter Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Ford Transit Volkswagen Crafter MAN TGE
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla PEUGEOT EXPERT/ RENAULT MASTER/PEUGEOT BOXER/ FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga ze sklejki o grubości 9 mm (standard) z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard)– zasłaniające cienką blachę, która często ulega uszkodzeniom –w kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowym lub obicie tkaniną filc szary • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71) 725 40 54
Firma ALBART oferuje Państwu zabudowy przestrzeni ładunkowej pojazdów dostawczych i użytkowych wraz z montażem pod podanym adresem na terenie całego kraju! Oferujemy zabudowy podłogi z wodoodpornej sklejki antypoślizgowej fińskiego producenta w wielu kolorach oraz odciskach (siatka, koło, heksa). Podłoga mocowana na mocny klej za pomocą misek montażowych i oryginalnych haków. Wszelkie spoiny wypełnione masą uszczelniającą w kolorze podłogi. Podłogi dostępne ze sklejek o grubości 9mm oraz 12mm. Do większości pojazdów posiadamy podłogi z jednego elementu płyty, bez zbędnych łączeń. Ponadto od strony progów podłoga jest wykończona ozdobną listwą aluminiową zlicowaną z powierzchnią płyty by podczas załadunku i rozładunku towarów jej nie zerwać. Nadkola zabudowujemy skrzynkami ze sklejek produkowanych ze sklejki w kolorze podłogi bądź ściany. W ofercie także możliwość zabudowania nadkoli osłonami z tworzywa sztucznego które nie zabierają przestrzeni ładunkowej i są idealnie dopasowane do auta. Lekkie i mocne nadkola także dostępne w kolorze podłogi bądź boków. Zabudowę boków i drzwi oferujemy z liściastych surowych sklejek wodoodpornych, foliowanych paneli ze sklejek (zmywalnych) oraz ultralekkiego tworzywa sztucznego, płyty plastikowe o strukturze plastra miodu. Oferujemy także: - zabudowę sufitów, - zabudowę ściany grodziowej/celnej - wykończenie z blachy aluminiowej - docieplenie, wygłuszenie, izolacja przestrzeni - montaż szafek lub regałów, - systemy zabezpieczenia ładunku (szyny, drążki, listwy, pasy) WSZYSTKIE NASZE ZABUDOWY SĄ BEZINWAZYJNIE MONTOWANE DO POJAZDU DZIĘKI CZEMU NIE TRACĄ PAŃSTWO GWARANCJI PRODUCENTA. ZABUDOWA NIE ZMIENIA TAKŻE PRZEZNACZENIA POJAZDU ANI JEGO KONSTRUKCJI I NIE WYMAGA DODATKOWYCH HOMOLOGACJI!! Ogłoszenie dotyczy kompletnej zabudowy tj. boki ze sklejki, podłoga i nadkola wraz z montażem do busa długości L2 Zabudowa składa się ze ścianek wykonanych ze sklejki surowej wodoodpornej oraz podłogi z płyty antypoślizgowej 9mm. Zapraszamy do współpracy osoby prywatne, firmy, dealerów samochodowych, salony, komisy oraz wszystkich którzy są zainteresowani idealną zabudową! Odwiedź naszą stronę: www.zabudowy-albart.pl Wykonujemy zabudowy do wszystkich marek pojazdów dostawczych, każdej wielkości długości i wysokośći: Iveco Daily Renault Master Opel Movano Mercedes Vito Mercedes Sprinter Peugeot Boxer Fiat Ducato Citroen Jumper Ford Transit Volkswagen Crafter MAN TGE
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla RENAULT MASTER/PEUGEOT BOXER/ FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawa transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. DOJAZD DO KLIENTA ORAZ MONTAŻ ZAWSZE W CENIE ! Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawa transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawa transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. DOJAZD DO KLIENTA ORAZ MONTAŻ ZAWSZE W CENIE ! Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (możliwość wysyłki za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla FIAT DUCATO/CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Jacek Wilczyński 60*******12 Karolina Wińska 53*******91 Marta Krupa 66*******68 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Oferujemy Państwu zabudowy ze sklejki (TYLKO WYSYŁKA za dodatkową opłatą lub dostawy transportem przez DD Zabudowy bez dodatkowych kosztów) dla CITROEN JUMPER/RENAULT MASTER/ FIAT DUCATO/VOLKSWAGEN CRAFTER/MERCEDES-BENZ SPRINTER/IVECO DAILY (podłoga, boki oraz nadkola) – dostępne również wszystkie inne długości oraz inne marki samochodów. Szybkie terminy realizacji do 3 dni roboczych/możliwość wysyłki Krótka charakterystyka zabudowy: • podłoga 1 ELEMENT ze sklejki o grubości 9 mm (standard) lub 12 mm z powłoką antypoślizgową i wodoodporną. Do podłogi dodawane są specjalne „miseczki”, które spełniają dwojaką funkcję – chowają uchwyty do mocowania ładunku w podłodze oraz trzymają podłogę w jednym miejscu. Podłoga jest także klejona na klej montażowy. Listwy aluminiowe dodawane są do płyty podłogowej tam gdzie znajdują się drzwi tylne oraz boczne. Licują się one z powierzchnią płyt uniemożliwiając zerwanie ich. • boki ze sklejki 6,5 mm (standard) od podłogi do wysokości sufitu. Wkręcane są do słupków aut na blachowkręty. Nie powoduje to utraty gwarancji, gdyż śruby nie wychodzą na wylot auta, a skręcana powierzchnia nie ma bezpośredniej styczności z wodą – nie jak w przypadku podłogi. Ponadto na łączeniu płyt bocznych dodawana jest aluminiowa listwa maskująca. • nadkola (standard) – zasłaniające cienką blachę która często ulega uszkodzeniom. W kształcie prostokąta – zakończone są listwami aluminiowymi. • ściana grodziowa (opcjonalnie) – montowana na ścianę celną – tylko do wysokości 125 cm • sufit (opcjonalnie) • całkowite obicie drzwi bocznych oraz tylnych (opcjonalnie) – w standardzie drzwi boczne oraz tylne obijamy od połowy wysokości do góry. Całkowite obicie drzwi wiąże się z dodatkową opłatą. • docieplenie/wygłuszenie auta ( opcjonalnie) – styropian 5 cm /wełna mineralna/folia termoizolacyjna • listwy do mocowania ładunku ( opcjonalnie). NASZE ZABUDOWY WYKONUJEMY NA MASZYNIE CNC Zapraszamy do skorzystania z Naszej oferty oraz nowych promocyjnych cen. JESTEŚMY DO DYSPOZYCJI POD PODANYMI PONIŻEJ NUMERAMI TELEFONÓW : Marta Krupa Regionalny Kierownik Sprzedaży 66*******68 Michał Wilczyński Regionalny Kierownik Sprzedaży 60*******42 Biuro ( 71 ) 725 40 54
Prezentujemy Państwu Renault Trafic 2.0 dCi o mocy 130 KM wersja long L2H1 przebudowanego na Camper Vana w całości od podstaw według własnego projektu i realizacji przez Naszą Firmę SMART KAMPER KIELCE. Wszystkie elementy tapicerskie, stolarskie, wygłuszenie, podłogi, instalacje elektryczne i hydrauliczne są wysokiej jakości, zainstalowane w profesjonalny sposób i wykonywane na miejscu w Naszej pracowni w Kielcach przy ulicy Skrajnej 76. Specjalizujemy się w przebudowach takich aut jak: - Mercedes Sprinter, - Fiat Ducato, - VW LT35, - Volkswagen Crafter, - Ford Transit, - Opel Movano, - Citroën Jumper, - Renault Master, - Renault Trafic, - Peugeot Boxer, - Toyota Proace Verso, Oferowane auto jest nowe na Gwarancji pochodzące z polskiego salonu. Część "hotelowa" jest bogato wyposażona i posiada wszystko co powinno być nowoczesnej w zabudowie kamperowej. Biorąc pod uwagę fakt, że sami przerabiamy samochody dostawcze na Kampery istnieje możliwość zmian lub doposażenia pojazdu według potrzeb klienta do ustalenia na miejscu lub uprzednim kontakcie telefonicznym do handlowca. Przykładowo mamy możliwość zainstalowania dwóch dodatkowych foteli co umożliwi komfortowe podróżowanie dla 6 osób. Faktura VAT 23% kupujący zwolniony z 2% opłaty skarbowej Elementy wyposażenia seryjnego wersji: - skrzynia biegów: Manualna - rok produkcji: 2022 - klimatyzacja - światła do jazdy dziennej LED - lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie - komfortowy fotel kierowcy z regulacją wysokości, podparcia lędźwiowego i podłokietnikiem - szyby przednie elektryczne z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka - czujniki parkowania - pakiet Vision (światła przeciwmgłowe, czujnik światła i czujnik deszczu) - ogranicznik prędkości - skórzana kierownica Elementy wyposażenia dodatkowego: - kanapa tylnia z izofixem i homologacją drogową - dach podnoszony Firmy Camp-roof z homologacją - Webasto eberszprecher - panel sterujący simarine - wyposażenie elektryczne firmy Victron Energy - panel fotowoltaiczny - boiler ciepłej wody truma - zbiornik wody czystej - zbiornik wody szarej - gniazda 12v i 230v - obrotowe fotele - zlewozmywak z kuchenką - lodówka Elementy zabudowy typu kamper: - dach sypialny z opuszczanym łóżkiem - łóżko górne o wymiarach 190cm x 120cm - łóżko dolne o wymiarach 200cm x 110cm / kanapa 2 osobowa homologowana z mocowaniami isofix - podłoga izolowana z homologacją drogową - zlewozmywak z kuchenką gazową - lodówką kompresorową energooszczędna - liczne szafki szuflady, schowki - duży blat roboczy - przenośny stolik - instalacja elektryczna z dodatkowym akumulatorem renomowanej firmy Victron Energy gniazdem 12V, 230V - przetwornica Victron Energy - panel sterowania simarine w części mieszkalnej - oświetlenie LED - panel solarny - ogrzewanie postojowe eberspacher 2 kw - izolacja termiczna - markiza Fiamma F45 s - toaleta turystyczna - prysznic zewnętrzny z ciepłą zimną wodą W naszych ofertach na OTOMOTO znajdą Państwo również inne Kamper Vany m.in. Renault Master w 2 wersjach wyposażenia kempingowego: - Basic - Premium Zapraszamy do oględzin.